Jump to content

Nauka

Forum posvećen nauci. U njemu možete diskutovati o istraživačkim radovima, važnim otkrićima, svemirskim misijama i ostalim stvarima koje imaju veze sa naukom a ne spadaju ni u jedan drugi deo foruma. Samo imajte na umu da ovde važe specijalna pravila ponašanja.


564 topics in this forum

  1. Istorija Srba 1 2 3 4 13

    • 318 replies
    • 51.2k views
  2. Domaci WW2 front 1 2 3 4 9

    • 202 replies
    • 39.1k views
  3. Rekli su o nama 1 2 3 4

    • 89 replies
    • 25.8k views
  4. drugi svetski rat šbbkbb 1 2 3 4 60

    • 1.5k replies
    • 142.6k views
    • 120 replies
    • 35.8k views
  5. Prvi svetski rat 1 2 3 4 19

    • 458 replies
    • 95.3k views
    • 1.6k replies
    • 89.4k views
    • 864 replies
    • 50.1k views
    • 0 replies
    • 7.5k views
    • 258 replies
    • 39.7k views
  6. Naučni misc 1 2

    • 48 replies
    • 4.9k views
  7. Drale osvaja Kosmos! 1 2 3 4 12

    • 288 replies
    • 27.1k views
  8. Megastructures 1 2 3 4

    • 81 replies
    • 12.2k views
    • 19 replies
    • 365 views
  9. Examine.com

    • 0 replies
    • 227 views
    • 3 replies
    • 329 views
  10. Roboti 1 2 3 4 9

    • 206 replies
    • 35.3k views
    • 93 replies
    • 15k views
  11. Metastatic Modernity

    • 1 reply
    • 399 views
  12. Problem mikroplastike

    • 16 replies
    • 1.6k views
    • 16 replies
    • 3.2k views
  13. Andrea Čontoš

    • 8 replies
    • 1.1k views
  14. Istorija

    • 11 replies
    • 3.1k views
  15. Vakcinacija ili ne? 1 2 3 4 21

    • 513 replies
    • 45.1k views
    • 2 replies
    • 1.6k views


  • Topics

  • Posts

    • Ok, ali treba gledati i iz perspektive da kod nas nemaš nikakav drugi benefit da koristiš električni auto. U mnogim zemljama ima redukcije cene ili besplatno parkiranje u nekim zonama, mogućnosti korišćenja žutih traka, neke poreske olakšice za firme i slično. U smislu nije baš 1/1 poređenje samo u ceni. 
    • Imam utisak da EV vozila ne mogu da se prodaju kao standardna vozila. Tj. da kupci prosto nisu isti, što je i logično, makar sve do trenutka (ako takav dođe) da svi hoće tj. moraju da imaju EV vozila.  Izuzimam flotu tj. pravna lica koja "moraju" da kupe a koji ne mogu baš da budu samo ciljna grupa za ovo, full EV deluje kao kupovina za one koji ne žele da voze auto sa čeličnim felnama i sa CD radio uređajem unutra. Možda na kraju spektra postoji neka mala grupa koja je u fazonu "daj najjeftiniji EV da mi posle eksploatacija bude jeftina" i onda oni idu na Sprint. Ali ova neka "srednja klasa" gde prodaješ škodu ovu za 40k (pa čak i 34k sa subvencijom) ne vidim kupca za to.
    • mnogo mi gotivna ova nova auto industrija što sad ti gledaš kao vauuu mala škoda sa 170, 200, 300 konja, čovečeeee a ova sa 170 konja i čeličnim felnama u vožnji kao pežo 306 1,6 benzinac .... 9 sek do 100, 160 kmh, 1900 kg! samo je pitanje dokle i šta posle? JEL IMAMO NEKE STUDENTE ZA PROTESTE PROTIV AUTO INDUSTRIJE???
    • Dobro, ali je ovo dosta veće od Springa ili Pande? U smislu oni su "yaris" klasa, ovo je neka "Golf SUV" klasa, tipa kao Austral/Qhasqhai? Kao nije nelogično da je skuplje. I onda sa tom subvencijom, koju će Škoda lagano da obezbedi ti ovo dođe slična cena kao ti manji-mid SUV, samo je kao gorivo jeftinije, što je ok. Ako imaš gde da puniš 😄 I što je baš siroto opremljen...  Ali mi je dobra fora što je dodatna opreme samo na 85 modelu, ova dva prva baš sirotinja. Pri čemu i ovaj 85 je baš onako... Tipa piše da ima standardni navigacioni sistem sa media i internet paketom samo za model 85, a šta imaju mučeni ovi slabiji? 😄 Kao obično slabiji ima standardni, a jači paket je neki Bose, Harman Kardon i slična sranja. Ovde jači ima standardni. 
    • ma pazi, za 32-33k nema šanse da to neko kupi jer to je za kategoriju koja će da kupuje daciu sprint i kad dođe i ova panda kod nas. onaj eniaq ili kako se zove je makar kao nešto "istripovan" i veći pa mogu da razumem da je nekome zanimljiv.  
×
×
  • Create New...