voodoo_

The X
  • Content Count

    40,342
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    120

voodoo_ last won the day on January 2

voodoo_ had the most liked content!

Community Reputation

4,974 Kole

About voodoo_

  • Rank
    Znam da promenim titulu!

Profile

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. In b4 mandatory "riči što ti spiči"
  2. Oće da je prodaju ili očerupaju?
  3. voodoo_

    Blackout

    I'm not your guy, buddy
  4. Najjeftiniji Cooler Master koji nađeš.
  5. Ofc, zato niko ozbiljno ne uzima u obzir verziju 1.0 😄 Tako da prvi release nek bude 4.9!
  6. New demo version online (v0.25) New Boss! Paragons faction now have a boss Fixed diagonal movement, horizontal and vertical speeds don't add up when moving diagonally New enemies, weapons and over 150+ waves Removed some weapons that were buggy (Hornet Nest, Sticky Mine Launcher), they'll be back soon Additional in game controller support (still no controllers in menu, working on it
  7. Pardon, ne znam gde mi je glova i kucam iz igraone, mislio sam na jedan boolean flag po tasteru i uz njega brojač koji se resetuje na svaki prelaz flega sa false na true ili true na false, i inkrementira u slučaju true na true, čime imitiraš tajmersku funkciju i onda samo porediš trenutne vrednosti brojača. A što se tiče opravdanosti, ima smisla ako povremeno hoće da ispale raketu dok drže taster za obično pucanje, ali ako hoće da se prebacuju sa oružja na oružje, onda nek odbangave prste 😄 Mada je moguće da je ovo više problem tastaturnih nasuprot gamepad igrača (gde je ovim prvima lakše da izvode takve zajebancije), tako da uzmi i to u obzir prilikom anketiranja.
  8. Možda umesto tajmera da za svako dugme održavaš dva boolean flega tipa dugmePostaloAktivno i dugmePrestaloDaBudeAktivno, pa u hendleru osim dugmeta proveravaš i stanje tih flegova. U slučaju da je pritisnuto prvo dugme a fleg da je bilo aktivno je false, onda ide jedna logika (i fleg se menja na true), a ako je pritisnuto prvo dugme a fleg aktivnosti je true, onda druga logika (i ako nije pritisnuto a fleg je true, onda logika za deaktivaciju itd). E sad, ne znam koliko su tajmeri "skupi" u Unity-ju, al možeš i preko njih ako je lakše.
  9. Ne znam frejmvork niti kako ti izgleda glavni event loop, ali search za "unity multiple keys pressed" daje nagoveštaj da treba da proveravaš Input.GetButton umesto Input.GetButtonDown.
  10. Da nije ovaj prvi ili drugi sa klipa:
  11. Prva je Carrier Airwing zvanično, a druga zvuči kao nešto iz serijala Art of Fighting ili Samurai Showdown (ako ne to, onda Fatal Fury / King of Fighters, SNK je to štancovao na kilo).
  12. Ryzen 5 2600X (ima kuler) - 19k Najjeftinija ploča sa B350 ili B450 čipsetom - 7k 2 x 4 GB DDR4 na 3200 - 6k Kingston SSD od 120 giga - 2.5k Hard od 1 TB - 4.5k Napajanje bilo koje skuplje od 4k Kućište nemam pojma, nek ušrafi u gajbicu za jabuke što se mene tiče
  13. voodoo_

    Diablo IV

    Opasno je biti Pajin drug
  14. voodoo_

    Diablo IV

    HotS je kvalitetna igra.