All Activity
- Today
-
mnogo smešno bilo pre dva dana kad se desilo i na ovoj jednoj grupi našoj sa strancima javlja se portugalac u fazonu - jel i kod vas nestalo struje u celoj državi? svi kao "ne" ovaj nema pojma šta se događa, došlo mu da mu kažem e sad da vidiš kako je nama bilo devedesetih!
-
Konačno je Marej malo proradio, ako bi krenuo da igra barem blizu kako bi mogao (i kako je plaćen) mogao bi ovo da bude i zanimljv plej-of. Interesantno je što ono kao Jokić kad vidi da nekome drugome ide prosto deluje da "pusti gas" ali i dalje ime tripple-double 😄
-
Ja se secam negde tamo pocetkom 2000tih u Italiji nije bilo struje par sati, ono opsti kolaps i panika kao u onim apokalipticnim filmovima.
-
Vrlo je verovatno da je neko iz Far From Home studija video Subnauticu i onda predložio ostatku tima nešto u smislu: „Šta ako Subnautica ali u vazduhu, plus kooperativni multiplejer“. Tako nekako zamišljam razvojni proces za Forever Skies. Pošto se Zemlja pretvorila u pustaru u kojoj nijedno živo biće ne može da opstane, ljudi su pobegli u svemir i sada već generacijama borave na stanici oko planete. Nažalost na stanici se pojavio virus po imenu grey plague, a na vama je da se vratite na Zemlju i pronađete lek. No šta li ćete još naći kada se vratite… Ako ste igrali naslove kao što su Raft, Subnautica ili bilo šta od survival crafter igara iz prvog lica, vrlo lako ćete se snaći sa Forever Skies i ući u njegov tok gejmpleja. Međutim, čak će i iskusni igrači odmah pronaći neke nove sisteme koji su veoma korisni i praktični. Naime, razvojni tim je shvatio šta može biti iritantno i zamarajuće za igrače pa je već od samog starta uveo mehanike koje ili ubrzavaju ili automatizuju razne procese. Jedna od najbitnijih novina se tiče samog prikupljanja materijala. Na početku igre ćete dobiti ekstraktor alatku koja može da skuplja materijale na poprilično zavidnoj daljini. Znači nema trčanja do svakog kamena, drveta ili sličnog da biste ga pokupili, ili bacanje neke kuke – samo naciljate na materijal i počnete prikupljanje. Mnogi uređaji će od samog starta biti i te kako korisni, od onih koji skupljaju i prerađuju vodu do onih koji će automatski pecati za hranu ili metalne ploče. Vaša takozvana baza je mali dirižabl koji jedva ima prostora za osnovne naprave koje su vam potrebne za pravljenje hrane, opreme i drugog. Naravno, kao što u Raftu počinjete sa jedva četiri panela, i ovde ćete tako mali prostor moći postepeno da povećavate i širite, do određenih granica. Samim tim, vaš leteći brodić će biti centar vašeg sveta kada niste u nekoj od ruševina koje istražujete. Sistem gradnje je veoma intuitivan i poprilično uprošćen, ali u isto vreme nudi dosta slobode. Sobe će se same sastavljati, pojedine stvari možete postaviti praktično bilo gde, a druge će se lako i prosto snapovati na polja koja treba da se sastave. Pošto nabavite materijale ili planove, prvo morate da ih istražite sa određenim uređajem da biste mogli da ih pravite i koristite, opet nešto slično Raftu. Takođe ćete vrlo brzo dobiti mapu iliti radar sa kojim ćete lako moći da putujete do bitnih lokacija, što značajno ubrzava potragu za unapređenjima i smanjuje lutanje po mapi. Sistem preživljavanja je dosta darežljiv – em se stvari kao hrana, voda i energija vrlo sporo troše, em ćete sve te resurse moći da povratite vrlo brzo. Borbeni sistem je najbanalniji, u smislu da skoro nijedna pretnja nije nimalo opasna. S druge strane, kooperativni multiplejer je verovatno i najbolji deo igre. Ako uspete da okupite ceo tim od četvoro ljudi, igra može biti izuzetno zabavna, posebno kada se svi podele u pojedine delatnosti i brinu o brodu ili sakupljaju resurse. Forever Skies izgleda zaista zadivljujuće, pogotovu kada se uključe raznorazne prirodne nepogode. Takođe male animacije pri skupljanju resursa ili rušenju zgrada takođe donese fine imerzivne elemente. Jedino što ćete u početku igre viđati previše istih braon i sivih zgrada i porušenih baza, pa vam krajolik možda postane malo dosadan. Muzika je jedva primetna ako se uopšte pojavi, dok je većina zvučnih efekata previše glasna i repetitivna, toliko da brzo postaje skoro iritantna. Jedina dobra strana kod zvučne direkcije jesu atmosferski zvučni efekti. Čak i glas asistenta, tj. AI vašeg džepnog računara, isto zvuči kao i u igri Subnautica. Tutorijal je obavezan kako biste savladali neke mehanike ali nije dovoljno detaljan, tako da postoji šansa da nećete skapirati kako neki sistemi funkcionišu. Optimizacija je na mestu ali može biti bolja, dok kretanje ponekad može biti previše klizavo. Uprkos nekim propustima, Forever Skies je odlična igra za ljubitelje survival crafter žanra, a postaje još bolja ako okupite društvo. Čak iako su vam ovakve igre strane, sa prijateljima ćete sigurno odigrati nekoliko zabavnih sesija. Forever Skies je dostupan za PC, PS5, Xbox Series X/S Autor: Stefan Mitov Radojičić Igru ustupio: Far From Home Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu. Pretplatite se na Play! Newsletter * indicates required Email Address * The post Subnautica u vazduhu: Forever Skies recenzija appeared first on PLAY!. Pročitajte kompletan članak na PLAY! sajtu
-
Samo u Sr.... https://www.reddit.com/r/highspeedrail/s/ol7TOk4BoG
-
stara je ova vest, to je avgust 2024 a ja sam citirao iz januara ove godine, mislim da je to iz perioda dok se još govorkalo da će biti poseban budžet za pandu možda, pa su onda objavom novog konkursa rekli da toga nema. što naravno ne znači da neće AV da zavuče ruku u džep ako panda ne krene da se prodaje kako treba ili Fiat ih malo bocne itd, pa vidimo i subvencije veće od 5000e, ali za sada nema posebne za pandu.
-
ali Mnogim putnicima će biti žao zbog ove odluke. Svako ko se ikada smrtno dosađivao na iscrpljujuće dugom letu i nije mogao da zaspi u skučenoj ekonomskoj klasi, na kraju bi posegnuo za starim dobrim duty-free katalogom, koji je čekao iza sigurnosne kartice u džepu sedišta. odmah vidiš da je vest iz nekog američkog medija :)) no, uz zbilju, dugo nisam video ni te kataloge za kupovinu a ni ljude da kupuju u avionima gde je bilo tih kataloga. ceo taj koncept je globalizacijom pao u vodu, nemaju više šta avio kompanije da ti ponude da kupiš "ekskluzivno" što ne možeš da poručiš preko amazona 🙂
-
Ovo je popularna usluga? B92 i njihovi naslovi... https://www.b92.net/putovanja/aktuelno/aktuelno/124987/ukida-se-popularna-usluga-u-avionima/vest Nemačka kompanija Lufthansa ukida prodaju robe u avionima. Razlog ove odluke je jednostavan – prodaja tokom letova više nije isplativa, prenose nemački mediji. "Prodaja na dugim letovima biće potpuno ukinuta od septembra 2025. godine", potvrdio je portparol Lufthanse za nemačke medije. Avio-kompanija je već obustavila prodaju parfema, satova, nakita i čokolada na pojedinim rutama.
-
ovo je bukvalno onaj momenat kad bord direktora sedi u ogromnoj kancelariji i onda dolazi direktor marketinga koji je sa nekom agencijom ovo mozgao i došao do toga, ima onaj chart sa papirima i onda mota prvi papir, prikazuje - evo novi logo za kinu - ispis AUDI. a iznad četiri kruga ali oni su precrtani, "sigurno se pitate zbog čega?" Bord je zbunjen naravno ali on onda nastavlja sa ovim "shared DNA but clear differentiation!" svi su oduševljeni!
-
https://www.021.rs/story/Info/Biznis-i-ekonomija/383266/Za-fiat-pandu-drzava-pravi-poseban-fond-za-subvencije.html Ovo je samo jedan od primera, procitao na vise mesta da ce biti odvojeni budzet. A i ovaj "jedini" budzet ako se potrosi, uletece sa jos love jer im je u interesu da se subvencionise sto vise EV vozila...
-
Кошаркаши Денвер нагетса победили су на домаћем паркету Лос Анђелес клиперсе 131:115 у петој утакмици прве рунде НБА плеј-офа.
-
nema odvojeni budžet otkud ti to? to smo se mi tripovali da će imati, ali potpada pod isti budžet, ofc osim ako ne donesu neku novu uredbu: Srbija će i ove godine, šesti put u nizu, deliti subvencije za električna vozila, a maksimalni iznos je 5.000 evra. Vlada Srbije će uskoro na predlog Ministarstva zaštite životne sredine doneti uredbu o subvencionisanju kupovine električnih vozila. Subvencije će se odnositi i na električni model Fiat Grande Panda, čija serijska proizvodnja u Kragujevcu treba uskoro da počne, izjavila je Sandra Dokić, državna sekretarka Ministarstva zaštite životne sredine, preneo je Tanjug. Uredba o uslovima i načinu sprovođenja subvencionisane kupovine novih vozila na električni pogon, trebalo bi, prema njenim rečima, da bude doneta krajem januara. Građani, pravna lica i preduzetnici mogli bi da dobiju mogućnost da podnesu zahteve početkom februara. Rok za podnošenje zahteva trebalo bi da traje do 31. oktobra. jedina veća promena je što su ukinuli subvencije za plugin i hibride, nego ide samo za ful EV ali nigde se ne pominje odvojeni budžet za električnu pandu. i onda ti neko zvekne retrovizor i ti mora da čekaš 3 meseca iz kine da ti stigne novi :))
- Yesterday
-
ne, panda ima svoj odvojeni budžet, o tome smo već pričali. a i niko je neće kupiti 🙂 imaš sve te troškove, da, ali nekako čak i 50k nije loše za onaj šaomi... dodaj još malo i uskoro izlazi onaj sa 1100 konja 😬
-
ali imaš pdv i troškove prevoza i uvoza a i subvencija je pitanje kako će se odobravati jer je verovatno 90% već određeno za pandu i 10% za škodu 🙂
-
fenahy changed their profile photo
-
zanimljivo, ovaj profil nudi uslugu uvoza novih kineskih automobila. uvoz ev vozila nema carinu od 12,5% i imaš potencijalnu subvenciju od 5k EUR. imajući u vidu niske cene tih automobila u Kini... 🤔 fazon onaj šaomi je oko 30k! https://www.instagram.com/kineskiautomobili?igsh=c2wwbTAwcTV0aTg5
-
katastrofa, treba da izmisli neki turnir samo za sebe i da ga uzme 🙂 i nek plati ostale igrače da dođu i izgube.
-
nađi info treba nam da bismo znali kako da se dalje promovišemo! ima potencijala, neke od tačaka mi se dopadaju, potrebna mala razrada! nedostaje ti deo kako da privučemo i nove, jer iako su super stari forumaši previše su matori i što bi rekli neki "prdonje".
-
… ali pričom oko nastanka igre – priča u igri je sve samo ne priča u pravom smislu te reči! Na prvi pogled Iron Mandate izgleda kao kompletna igra, ima zanimljive menije, kvalitetnu grafiku (u skladu sa tipom igre), solidan soundtrack, fluidne animacije. Deluje i kompletno završena. Međutim, iza svega toga stoji priča jednog developera, Emerik Gibsona, koji je inspiraciju za Iron Mandate našao u uvodnoj sceni DUNE filma. I potom je to pretočio u roguelike u kojem kao crni crv sa naoružanjem (nema veze sa Wormsima) pokušavate da se vratite na nepravdom oduzeti presto. Iako u razvoju dugi niz godina, sve do relativno skoro naslov je “čučao” u Early Access fazi da bi, nakon što je Steam obeležio kao “sumnjivu” igru koja nije dobila update preko godinu dana, Emerik je odlučio da je izda i to – potpuno besplatno! Da stvar bude još interesantnija igri zapravo ništa ne fali – ona je kompletna, ima svoj početak i kraj pa čak i izazove koje možete završavati nevezano od “priče”. I zapravo je interesantna! Preporuka je da svakako koristite gamepad jer su kontrole na tastaturi pomalo nezgrapne i da se opustite… iako je roguelike, uz lagani soundtrack i relativno sporo izvođenje, Iron Mandate zahteva više taktiziranja i smišljanja plana nego brzih refleksa. Šta je onda pošlo po “zlu”? Preko godinu dana u Early Access fazi igra je “čučala” jer Emerik nije uspeo da reši kontrole kako je želeo. I, istina je, kontrole nisu najsjajnije, posebno u početku. Zahtevaju period privikavanja i nedostaje jasna logika kako funkcioniše kretanje a kako oružje. Kao drugi problem tvorac navodi grafiku, i kao treći nedostatak različitog oružja. I dok prve dve stavke samo delimično možemo shvatiti kao minus, manjak varijeteta kod naoružanja u jednoj roguelike igri svakako je potencijalno ozbiljan problem. No, najpozitivnija stvar je što je Emerik bio iskren oko svega i izneo sve ove komentare u svom blog postu, a zatim izbacio igru potpuno besplatno i okrenuo se svom narednom projektu. Bez obzira na sve te potencijalne manjkavosti, igra je zabavna, fino “teče”, grafika jeste specifična i minimalna ali nikako loša i sve što je zapravo potrebno je da se naviknete na kontrole u prvih nekoliko partija/misija. Nakon toga sve ide svojim tokom, na putu ka tronu! Iron Mandate možete preuzeti ovde Autor: Bogdan Diklić Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu. Pretplatite se na Play! Newsletter * indicates required Email Address * The post Iron Mandate – besplatni roguelike sa interesantnom pričom appeared first on PLAY!. Pročitajte kompletan članak na PLAY! sajtu
-
Pu jebemu sunce, kako ne pobedi onog Ceha pre par meseci za tu 100tu titulu.
-
Đoković odustao od Rima! Srpski teniser Novak Đoković neće igrati na ovogodišnjem masters u Rimu (7-18. maj).
-
Sa sve DLCovima je super cifra. Toliko sam ranije platio samo WoTC, i to na popustu.
-
I konfigurator ko hoće da se zeza 🙂 https://www.slate.auto/en/personalization?starterPack=blankslate#slatemaker jedino nema verzija sa 4 vrata.
-
Dok iščekujemo da se naredne godine, nakon praktično dve decenije pojavi pravi nastavak kultnog Onimusha serijala, Capcom nam pomaže da prekratimo čekanje uz remasterizovano izdanje verovatno najbolje igre franšize – Onimusha 2. Iskreno je neverovatno da je ova igra prvobitno objavljena pre 23 godine, jer neki njeni aspekti i dalje izgledaju izvanredno. Kao i za Capcom Fighting Collection 2, Capcom se i ovde vodio filozofijom očuvanja autentičnosti originala, te da igra uz minimalne izmene pruži iskustvo što sličnije onom koje smo nekada davno imali na PlayStation 2 konzoli. Podrška za 16:9 odnos stranica ekrana, automatsko čuvanje statusa, preskakanje već viđenih animacija i još šaka izmena, prisutne su samo u smislu modernizovanja klasika. No osim ovih olakšica za pristupačnije igranje, neverovatno je kako se igra dobro drži kada je stavljena pred modernu publiku. Onimusha 2 remaster će se pojaviti u prodaji 23. maja a ja ću se svojski potruditi da vam tada iznesem više detalja, nakon što uz igru provedem bar nekoliko desetina sati. No za sada, inicijalni utisci su svetli! Onimusha 2: Samurai’s Destiny Remaster će biti dostupan za PC, Nintendo Switch, PS4 i Xbox One od 23. maja Autor: Milan Živković Igru ustupio: CD Media Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu. Pretplatite se na Play! Newsletter * indicates required Email Address * The post Prvi utisci: Onimusha 2: Samurai’s Destiny Remaster appeared first on PLAY!. Pročitajte kompletan članak na PLAY! sajtu
-
Moze, ionako pojma nemam ni kako sam dosao do ovog foruma.