Jump to content

Zwerko

Admin
  • Posts

    11,002
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    41

Zwerko last won the day on June 30 2024

Zwerko had the most liked content!

Reputation

-1,822

About Zwerko

  • Birthday 08/29/1981

Retained

  • Member Title
    nuqneH

Kontakt podaci

  • Facebook URL
    http://

Profile

  • Gender
    Male
  • Klan/Tim:
    [RUR]
  • Lokacija:
    Novi Beograd

Recent Profile Visitors

42,921 profile views
  1. A kako da krenu zahtevi početkom februara a još se ne zna ni tačna cena? Da ne pričamo o nekim kupovinama unapred, jel se zna uopšte kada će tačno vozila biti dostupna? Ili to zahtevi samo da se zapljunes pa kad bude biće? :)
  2. Ok, ali kao ako postoje veće su šanse da se nađe neko ko će znati da upotrebi, ovako nema nikakve šanse 🙂 Pritom mislim i da to dosta zavisi od zemlje, tipa u USA postoje negde ali kapiram da ako neko dobije srčku bi se drali kao u filmovima "jel ima ovde neki doktor?!", dok na primer u Holandiji ih ima, ali znam da i oni u školi imaju neku prvu pomoć i obuku kako to da se koristi, opet pitanje koliko neko to zapamti, ali kao bar nešto. Mislim idealno bi bilo kad bi postojali neki AI roboti pa kad neko dobije srčku samo pritrče i zapnu ga, ali kao kapiram da smo bar stotinak godina daleko od toga 🙂 Meni je ovaj na sistematskom rekao da bi kao trebalo kontrolni pregled oko 50. godine života, s tim da bih ja kao trebalo već od 45. s obzirom da imam genetsku predispoziciju jer mi je rođena baba umrla od toga relativno mlada (pre nego što sam se ja i rodio). Ali kao čekam da se to častim za rođendan za dve godine
  3. Može da bude random, ali u današnje vreme postoje mnoge dijagnostičke metode i analize koje ti mogu dati uvid u to da li si skloniji srčanom napadu - redovni ultrazvučni pregledi arterija, neki oni markeri iz krvi koji ti daju predispozicije i slično. U smislu u današnje vreme je to značajno lakše predvideti, a tipa i dalje 50% ljudi na svetu prvi put sazna da ima problem sa srcem kad dobije srčani napad, često i smrtonosan. Što bi se reklo da bi trebalo više raditi na preventivi jer je to i dalje praktično najznačajniji uzrok smrti kod ljudi. S druge strane čak i kada se desi srčani napad pitanje je koliko je neka pomoć u blizini - u dosta zemalja postoje oni defibrilatori na javnim mestima koji prosto služe baš za te stvari i značajno povećavaju mogućnost preživljavanja, naravno uz adekvatnu obuku i iz osnovne prve pomoći (ja prvi nit znam to da koristim nit znam standardnu onu prvu pomoć, tj učio sam nekad teorijski ali se i ne sećam i ne znam da li bih umeo da primenim). I još sam se ja zbunio što je onaj Okanović okačio ovo za prvu pomoć dok nisam shvatio da se odnosi na smrt Milinkovića. Posle 30 minuta mu hitna pomoć baš ništa ne znači 😞
  4. Ok, ako ovo nije neki kineski trol moglo bi da ima primenu u Beogradu!
  5. Zwerko

    pričajte

    Mislim da je već odavno problematika u vaterpolu da je prosto previše smor za gledanje, zato su morali da ubrzaju. Jer kao ako izuzmemo nas kojima je to sad ispao maltene nacionalni sport zato što imamo uspehe, popularnost tog sporta je u konstantnom padu. Znam da je čak bilo nekih priča da su hteli da ga ukinu kao olimpijski sport baš iz tih razloga pa je to nešto odloženo. U tom smislu je bolje da je brže, skraćivanje terena i ubrzavanje napada će sigurno doprineti tome. E sad zašto su te izmene pravila doneli tako na brzinu i "preko kolena" je drugo pitanje, ali kao podržavam ako će da omogući da sport opstane. Slična priča kao i ovi što kukaju za NBA što im dramatično opada broj gledalaca - svelo se sve na to da timovi gađaju trojke, neka tekma pre neki dan, tipa Boston protiv Minesote pucano skoro 100 trojki, pa naravno da niko to neće da gleda...
  6. Zwerko

    NBA 2018-2025

    Kul je Lebron koji kuca levom rukom, ali brate izgubiše od Dalasa u kome nisu igrali Luka i Kajri 😄
  7. Ja načelno mislim da je elektrifikacija gradskog prevoza super stvar jer neki busevi koji voze kod nas ispuštaju toliko crnog dima da bi verovatno trebalo da su zabranjeni još pre 15ak godina, a ne da voze i dalje 🙂 ali u tom smislu bi prvo trebalo rešavati problem dizel autobusa, a ne trolejbusa koji najmanje zagađuju. Čak je i Sićve imao relativno ok ideju pre par godina da se trolejbusi zamene novim koji bi mogli da idu neki period i bez napajanja što bi rešilo ako negde postoji problem na kontaktnoj mreži ili ako se neki pokvari i slično. Ali Gangula i Sićve se svakako ne vole, pa ono što je ovaj započeo Gangula će uraditi skorz suprotno, jbg. S druge strane mogu se pratiti drugi gradovi, sad je možda previše da kažemo da se ugledamo na Moskvu koja ima najviše elektičnih buseva u celoj Evropi, ali opet možda možemo neki baby steps. Jer su postojeći električni busevi uvedeni 2016. sa prvom linijom i 2022. sa drugom, sada je tehnologija ozbiljno zrelija pa se mogu planirati i duže linije, kraće vreme punjenja i sl. E sad jeste i Moskva ukinula i trole u korist elektrobuseva, ali meni nekako deluje da bi prioritet prvo trebale da budu linije u centru gde voze obični busevi pa tek onda trole. Jer prosto kao i u tu mrežu trola se ulagalo i ona radi...
  8. Mora da bude nov, tako da nije to u opticaju, ali bi recimo ludilo bilo da uzme Fiću Abarth!
  9. Mislim da je ovo drugo u pitanju, a pre svega što mi pouzdanost automobila gledamo kroz prizmu 10+ starih polovnjaka koji čine gro kupovina na našem tržištu. Jer ako pogledaš one evropske liste automobila po pouzdanosti, Italijani su obično pri dnu, Japanci na vrhu, ali na primer Pežo je negde oko sredine, često ispred brendova kao što su Škoda, Seat ili čak i Audi ili Mercedes. I sad da to kažeš na tradicionalnoj srpskoj slavi ima da budeš izbačen odmah Međutim moj je neki utisak da se ne gleda kvalitet održavanja i da je to najveća razlika na našem tržištu gde su iskustva sa mahom 5-10 godina starim vozilima iz uvoza. A deluje mi ovako kolokvijalno da se na tržištima gde se više voze nemački brendovi više pažnje posvećuje redovnom održavanju i kontrolama, nego što se to radi na tržištima gde preovlađuju francuski brendovi. U smislu verovatno Nemci u proseku bolje održavaju kola nego što to rade Francuzi, a to se itekako oseti kad stignu kod nas. Edit: I u tom smislu ne znam koliko je pametna kupovina polovnog Francuza kod nas, iako sam na primer i ja to lično uradio za ženu 🙂 Čovek je u 30im i 40im godinama vozio Golfa, sa 65 prvi Juke, a sa 75 ovaj 208, bukvalno se ponaša kao Benjamin Button
  10. Ja sticajem okolnosti imam potpuno obrnutu priču. Naime neki moj teča je od kad smo mi bili klinci (80ih i 90ih godina) svaki put vozio novog Golfa, tako što proda starog Golfa i kupi novog, uključujući čak i period sankcija kada je vozio za ono vreme neverovatnog Golfa 3 🙂 Onda je negde tamo kada je izašao onaj Civic "pegla" prešao na njega (uvek kupuje nov auto), pa je posle kako je bivao matoriji je skapirao da mu više odgovara manji auto, pa je uzeo prvo onaj originalni Juke, a nakon toga Toyotu Yaris. Možda sam nešto i zaboravio u međuvremenu, ali su definitivno bili samo Golfovi pa Japanci. I onda je pre nekoliko godina imao neki udes sa tim Yarisom i prodao ga jer neće da vozi čukan auto i uzeo... Pežo 208 I to je ujedno jedini čovek koga znam da je ciljano kupio nov Pežo poslednjih 15ak godina 🙂 S tim da je taj njegov baš nešto napucan s opremom, izgleda izuzetno svemirski unutra u odnosu na ovaj iz oglasa, ali kao eto, ako je sudeći po tom primeru možda se Pežo popravio! Cela šira familija je bila u šoku!
  11. Pa naravno, a 308 i Focus su za klasu veći od 208 o kome se ovde priča :)
  12. Samo imaj u vidu da je ovo 12+ godina stara tema :) u medjuvremenu te android navigacije možeš i kod nas da kupiš za fazon 100-150 evra i da su vrlo solidne :)
  13. Jedna od prednosti življenja u Srbiji je da je posedovanje automobila izuzetno jeftino, i nije uopšte čudno da porodice imaju po 2-3 automobila, čak i ako su to jeftinija kola koja vrede po 2-3k evra, jer je prosto jednostavnije funkcionisanje. Registracija je relativno jeftina, popravke takođe (ne ulazeći u kvalitet istih), parking u gradovima postaje polako problem iz tog razloga, ali se i dalje niko ne trudi da obeshrabri ljude od automobila, upravo suprotno. Tako da, u tom smislu se živi nikad bolje i sasvim je normalno da ljudi u porodici imaju i auto za more i auto za grad A jbg sad, svi postali Hamiltoni pa je mali auto sa 100KS i 200 Nm obrtnog momenta baš slab Sećam se pre 15ak godina je bila neka akcija za novi Ford Focus od 10k evra, to je bio 1.6 atmosferski benzin sa 100KS i 150Nm, to je smatrano vrhunskom ponudom. Na autu za klasu većem 🙂 A sad što se visine tiče ja sam poslednje dve nedelje vozio ženinog Clia koji je slične visine i zaista nisam primetio neki problem po Beogradu. Čak i činjenica da ga vozila žena pet godina i nigde ga nije opalila dosta govori u prilog toj činjenici. Da, viša pozicija sedenja je praktičnija za dosta ljudi, ali prosto ne vole to svi, nisu svi kupci za SUV Pandu.
  14. I Corsa C ti je 1500-2500, tako da nije baš nešto jeftino. Mislim da je ovde glavna fora što je 4x4 pa je super za seoske puteve. Ima i ovako http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/25387225/fiat-panda-4x4 Ovaj prvi još dodje i povoljno :)
  15. Zwerko

    Avio saobraćaj

    Ja bih sa svim špekulacijama ipak sačekao ako uspeju da izvuku podatke iz crnih kutija, jer ovako je u vreme interneta kada svi hoće odgovore sad i odmah sve baš podložno strašnim nagađanjima, bez obzira što mogu dolaziti od ljudi koji su zapravo stručni za te stvari. A što se zida tiče ne verujem da bi onaj zid iza od blokova bio problem za toliki avion u toj brzini, da, ulubio bi ga malo više nego žičana ograda, ali bi se blokovi razleteli na sve strane. Problem je što je ovde bilo fazon tri metra armiranog betona koji ga je zaustavio u mestu 😞
×
×
  • Create New...