Jump to content

Gorivo na NIS-u


prota_

Recommended Posts

ajd ovo ću ovde recimo:

matori menjao (reparirao) prošle nedelje dizne na Tojoti Land Kruzer (165k km), dve od cetiri su riknule navodno usled lošeg goriva... nismo bili zadovoljni radom motora ni posle, pa se dalo u dalju analizu - ispostavilo se da nam na velikom servisu (oko 150k km) nisu promenili filter goriva, bukvalno su bile rupe u filteru i ko zna šta je prolazilo što je verovatno sjebalo i same dizne. radili smo taj veliki servis u novosadskoj Gota Car, koja se btw više ne zove Gota nego Tago, lol? sećam se da su nešto skorije u istoriji bili cak nagradjivani od strane same Tojote kao najbolji diler u mreži.... što bi se reklo, sve je to kerov kurac :D

650 jura reparacija dizni, ne zna se više šta je pametnije raditi kada si prvi vlasnik kola, a da nemaš neki problem ovde na našim putevima ili da znaš da te niko neće prevariti...

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Meni se slična stvar desila u Fordovom ovlašćenom servisu, Grand jel na Novom Beogradu. Pošto ti kod njih dovezeš kola i ostaviš i oni ti kao zamene sve filtere i sl i još kao ostave u gepeku stare, sve regularno. I kad mi je izašao iz garancije odem kod majstora po preporuci i naravno oni sve to rade pred tobom tu ti blejiš. I pita me ovaj momak, tad je auto bio prešao već više od 80k, "jesi ti siguran da su ti menjali filter kabine?". I ja kao pa jesam, mislim išao tamo, svaki put sve regularno. Kaže on meni to je zajeb jer na mom Focusu je taj filter kabine nešto ispod papučice gasa, moraš da skineš papučicu da bi došao do njega, baš je do jaja komplikovano i kaže dešava se da ga uopšte ne menjaju a da napišu da je zamenjen. I vadi filter a ono ugljenisano potpuno, bukvalno ga nijednom nisu promenili :(

A s gorivom sam imao problem dok sam sipao na Europetrol pumpi, bukvalno se začepio filter goriva 3-4k km od promene :( Ruku na srce ne sipam tamo već nekoliko godina tako da ne znam, možda su se popravili u međuvremenu... 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, dovlagsi said:

Gota nego Tago, lol?

ahaha, kao što je AP Sport od pre nekog vremena AP Sporting ... samo su ovi sa gota na tago realno veći carevi.

20 hours ago, Zwerko said:

I ja kao pa jesam, mislim išao tamo, svaki put sve regularno. Kaže on meni to je zajeb jer na mom Focusu je taj filter kabine nešto ispod papučice gasa, moraš da skineš papučicu da bi došao do njega, baš je do jaja komplikovano i kaže dešava se da ga uopšte ne menjaju a da napišu da je zamenjen. I vadi filter a ono ugljenisano potpuno, bukvalno ga nijednom nisu promenili :(

kad nekoga ne bi mrzelo pa da nakon "zamene" proveri sa drugim majstorom šta su zapravo uradili i onda sa tako otkrivenim stanjem da im se ode sa inspekcijom ... zvučim kao prosečna žena na facebooku.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Razmisljam se poslednjih meseci da li da prodam auto jer sam uglavnom na putu pa ga uopste i ne vozim.. I onda juce poslom isao do pozege i rekoh daj da vidim koliko trosi pre nego sto ga dam na dobos

Beograd-valjevo-pozega-cacak-beograd

Uspeo sam da ga vozim i 2.9 do divcibara ili do stepojevca u povratku... Naravno tada su uzbrdice sjebale malo prosek. Da li je potrosnja realna, ne znam, ali pise na bordu... Opet pise i na tarabi!1bad4a97769bd1ea1f934d29fb8f3fd6.jpg4ba4aba52ef7648a0a8490ee09f3e2f6.jpg

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

kad voziš ko baba!

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

Link to comment
Share on other sites

jesi lud!! gde da vozim dinamicnije da me tortkty saceka na toxiku ili da me sonty pozdravi jos dinamicnije!

ps. meni na autoputu trosi znacajno vise, 5.2-6 pri voznji 120-140 mada cu morati da proverim sa pun/pun uskoro

pss. pajo, vozio sam 70 svuda nezavisno od ogranicenja i 80 gde je to bilo dozvoljeno, doduse bas sam retko preticao tako da je bila flow voznja

Edited by FATA

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

Taj 1,6Hdi je sjajan motor, što se potrošnje tiče. Kod potrošnje gorivaa je izuzetno bitno kako se vozi (lol, ništa novo), dakle kočnica gas fora. Što manje preticanja, što niži stepen prenosa za određenu brzinu. 

Svakoga dana u svakom pogledu, sve više napredujem

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Opet dižu cene kurvinjski po 0,5 din, dizel dogurao na skoro 152, ali su mudro sačekali da prođu praznici (ako Debely čita, hteo sam da kažem "da to urade u toku praznika") kad niko neće primetiti.

Inače NIS i dalje drži 5 dinara razlike između običnog i aditiviranog, ali je kod OMV-a sad veća razlika, tipa 151 naspram 158-9, ne znam na konto čega. Aj prošla zima jeste bila zajebana pa su mogli na marketing i zvučnih -38 stepeni izdržljivosti, sad je potpuno besmisleno.

Mada kad vidim kakvi mučenici i s kojim entuzijazmom rade na pumpama, verovatno ih boli đoka da uopšte sipaju aditive nego prodaju isto gorivo u oba rezervoara i čekaju da vide kad će ljudi provaliti (a neće nikad). Tako da u poslednje vreme više ni ne sipam skuplje, nego na par rezervoara nalijem Wynns od 800 dinara, bar znam da sam stvarno sipao pa nek i nema efekta (GG logika :D )

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, voodoo_ said:

Opet dižu cene kurvinjski po 0,5 din, dizel dogurao na skoro 152, ali su mudro sačekali da prođu praznici (ako Debely čita, hteo sam da kažem "da to urade u toku praznika") kad niko neće primetiti.

Inače NIS i dalje drži 5 dinara razlike između običnog i aditiviranog, ali je kod OMV-a sad veća razlika, tipa 151 naspram 158-9, ne znam na konto čega. Aj prošla zima jeste bila zajebana pa su mogli na marketing i zvučnih -38 stepeni izdržljivosti, sad je potpuno besmisleno.

Mada kad vidim kakvi mučenici i s kojim entuzijazmom rade na pumpama, verovatno ih boli đoka da uopšte sipaju aditive nego prodaju isto gorivo u oba rezervoara i čekaju da vide kad će ljudi provaliti (a neće nikad). Tako da u poslednje vreme više ni ne sipam skuplje, nego na par rezervoara nalijem Wynns od 800 dinara, bar znam da sam stvarno sipao pa nek i nema efekta (GG logika :D )

ja sam odustao od pokušavanja da detektujem razliku, dal sipao mol ili nis ili lukoil nekako mi na kraju dođe na isto, otkud znam.

Link to comment
Share on other sites

Mene nešto poslednjih meseci zeza bobina ili kompjuter na Puntu 1.2 8V, trokira ponekad, gubi snagu i pali lampicu motora. Ne znam da li je to samo slučaj kako mu kad dođe, ali dok sam bio na NIS običnom benzinu, često je gubio snagu, i palio lampicu, i pri nižim obrtajima i brzinama.

Otkako sam prešao na MOL benzin sa aditivima, ima oko mesec dana, imao sam jedno kratkotrajno paljenje lampice samo, inače je sve ok. Mislim svakako će morati električaru auto uskoro, ali da podelim utisak.

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...