Jump to content

Gorivo na NIS-u


prota_

Recommended Posts

juče sam sipao gorivo na nisovoj pumpi na komadi. danas mi gore dve lampice motora i auto malo kašlje malo neće da pređe 3k obrtaja. 

jel imao neko još ovih ili sličnih problema? tasa mi kaže da se i njemu isto desilo par puta sa nisovim gorivom, pa sad proveravam da znam šta da radim. dal da sipam novo gorivo i čekam da ovo "prođe kroz motor" i molim boga da mi ne sjebe nešto ili da ga vozim na dijagnostiku i vidim šta će da mi kažu?

auto je reno klio, gorivo je bezolovni 98.

Link to comment
Share on other sites

Generalno ja vozim dizel pa ne znam kakvo im je gorivo, ali ovo sto ti je na drugoj slici bi trebalo da je lampica za grejace za dizel, jedino ovo iznad je nesto da se pojebala elektronika nego je zbunjujuce, pretpostavljam da druga slika nije s tvoje table? To da nece da predje 3k obrtaja je generalno bezbedonosni mehanizam koji se ukljuci kad ti radi ta check engine lampica jer time stiti motor da ga ne sjebes vise. Moguce da je do goriva, meni se tako bio zapusio filter goriva posle 3k predjenih km od zamene jer kod nas sipaju svasta, ali racunaj da to nema sanse da se "produva" samo od sebe. Dakle cim budes mogao vozi ga kod nekog majstora da utvrdi sta mu je tacno, u najboljem slucaju ce ti menjati filter goriva sto nije tako skupo, par hiljada otprilike. E sad moguce je i da je nesto potpuno deseto sto ne mora da ima veze s time ali ces to tesko sam i bez dijagnostike utvrditi. 

Evo ovo ako moze nesto da pomogne s objasnjenjem http://www.drivingtesttips.biz/renault-clio-dashboard-engine-warning-lights-symbols.html

Edited by Zwerko

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao slican problem na mom C3. Isto nije hteo preko 3k, isto lampica motora, na kraju se ispostavilo da je neki relej grejaca(!?) otisao.
Pri tome, majstori su bili u fazonu da im se niko nikada nije pojavio sa takvim kvarom.

TLDR: Bez dijagnostike nista.


 

Edited by Atomic
Link to comment
Share on other sites

identična je lampica na mojoj tabli, ali nigde na netu ne mogu da nađem za šta je tačno baš ona upozorenje. 

ništa, neki dobar reno servis u begeu a da me ne oderu?

To mi cudno jer znam da je ovo

renault-clio-preheating-warning-symbol.j

simbol za grejace na dizelima, cak tamo i pise to. S tim da je moguce da su radili iste table i za benzince i za dizele pa je zato kombinovana lampica. 

Inace predlazem da odes na http://www.renaultforumserbia.com/ pa da tamo pitas isto ovo pitanje i da pitas za majstora, po mom iskustvu s Fordom su obicno korektni na tim forumima. S tim da imaj u vidu da je obicno preduslov za nove clanove da prvo otvore temu i predstave se ko su, sta su i koji auto imaju pa da tek onda otvore drugu temu s konkretnim problemom. 

Edited by Zwerko

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Upravo ovo sto je zwerko napisao, to sto ne mozes da predjes 3k obrtaja ti je safe mod, cisto da mozes da odes do majstora i da ne sjebavas motor jos vise, a na osnovu lampica koje gore moze svasta da bude. Ne bi trebalo da te za dijagnostiku oderu, idi u servis gde odrzavas pa nek ti kazu sta je problem, a kad ti daju ponudu za servis baci ovde pa da vidimo jesu skupi ili ne.

Link to comment
Share on other sites

ja sam kod njih sipao uvek, doduse dizel, cak i teram kevu da tamo sipa zinben u punta i nikakvih problem. Doduse, ja sam presao na Knez petrol lol jer imam neku karticu od ortakove firme, pa mi 10 dingera jeftinije po litri :DDDDDDDDDDDDDDDD

 

gruja novi alen

ko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?

evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja.

 

Link to comment
Share on other sites

nije ali ga vozi kao da jeste ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

haha to to :D
dovla, stao sam na jedinu slobodnu točilicu i nije bilo 95ice, a ponekad kad sam mu sipao 98icu nije bilo problema, pa ko rekoh što da ne...
 

ugasila se ona "zajebana" lampica, ostala je samo toxic fumes, što santa kaže da je check engine, pa ću za ns ovih dana taman i dijagnostiku da mu uradim. realno mu je već bilo i vreme nešto malo da se sjebe, 50k kilometara bez ikakve greške, pa mnogo je za francuza! :D 

Link to comment
Share on other sites

sipao sam 98 i meni manje trosi sa njim, i startniji je :]

mozda ti je PF filter zaprljan, mozda je samo greska u softveru, dijagnostika to teh rescue

 

p.s. tuga je da i dalje imamo solidno losije gorivo i od bosne i od cg :|
 

Edited by G!!!

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Са 98 би требао мање да троши ако се вози исто као и са 95, и требало би да је чистије и квалитетније гориво. Е сад колико је то тачно у пракси вероватно никада нећемо сазнати

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...