Jump to content

Koji auto da kupim


Neptune

Recommended Posts

Radi Punto lepo, nisam imao fundamentalnih problema. Problem je što nije u cvetu mladosti pa mi je npr. crkavala sirena, guma na nosaču motora krenula da se kruni (s tim što nosač za punta košta 2200 dinara i zamena traje pet minuta pa me bmk), akumulator možda zeza (inače lampica za servo se ugasila juče, tako da pojma nemam koji je bag bio u pitanju). Prošle nedelje sam se i selio njime, može da stane dosta. O isplativosti po gradu da ne pričam, uvežbao sam se i vozim ga nežnije, pa potrošnju držim između 4,7 i 5,0 (po podacima sa njegovog kompjutera; nek je i litar više irl, gg). Inače dva majstora su mi potvrdila da je motor u odličnom stanju i da je dole generalno utegnut.

Btw upozoren sam još pre kupovine da je elektronika na fijatu kurac, tako da sam psihički bio spreman da nešto zeza.

Mada opet, ti si mnogo bolje plaćen, uzmi nešto veće :D

Edited by voodoo_
Link to comment
Share on other sites

nema šanse ispod 100k pređenih da nađeš za 5000 u evropi, a da nije neki mikro automobil u pitanju. imaš milion automobila iz raznih flota koji se prodaju sa 120k, tu može da se probere, al opet za te pare ne očekuj čudo.

takođe se raspitaj koliki su troškovi posedovanja automobila tu gde živiš (registracija, osiguranje, ekološke takse, parking...) jer vrlo lako može da se ispostavi da ti je jeftinije da u startu daš više para za neki auto koji spada u nižu kategoriju zagađivača npr.

Link to comment
Share on other sites

Radi Punto lepo, nisam imao fundamentalnih problema. Problem je što nije u cvetu mladosti pa mi je npr. crkavala sirena, guma na nosaču motora krenula da se kruni (s tim što nosač za punta košta 2200 dinara i zamena traje pet minuta pa me bmk), akumulator možda zeza (inače lampica za servo se ugasila juče, tako da pojma nemam koji je bag bio u pitanju). Prošle nedelje sam se i selio njime, može da stane dosta. O isplativosti po gradu da ne pričam, uvežbao sam se i vozim ga nežnije, pa potrošnju držim između 4,7 i 5,0 (po podacima sa njegovog kompjutera; nek je i litar više irl, gg). Inače dva majstora su mi potvrdila da je motor u odličnom stanju i da je dole generalno utegnut.

Btw upozoren sam još pre kupovine da je elektronika na fijatu kurac, tako da sam psihički bio spreman da nešto zeza.

Mada opet, ti si mnogo bolje plaćen, uzmi nešto veće :D

i mene jebe servo, proverio sam ga i kao oslabili su neki senzori, zamena i to polovnima košta u stotinama evra. onda ga lepo samo ugasim i upalim kad zabode. 

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

Da. 

Ako promenim kriterijume, koliko je sada neka prosečna kilometraza do "prve specijale" 

ako misliš na neku veliku intervenciju na motoru, u teoriji nikad, moderni motori se prave da rade pola miliona i više bez otvaranja. najveća redovna intervencija je veliki servis tj. zamena zupčastog kaiša (kod modela koji nemaju lanac) ali to je redovna stvar i ne treba da te odvrati od kupovine. za moj auto košta 300e, a sitroen je kobajagi skup za održavanje.

naravno, naivno je verovati da ćeš kupiti polovnjak i raditi samo redovne servise. može da te usere, ali nije izvesno.

bolje napravi budžet za celokupno posedovanje automobila (inicijalna nabavka, godišnje redovno održavanje, dažbine, vanredni kvarovi u određenom procentu) pa vidi šta ti se i koliko isplati. znajući tebe, odustaćeš od kola kad sve sabereš i oduzmeš...

Link to comment
Share on other sites

što se voodoo_ fiata tiče - imaš akumulator od 45Ah u dizel automobilu? Really? To mi slabo nešto, ne čudi što ti ne radi kako valja. Kupi jači, konsultuj se sa prodavcem akumulatora.

a što se kola tiče, veliki servis se na kolima radi u nekom intervalu od 80.000 do 130.000 km, najčešće. Kapiram da ti ljudi tamo održavaju kola, te da pitanje generalke ne treba da se postavlja. Generalka se u takvim slučajevima radi iznad 200.000 km. Koliko god čudno zvučalo - nađi Mercedesa C ili E klase, nebitno koliko je star, samo da je 200 Kompressor i da je prešao manje od 200.000 km ako je moguće. :) Ne pitaj para, samo im daj. :) Saznao sam da je to najbolji automobil modernog doba, ako se održava po propisima prelazi PREKO MILION ko od šale.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Sobzirom da sam pre 2-3 meseca uzeo nesto za te novce mogu jedino da kazem da sam isao anti srpskom logikom (zaobilazio punto/WV dizel varijante) i uzeo isti ovakav, samo mladji http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/5548376/saab-9-3-18t 

Auto daje osecaj pobede zivota na advanced levelu a od ulaganja sam imao zamenu antene za 500 dinara. Takodje ako ces da vozis zenu i dvoje dece nema potrebe da se prica zasto ti treba bezbedno prevozno sredstvo.

Ako ces da uzimas auto tamo onda ovo sto su ti rekli. gledaj nesto sto je staro 5 godina iz flote - stavis informaciju u glavu da se najbolje vec prodalo, prekrstis se, uradis random pick i vozis se

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

preko gocar.be prosto nema to sto ti pricas a da je 2007 plus godiste

Aj sad da sklonimo ove stvari tipa mecke, audiji i sl :) Ako gledas mali auto gledaj Punta/Corsu 1,3 mjet/cdti ili 206/207/C3/Fiestu HDI (odnosno TDCI u slucaju Fieste, ali ista stvar). U principu sve su to mali automobili s malim, proverenim dizelasima. Ono sto je ovde glavna prednost Punta u odnosu na sve ostale iz klase jeste jeftino odrzavanje, ti to nemas, tebe ce odrzavanje Punta kostati kao i bilo kog od ovih jer nema jeftinih delova iz Turske i glavni trosak u servisu ti je cena sata servisera, a ne cena dela koji se menja. Plus sto i ovde sve sto vazi za jeftino odrzavanje Punta se odnosi na Punta Classic, odnosno Punto druge generacije, a ti ako gledas Punta koji je mladji od 2005. ce to biti Evo, tj treca generacija ili noviji. Dakle bilo koji od ovih automobila ti sasvim igra ulogu, gledas kako povoljnije da prodjes. 

Jos jednu stvar uzmi pa razmisli - vidi koliko ces realno prelaziti godisnje, ako uzimas auto samo na 2-3 godine mozda ti se dizel i ne isplati za razliku u ceni ako ces prelaziti malu kilometrazu, tipa ispod 20k km godisnje. 

Evo ti mala pretraga koju sam napravio na tom sajtu, bukvalno svi ovi automobili dolaze u nekoj kombinaciji (doduse stavio sam samo od privatnog prodavca posto kazes da se ne bi baktao sa turskim auto placevima). Mada cenim da ni ovi od ovlascenih dilera ne mogu da budu toliko nesto razliciti s cenama. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Sobzirom da sam pre 2-3 meseca uzeo nesto za te novce mogu jedino da kazem da sam isao anti srpskom logikom (zaobilazio punto/WV dizel varijante) i uzeo isti ovakav, samo mladji http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/5548376/saab-9-3-18t 

Auto daje osecaj pobede zivota na advanced levelu a od ulaganja sam imao zamenu antene za 500 dinara. Takodje ako ces da vozis zenu i dvoje dece nema potrebe da se prica zasto ti treba bezbedno prevozno sredstvo.

Ako ces da uzimas auto tamo onda ovo sto su ti rekli. gledaj nesto sto je staro 5 godina iz flote - stavis informaciju u glavu da se najbolje vec prodalo, prekrstis se, uradis random pick i vozis se

Ja sam apsolutni zaljubljenik u Saab vozila, ali danas je baš veliki rizik uzeti 9-3 tog godišta. Prestali su da proizvode delove za 10 godina stare modele, a ne bi se igrao lutrije "molim-te-bože-da-je-u-Vektru-išao-identičan-deo".

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Ja imam Grande Punta 1.3 mjet i rekao bih da sa strane motora stvarno nema šta da mu zafali. Prostraniji je nego što deluje na slikama pa čak i uživo, ima neke fine "forice" tipa hill assist i onaj migavac što samo malo drukneš a on odradi tri "namiga" i tako nešto. Sa druge strane, ima nekih problema sa elektrikom, tj. imao je dok nismo sredlili, npr, ventilator radi samo na položaju "4" (najjače) i kad sam ga vozio u servis da poprave i pomenuo "e ne radi ventilator" lik k'o iz topa "šta, radi samo na četvorci?". Pored tog problema drugi je bio ono sa menjačem što sam pominjao jer su pukle neke dve gumice koje ga drže pa je "ispao" i ostao zakucan u rikvercu na sred semafora na dušanovcu (nikad bolja lokacija). Sa strane potrošnje stvarno troši jako malo, a "fino vuče". Ujedno to su bile jedine dve popravke koliko mogu da se setim u sada već trogodišnjem pa i jače vlasništvu nad kolima.

 

Link to comment
Share on other sites

preko gocar.be prosto nema to sto ti pricas a da je 2007 plus godiste

Aj sad da sklonimo ove stvari tipa mecke, audiji i sl :) Ako gledas mali auto gledaj Punta/Corsu 1,3 mjet/cdti ili 206/207/C3/Fiestu HDI (odnosno TDCI u slucaju Fieste, ali ista stvar). U principu sve su to mali automobili s malim, proverenim dizelasima. Ono sto je ovde glavna prednost Punta u odnosu na sve ostale iz klase jeste jeftino odrzavanje, ti to nemas, tebe ce odrzavanje Punta kostati kao i bilo kog od ovih jer nema jeftinih delova iz Turske i glavni trosak u servisu ti je cena sata servisera, a ne cena dela koji se menja. Plus sto i ovde sve sto vazi za jeftino odrzavanje Punta se odnosi na Punta Classic, odnosno Punto druge generacije, a ti ako gledas Punta koji je mladji od 2005. ce to biti Evo, tj treca generacija ili noviji. Dakle bilo koji od ovih automobila ti sasvim igra ulogu, gledas kako povoljnije da prodjes. 

Jos jednu stvar uzmi pa razmisli - vidi koliko ces realno prelaziti godisnje, ako uzimas auto samo na 2-3 godine mozda ti se dizel i ne isplati za razliku u ceni ako ces prelaziti malu kilometrazu, tipa ispod 20k km godisnje. 

Evo ti mala pretraga koju sam napravio na tom sajtu, bukvalno svi ovi automobili dolaze u nekoj kombinaciji (doduse stavio sam samo od privatnog prodavca posto kazes da se ne bi baktao sa turskim auto placevima). Mada cenim da ni ovi od ovlascenih dilera ne mogu da budu toliko nesto razliciti s cenama. 

Tnx, kad sam rekao da izbegavam turke, mislio sam i privatne prodavce, dosta losih iskustava ima, mislio sam na ovlascene dilere sa licencom koji daju garanciju i imaju uz svaki auto taj gocar.

Verovatno cu u februaru (posto sam od sledece nedelje do kraja jan u bgd) doneti neku krajnje neracionalnu odluku, ali posto ce mi auto biti potreban samo malo po gradu i da dete cimnem kod doce/pijaca, ovo sto Ivan_ kaze, verovatno ce pasti neki mikroauto tipa getz na dve god dok ne stigne sluzbeni.

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...