Jump to content

Saobraćajna nesreća - Novi Sad


Bahamut

Recommended Posts

25 minutes ago, Lucky said:

po zakonu pešak mora da zakorači na ulicu da pređe da bi ti bio dužan da ga pustiš, osim ako nije bočni pešak.

Akshuali, ne. Ono sto pise u zakonu je:

Quote

Član 23

Vozač je dužan da obrati pažnju na pešake koji se nalaze na kolovozu ili stupaju na kolovoz ili iskazuju nameru da će stupiti na kolovoz.

Kada prilazi pešačkom prelazu, vozač mora da prilagodi brzinu vozila tako da u svakoj situaciji koju vidi ili ima razloga da predvidi, može bezbedno da zaustavi vozilo ispred pešačkog prelaza.

Na delu puta na kome se kreću deca, odnosno su postavljeni saobraćajni znakovi o učešću dece u saobraćaju, vozač je dužan da vozi sa naročitom opreznošću, tako da može blagovremeno da zaustavi vozilo.

https://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_bezbednosti_saobracaja_na_putevima.html

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Nek' said:

Akshuali, ne. Ono sto pise u zakonu je:

Quote

pa dobro, ako nit pikujemo, gde ovde piše da mora da zaustavi vozilo? piše da mora da "obrati pažnju" pa u slučaju ove što prijavljuje a ne prelazi ulicu vozač može da kaže "obratio sam pažnju i prošao" 🙂

znači da je zakon još gori nego što sam mislio 🙂

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Lucky said:

pa dobro, ako nit pikujemo, gde ovde piše da mora da zaustavi vozilo? piše da mora da "obrati pažnju" pa u slučaju ove što prijavljuje a ne prelazi ulicu vozač može da kaže "obratio sam pažnju i prošao" 🙂

znači da je zakon još gori nego što sam mislio 🙂

Kada prilazi pešačkom prelazu, vozač mora da prilagodi brzinu vozila tako da u svakoj situaciji koju vidi ili ima razloga da predvidi, može bezbedno da zaustavi vozilo ispred pešačkog prelaza.

Link to comment
Share on other sites

Evo malo kako radi zakon:

Quote

 

"Тешко излазимо на крај с њима, реч је о асоцијалним лицима у сваком сегменту живота, много кривичних дела чине, али не можемо да изрекнемо мере пре судског поступка, а он траје, потребно је да се предузме много радњи, а за то треба и много времена", рекао је судија Павлица у Београдској хроници.

Рок за прекршајни поступак је две године. Најпре полиција сакупља, обрађује податке и подноси захтев за покретање прекршајног поступка, то се заводи у суду, доставља судији, он испитује захтев. За све то време, окривљени управља возилом.

"Ако је све у реду, судија зове окривљеног, он онда не прими позив, правда се да је имао дијареју, корону, да је био на годишњем одмору. Онда иде други позив, он се не одазива, издаје се затим наредба да се приведе. Полиција потом не може да га пронађе, следи потрага. Некад га пронађу за недељу дана, некад за 10 месеци. Када га пронађу, то лице долази у суд и каже да то није тачно, да није управљао возилом, кажу да имају сведоке, траже суочавање са полицијским службеником", појашњава судија.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kada Fata hoce da edukuje morone onda Fata retard, a ovamo kukate... Dok se normalan narod ne pobuni i krene da razbija glave moronima po ulici, bukvalno se nista nece promeniti ,vec ce nas gaziti na svakom koraku kao sto nas gaze i sada.

Inace na temu pesackog i zaustavljanja na istom... Situacija od pre nekih mesec dana.

Oko 21:00 izasao da prosetam do vidikovca i u zarkovu izlazim na pesacki. Sa leve strane mi staju, ali sa desne vidim auto na nekih 80m koji ne jebe zivu silu. Nastavljam polako ocekujuci da ce da uspori i stane, medjutim stoka usporava i nece da stane nego se provlaci i sece me. Izmacinjem se i bukvalno kako je prolazio auto u fazonu "THIS IS SPARTA" zabam nogom po sred vrata i prelazim ulicu. Zaustavlja se auto na sred ulice nakon nekih 20m izlazi i kao:

Tele: Cemu to, jesam ti se izvinila?
Ja: Da si me pregazila da li bi izvinjenje pomoglo? Koliko znam, na pesackom se staje.
Tele: Jaooo, nasao si 2 zene da maltretiras... Nadji nekog svoje velicine
Ja: Slobodno pozovite muzeve da im polomim obe noge kad ne mogu vama.
Tele: Ala si bezobrazan...
Ja: Samo postujte pravila i nemamo nikakvih problema.

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

https://www.blic.rs/vesti/hronika/teska-nesreca-u-ovcar-banji-putnici-izasli-iz-autobusa-krenuli-preko-mosta-i-popadali/erh9xhh

prvo, ovi slogirani novinari, na b92 pisu kako je AUTOBUS PROPAO SA MOSTA

a ono to je obican pesacki viseci most, mi kad smo penjali ovcar prelazili smo taj most, vodic nas je pustao jednog po jednog (iako je sam most relativno solidno izgleda), mislim da cak postoji i znak ... a ovde pise da je 50 ljudi palo u vodu, jebiga ne most protiv ljudske gluposti

Link to comment
Share on other sites

On 10/12/2022 at 10:06 AM, Lucky said:

mora da prilagodi brzinu da može bezbedno da zaustavi vozilo.

nisam pravnik pa neka daju oni svoj sud ali ja tu ne vidim da piše vozač mora da zaustavi vozilo na svaki nagoveštaj da pešak hoće da pređe.

Zakon o bezbednosti saobraćaja u članu 42 kaže 'Vozač je dužan da brzinu kretanja vozila prilagodi osobinama i stanju puta, vidljivosti, preglednosti, atmosferskim prilikama, stanju vozila i tereta, gustini saobraćaja i drugim saobraćajnim uslovima, tako da vozilo može blagovremeno da zaustavi pred svakom preprekom koju pod datim okolnostima može da vidi ili ima razloga da predvidi, odnosno da vozilom upravlja na način kojim ne ugrožava bezbednost saobraćaja'

Ovime je praktično zakonodavac otvorio put slobodnom tumačenju date situacije i vozač se stavlja u podređeni položaj odnosno unapred postoji pretpostavka da nije vozio pažljivo i nije prilagodio vožnju uslovima na putu. Što donekle i ima smisla, jer vozač mora biti daleko oprezniji od ostalih učesnika u saobraćaju tipa pešak, biciklista i slično, jer je mnogo opasniji po njih.

Inače, crtica iz života... Pre 8-9 godina, rentakar auto, vozim ka Kladovu i na 30ak km do, naletim na odron. Kamenje na putu, auto ispred mene pređe preko, ja tek onda vidim kamen, nisam mogao ni da ukočim ni da manevrišem levo jer je bio auto u suprotnom smeru i pređem i ja preko kamena. KRKRKRRRRRRKRKK...u retrovizoru samo vidim trag ulja. Elem, auto je bio spušten te sam zakačio kamen i napravio haos. Zovem rentakar, oni kažu mora policijski zapisnik, zovem patrolu, oni dođu, naprave uviđaj. Ja reko' tužiću puteve Srbije, a onda mi oni objasne da se primenjuje gore navedni član, jer na ulasku u kanjon, nekih 100tinak km pre tog mesta, stoji znak da su mogući odroni te sam morao da prilagodim brzinu uslovima na putu. Ko je tuda vozio, zna da nema šanse preko 50km na čas, a najčešće se vozi i sporije jer su krivine, tako da svakako nisam vozio brzo odnosno preko ograničenja, ali zbog ovog člana mogu da me terete i teretili su me 🙂

Mogao sma i bez dozvole da ostanem, ali sam uspeo da doteram do zastarelosti pa je bilo nikom ništa. 

A rentakar je snosio svu štetu tj osiguranje. Srećom inače bih još otplaćivao, bilo preko 10k € štete....

 

  • Like +1 1

You say, away with you Communists; we say, away with you imperialists!

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Zwerko said:

Ne vidiš kad mu nisi kupio kameru!

I go pro, za vanredne pesacke situacije! 

 

1 hour ago, Lucky said:

ovaj fata pravi nindža, zamišljam street fighter okret i udarac jer ne vidim kako drugačije možeš da izvedeš 🙂

Vezbao sam tamo negde 2008-2010 kad sam se lupao sa autobusima koji su mi zatvarali vrata ispred nosa i taksistima koji su me sekli! Par puta sam lose udarao da me je bolela noga par meseci, jednom sam slomio staklo na vratima vozaca na 706.

Ovo sad je bilo da sam bio na pola druge trake, a ona nece da stane.. Kako sam zakoracio desnom nogom i video da nece da mi stane vratio sam desnu nogu nazad i zategao je i odvalio po vratima punim djonom. Ulubio sam vrata, ali nisam primetio koliko jer stoka i dalje nije stala nego tek nakon nekih 20m. 

Doniraj go pro za slikovitiji HD prikaz sledeci put 😂

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

Zakon o bezbednosti saobraćaja u članu 42 kaže 'Vozač je dužan da brzinu kretanja vozila prilagodi osobinama i stanju puta, vidljivosti, preglednosti, atmosferskim prilikama, stanju vozila i tereta, gustini saobraćaja i drugim saobraćajnim uslovima, tako da vozilo može blagovremeno da zaustavi pred svakom preprekom koju pod datim okolnostima može da vidi ili ima razloga da predvidi, odnosno da vozilom upravlja na način kojim ne ugrožava bezbednost saobraćaja'
Ovime je praktično zakonodavac otvorio put slobodnom tumačenju date situacije i vozač se stavlja u podređeni položaj odnosno unapred postoji pretpostavka da nije vozio pažljivo i nije prilagodio vožnju uslovima na putu. Što donekle i ima smisla, jer vozač mora biti daleko oprezniji od ostalih učesnika u saobraćaju tipa pešak, biciklista i slično, jer je mnogo opasniji po njih.
Inače, crtica iz života... Pre 8-9 godina, rentakar auto, vozim ka Kladovu i na 30ak km do, naletim na odron. Kamenje na putu, auto ispred mene pređe preko, ja tek onda vidim kamen, nisam mogao ni da ukočim ni da manevrišem levo jer je bio auto u suprotnom smeru i pređem i ja preko kamena. KRKRKRRRRRRKRKK...u retrovizoru samo vidim trag ulja. Elem, auto je bio spušten te sam zakačio kamen i napravio haos. Zovem rentakar, oni kažu mora policijski zapisnik, zovem patrolu, oni dođu, naprave uviđaj. Ja reko' tužiću puteve Srbije, a onda mi oni objasne da se primenjuje gore navedni član, jer na ulasku u kanjon, nekih 100tinak km pre tog mesta, stoji znak da su mogući odroni te sam morao da prilagodim brzinu uslovima na putu. Ko je tuda vozio, zna da nema šanse preko 50km na čas, a najčešće se vozi i sporije jer su krivine, tako da svakako nisam vozio brzo odnosno preko ograničenja, ali zbog ovog člana mogu da me terete i teretili su me
Mogao sma i bez dozvole da ostanem, ali sam uspeo da doteram do zastarelosti pa je bilo nikom ništa. 
A rentakar je snosio svu štetu tj osiguranje. Srećom inače bih još otplaćivao, bilo preko 10k € štete....
 
10k stete, pa koji si to rentacar vozio, mercedes amg?

srpskivojnik-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Na to sam ciljao. Iz iskustva koje imam, a koje nije pregolemo (mozda negde izmedju 600-700k predjenih km) , ako se vozi u ogranicenju jako je tesko napraviti bas neko sranje, pogotovo kad imas besan auto sa svim mogucim pomagalima. 

Drugi razlog zasto ti ne verujem da si vozio 50 i manje je sto se pri tim brzinama besni automobili jednostavno guse i ne mozes ih voziti opusteno. Jedino ako kad kazes 50 ne mislis na milje, to mi vec ima smisla. 

 

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, FATA said:

Na to sam ciljao. Iz iskustva koje imam, a koje nije pregolemo (mozda negde izmedju 600-700k predjenih km) , ako se vozi u ogranicenju jako je tesko napraviti bas neko sranje, pogotovo kad imas besan auto sa svim mogucim pomagalima. 

Drugi razlog zasto ti ne verujem da si vozio 50 i manje je sto se pri tim brzinama besni automobili jednostavno guse i ne mozes ih voziti opusteno. Jedino ako kad kazes 50 ne mislis na milje, to mi vec ima smisla. 

 

Ne znam da libsi vozio prema Kladovu, pogotovo posle kise. Dzaba bilo i 40 da vozis tamo, jer su krivine i cesti su odroni i vrlo cesto se desi da ne moze se vidi kamen na putu.

Ja sam pola zivota isao tamo cesto, imali smo kucu tamo na Dunavu, pa znam o cemu Kozurica prica.

Desavalo se i da tzv. drumska mafija postavlja to kamenje pa pljacka ljude.

QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)

relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...