Jump to content

Koji auto da kupim


Neptune

Recommended Posts

proveo sam dva dana u fordovoj radnji u milutina milankovica pored preseka tog motora (ofc ne znam nista oko toga), pricao sa prodavcem, guglao. ja prosto mislim da tri cilindra i 1000cc nisu dovoljni, ali opet kupiti c-max sa dosta opreme za 14 i nesto hiljada ili fokus za 12 deluje vraški primamljivo. motor navodnonima 100 konja, i trajan je.

ne znam, ali za odredjen krug ljudi (matoriji, sa malom decom) koji ne bi uzeli auto za izivljavanje i lozenje, mozda je i pravi izbor. meni najvise tu smetaju tri cilindra.

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Kakvo je mišljenjeo , ili kakva su iskustva sa, ovim malim turbo benzincima? Konkretno Ford Ecoboost 1.0, onaj sa 125ks. Nešto razmišljam o Fiesti sa tim motorom.

Ja ono sto sam citao po lokalnim Ford forumima iskustva vlasnika su uglavnom vrlo pozitivna. S tim da je to 90% slucajeva Fokus ili C-Max sa 1.0 od 100KS, jer je to prosto ovo sto kaze Igor trenutno ovde najekonomicnija varijanta. U sustini je motor mnogo zivahniji od 1.6 atmosferskog benzinca a potrosnja je u granicama razumnog odstupanja od fabricki deklarisanih podataka, naravno ako se ne vozi nesto preterano ostro. Opet auto srednje klase koji trosi 6-7 litara benzina po gradu je svakako dobar rezultat. U teoriji, po nekim pricama uglavnom s nekih stranih foruma Fokus sa 1.0 125KS motorom bi trebalo da trosi jos malo manje a da su mu bolje performanse. S druge strane mi deluje da Fiesta s tim motorom leti, pitanje samo da li hoces malo sportskije performanse ili bolju potrosnju. Svakako ono sto mnoge brine jeste da nema sustinskih zamerki na pouzdanost ili trajnost motora, koliko je to moguce u ovom nekom periodu od 3-4 godine koliko su na trzistu. 

ne znam, ali za odredjen krug ljudi (matoriji, sa malom decom) koji ne bi uzeli auto za izivljavanje i lozenje, mozda je i pravi izbor. meni najvise tu smetaju tri cilindra.

Znam jednog vlasnika C-MAXa s 1.0 100KS motorom i jednog sa Focusom karavanom, bukvalno ta prica, ljudi s decom trebala im veca kola koja ne trose puno, super zadovoljni. Pritom ovaj s karavanom ima i Fiestu za po gradu, ovaj mu je za putovanja :) Sad ta tri cilindra, jbg, vozio sam ja Fabiu s tri cilindra, ne fali joj nista posebno, a i taj downsizing je ocigledno trend u auto industriji. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Je l vozio neko Scirocco?

jesam ja, od jednog drugara/poznanika koji često menja automobile. Šta znam, zanimljiv je za vožnju, ali je meni lično problem što je on unutra soc kao golf, i nekako mi ne ide da daš tolike pare, a da je enterijer toliko loš

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

da, ali Široko košta oko 30k, ako se ne varam, što je nenormalno

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

golf automatik :(

[:D] kapiram da je svakodnevna gradska voznja po bg-u haos, ali ali toliko ljudi na automatiku... puff

moja kasika napunila osam godina, pokazuje polako vreme na sebi (japanski amortizeri koje upravo menjam su jebenih 400 eur :| )  a trosi kao blesava za pojmove novijih motora, a tek dizela (10 grad, 7 otvoreno)
matori me ubi u pojam sa djetom 1.6 dizel koja sa rezervoarom dobaci 1100 km kako god da vozis do cg i nazad (a preko bosne mozes lepo da se nauzivas u voznji), lepo ubrzava (naravno ako pozelim da vozim kao kasiku, ne moze), mekana je za pojmove jednog vw

usputno gledam i raspitujem se sta kako koji motor dvoje dece voznja do cg bar 4 puta godisnje, off road voznja do sela 4km bez asfalta i oko sljivika :) bar jednom nedeljno moram uzeti u obzir... mnjah toliko sam se nauzivao u ovom autu da mi je poprilicno tesko da se u glavi prebacim na nesto drugaciji koncept

Edited by G!!!

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

da, ali Široko košta oko 30k, ako se ne varam, što je nenormalno

Ciljao sam na to da je logika napustila zgradu kad neko hoce wv pa sad to prenesi na koji god segment hoces.
Meni je proporcionalno glupo uzeti golfa za 15k kad imas korolu za 14k kao i uzeti shiroccoa pored brere, gt86-a ili brz-a, ali to sam samo ja koji ne vidim tu skrivenu vrednost vw-a.

golf automatik :(

[:D] kapiram da je svakodnevna gradska voznja po bg-u haos, ali ali toliko ljudi na automatiku... puff

moja kasika napunila osam godina, pokazuje polako vreme na sebi (japanski amortizeri koje upravo menjam su jebenih 400 eur :| )  a trosi kao blesava za pojmove novijih motora, a tek dizela (10 grad, 7 otvoreno)
matori me ubi u pojam sa djetom 1.6 dizel koja sa rezervoarom dobaci 1100 km kako god da vozis do cg i nazad (a preko bosne mozes lepo da se nauzivas u voznji), lepo ubrzava (naravno ako pozelim da vozim kao kasiku, ne moze), mekana je za pojmove jednog vw

usputno gledam i raspitujem se sta kako koji motor dvoje dece voznja do cg bar 4 puta godisnje, off road voznja do sela 4km bez asfalta i oko sljivika :) bar jednom nedeljno moram uzeti u obzir... mnjah toliko sam se nauzivao u ovom autu da mi je poprilicno tesko da se u glavi prebacim na nesto drugaciji koncept

Cuo sam i dobre i lose stvari za subaru forrester 2.0 dizel boxer.
Kaze drugar da ide do jaja, na nekim sitnim obrtajima krstari lagano 130-140, trosi fazon kao po specifikaciji, mislim da je 8l po gradu ali mu je recimo otisao neki semering na klimi i ne moze da se zameni samo on nego mora ceo kompresor, a cijena prava sitnica, mislim da je bilo 170k.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Ja ću ponoviti, bio sam šokiran kad sam video da recimo golf 2.0 košta više ili isto kao škoda super b. Ne u smislu da je škoda preskupa jer je golf bolji da se razumemo, nego koliko je jebeno golf skup.

Ali puno ljudi ipak kaže jebiga, ipak je to odličan auto. Sad, verovatno jeste, ali ja ne vidim logiku da pored forda karavana focusa 1.5 tdci sa full opremom za 18k, neko kupi ekvivalentnog golfa koji je par hiljada skuplji. Mislim, lep je i super ali ono...

G!! bmw x3, sta drugo :=)

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Rofl sad sam proverio

lol 1.2tsi golf je 17,645 € a korola 1.33vvti je 13,790 € sa alu felnama.

Dizel golfa nemas ispod 20k ...
#edit: U stvari samo je ovaj gore 1.2tsi u najslabijoj opremi ispod 20k, svi ostali su preko ukljucujuci tu i 1.4tsi u najslabijoj opremi ...

Edited by mohican

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Ciljao sam na to da je logika napustila zgradu kad neko hoce wv pa sad to prenesi na koji god segment hoces.
Meni je proporcionalno glupo uzeti golfa za 15k kad imas korolu za 14k kao i uzeti shiroccoa pored brere, gt86-a ili brz-a, ali to sam samo ja koji ne vidim tu skrivenu vrednost vw-a.

ljudi to preporucuju, polo - golf - scirocco - passat, a kad gledas preporuke hatchback-ova sa neta, to je golf, to je ford focus, to je seat cupra, eventualno civic tu i tamo. 

Born in trust sentenced to dust born in sin come on in

Link to comment
Share on other sites

Sva sreca onda pa imamo svoj mozak da preispitamo to sto ljudi preporucuju.
Nema logike na ovom svetu po kojoj golf treba da kosta vise od bmwa serije 1, a kosta. Uporedio sam gore cene i sa tojotom pa osim ako nam neko ne otkrije zbog cega to ljudi preporucuju nemamo o cemu da diskutujemo.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

I sta kazu review-ovi? Jel pouzdana tojota? Jeste. Sta kazu cene? golf je 25-40% skuplji, a hatch je naspram sedana (ali imaju ja mislim isto prostora unutra). I sta ti sve to govori?

Jel si skontao iz review-ova koji proizvodjac je gde na lestvici? Sta ti onda govori to da bmw1 kosta manje od golfa? Evo reci cu ti ja, da je vw precenjeno govno zajedno sa svojim cedom seat-om. Ako se dobro secam cena sa sajma leon krece od nekih 17-18 ... ahahahahaha sad otidoh da proverim ... seat 1.2tsi je 20k ... izgleda da ipak moras kod automehanicara na praksu ako ti sve ove informacije nisu dovoljne da doneses pravi zakljucak.
 

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Dobro bre covek te lepo pita, ti ga naduvas, jebote, daj kad se razumeš objasni malo.

Elem kolega je uzeo leona, izasao ga je fkin 26000 pre godnu dana, ja sam opet bio zapanjen. ali ocito da vw ima neke droge ili neporeciv kvalitet, ali ja stvarno ne kapiram.

Probao sam u poslednja 2 meseca korolu, auris i pomenuti ford 1.5 cdi, i meni licno je korola (i na akciji je ovo sto je mohi pomenuo, bili smo u salonu kod borče) najlepša i najbolja, auris je vrh, ali slabo ide, ford je extra. I to je sve u rasponu 15 do 19k, a realno svaki je komforniji od ekvivalentnog golfa-seata a kvalitet je tu negde.

Meni je korola trenutno stvarno best buy, mnogo je lepa, tojota je car

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...