Jump to content

Saobraćajna nesreća - Novi Sad


Bahamut

Recommended Posts

39 minutes ago, dovlagsi said:

A ljudi se lože jbg, kaže ti lik 2 soma evra samo da bi ti pomislio kako je facetina strašna 

tako je, ima i toga, zato i uzimam sa rezervom, ali i u tom slučaju su celu priču iskonstruisali oko toga 🙂 nije nemoguće ofc, ali da je baš loše ne bi bilo cargoa toliko, zar ne?

meni se događa najčešće da kad nema taksija nigde cargo ima. nije da se previše vozim, nisam relevantan u tom smislu ali na kraju krajeva gde god se okreneš ima cargo vozila.

Link to comment
Share on other sites

I onda tako čovek odluči da krene prevozom da ne bi išao kolima jer je grad preoptrećen u saobraćaju i dobiješ ovu Monti Pajton scenu:

Quote

 

Проблеми у саобраћају у Београду. Десет аутобуских линија градског превоза је у застоју, а људи иду пешице Булеваром краља Александра.

У току ноћи, прокопан је коловоз у Булевару краља Александра, на углу са Бајдином улицом. Рупа је покривена земљом која је, са јутарњим саобраћајем, улегла.

У новоформирани канал упали су задњи точкови аутобуса на линији 305.

На лицу места је саобраћајна полиција, која преусмерава путнички саобраћај на околне улице, али у колони стоје возила десетак линија градског превоза које повезују Устаничку улицу и Ритопек, Заклопачу, Врчин, Болеч, Лештане, Бубањ поток, Гроцку, Бегаљицу и Винчу.

Колона је велика, многи иду пешке.

 

Screenshot 2023-01-19 at 08.32.58.png

Carevi prokopali kanal dunav-tisa-dunav i stavili dva džaka peska i otišli gajbi.

naravno nema nikakve odgovornosti za ovo jbg zeznuli se ljudi :))

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Lucky said:

i meni je tako delovalo, ali otkud znam možda ima neki deo vidikovca koji ne poznajem.

Previse nadvoznjaka, bankina i mesta za vidikovac bar na prvu loptu.. Obilaznica je vise nalik ukljucenjima/iskljucenjima sa auto puta pa mi ne deluje da je to, ali danas svakakav polusvet se naziva novinarima pa lupaju gluposti. Mozda je njemu to vidikovac!
 

 

17 hours ago, Lucky said:

a sad i ti fato izabereš posao koji je 99% rad sa ljudima i onda ti smeta kakvim ljudima isporučuješ hranu. pa neće svi biti tvoja kul ekipa.

ali otkrij mi tajnu ako si nosio kafu nekome na senjaku ko poručuje kafu iz kofi drima ili kafeterije na kuću živo me zanima :)))

Znas kako, ne donosim sud dok ne probam/vidim svojim ocima niti volim da pricam napamet pa tako i ovde. Trebala mi dodatna kinta, probao sam, video da nije za mene i vozim dalje. Dosta ljudi je bilo u redu, ali onaj mali procenat me nekada izbaci iz takta. No nisam prestao da vozim zbog ljudi kojima isporucujem koliko zbog bezobrazluka Wolta.

Sto se tice kafe iz CD nosio sam je nekoliko puta, ne samo na senjak... Ali nisam pamtio kome. Iz kafeterije nikad samo kafu. ali bilo je uz obrok.

 

17 hours ago, Lucky said:

za nekoga kome smetaju strani izrazi možda bi trebalo da znaš da se ne ne piše zajedno sa glagolom! :)))

Kojim glagolom laki!!! Ispravis mi post pa onda kritikujes... Idemo kontent!!! xd

 

17 hours ago, Lucky said:

na ozbiljnu stranu, pa logično je da prosto moraš raditi uvek ili pak u nekim nezgodnim terminima da bi imao dobru zaradu to je standardna priča kod svih tih servisa. ne znam da li glovo wolt imaju foru ako radiš noću ili posle 22h ili tako nešto jel tu onda imaš neki bonus ili šta god, ali generalno je to slučaj. i ovi cargo likovi ako hoće da zarade ili su u noćnoj ili rade ceo dan. ista je priča i sa uberom preko, osim ako nisi već sa poslom ili ti treba nešto ekstra pa kao ajde malo ću da vozim da uzmem 50 evra što mi treba za patike. ili šta god.

Sve sam ja to uzeo u razmatranje, no ono sto nisam znao je da je svake 2 nedelje lopatanje odnosno primanje novih ljudi pa se posao razvodnjava. Lepim danima koji evo traju jos od avgusta pa do danas bukvalno sedis u autu po 4h kad nije spic da bi napravio 5-6 dostava od 180RSD. Od 12:00-14:00 i 20:00-22:00 je 216. Ja sam probao sa 307sw koji nije auto za dostave i 30% mi je odlazilo na gorivo, da ne pominjem sto su centar i jos neki delovi grada misaona imenica da uletim, a gde uglavnom ima najvise posla. Videcu ako me nije izbacio iz price da se prebacim na motor ili elektriku. I cargo i dostava mogu da izgrindaju preko 2000 u toku meseca ali to je onda vise od  300h rada... sto je realno 2 posla uz to da je cifra bruto pa ispada kao da radis 2 posla za po 50 soma. Plus ako si u autu jedno 20% ide na gorivo i odrzavanje za ove na plin i metan, za mene je bilo 30%+.

E da, i wolt i glovo imaju neke bonuse na nedeljnom nivou tipa 100 dostava 2200, 150 dostava 11000, 180 dostava 18000 koje se isplacuju zbirno tipa 100 dostava ti je 2200 pa ako nabodes 150 dobijes razliku do 11000 a za 180 razliku do 18000. Ako omasis bonuse a nekad nije do tebe jer jednostavno posla nema kad je lepo vreme, mesec moze da ti bude kratak za ¬550€ i pored ulozenih brdo sati.

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

https://www.politika.rs/scc/clanak/495614/Nova-zelena-parking-zona-na-Novom-Beogradu

Vest jeste stara ali su bukvalno juce su zonirali ove blokove u zelenu zonu i sad vise hiljada ljudi koji rade u blizini ne mogu da stanu na ceo dan/smenu nego ga duvaju.

Velikina k. za sve retarde iz parking servisa i grada koji samo vide nacin da otmu pare a ne i da naprave resenje prvo.

Link to comment
Share on other sites

Pa ovi blokovi koje ovde navode u vesti - 19a, 21, 22 i 23 su zonirani još pre nekog vremena, ima baš šest meseci. Koliko sam sad skapirao su zonirali Blok 24 i ne znam koji je status Bloka 28, ali verujem da su i njega jer ima gomila poslovnih zgrada preko puta. Sad Parking servis jes tu problematičan jer će da dere pare, ali bih ja pre rekao da je veći problem to što je Grad dao da se napravi XX poslovnih zgrada duž ulice Milutina Milankovića a bez i približno dovoljnog parking mesta, a pod tim mislim da ima bukvalno 10 puta manje parking mesta nego što bi trebalo. Tako da je donekle i nefer da ljudi koji žive u blokovima preko puta ne mogu da se parkiraju sad odjednom jer su svi krenuli tu da dolaze na posao. 

  • Downvote (-1) 2

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Zwerko said:

Pa ovi blokovi koje ovde navode u vesti - 19a, 21, 22 i 23 su zonirani još pre nekog vremena, ima baš šest meseci. Koliko sam sad skapirao su zonirali Blok 24 i ne znam koji je status Bloka 28, ali verujem da su i njega jer ima gomila poslovnih zgrada preko puta. Sad Parking servis jes tu problematičan jer će da dere pare, ali bih ja pre rekao da je veći problem to što je Grad dao da se napravi XX poslovnih zgrada duž ulice Milutina Milankovića a bez i približno dovoljnog parking mesta, a pod tim mislim da ima bukvalno 10 puta manje parking mesta nego što bi trebalo. Tako da je donekle i nefer da ljudi koji žive u blokovima preko puta ne mogu da se parkiraju sad odjednom jer su svi krenuli tu da dolaze na posao. 

 

37 minutes ago, killYg0r said:

https://www.politika.rs/scc/clanak/495614/Nova-zelena-parking-zona-na-Novom-Beogradu

Vest jeste stara ali su bukvalno juce su zonirali ove blokove u zelenu zonu i sad vise hiljada ljudi koji rade u blizini ne mogu da stanu na ceo dan/smenu nego ga duvaju.

Velikina k. za sve retarde iz parking servisa i grada koji samo vide nacin da otmu pare a ne i da naprave resenje prvo.

ključna promena je boja zone iz plave u zelenu. Jer plava zona je omogućavala dnevnu kartu koja mislim da čak nije ni nešto skupa (da ne gledam sad ali tipa 100 dinara ili 150, maks 200 što je i dalje jeftino) dok kod zelene zone ne postoji ta opcija. Maks je 3h + onih 30min preko po troduploj ceni.

a ako pričamo o parkingu, šta ćemo sa airport city npr koji i da hoćeš nema zone oko sebe tj. nemaju ni gde da ih naprave tako da ko radi tu a nema mesto (koje daju tipa 3 po firmi 🙂 bukvalno nema gde da se parkira.

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Zwerko said:

Nije tu nikad bila plava zona - tu je bio free parking, sad su zonirali da sve bude zelena, u smislu ne odgovara im da bude samo plava 🙂 

onda je članak loš jer kaže:

Quote

Нови зонски систем паркирања од јуче важи у новобеоградским блоковима 19а, 21, 22 и 23. На око 2.000 паркинг места, која се налазе у блоковима 21 и 22, која су до сада била у плавој зони, убудуће ће се примењивати правила паркирања зелене зоне. 

 

1 minute ago, Praso said:

150, ako nisu digli cenu za godinu dana. I nije baš jeftino, oko 31-32k za godinu dana, svaki radni dan.

u pravu si, ispravljam se, jeftinije nego da je zelena zona. Jer ako si u plavoj sa 150din dnevno, 5 puta nedeljno je 750 tj. 3000 din mesečno. Većina ljudi bi verujem mogla da se iskombinuje da to ubaci u kalkulaciju troška dolaska na posao kolima i parkiranja tu. Sa druge strane, dnevna karta aka kazna u zelenoj zoni je 975 din ako se ne varam što je 19.500 din mesečno. To mogu u kalkulaciju da ubace samo neki IT-jevci!

a kad smo već tu, nekome se nije dopalo što mu je oko sokolovo naplatilo kaznu!

Quote

 На Новом Београду вечерас се догодила тешка саобраћајна несрећа у којој су учествовала три возила. Једно од возила које припада систему контроле саобраћаја „око соколово” преврнуто је на бок, након судара са два аутомобила, јавља извештач Танјуга. Несрећа се догодила на углу Булевара Михајла Пупина и Булевара уметности, преноси Танјуг.

 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Praso said:

150, ako nisu digli cenu za godinu dana. I nije baš jeftino, bar 31-32k za godinu dana, svaki radni dan minus neradni praznici i odmor od 20 dana.

8 minutes ago, Lucky said:

u pravu si, ispravljam se, jeftinije nego da je zelena zona. Jer ako si u plavoj sa 150din dnevno, 5 puta nedeljno je 750 tj. 3000 din mesečno. Većina ljudi bi verujem mogla da se iskombinuje da to ubaci u kalkulaciju troška dolaska na posao kolima i parkiranja tu. Sa druge strane, dnevna karta aka kazna u zelenoj zoni je 975 din ako se ne varam što je 19.500 din mesečno. To mogu u kalkulaciju da ubace samo neki IT-jevci!

Ipak si u pravu, sad videh na sajtu parkig servisa, višesatna karta je 200 u plavoj zoni. Povecali su cenu.

Dakle, sad je godisnje 42000. Optimisticka cena, za 210 radnih dana.

 

A kazna u zelenoj zoni je 1870, tj. 935 ako platis za 8 dana.

 

https://www.beograd.rs/lat/zivot-u-beogradu/1696-parking-prostor_2/

 

Edited by Praso
Link to comment
Share on other sites

Članak jeste malo stariji i sad ja ne mogu da budem siguran, možda je u Bloku 21 i 22 i bila plava zona ranije, ali za Blok 23 i 19a znam 100% da su tek skoro uveli i da je odmah bila zelena, tj nije bila plava. Suština je da pokušavaju na taj način da reše parking problem koji je nastao duž ulice Milutina Milankovića jer je izgrađeno brda poslovnih zgrada i to sve se ne zna koja je više fensi (i tu su sve banke, osiguranja, IT firme i ostali nobles) a sa druge strane za parking kao "aj parkirajte kod komšija preko puta u bloku", što je po meni skroz retardirano. 

Edit: I da, pored Nordeus zgrade ka Omladinskih brigada, ima ona kao divlja građevinska parcela na kojoj ništa nije izgrađeno ali ta firma kojoj (valjda) pripada taj parking je odlučila da to unovči pa je moguće parkirati se samo plaćanjem celodnevnog parkinga koji je ako se dobro sećam ili 450 ili 500 dinara. Tako da je u odnosu na to plava zona milina 😄 

  • Downvote (-1) 2

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Zwerko said:

Članak jeste malo stariji i sad ja ne mogu da budem siguran, možda je u Bloku 21 i 22 i bila plava zona ranije, ali za Blok 23 i 19a znam 100% da su tek skoro uveli i da je odmah bila zelena, tj nije bila plava. Suština je da pokušavaju na taj način da reše parking problem koji je nastao duž ulice Milutina Milankovića jer je izgrađeno brda poslovnih zgrada i to sve se ne zna koja je više fensi (i tu su sve banke, osiguranja, IT firme i ostali nobles) a sa druge strane za parking kao "aj parkirajte kod komšija preko puta u bloku", što je po meni skroz retardirano. 

Edit: I da, pored Nordeus zgrade ka Omladinskih brigada, ima ona kao divlja građevinska parcela na kojoj ništa nije izgrađeno ali ta firma kojoj (valjda) pripada taj parking je odlučila da to unovči pa je moguće parkirati se samo plaćanjem celodnevnog parkinga koji je ako se dobro sećam ili 450 ili 500 dinara. Tako da je u odnosu na to plava zona milina 😄 

ja baš ne poznajem te blokove na nbgd i kad ovako pišu ne znam tačno koji je koji, tako da si verovatno ti u pravu a članak se možda odnosi na neko malo parče koje je bilo plava zona pa prešlo u zelenu u jednom od tih blokova.

Link to comment
Share on other sites

prevoz braco, prevoz. Do airport sitija 73, 17, 18, 88....sta oces

Do blokova 95, 45, 73, tramvaji

A sad jos metro, pa ja ne vidim sto se bunite. Jadan onaj covek sa vama takvima

  • Haha (+1) 1
  • Downvote (-1) 3

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, f4ts0 said:

prevoz braco, prevoz. Do airport sitija 73, 17, 18, 88....sta oces

Do blokova 95, 45, 73, tramvaji

A sad jos metro, pa ja ne vidim sto se bunite. Jadan onaj covek sa vama takvima

Pazi, ja se donekle slažem s tobom da možda ne moraju baš svi kolima na posao, ALI! Činjenica jeste na primer da su duž te Milutina Milankovića izgradili gomilu poslovnih zgrada a da linije gradskog prevoza to nimalo ne prate, što je da kažem bilo najlakše da se uradi ali niko nije uradio 🙂 Na primer naspram Bloka 23 imaš tramvaje, to je ok, imaš ovamo ponešto u Omladinskih brigada (ali ne baš previše) i u ovoj ulici imaš samo par dosta opskurnih autobusa tipa 94 i 85 koji idu jednom u sto godina. Hoću reći već 20 godina se tu punom parom prave poslovne zgrade a bukvalno niko ne razmišlja da preusmeri par autobuskih linija, u najmanju ruku bi tuda morao da prolazi neki prevoz sa ozbiljnom frekvencijom reda veličine autobusa 16 ili 95. 

Mislim na stranu metro, to je kao aj baš komplikovano rešenje, ali je skoro pa neverovatno koliko ne brinu o tim nekim najosnovnijim promenama kretanja ljudi kada se izgradi 30ak poslovnih zgrada u nizu. 

  • Downvote (-1) 3

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Just now, Zwerko said:

Pazi, ja se donekle slažem s tobom da možda ne moraju baš svi kolima na posao, ALI! Činjenica jeste na primer da su duž te Milutina Milankovića izgradili gomilu poslovnih zgrada a da linije gradskog prevoza to nimalo ne prate, što je da kažem bilo najlakše da se uradi ali niko nije uradio 🙂 Na primer naspram Bloka 23 imaš tramvaje, to je ok, imaš ovamo ponešto u Omladinskih brigada (ali ne baš previše) i u ovoj ulici imaš samo par dosta opskurnih autobusa tipa 94 i 85 koji idu jednom u sto godina. Hoću reći već 20 godina se tu punom parom prave poslovne zgrade a bukvalno niko ne razmišlja da preusmeri par autobuskih linija, u najmanju ruku bi tuda morao da prolazi neki prevoz sa ozbiljnom frekvencijom reda veličine autobusa 16 ili 95. 

Mislim na stranu metro, to je kao aj baš komplikovano rešenje, ali je skoro pa neverovatno koliko ne brinu o tim nekim najosnovnijim promenama kretanja ljudi kada se izgradi 30ak poslovnih zgrada u nizu. 

I bez tih novih poslovnih zgrada je rastao broj automobila u tim blokovima, kao sto raste u svim delovima grada. Vlast (novi, stari, svi) nisu uradili nista da bi se situacija sprecila ili makar olaksala. Pravili su makete Beograda iz 1920-30.  na prostoru ravno preko puta Vera i Buvljaka (gde je sada NCR).

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Zwerko said:

Pazi, ja se donekle slažem s tobom da možda ne moraju baš svi kolima na posao, ALI! Činjenica jeste na primer da su duž te Milutina Milankovića izgradili gomilu poslovnih zgrada a da linije gradskog prevoza to nimalo ne prate, što je da kažem bilo najlakše da se uradi ali niko nije uradio 🙂 Na primer naspram Bloka 23 imaš tramvaje, to je ok, imaš ovamo ponešto u Omladinskih brigada (ali ne baš previše) i u ovoj ulici imaš samo par dosta opskurnih autobusa tipa 94 i 85 koji idu jednom u sto godina. Hoću reći već 20 godina se tu punom parom prave poslovne zgrade a bukvalno niko ne razmišlja da preusmeri par autobuskih linija, u najmanju ruku bi tuda morao da prolazi neki prevoz sa ozbiljnom frekvencijom reda veličine autobusa 16 ili 95. 

Mislim na stranu metro, to je kao aj baš komplikovano rešenje, ali je skoro pa neverovatno koliko ne brinu o tim nekim najosnovnijim promenama kretanja ljudi kada se izgradi 30ak poslovnih zgrada u nizu. 

peske malo, ajmo nogice/rukice \o/

  • Downvote (-1) 1

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Lucky said:

I onda tako čovek odluči da krene prevozom da ne bi išao kolima jer je grad preoptrećen u saobraćaju i dobiješ ovu Monti Pajton scenu:

Screenshot 2023-01-19 at 08.32.58.png

Carevi prokopali kanal dunav-tisa-dunav i stavili dva džaka peska i otišli gajbi.

naravno nema nikakve odgovornosti za ovo jbg zeznuli se ljudi :))

hahah, ovo se inače opet dogodilo jutros :)))

potpuno ista situacija, probao autobus da prođe i zaglavio se :)))

20 hours ago, FATA said:

Znas kako, ne donosim sud dok ne probam/vidim svojim ocima niti volim da pricam napamet pa tako i ovde. Trebala mi dodatna kinta, probao sam, video da nije za mene i vozim dalje. Dosta ljudi je bilo u redu, ali onaj mali procenat me nekada izbaci iz takta. No nisam prestao da vozim zbog ljudi kojima isporucujem koliko zbog bezobrazluka Wolta.

Sto se tice kafe iz CD nosio sam je nekoliko puta, ne samo na senjak... Ali nisam pamtio kome. Iz kafeterije nikad samo kafu. ali bilo je uz obrok

kapiram, ima smisla, svi ti "crowd" projekti su sve gori iz godine u godinu, posebno za nekoga ko baš ne bi da zapne nego onako ide na varijantu "normalnog" rada.

šteta za kafu, baš me zanimalo ko je spreman da poruči preko glovoa espreso na kuću :))

kad smo već u priči, JEL SE NEKO ŽALIO NA TEBE? PRIZNAJ FATO NAŠI SMO! :))

20 hours ago, FATA said:

Sve sam ja to uzeo u razmatranje, no ono sto nisam znao je da je svake 2 nedelje lopatanje odnosno primanje novih ljudi pa se posao razvodnjava.

pa dobro, uvek ima novih koji bi probali ali verujem da jednako veliki broj njih i ispadne, nemamo neograničen broj ljudi. znam po komšiluku jedno 5-6 koji su probali pa batalili, pa su to verovatno napunili neki novi ofc. doduše kao što smo već x puta pričali, vidim zapravo dosta novih vozača iz afrike i južne amerike 🙂 tako da je u tom smislu izbor definitivno proširen 🙂

20 hours ago, FATA said:

Videcu ako me nije izbacio iz price da se prebacim na motor ili elektriku. I

osim ako ne voziš smart dizel ili tako nešto ili na plin nema teorije da može da ti se isplati vožnja autom. 

električni bajs ili skuter definitivno. ali onda mene interesuje kako ovi što voze bajs uspeju da donesu stvari da se ne pretumbaju u onoj kutiji.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...