Jump to content

Opisi

Najnoviji opisi video igara!


1,513 topics in this forum

    • 0 replies
    • 350 views
    • 0 replies
    • 246 views
  1. The Chant review

    • 0 replies
    • 318 views
    • 0 replies
    • 258 views
    • 0 replies
    • 273 views
    • 0 replies
    • 360 views
    • 0 replies
    • 348 views
    • 0 replies
    • 182 views
    • 0 replies
    • 269 views
    • 0 replies
    • 261 views
    • 0 replies
    • 237 views
    • 0 replies
    • 238 views
    • 15 replies
    • 865 views
    • 0 replies
    • 260 views
    • 0 replies
    • 244 views
    • 3 replies
    • 403 views
    • 0 replies
    • 210 views
    • 0 replies
    • 215 views
    • 0 replies
    • 290 views
    • 0 replies
    • 216 views
    • 0 replies
    • 197 views
    • 0 replies
    • 245 views
    • 0 replies
    • 227 views
    • 0 replies
    • 243 views
    • 0 replies
    • 229 views


  • Topics

  • Posts

    • ne misliš da su vouk kvir u fazonu planeta umire ne vozimo takva kola, idemo samo vozom i autobusom i eventualno teslom?
    • ali je polovan? treba ispitati kako to radi za nove.
    • ja sve automobile uzimam na svoju firmu i smatram vrlo zanimljivim taj povrat poreza (PDV, DDV, MwSt, kako god oćete). to sam radio za sadašnjeg Espejsa, tražio sam oglas koji ima istaknut povrat poreza. platio sam punu cenu kola, ali za mesec dana su mi uplatili na devizni račun taj njihov porez. auto proizveden u EU, pa nema carine. porez naš sam platio manje, po nekoj nižoj nego fakturnoj ceni. najviše me je izašao prevoz, jer baš sam morao taj model iz Berlina da dovlačim 🙄
    • Mislim da potencijalno može biti da grešiš!  Konstatacija je jednostavna - ti vouk kvir ludaci često imaju mnogo para i traže premium u svemu. Jednostavno će im ponuditi preskupi vouk kvir auto kakav sad nemaju na tržištu. Ima pomalo smisla to sve... 
    • Kad uvoznik uzima auto on dobije dilersku cenu, pa eventualno plati carinu (ako je auto van EU područja proizvodnje) i lokalno ovde porez, tj PDV koji klijent plaća u zavisnosti od toga da li je fizičko ili pravno lice (tj ako je pravno može da ima kao odbitnu stavku). Kad uvoziš kao fizičko lice prvo ćeš tamo dobiti regularnu maloprodajnu cenu, drugo nisam siguran da li lokalna maloprodaja automobila želi i može da ti izda EUR1 obrazac da je poreklo iz EU (ako jeste), i te neke još dokumente koji ti trebaju ovde za ispitivanje tehničkih karakteristika. Pitanje i da li oni tamo mogu da ti prodaju auto neregistrovan pa da ga samo nakačiš na šlep ili moraju da ga registruju, ako moraju onda ti je i to trošak. Konačno ovde moraš da platiš carinjenje (makar ležarinu na carini iako ima EUR1), atest vozila i slično, kapiram da izađe bar nekoliko stotina evra. U teoriji je moguće da uvezeš auto za nešto višu cifru, ali je pitanje da li ima smisla toliko cimanje zato što nisi imao dobar izbor felni 😄  Sa druge strane Hrvatska ima sve moguće opcije dostupne kao i u Nemačkoj jer ti isti taj auto možeš da poručiš i u Nemačkoj i da ga dovezeš u Hrvatsku bez ikakvih dodatnih troškova, zato im je isti i konfigurator (osim možda nekih detalja gde je neko procenio da ti u Hrvatskoj ne treba grejanje sedišta a u Nemačkoj treba). Ista priča kao i za hardver gde ćeš u zemljama EU mnogo lakše naći neke egzotične komponente jer i lokalni distributer može da ih povuče sa skladišta u Litvaniji ili Nemačkoj ili Portugalu gde je dodatni trošak ukupno poštarina dok kod nas to na taj način nije moguće. 
×
×
  • Create New...