Jump to content

Koji auto da kupim


Neptune

Recommended Posts

18 hours ago, mohr said:

Pre bih isao peske nego da vozim opela 🙂

mohr brat

  • Upvote (+1) 1

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, killYg0r said:

Deluje mi da je potez ove ovog uzasa vezan za to da zele da Opel i dalje bude vezan za Nemacku pricu sto vise je moguce, pa su pored dizajna, ukrali i boje od VW-a 😞

da lol, i to ta neka zeleno-zlatna šta li je, meni lično baš loša boja a ovamo kao "launch color" za novi Golf itd.

Link to comment
Share on other sites

NE BRINITE SREĐUJE SE SITUACIJA SA NEDOSTATKOM VOZILA:

Quote

Више од 400 милиона долара вредних аутомобила уништено на запаљеном броду у Атлантику
Огроман транспортни брод „Фелисити ејс“ носио је више од 4.000 возила немачког произвођача „Фолксвагена“, међу њима и лускузни примерци „ламборгинија“, „бентлија“ и „поршеа“

Немачки медији пренели су интерне имејлове из америчке подружнице „Фолксвагена“ у којима се наводи да је брод носио 3.965 „фолксвагена“, „поршеа“, „аудија“, „ламборгинија“, „бентлија“.

„Порше“ је званично потврдио да се 1.100 возила те компаније налазило на броду. Компанија за процену ризика „Расел груп“ проценила је штету само од возила бренда „фолксваген“ на најмање 155 милиона долара.

totalno neće da pojača kašnjenje!

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Dule_smor said:

pa realno i nece, sta je 4 hiljada naspram par desetina miliona ili koliko vec naprave pomenute kompanije zajedno godisnje

nije to samo 4000 manje nego 4000 NAPRAVLJENIH MANJE tj. direktan gubitak u proizvodnji i ko zna šta još povlači za sobom.

Link to comment
Share on other sites

Ne mogu da nadjem gde je bila ona Dovlina računica za lizing i zamenu kola ali cenim da je ovo ok topic za tu priču. Elem ja sam manje-više primenjivao taj princip i kao u septembru mi ističe lizing za Qashqai i kao već razmišljam kako su cene u govnima i da li uopšte da razmišljam o zameni, aj kao da pogledam koliko se prodaju na polovinim automobilima. Ja sam ga 2018. uzeo za 20.050 eur, ima ih dosta po gradu jer je bila odlična ponuda, isti takav u istoj opremi sa 6k km više pređenih od mog 19.200 eur :) iz uvoza sa 50-100k km više pređenih i lošijom opremom 17-18k eur...

Da sačekam još malo možda bih i zaradio :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Zwerko said:

Ne mogu da nadjem gde je bila ona Dovlina računica za lizing i zamenu kola ali cenim da je ovo ok topic za tu priču. Elem ja sam manje-više primenjivao taj princip i kao u septembru mi ističe lizing za Qashqai i kao već razmišljam kako su cene u govnima i da li uopšte da razmišljam o zameni, aj kao da pogledam koliko se prodaju na polovinim automobilima. Ja sam ga 2018. uzeo za 20.050 eur, ima ih dosta po gradu jer je bila odlična ponuda, isti takav u istoj opremi sa 6k km više pređenih od mog 19.200 eur 🙂 iz uvoza sa 50-100k km više pređenih i lošijom opremom 17-18k eur...

Da sačekam još malo možda bih i zaradio 🙂

Renegade koji je bio 17k na oglasima pre 2 godine i sad je 17k na oglasima 🙂 to mu dođe kao vino! :))

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Dule_smor said:

Nista, da batalim ja ovu patologiju i da doterujem njemacka auta za Srbiju i Bosnu!

nije to neprofitabilan posao da ti kažem ja.

uzmeš svakog vikenda sa jednim se spustiš do srbije i bosne, prodaš, dobar si jedno iljadarku najmanje i tako svaki drugi vikend i milina!

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Zwerko said:

Ne mogu da nadjem gde je bila ona Dovlina računica za lizing i zamenu kola ali cenim da je ovo ok topic za tu priču. Elem ja sam manje-više primenjivao taj princip i kao u septembru mi ističe lizing za Qashqai i kao već razmišljam kako su cene u govnima i da li uopšte da razmišljam o zameni, aj kao da pogledam koliko se prodaju na polovinim automobilima. Ja sam ga 2018. uzeo za 20.050 eur, ima ih dosta po gradu jer je bila odlična ponuda, isti takav u istoj opremi sa 6k km više pređenih od mog 19.200 eur 🙂 iz uvoza sa 50-100k km više pređenih i lošijom opremom 17-18k eur...

Da sačekam još malo možda bih i zaradio 🙂

Idealno da imaš auto viška, pa ga prodaš a ne kupiš ništa drugo! Ovako ako moraš da kupiš druga kola, cvrc milojka! 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Sad će ovi polovnjaci postati još vredniji 🙂

Quote


Postojeća kriza na tržištu automobila mogla bi da bude produbljena sukobom u Ukrajini, pre svega zbog sirovina potrebnih za izradnju mikročipova i sankcija koje su mnoge države uvele Ruskoj Federaciji.

Automobilska industrija mogla bi da postane ozbiljna kolateralna šteta aktuelnog sukoba između Ukrajine i Rusije. Dugi rokovi isporuke novih vozila zbog nedostataka mikročipova mogli bi da budu još duži.

Naime, Ukrajina je važan dobavljač neona koji se koristi u laserima za proizvodnju mikročipova. Sa već postojećim problemima, ovo kašnjenje isporuke bi moglo negativno da utiče na proizvodnju novih automobila. Pored toga, uticaj sankcija koje su uvedene Rusiji mogao bi uskoro da se oseti na automobilskom tržištu.

Ruska Federacija je treći najveći svetski proizvođač nikla koji se koristi u litijum-jonskim baterijama. Pored toga, ova zemlja isporučuje čak 40 procenata paladijuma koji se koristi u katalizatorima i DPF filterima koji se nalaze u svim automobilima koje pokreće motor sa unutrašnjim sagorevanjem.

Ukoliko Rusija obustavi izvoz paladijuma, proizvođači automobila će morati da pronađu alternativno rešenje ili neće biti u stanju da proizvode konvencionalne automobile. Zbog situacije u Ukrajini, cena jednog kilograma paladijuma je ove nedelje dostigla istorijski maksimum od 80.000 dolara.

Ruski proizvođači automobila zavise od uvoza, jer iz inostranstva dobijaju oko 25 procenata neophodnih delova. Gaz Grupa je saopštila da će morati da obustavi proizvodnju u slučaju sankcija. Pored domaćih proizvođača, u Rusiji fabrike automobila imaju i brojni drugi proizvođači iz celog sveta.

Zbog rata u Ukrajini Volkswagen je već zaustavio rad svojih najvećih fabrika za proizvodnju električnih automobila u gradovima Dresden i Cvickau, a sada su objavili da će u svojoj najvećoj fabrici u Volfsburgu, ali i u još nekoliko nemačkih fabrika usporiti proizvodnju zbog nestašica komponenti. Ako se situacija ne popravi, sledeći korak je obustava proizvodnje u većem broju fabrika.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...