Jump to content

BusPlus


Recommended Posts

Није да тролујем али бразилци нешто као ломе и пале јер је pоскупео превоз, између осталог, поменута је и нека корупција и лоше здравство. Ми смо некако мирни :)

Edited by overkind
  • Upvote (+1) 1
...Од рођења спремна стоји, мене чека моја рака,
Да однесе све што имам у дубину у дубоку.

 

Link to comment
Share on other sites

Šta će Beogradu letnji red vožnje?
Izvor: B92

Beograd -- Letnji red vožnje je uobičajena stvar, kažu za B92 u Direkciji za javni prevoz i savetuju građanima da se putem SMS servisa informišu o dolasku vozila.

 

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=06&dd=22&nav_category=12&nav_id=725311

Mislim da sam frustriran zbog svega od navedenog, kako si me procitao, ciganmala frojdovac.
Link to comment
Share on other sites

Ако није њуз, сјајно је како лик одговара на питања. Да, да, јбг, боли нас кита. Да, може и тако, али опет нас боли кита.

...Од рођења спремна стоји, мене чека моја рака,
Да однесе све што имам у дубину у дубоку.

 

Link to comment
Share on other sites

Антић:Могуће да ГСП поново наплаћује карте

БЕОГРАД – Председник Скупштине града Београда Александар Антић изјавио је данас да постоји могућност да се Градско-саобраћајно предузеће Београд врати у систем наплате карата у јавном превозу.

 

„Размотрићемо могућност да град Београд поново преузме систем наплате карата у јавном превозу. Морамо на један озбиљан начин да решимо овај проблем...Београд не мозе дугорочно да издваја за субвенције јавног превоза 150 милиона евра на годишњем нивоу”, рекао је Антић новинарима у скупштини града.

 

Он је рекао да ангажовање додатних контролора није у складу са уговором који град Београд има са „Бус плус системом”, да ће њих плаћати град, а да је циљ да се одржи и увећа ниво наплате карата у јавном превозу како не би доживео колапс.

 

„Имамо проблем јер Београђани слабо плаћају превоз и слабо прихватају 'Бус плус' систем. Размотрићемо да ли је то последица тога што грађани тешко прихватају нови систем или због тога што тешко прихватају да неко са стране врши наплату система јавног превоза. Уколико је ово друго, треба да размотримо све могућности укључујући и ону о поновном враћању система наплате карата од стране ГСП”, рекао је Антић.

 
Танјуг
објављено: 25/06/2013

СТЕЖЕ СЕ ОБРУЧ ОКО ЂИТЛЕРА!!!!!!
 
ЈЕЕЕЕЕБИИИИИИ ЈЕЕЕЕЕ Б ИИИИИИИИИ
Edited by Debeli

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

nemoj da vam ta pickica jebe sunce misevi, pazite sta radite i sa kim se zajebavate !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

salim se pickice moje malene, nije cela smrad, voli cela segu, i zna da primi salu na svoj racun

When the going gets tough, the tough get going

Link to comment
Share on other sites

Evo dobrih vesti za Kilija  :tf:

 

Đilas: Metro kreće za dve godine

IZVOR: BETA, TANJUG
Beograd -- Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas najavio je početak izgradnje gradskog metroa najkasnije za dve godine. EBRD će odobriti kredit za metro od 600 miliona evra.
 
"Ukoliko budemo imali podršku držve Srbije, čija je garancija neophodna za ovako veliki posao, radovi na prvoj liniji od Novog Beograda do Vukovog spomenika mogu početi za 24 meseca", rekao je Đilas novinarima u Skupštini Beograda koja raspravlja o rebalansu gradskog budžeta za 2013. godinu.
 
Prema njegovim rečima, na osnovu međudržavnog sporazuma Francuska će finansirati vodove i elektropreme za metro, a građevinski radovi biće plaćeni kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). 
 
"Dogovorili smo sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj, a pregovarali smo sa njima gotovo godinu i po dana, i pre neki dan smo dobili zvanično pismo o odobrenju kredita za finansiranje građevinskih radova, čija je projektna vrednost 600 miliona evra", objasnio je Đilas. 
 
Gradonačelnik Beograda je istakao da je za dobijanje tog kredita neophodna i garancija države Srbije, ali da će grad moći sam da vraća taj kredit. 
 
"Taj kredit će biti ugovoren od danas za godinu i po dana, uz grejs period od pet godina, što znači da se prva rata biti u 2020. godini, kada će grad, po sadašnjem iznosu kredita, vraćati negde oko 30 miliona evra i neće nam predstavljati problem da na taj iznos dodamo i godišnji iznos rate za prvu liniju metroa", kazao je Đilas i dodao da očekuje da će grad taj kredit vraćati u narednih 20 do 25 godina. 
 
Đilas je dodao da će ove nedelje u Francuskoj imati više sastanaka sa kompanijam koje rade plan izgradnje beogradskog metroa. 
 
"Ostaje da francuska firma Ežis, koja je uradila projekat prve trase metroa, uradi idejni projekat i studiju opravdanosti, posle čega počinju formalni pegovori sa EBRD-om oko uslova kredita", rekao je Đilas. 
 
Đilas se osvrnuo i na kritike o prezaduženosti Beograda i naveo da od 650 miliona evra, koliki je predviđeni budžet grada, rate kredita ne prelaze 10 odsto te vrednosti. 
 
"To znači da nam je rata oko 60-ak miliona evra i to je isto kao kad neki građanin ima platu 500 evra, a kupi veš mašinu ili televizor i plaća ratu od 50 evra. Složićete se sa mnom da to nije prezaduženost kućnog budžeta", naveo je Đilas i dodao da isto važi i za Beograd i da takvi projekti doprinose razvoju grada. 
 
Metro, kako je ocenio, jeste razvojna šansa Beograda. 
 
Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas izjavio je da će, s druge strane, današnjim rebalansom gradskog budžeta biti smanjena infrastrukturna ulaganja u grad u ovoj godini. 
 
"Rebalansom su smanjena infrastrukturna ulaganja. Morali smo ove godine da odustanemo od izgradnje Doma zdravlja na Labudovom brdu, ali i od nekih ozbiljnih infrastrukturnih projekata. To nije dobro, jer ako se nastavi u tom pravcu onda će grad morati da se zaustavi. Kada se zaustavi Beograd zaustaviće se i Srbija", ocenio je Đilas. 
 
On je rekao i da je grad bio prinuđen da uzme nove kredite koji su namenjeni za izgradnju obdaništa i osnovne škole u naselju Stepa Stepanović, kao i za nabavku 30 novih tramvaja. Đilas je podsetio i da je nedavno nabavljeno i 200 novih autobusa.
 
Antić: Da vidimo imamo li snage za metro
Predsednik Skupštine grada Aleksandar Antić rekao je da će beogradska i republička vlast narednih meseci zajedno sagledati da li "imaju snage za projekat izgradnje beogradskog metroa". 
 
"Treba svi zajedno da sagledamo da li smo kao država i grad u mogućnosti da jedan takav projekat iznesemo", rekao je Anitć. 
 
Povodom zahteva odborničke grupe DSS-a za raskidanje ugovora sa kompanijom "Apeks solušn tehnolodži", koja rukovodi sistemom Bus plus naplate karata, Antić je rekao da gradska vlast treba da analizira zašto građani ne prihvataju ovaj sistem, te da nije isključeno da Beograd uđe u pregovore sa Apeksom i ponovo preuzme naplatu karata. 
 
Prema njegovim rečima, današnja odluka o rebalansu budžeta je objektivna posledica smanjenja prihoda na nivou cele Srbije. Antić je dodao i da rebalans obezbeđuje nastavak vođenja socijalne politike, kao i da će biti očuvani svi vidovi socijalnih davanja. 
 
"Mi smo danas doneli odluku o dodatnom zaduženju grada za oko 60 miliona evra, ja nisam srećan zbog toga, ali na žalost to je posledica objektivnog smanjenja naših prihoda", rekao je predsednik gradskog parlamenta.

 

Inace koliko su odmakli ti pregovori o kreditu mozemo da shvatimo na osnovu toga sto cemo ga otplacivati 20 do 25  godina :)



Kazu povecana naplata 500 odsto.
WTF poceo narod da kuca karte???

 

Pa naravno da je poceo da kuca karte kad imas vise kontrolora, da ne kazem konduktera, koje opet placa GSP. A i taj podatak od 500 posto je idiotski plasiran, odnosi se na sezonske linije koje idu ka Adi Ciganliji. U standardnom prevozu je povecano "samo" 200% :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...