Jump to content

BusPlus


Recommended Posts

nemoj da vam ta pickica jebe sunce misevi, pazite sta radite i sa kim se zajebavate !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

salim se pickice moje malene, nije cela smrad, voli cela segu, i zna da primi salu na svoj racun

When the going gets tough, the tough get going

Link to comment
Share on other sites

Evo dobrih vesti za Kilija  :tf:

 

Đilas: Metro kreće za dve godine

IZVOR: BETA, TANJUG
Beograd -- Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas najavio je početak izgradnje gradskog metroa najkasnije za dve godine. EBRD će odobriti kredit za metro od 600 miliona evra.
 
"Ukoliko budemo imali podršku držve Srbije, čija je garancija neophodna za ovako veliki posao, radovi na prvoj liniji od Novog Beograda do Vukovog spomenika mogu početi za 24 meseca", rekao je Đilas novinarima u Skupštini Beograda koja raspravlja o rebalansu gradskog budžeta za 2013. godinu.
 
Prema njegovim rečima, na osnovu međudržavnog sporazuma Francuska će finansirati vodove i elektropreme za metro, a građevinski radovi biće plaćeni kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). 
 
"Dogovorili smo sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj, a pregovarali smo sa njima gotovo godinu i po dana, i pre neki dan smo dobili zvanično pismo o odobrenju kredita za finansiranje građevinskih radova, čija je projektna vrednost 600 miliona evra", objasnio je Đilas. 
 
Gradonačelnik Beograda je istakao da je za dobijanje tog kredita neophodna i garancija države Srbije, ali da će grad moći sam da vraća taj kredit. 
 
"Taj kredit će biti ugovoren od danas za godinu i po dana, uz grejs period od pet godina, što znači da se prva rata biti u 2020. godini, kada će grad, po sadašnjem iznosu kredita, vraćati negde oko 30 miliona evra i neće nam predstavljati problem da na taj iznos dodamo i godišnji iznos rate za prvu liniju metroa", kazao je Đilas i dodao da očekuje da će grad taj kredit vraćati u narednih 20 do 25 godina. 
 
Đilas je dodao da će ove nedelje u Francuskoj imati više sastanaka sa kompanijam koje rade plan izgradnje beogradskog metroa. 
 
"Ostaje da francuska firma Ežis, koja je uradila projekat prve trase metroa, uradi idejni projekat i studiju opravdanosti, posle čega počinju formalni pegovori sa EBRD-om oko uslova kredita", rekao je Đilas. 
 
Đilas se osvrnuo i na kritike o prezaduženosti Beograda i naveo da od 650 miliona evra, koliki je predviđeni budžet grada, rate kredita ne prelaze 10 odsto te vrednosti. 
 
"To znači da nam je rata oko 60-ak miliona evra i to je isto kao kad neki građanin ima platu 500 evra, a kupi veš mašinu ili televizor i plaća ratu od 50 evra. Složićete se sa mnom da to nije prezaduženost kućnog budžeta", naveo je Đilas i dodao da isto važi i za Beograd i da takvi projekti doprinose razvoju grada. 
 
Metro, kako je ocenio, jeste razvojna šansa Beograda. 
 
Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas izjavio je da će, s druge strane, današnjim rebalansom gradskog budžeta biti smanjena infrastrukturna ulaganja u grad u ovoj godini. 
 
"Rebalansom su smanjena infrastrukturna ulaganja. Morali smo ove godine da odustanemo od izgradnje Doma zdravlja na Labudovom brdu, ali i od nekih ozbiljnih infrastrukturnih projekata. To nije dobro, jer ako se nastavi u tom pravcu onda će grad morati da se zaustavi. Kada se zaustavi Beograd zaustaviće se i Srbija", ocenio je Đilas. 
 
On je rekao i da je grad bio prinuđen da uzme nove kredite koji su namenjeni za izgradnju obdaništa i osnovne škole u naselju Stepa Stepanović, kao i za nabavku 30 novih tramvaja. Đilas je podsetio i da je nedavno nabavljeno i 200 novih autobusa.
 
Antić: Da vidimo imamo li snage za metro
Predsednik Skupštine grada Aleksandar Antić rekao je da će beogradska i republička vlast narednih meseci zajedno sagledati da li "imaju snage za projekat izgradnje beogradskog metroa". 
 
"Treba svi zajedno da sagledamo da li smo kao država i grad u mogućnosti da jedan takav projekat iznesemo", rekao je Anitć. 
 
Povodom zahteva odborničke grupe DSS-a za raskidanje ugovora sa kompanijom "Apeks solušn tehnolodži", koja rukovodi sistemom Bus plus naplate karata, Antić je rekao da gradska vlast treba da analizira zašto građani ne prihvataju ovaj sistem, te da nije isključeno da Beograd uđe u pregovore sa Apeksom i ponovo preuzme naplatu karata. 
 
Prema njegovim rečima, današnja odluka o rebalansu budžeta je objektivna posledica smanjenja prihoda na nivou cele Srbije. Antić je dodao i da rebalans obezbeđuje nastavak vođenja socijalne politike, kao i da će biti očuvani svi vidovi socijalnih davanja. 
 
"Mi smo danas doneli odluku o dodatnom zaduženju grada za oko 60 miliona evra, ja nisam srećan zbog toga, ali na žalost to je posledica objektivnog smanjenja naših prihoda", rekao je predsednik gradskog parlamenta.

 

Inace koliko su odmakli ti pregovori o kreditu mozemo da shvatimo na osnovu toga sto cemo ga otplacivati 20 do 25  godina :)



Kazu povecana naplata 500 odsto.
WTF poceo narod da kuca karte???

 

Pa naravno da je poceo da kuca karte kad imas vise kontrolora, da ne kazem konduktera, koje opet placa GSP. A i taj podatak od 500 posto je idiotski plasiran, odnosi se na sezonske linije koje idu ka Adi Ciganliji. U standardnom prevozu je povecano "samo" 200% :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1559193

 

И другог дана од увођења додатног броја контролора знатно је увећана продаја карата

 
И другог дана од увођења додатног броја контролора у возила јавног градског саобраћаја знатно је увећана продаја карата код возача, односно ван возила.
 
На једној од најдужих градских линија, линији 95, која саобраћа од Борче до Новог Београда, продаја карата код возача повећана је за 1.222 посто! Контролори су, као и првог дана, били присутни у свим возилима на линијама 16, 23, 83, 88 и 95. Подаци показују да је, на пример, продаја карата код возача на линији 23 порасла више од 20 пута, док је на линији 88 број продатих карата код возача већи десет пута. Истовремено, продаја карата ван возила, а које су коришћене на овим линијама, порасла је у односу на прошли уторак у просеку за 170 процената. 
 
Као што је раније најављено, до 15. јула број контролора ће се свакодневно увећавати до планираних 700, колико ће их град Београд ангажовати. То значи да ће сва возила која учествују у јавном превозу бити покривена контролом.

 

 

[roflmao]  [roflmao]  [roflmao]

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Gde su sad svi ti vajni novnari da napishu ovo shto je Shekk napisao na trecoj strani svojih novina? Nema ih nigde naravno. Promocija BusPlusa po novinama je bila besramna, a sada ne smeju ni da pisnu.

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

Evo moj predlog kako da se reši BusPlus i u isto vreme pokaže građanska svet visokog nivoa. Izabere se dan kada niko neće koristiti GSP. To je gubitak od toliko i toliko evra. Ako ne prođe jedan dan, onda se organizuje sledeći put dva dana. Uspeh je zagarantovan. Ko će da organizuje?

-----------------

nema vise zezanja

A.B.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...