DIABLO III pričajte - slobodna diskusija

pa skenirao sam sam tim malwarebytes ... nista nisam nasao po kompu... a ono, nisam retard da klikcem po svemu i svacemu, ne dajem pass nikome itd. Nikad me nigde nisu hakovali. Ne skidam custom addonove, modove, kurce i palce, sve default uvek... pri tom.. d3 mi je prva blizzard igra. U public game sam upao jednom, fazon, 2 dana posle launcha, i to kod kilija valjda. I to je bilo to.

Restorovali su mi akaunt u roku od odmah. Sad moram jbg da pazarim taj autentikator.

Get smart or die dumb!

mene ne bi uopste cudilo da su ti upadi i hakovanje akaunta, ustvari delo blizzarda... i onda ti naravno restoruju podatke u roku od odma, da bi ti isto tako momentalno pazario autheticator. kao sto uostalom rade sve velike kompanije u svetu za proizvodnju npr antivirusa, lekova, itd...

ja sam uzeo autheticator odmah na pocetku sa diablom, jer su i dva ortaka odmah kupila, pa ja reko kao da me ne tera maler. :)

Bjukenon Mitch

Drugari, koji je mail blizz supporta...

Ortaka su mi upravo hakovali dok smo igrali...popio je disc i min kasnije je ostao bez itema... Ne moze login ingame niti moze da otvori battle.net (svi oni recovery formulari i sranja su on-site, zato mu treba mail) Ajte help.. :)

EDIT: Ja listam sajt, ali sve vodi do 'submit a ticket', nigde mail da nadjem... >_>

Edited by cowssaymoo

[#10211] You may only use up to 0 images in your signature. <3

imam problem.

gasi mi se komp kad ubijam Beliala, i to se svaki put komp ugasi na polovini njegovog helta. Oo

dao sam drugu akaunt da predje, on nije imao problema.

ja ga prelazim na hellu, dok je mali brat na infernu, i nikada do sada nismo imali problema.

updejtovao sam drajvere.

neam pojma sta se desava :D

Bring It

Njaaa, opet se pojebali ačivmenti. I to oni koji su odrađeni (oni se računaju kako treba), već svi oni koje sam stigao do nekog procenta kompletiranja ali nisam još završio, sad je sve resetovano na nulu (uključujući i dijaloške unose). Nek se nose baš, k'o da ću godinu dana da provedem igrajući igru.

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

Hah stigao mi mail od "blizzarda" :s

Dear customer,

while others prefer to make some quick coin in the auction house.

No matter what play style you prefer,

we want to equip you with the tools and knowledge you need

to protect yourself against account compromise.

To help get you started,

below you'll find a series of tips and suggestions aimed at

improving your account and computer security.

You can confirm that you are the original owner of the account to this secure website with:

http://us.battle.net-blizzard.login-net.net/battle_net_account.php?ref=https%3A%2F%2Fus.battle.net%2Faccount%2Fmanagement%2Findex.xml&app=bam

Login to your account, In accordance following template to verify your account.

* Account name

* Account password

* First and Surname

* Secret Question and Answer

Show * Please enter the correct information

Account security is incredibly important to us, and we hope that it's important to you, too. If you have any additional security recommendations to add to this list,

please feel free to share them in the comments!

Account Administration Team

Diablo III World of Warcraft , Blizzard Entertainment 2011

There's some disco fans in here tonight!