Jump to content

Koji auto da kupim


Neptune

Recommended Posts

ja se ne bih vratio sa automatika na manuelni za svakodnevnu vožnju nikada. popravke jesu skupe i među majstorima ima dosta prevaranata ali pojavili su se u srbiji i likovi koji stvarno znaju da poprave automatik (a tu su i šapčani koji ti često za manje para prodaju ceo menjač sa havarisanog vozila). 

takođe je istina da za VAG vozila rezervne delove nalaziš gde hoćeš i da nisu skupi.

za taj DSG menjač kažu da je najbolji robotizovani manuelni koji se ugrađuje u "obične" automobile (bolji su jedino porše, ferari i slični).

e, sad, dve loše stvari zbog kojih svakako ne treba da uzmeš ovaj auto:
- ukrašće ti ga
- koji će ti đavo AWD?

Link to comment
Share on other sites

jedno pitanjce za automaticare : koliko vam je trebalo da se naviknete? ja nisam smeo da vozim automatika jer imam trip da bi se zabio u zid :)

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

@fatso

15-20 minuta.. par puta sam levom stistnuo kocnicu umesto kvacilo kad parkiram i to je to... sad ne bih za svaki dan nikako nazad na rucni.

p.s. vecina A4 i A6 se proda u karavan varijanti. ja licni isto vise volim limuzinu. :)

@dule... quattro ima tiptronic koji je ok, fwd ima multitronic koji je za izbegavanje.. bar je tako kod moje generacije, mislim da to kaci i ovaj. a i ako ces fwd, uzmi passat realno. oseca se razlika itekako i bez snega i sl, quattro or bust!

kod ovog konkretno je skenj sto ima 1DIN radio, da ubacis 2DIN aka navigaciju moras da raskupusas pola auta i cca 700-1000e u delovima/rukama. ako ima fabricki 2din samo zamenis za navigaciju. to recimo meni smeta na mom i dan danas,iako imam usb ulaz za mp3 i navigaciju posebnu.

 

 

Link to comment
Share on other sites

@dule... quattro ima tiptronic koji je ok, fwd ima multitronic koji je za izbegavanje.. bar je tako kod moje generacije, mislim da to kaci i ovaj. a i

ovaj ima DSG koji je robotizovani manuelni, a ne *tronic koji je klasični automatski (tzv. slushbox)

ja imam tiptronic u golfu 4 koji je jelte fwd. u automatskom modu radi super (nakon zamene kod šapčana jer sam baksuz) a manuelni mod nije upotrebljiv jer laguje sekund-dva. prebacim na manuelni mod samo kad idem nizbrdo jer kasnije "stisne kvačilo" tj. duže koči motorom.

igore, meni period navikavanja nije trajao ni pet sekundi ali ti si poseban, tako da bismo ti vezali levu patiku pertlama za sedište dok ne skontaš :)

Link to comment
Share on other sites

Ivke u audijima je za fwd isao multitronic koji je CVT .. i crkvali su bez pardona.. ti ako imas bas tiptronic, to je kao kod mene. e sad .. imaju neki blesav update rezim za A4/A6 gde A4 nasledi obicno od proslog facelifta A6 te stvari, pa nisam bio siguran dal kaci i duletov... to sto pise DSG mi ne znaci nista, jer vecina dugmice za tiptronic racuna u "dsg" xD

Link to comment
Share on other sites

inace kad vec imas isti menjac i iste "probleme" kao i ja.. rucni laguje, samo za nizbrdo prva itd.. kad krenes iz mesta i potopis do poda.. jel imas sekundu-dve dok stoji/jedva mrda pa poleti? ili je to do mog traktora fora.. zna da bude skakljivo kad treba da se prebacim levo preko kontra trake, pa moram da racunam i taj lag na standardnu brzinu kola koja dolaze. Znam da nije fora u obrtajima, jer normalno ubrzava kad vozim na 1000o u nekoj brzini pa stisnem bez kickdowna.

Link to comment
Share on other sites

Da, jesam smotan, i zato mi je frka :)

plus imam trip da je manuelni menjač "manly"

Jbga.. jeste ručni manly, ali bi uvek uzeo pre automatika. Ko je putovao preko gazele dok je renovirana zna o čemu pričam....

Svakoga dana u svakom pogledu, sve više napredujem

Link to comment
Share on other sites

sta ti je poluautomatski lolz?

skapiraces i sam da brze i bolje salta automatski nego ti, pa ga neces vise ni stavljati u manual. sad ga bukvalno prebacim kao ivke kad idem nizbrdo ako treba da drzi prvu brzinu i koci motorom.. sve ostalo samo po gasu pa se sam sracuna u koju brzinu da prebaci.

Link to comment
Share on other sites

Taj rad, potrebe za rucnim menjanjem brzina ima bas jako retko ili ako vozis nekog tipa Ferrarija pa se drkas :) Samo Dule ti gledaj da ti tog automatika neko dobro pregleda pre kupovine jer tu moze biti najveci zez kod nas posto ih slabo ko popravlja. Ako se ne varam Ivan je bas i promenio ceo menjac zato sto nije bilo nikoga ko moze da ga popravi, tj ispalo tako jeftinije. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

kad krenes iz mesta i potopis do poda.. jel imas sekundu-dve dok stoji/jedva mrda pa poleti? ili je to do mog traktora fora.. 

ne radim to jer mi je majstor rekao da je to najveći stres za automatski menač i treba izbegavati, ali kad normalno ubrzavam prilikom kretanja iz mesta nemam taj lag, krene čim pustim kočnicu.

kod kickdown-a naravno ima lag jer nije DSG :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...