Astora Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 Au, izvini honeru, ono je bilo upućeno nigrap-u. A što se tiče tvog problema, ako 2.0 serija ima opasne probleme sa diznama, logično bi bilo da uzmeš 1.9, 100 cc je mizerna razlika pa čak i za problem oko karoserije. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jogi_ Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 Nije tu fora u 100cc. nego u 35ks razlike sto je oko 30%...pazi, taj 1,9 motor od 105ks je dobar, mali potrosac i pouzdan, godinama je unapredjivan, ako je i imao neke vece greske, a mislim da nije, ispljavljane su u hodu, ali passat niti je mali niti je lagan auto, tako da, ne znam, kako god hoces, ali ako si resio da hoces bas taj auto ja bih se licno opredelio za 2,0 140ks...sto se tice potrosnje, isti djavo manje-vise, litar gore dole, mozda ce ti cak u normalnoj voznji ovaj 2,0 i trositi manje s obzirom da ce biti rastereceniji. Drugar vozi golfa 5 sa ovim 2,0 motorom i auto ne da ide, nego leti, bas je bre mnogo brz, ubrzanja i medjuubrzanja su mu rofl :) On nije imao nikakve probleme sa njim, ali ga je kupio 3 godine starog i decko je teska picajzla za kola, servisi na 7,5k, skupa ulja i ostala sranja, tako da ne znam koliko je to merodavno... U svakom slucaju za koji god da se odlucis, ako dodje do kapitalnih kvarova tipa zamajac, dizne, turbina i jedan i drugi ce te klepiti po dzepu, tako da ti je od izbora motora mozda i vaznije da nadjes neki stvarno dobar i odrzavan primerak, sto kod nas nije nimalo lako...ali eto, ja kad bi uzimao, ako bih mogao da biram, ipak bih se zbog velicine i tezine samih kola odlucio za 2,0 pa kud puklo da puklo :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyBhoneR Posted July 5, 2015 Report Share Posted July 5, 2015 Sinoc sam procitao da ti 2.0 koji imaju siemensove dizne pravi problem. Da Bosch nema nikakvih problema ali sad je opet pitanje kako ja da znam koja je marka unutra jebem li ga. A ja sam uvek u svoja kola sipao najbolja ulja,filtere itd itd .Svako prolece ja uradim mali servis tako da to nije problem. Moracu jos malo da se raspitam,cak i da nadjem nekoga ko ima taj 2.0 nesto mi je to previse rizicno ako se toliko kvari koliko ljudi pricaju. Hvala na odgovoru u svakom slucaju,dosta si mi pomogao Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reki Posted July 5, 2015 Report Share Posted July 5, 2015 imam dilemu da li da kupim auto u ovom ili sledecem zivotu 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted July 5, 2015 Report Share Posted July 5, 2015 U ovom, pošto ih više neće biti u sledećem! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
togFU Posted July 5, 2015 Report Share Posted July 5, 2015 zavisi koji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reki Posted July 5, 2015 Report Share Posted July 5, 2015 hvala za minus togFU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
togFU Posted July 5, 2015 Report Share Posted July 5, 2015 wat? zapravo sad sam se vratio na prošlu stranu da vidim i dao sam ti plus! 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted July 5, 2015 Report Share Posted July 5, 2015 Ok, ajmo ponovo po milioniti put. Ako se uzima auto poznatog brenda, koji je stariji od 5 godina i ima vise od 100k km na satu - nebitno koji je model i koji je motor bitno je samo KAKO JE TAJ AUTO ODRZAVAN, KO GA JE (SVE) VOZIO I GDE JE VOZEN! Pobogu, problem sa diznama....ako redovno servisiras taj auto, auto ce ti prijaviti problem sa diznama, ti ces ih na vreme odneti na uv ciscenje jer dizne nisu uredjaj da se pokvare vec se odrzavaju... Sta cemo da radimo sa novom generacijom malolitraznih turbo-benzinaca koji imaju lakse blokove od dizelasa a pritisak od milion bar-ova u sistemu i 100 KS po litru zapremine? Po logici stvari, to se u Srbiji kvari za 2 godine eksploatacije, ali ne ako se redovno odrzava i pravilno koristi. Znaci, najbitnije od svega kada kupujes bilo koji stariji auto jeste od koga kupujes kakav auto. Poz. Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted July 5, 2015 Report Share Posted July 5, 2015 u prevodu, važno je sa kupuš dobar auto Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted July 5, 2015 Report Share Posted July 5, 2015 Sa kupuš, jašta! 1 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted July 5, 2015 Report Share Posted July 5, 2015 imam drhtavicu i giht, bmk :) Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyBhoneR Posted July 6, 2015 Report Share Posted July 6, 2015 Ok, ajmo ponovo po milioniti put. Ako se uzima auto poznatog brenda, koji je stariji od 5 godina i ima vise od 100k km na satu - nebitno koji je model i koji je motor bitno je samo KAKO JE TAJ AUTO ODRZAVAN, KO GA JE (SVE) VOZIO I GDE JE VOZEN! Pobogu, problem sa diznama....ako redovno servisiras taj auto, auto ce ti prijaviti problem sa diznama, ti ces ih na vreme odneti na uv ciscenje jer dizne nisu uredjaj da se pokvare vec se odrzavaju... Sta cemo da radimo sa novom generacijom malolitraznih turbo-benzinaca koji imaju lakse blokove od dizelasa a pritisak od milion bar-ova u sistemu i 100 KS po litru zapremine? Po logici stvari, to se u Srbiji kvari za 2 godine eksploatacije, ali ne ako se redovno odrzava i pravilno koristi. Znaci, najbitnije od svega kada kupujes bilo koji stariji auto jeste od koga kupujes kakav auto. Poz. Hvala puno. Slabo se razumem u te nove motore,a na internetu pise sve i svasta pa mi puno znaci misljene coveka koji se razume :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corey Posted July 6, 2015 Report Share Posted July 6, 2015 http://www.kupujemprodajem.com/Oldtajmer-Triumph-Herald-iz-1968--22996270-oglas.htm?filter_id=23921616 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted July 7, 2015 Report Share Posted July 7, 2015 Kakve su mu dizne? Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted July 7, 2015 Report Share Posted July 7, 2015 JEBI DOVLO PREDRASUDE I KOMENTARE SA POLOVNIH AUTOMOBILA O/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted July 7, 2015 Report Share Posted July 7, 2015 Mislim da ovaj ima karburatore. Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted July 8, 2015 Report Share Posted July 8, 2015 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted August 27, 2015 Report Share Posted August 27, 2015 kili, jel uzimamo ovo pa da idemo na reli!http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6894787/mitsubishi-lancer-evo-v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted August 27, 2015 Report Share Posted August 27, 2015 hahaha hmmm, ono nije uopšte EVO V pogon, samo šasija i suspenzija, ništa mi nije jasno!11000 evra za to? 1 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted August 27, 2015 Report Share Posted August 27, 2015 spustice kili na 10k! ma vidim i ja da je neko sranje nego se zezam:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 ae sad jedan manje vise ozbiljan post:)...nisam jos resio da uzimam nov auto, ali me zanima vase misljenje o ovako necemu...kapiram da je presao 3 puta vise nego sto pise, al jbga, makar registracija nije preskupa:)...jedino nemam pojma o ovom automatskom menjacuhttp://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6799070/audi-a4-20-fsi-quatrro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post voodoo_ Posted August 30, 2015 Popular Post Report Share Posted August 30, 2015 Stani bre, neće Vučić stvarno povećati plate 1 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 uzmi, sta je to 13l/km, vazno da je olimpijac. srsly, kolega vozio a4 quattro, 2006, prodao ga pre mesec dana za 8k ODMA. ono je poezija od auta. trosi puno to ti mogu reci. cena je realna.jedino što meni ne ide audi i karavan, al jebiga.evo ga taj audihttps://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10981_10203011344697698_4884076676637909839_n.jpg?oh=c45b3f2b6ff81f96fe46594eb637832f&oe=566F752B Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Getz sabija relano! Ma necu bre da uzimam, pitam samo zbog ovog automatskog menjaca za savet generalno. A navikao sam na karavan, ne bih mogao da se spakujem u sedan sad:). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.