manson Posted January 23, 2023 Report Share Posted January 23, 2023 Kili misli na malog čoveka ❤️ 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FATA Posted January 23, 2023 Report Share Posted January 23, 2023 On 1/20/2023 at 8:53 PM, Jose Jimenez said: Jebi ga sad, ako ćeš da stalno pomeraš cilj, onda nećeš biti zadovoljan ni kad dobiješ briselski prevoz, i briselsku platu, jer puštaju malog Asifa da prosi na potezu kod sajma. Meni lično gradski prevoz ok obavlja posao (ne vidim da je neko pomenuo i opciju plaćanja preko NFC telefona), za nezgodne trase odem kolima. GSP već razara korupcija, nisu mu potrebni zdravi, pravi konji da tuku konduktere jer smatraju da su zaslužili da budu besplatno voženi po Beogradu iz razloga X. Karikiras bez potrebe. Zavrsava GSP i meni posao. Jedino ga ne koristim za nbg i zemun jer je uzasno povezan sa lokacijama koje meni trebaju. Da li mislis da je cena od 90din za kartu realna za nas standard u odnosu na sta pruza i da li mislis da je 90din realna cena za jednu stanicu? 20 hours ago, Zwerko said: Moram priznati da za nekog ko u onom drugom topicu savetuje kako se baš na mnogo mesta može svašta uštedeti na ovom daješ bukvalno sve suprotno 🙂 Prvo karta kod vozača jer te mrzi da se cimaš pa je ok platiti duplo više, a sad dostava skuterom umesto elektro biciklom. Prvo trošak skutera za gorivo je naravno manji nego za kola, ali je u odnosu na elektrobajs veći nekoliko reda veličine. Prosto kod nas je struja jeftina, baterija na bajsu je do 1KW, tako da čak i da imaš dve baterije (što je reda veličine između 150 i 200km dometa po BG) trošak struje je između 12 i 40 dinara za punjenje. Pri čemu 250cc skuter troši 3-4 l/100km, dakle deset puta više para da pređeš 100km na dan. Da ne pričamo o situaciji gde ti za skuter može komunalac napisati kaznu ako ga ostaviš negde za dostavu gde ne treba, dok je to skoro pa nepostojeća mogućnost za bajs. Hoću reći postoji razlog zašto se dostave po centru rade biciklima a ne na velikim skuterima 🙂 Nisam ja delio savete na drugoj temi vec povlacio paralelu da moze ko hoce, ovde je u pitanju zelja da imam motor pa se dosta razlikuje, ako ne mozes da napravis razliku onda jbg. Za kupovinu karata kod vozaca ne pricam bezveze jer iz iskustva koje imam bukvalno nigde gde sam se vozio karta nije bila skuplja u busu, a mogu da pomenem zemlje poput norveske, francuske i madjarske. Nista nisi napisao za el.bajs sto vec nisam znao no skuter bih koristio i za voznju do sportskih stadiona na daljini do 80-100km sto realno sa bajsom ne mogu da uradim jel da? 😉 1 hour ago, alfa said: plati garažu. kao neko ko je živeo u 21. i kome se kenjalo od randoma koji parkiraju tu za vreme posla, podržavam (iako jeste stara vest) kili bi Švica sistem, ali da ne bude Švica sistem nego da bude Kili sistem 😄 Da se slozim jednom sa bidzom! 😄 Quote prevelik ti avatar m8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cali Posted January 23, 2023 Report Share Posted January 23, 2023 U pravu si, bespotrebno sam karikirao. Izvinjavam se. 2 hours ago, FATA said: Da li mislis da je cena od 90din za kartu realna za nas standard u odnosu na sta pruza i da li mislis da je 90din realna cena za jednu stanicu? 89 RSD mi je realna cena za kartu javnog prevoza koji će prevesti osobu do destinacije u roku od 90min. U kombinaciji sa dnevnim i mesečnim kartama, i povlašćenim kategorijama, mislim da nema kategorija stanovništva koje će reći "voleo bih da se vozim prevozom, ali ne mogu da priuštim". Da li može mnogo bolje? Može. Da li treba lopove u zatvor? Treba. Ali meni lično je bezveze da doprinosim tom problemu, pa ću platiti kartu čak i kad se vozim jednu stanicu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FATA Posted January 23, 2023 Report Share Posted January 23, 2023 Ne razlikuju nam se puno pogledi samo imamo drugaciji misljenje kako treba pristupiti problemu. Misljenja sam da za bilo sta sto ti/nam ne odgovara treba protestvovati na neki nacin. GSP ne treba lomiti i razbijati jer smo to platili nasim novcem, pa koja nam druga opcija preostaje? Ne placati prevoz je jedini vid tihog protesta koji mozemo da forsiramo. Zasto ovo kazem? Zato sto polazis od sebe da ti nije problem platiti i jednu voznju, medjutim ne razmisljas o najsiromasnijima i socijalnim slucajevima kojih imamo pregrst a njima jeste. Uzeo sam na brzaka neke proseke iz zemalja koje sam posetio poslednjih par godina. Francuska - 1.8e = 210din uz minimalac od 1540e (855) Japan - 180Y = 149din uz minimalac od 1000e (776 karata) Madjarska - 350huf = 103din uz minimalac od 490e (554 karata) Kina - 2Y = 32din uz minimalac od 350e (1296 karata) Srbija - 89din uz minimalac 270e (355 karata) Mogu da potpisem da je autobuski prevoz pomenutih zemalja svetlosnim godinama ispred nas, ali nekako ljudi za svoja minimalna primanja imaju duplo vise voznji nego mi u BGu. Time sto placas kartu ne cinis uslugu nikome osim vlasti koja je doterala cara do duvara i preliva sav profit u svoje dzepove. Sutra kad se bude pobunio cigo da od minimalca ne moze da placa kartu reci ce mu a pa moras da platis jer kali i drugi placaju i ne bi bilo fer prema njima. Zasto moramo da imamo najskuplje karte u odnosu na primanja? Nema ama bas nikakve potrebe... Kapiram ja tvoj nacin razmisljanja i to da treba da krenemo od nas samih i postavljamo primer medjutim misljenja sam da ili neces ili ne vidis siru sliku. Quote prevelik ti avatar m8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted January 23, 2023 Report Share Posted January 23, 2023 Prvo ti podatak o minimalcu nije tačan jer je bio 35.000 dinara u decembru a 40.480 dinara u januaru ove godine. Dakle po toj kalkulaciji možeš da kupiš skoro istu količinu karata u Beogradu i Budimpešti za minimalac. Drugo kriterijum ti je potpuno arbitraran a ti ga uzimaš kao ultimativni argument. Što nisi uzeo odnos cene karata i cene goriva? Ili recimo minimalca i cene litra goriva - dobio bi još veće razlike a ovde se svi žale na gužve u saobraćaju u BG. Dakle ne vidim kakva je korelacija između tih parametara. Suština je da možemo da tvrdimo da je javni prevoz u BG loš, neredovan, prljav, nepouzdan i još gomilu stvari. Ali da je baš skup i zbog toga nedostupan ljudima pa zato svi voze kola teško. Konačno nisam ti odgovorio na cenu karte kod vozača - u Holandiji je na kiosku mislim karta 1.2 evra, kod vozača 2.5 ili čak i 3. U Barseloni je 3 evra kod vozača pa kad sam to platio sam sledeći put uzeo dnevnu kartu, ali mislim da je 1.5 eur pojedinačna. Opet - to što je karta skuplja kod vozača je sasvim logično da bi se ekstra naplatilo onima koji neće da se cimaju da nabave neku jeftiniju kartu, i to se plaća ekstra usluga jer čovek treba da se bavi nečim što mu nije posao. A to što ti baš nigde ne možeš da nađeš da kupiš kartu je ok, ali onda plaćaš više. Onaj ko sidje u centar grada (ako pretpostavimo da na početku nemaš nigde da kupiš kartu, što mi deluje nerealno) i ne nadje kiosk da kupi kartu za 89 dinara i treba da plati skoro duplo kod vozača. 2 Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
FATA Posted January 23, 2023 Report Share Posted January 23, 2023 Uzeo sam cenu minimalca u 2022, a ne za pola meseca 2023 koji se nije ni zavrsio. Isto tako ni taj podatak za madjarsku nije tacan pa nakon malo prevodjenja ispada da je 590e za 2023 umesto 490e sto opet tvoj komentar cini beskorisnim jer nista argumentovano nisi rekao. Cenu goriva nisam uzeo u obzir jer sirotinja nema para da se vozi. Sto se tice poredjenja i cene karata kod vozaca, evo napisao sam ti gore... francuska, kina, madjarska i japan imaju istu cenu da li na automatu da li kod vozaca pa me zanima zasto moramo da pratimo najskuplji model? Da li drzava treba da nam ubira harac ili da nam sluzi? Da li mozes da vodis neku prostoprosirenu diskusiju ili si ogranicen i slep? Da li ti je jedini argument "ako se ne snadje neka plati"? Po svim mogucim parametrima placamo najskuplju kartu za najlosiju uslugu gde je poznato da je apex partijska prevara pa me zanima zasto mislis da je to u redu? Quote prevelik ti avatar m8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted January 23, 2023 Report Share Posted January 23, 2023 1 hour ago, FATA said: Francuska - 1.8e = 210din uz minimalac od 1540e (855) 2,10 na aparatu; 2.50 u busu ako uzmes (ne moze vozac nego kao sms) u parizu Bordo -1,70 na aparatu Tako da nije svugde ista cena, ali da generalno oko 2 eura je pojedinancna karta po gradovima evrope. Sto je 250 dinara - nije malo. Ali generalno nije skupa karta za gsp. Ono sto jeste strasno sto ja cim dodjem u bgd i udjem u prevoz moram duboko da disem da ipak otkucam kartu, toliko sam navikao da se svercujem ceo zivot. Prosto kao neka mentalna blokada 😄 Trebalo bi gsp da ponudi monogo fleksibilnije opcije placanja za razne kategorije stanovnistva, ali definitivno smatram da bi pantljicara od 10 voznji za ~600 din bila neophodna Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
FATA Posted January 23, 2023 Report Share Posted January 23, 2023 15 minutes ago, f4ts0 said: Ali generalno nije skupa karta za gsp. Nije skup ni avokado za onoga ko ima da ga kupi! Bio u bordou u julu karta bila 1.8e i moze kesom da se kupi kod vozaca. Jos jedna od prevara je sto moras da kupis karticu koja kosta 300din koja ima rok vazenja godinu dana. Ko je izgubi nakon 1 dana njemu traje 1 dan pa mora jos toliko da da. U bordou su papirne jednokratne koje mozes da dopunjavas ako hoces, ali ne kostaju 3e za prvu kupovinu. Pantljicara svakako dobro resenje samo sto bih stavio 50, za nis i novi sad mozda 35. Quote prevelik ti avatar m8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cali Posted January 23, 2023 Report Share Posted January 23, 2023 (edited) 4 hours ago, FATA said: Ne razlikuju nam se puno pogledi samo imamo drugaciji misljenje kako treba pristupiti problemu. Misljenja sam da za bilo sta sto ti/nam ne odgovara treba protestvovati na neki nacin. GSP ne treba lomiti i razbijati jer smo to platili nasim novcem, pa koja nam druga opcija preostaje? Ne placati prevoz je jedini vid tihog protesta koji mozemo da forsiramo. Zasto ovo kazem? Zato sto polazis od sebe da ti nije problem platiti i jednu voznju, medjutim ne razmisljas o najsiromasnijima i socijalnim slucajevima kojih imamo pregrst a njima jeste. Uzeo sam na brzaka neke proseke iz zemalja koje sam posetio poslednjih par godina. ..Sutra kad se bude pobunio cigo da od minimalca ne moze da placa kartu reci ce mu a pa moras da platis jer kali i drugi placaju i ne bi bilo fer prema njima. Zasto moramo da imamo najskuplje karte u odnosu na primanja? Nema ama bas nikakve potrebe... Kapiram ja tvoj nacin razmisljanja i to da treba da krenemo od nas samih i postavljamo primer medjutim misljenja sam da ili neces ili ne vidis siru sliku. Sad ti karikiraš moje reči. Svesno ili nesvesno si preskočio ovo Quote U kombinaciji sa dnevnim i mesečnim kartama, i povlašćenim kategorijama, mislim da nema kategorija stanovništva koje će reći "voleo bih da se vozim prevozom, ali ne mogu da priuštim" Niko normalan ko se vozi redovno prevozom ne plaća pojedinačno kartu. Mesečna je upravo predviđena za to, i ako se ne varam (mutav je Bus Plus sajt, pa ne mogu proveriti), za 1.120 RSD mesečno se voze ratni i civilni invalidi, socijalni slučajevi (uklj. članove porodice), nezaposleni, izbeglice i druge povlašćene kategorije. Da li bi ove kategorije trebalo besplatno da se voze? Nemam ništa protiv, ima načina da se to reguliše. Samo licemerno je da izvrneš diskusiju kao da su ugrožene kategorije problem. Procenjuje se da samo 15 odsto putnika u GSP ima validnu kartu. To je sistemsko neplaćanje na svim nivoima. edit: sad videh da pominješ plaćanje karte od minimalca. Pa ne plaćaš ti kao zaposleni kartu od svoje plate 🙂 Imaš naknadu za prevoz, koja se isplaćuje nezavisno od plate. Edited January 23, 2023 by Jose Jimenez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junkie Posted January 23, 2023 Report Share Posted January 23, 2023 Ček što moraš da kupiš karticu za 300 kinti, ja se već poduže čekiram sa kreditnom kad idem prevozom po BGu. Što baš nisam primetio po drugim državama kuda smo putovali. Inače ovde je jedna karta 1.3e, mesečna 37e, a sve da se voziš punih 90 minuta, nema sile da pređeš kilometara koliko su razdaljine po BGu. Gužvu po centru grada su u ljubljani rešili tako da su zatvorili za sve sem buseva i taksija, što bi verovatno i u BGu pomoglo (posle javnog linča i negodovanja). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted January 23, 2023 Report Share Posted January 23, 2023 Mesečna za zaposlene je ispod 3300 din, naravno treba da budeš zaposlen na belo a ne sam svoj gazda 😄 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted January 23, 2023 Report Share Posted January 23, 2023 3 hours ago, FATA said: Uzeo sam cenu minimalca u 2022, a ne za pola meseca 2023 koji se nije ni zavrsio. Isto tako ni taj podatak za madjarsku nije tacan pa nakon malo prevodjenja ispada da je 590e za 2023 umesto 490e sto opet tvoj komentar cini beskorisnim jer nista argumentovano nisi rekao. Pa napisao sam ti koliko je bio minimalac u 2022. pre minimalca u 2023, bio je 35.400 dinara u proseku, tj 300 evra, ne 270. Samo treba da čitaš. 3 hours ago, FATA said: Cenu goriva nisam uzeo u obzir jer sirotinja nema para da se vozi. Ali mi sve vreme ovde pričamo o saobraćajnoj gužvi, nedostatku parkinga i slično. Dakle ne pričamo da je gužva u javnom prevozu, nego u saobraćaju generalno. A argument poređenja minimalca i broja karata je artbitraran i besmislen. Quote Sto se tice poredjenja i cene karata kod vozaca, evo napisao sam ti gore... francuska, kina, madjarska i japan imaju istu cenu da li na automatu da li kod vozaca pa me zanima zasto moramo da pratimo najskuplji model? Da li drzava treba da nam ubira harac ili da nam sluzi? Da li mozes da vodis neku prostoprosirenu diskusiju ili si ogranicen i slep? Da li ti je jedini argument "ako se ne snadje neka plati"? Po svim mogucim parametrima placamo najskuplju kartu za najlosiju uslugu gde je poznato da je apex partijska prevara pa me zanima zasto mislis da je to u redu? Jeste Apex partijska prevara koja samo nastavlja, ali to nije suština ovde priče. Ako ćemo pošteno mnogo više novca se u javni prevoz u Beogradu upumpava iz budžeta jer se prevoz debelo subvencioniše. I to namerno drže tako zato što onda ne može da se isprati tok novca, u odnosu na to je firma koja naplaćuje karte mala maca. I onda ti kao pošten građanin koji se buni lepo prestani da plaćaš porez na imovinu (on ide direktno u budžet Grada). S tim da to nećeš jer će da te rokne izvršitelj i da ti naplati još više para i kamatu. A ovako si veliki junak koji ne plaća kartu u prevozu. Nekoliko puta sam to pominjao - Grad može da odluči i da je javni prevoz potpuno besplatan, postoje primeri evropskih gradova koji su to uradili. Ali to ne znači da prevoz ne košta ništa nego se pokriva iz budžeta, što znači da ostaje manje para za druge stvari. Ali pošto se ovde više niko ne brine o trošenju budžeta, bez obzira da li su to Gangulini vaučeri od 50 evra za decu ili druge gluposti onda je bespredmetno raspravljati o tome. Suština priče je da prevoz u Beogradu nije skup nego je loš, svako ko hoće može da ga sebi priušti. 2 hours ago, FATA said: Jos jedna od prevara je sto moras da kupis karticu koja kosta 300din koja ima rok vazenja godinu dana. Ko je izgubi nakon 1 dana njemu traje 1 dan pa mora jos toliko da da. U bordou su papirne jednokratne koje mozes da dopunjavas ako hoces, ali ne kostaju 3e za prvu kupovinu. Košta 250 dinara i traje 3 godine. 1 hour ago, Jose Jimenez said: Niko normalan ko se vozi redovno prevozom ne plaća pojedinačno kartu. Mesečna je upravo predviđena za to, i ako se ne varam (mutav je Bus Plus sajt, pa ne mogu proveriti), za 1.120 RSD mesečno se voze ratni i civilni invalidi, socijalni slučajevi (uklj. članove porodice), nezaposleni, izbeglice i druge povlašćene kategorije. 1090 dinara je za povlašćene grupe. 1 hour ago, Junkie said: Ček što moraš da kupiš karticu za 300 kinti, ja se već poduže čekiram sa kreditnom kad idem prevozom po BGu. Što baš nisam primetio po drugim državama kuda smo putovali. Ima i u drugim državama, ja se sećam da sam koristio u Londonu tipa 2015. godine, u Moskvi znam isto da može (tj moglo je dok im nisu ukinuli visa i master kartice, sad verovatno može s nekim njihovim 🙂 U BG je u tom smislu jedino retardirano što ti je skuplje da plaćaš karticom nego da uzmeš karticu za dopunu, tipa PayPass karta je 98 dinara umesto 89 jer su se retardi istalili za proviziju. Mislim i dalje je to relativno pristojno, ali je retardirano jer su na taj način zapravo trebali da promovišu plaćanje prevoza, kad odeš u Maxi i kupiš jednu čokoladnu bananicu karticom on ti naplati 19 dinara sa kartice isto koliko bi platio i u kešu. 1 hour ago, voodoo_ said: Mesečna za zaposlene je ispod 3300 din, naravno treba da budeš zaposlen na belo a ne sam svoj gazda 😄 Zapravo 2990, ima u onom cenovniku što sam linkovao gore, ali ti ne treba nikakva potvrda - bilo koji državljanin Srbije može uzeti tu mesečnu karticu za taj iznos jer je ona najskuplja pa ne moraš ništa da dokazuješ. Moraš da donosiš potvrde ako si student, nezaposlen i sl da bi dobio onu za 1100 dinara. Takoreći se u BG neograničeno voziš mesec dana za 25 evra. Plus ako kupiš na godinu dana jedan mesec ti je besplatan tako da te izađe fazon 23 evra mesečno. 3 1 Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted January 24, 2023 Report Share Posted January 24, 2023 Ima i apsurdnih situacija tipa Keln koji iz nekog razloga naplaćuje kartu 2.8 evra 🙂 a nije jedini grad tog tipa koji se "istripovao" oko cene karte za jednu vožnju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted January 24, 2023 Report Share Posted January 24, 2023 Brate u Triru je karta za jednu voznju 3,3 evra mislim, a dnevna cak 8, deru samo tako 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vićsa Posted January 24, 2023 Report Share Posted January 24, 2023 23 hours ago, FATA said: ovde je u pitanju zelja da imam motor Što onda kupuješ skuter? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted January 24, 2023 Report Share Posted January 24, 2023 17 hours ago, FATA said: Jos jedna od prevara je sto moras da kupis karticu koja kosta 300din koja ima rok vazenja godinu dana. Ko je izgubi nakon 1 dana njemu traje 1 dan pa mora jos toliko da da. U bordou su papirne jednokratne koje mozes da dopunjavas ako hoces, ali ne kostaju 3e za prvu kupovinu. ovo takođe imaš na dosta mesta po svetu, s tim što negde (ne svugde) posle možeš da vratiš tu karticu i uzmeš pare nazad. mislim da u Stokholmu tako radi, pri čemu sad kad ga pomenuh mislim da je i tamo relativno skup prevoz - jest bogami, sad sam proverio 3.5 evra je karta 90 minuta u Stokholmu, centru ljudskih prava i jednakosti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfa Posted January 24, 2023 Report Share Posted January 24, 2023 On 1/23/2023 at 10:42 AM, killYg0r said: Imam garazu i kuci i na poslu, zimi mi prakticno ne treba ni jakna Ali je problem sto imamo 5k zaposlenih (ok ne idu svi kolima na posao), parking mesta u garazi fazon 500, GSP koji je govno i ostavljeni su bez resenja da ga duvaju i od strane firme i od drzave. Kakvu garazu moze da plati random osoba u random naselju? Pa je l imas na poslu parking ili nemas? Random osoba moze da plati godisnje parking mesto u svojoj zoni za 4 soma. Na posao ne mora da ide kolima u centralne zone, moze da koristi prevoz bar pola puta (ako je predaleko), moze da koristi i voz za neke lokacije, koji je redak ali ide tacno u minut (zato sto ima 5 stanica). Moze pre svega da ustedi pare i da ne ide svaki dan sam kolima jer je guzvy u prevzy plaky, kada vec pricamo o "random osobama". Na kraju krajeva, svako treba da ima mogucnost da ide na posao kako hoce, samo sto idenje kolima na posao u centralne zone mora da bude luksuz. Quote Um caruje, Dundo Maroje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cali Posted January 24, 2023 Report Share Posted January 24, 2023 (edited) A šta je sa stažistkinjama? Kako da vide da si stigao u novy alfy da ih posle baciš kućyy? Edited January 24, 2023 by Jose Jimenez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted January 24, 2023 Report Share Posted January 24, 2023 1 hour ago, alfa said: Pa je l imas na poslu parking ili nemas? ima i pisa po sirotilji koja nema, odvratni ITevac! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted January 25, 2023 Report Share Posted January 25, 2023 On 1/24/2023 at 2:33 PM, alfa said: Pa je l imas na poslu parking ili nemas? Na kraju krajeva, svako treba da ima mogucnost da ide na posao kako hoce, samo sto idenje kolima na posao u centralne zone mora da bude luksuz. Imam pa me bk. Govorim o 90% sirotinje. Hoces da kazes da je NBG postao centralna zona? Ili da je 42. blok, koji ima jednu citavu zgradu u sred peska previse naseljen? Ili da koleginica iz Stare Pazove treba da dolazi vozom ili autobusom na posao? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted January 25, 2023 Report Share Posted January 25, 2023 3 hours ago, killYg0r said: Hoces da kazes da je NBG postao centralna zona? Ili da je 42. blok, koji ima jednu citavu zgradu u sred peska previse naseljen? Ili da koleginica iz Stare Pazove treba da dolazi vozom ili autobusom na posao? pa možda nije blok 42 naseljen, ako je to ovamo gde je NCR, ali jesu okolni delovi pa bi se onda parkirali i tu. Bio sam par puta u SuperVeru kad su otvorili NCR, dok super vero nije postavio rampu, nisi mogao da parkiraš čak ni smarta (!) a stajali su i na ulici između vozila itd. to je za parking servis idealna situacija. ne u slučaju vera (koji samo stavi rampu) nego onda ti NCR likovi odu dijagonalno u one "televizorke" i parkiraju se i onda narod odande nema gde i onda se pojavi spasilac parking servis koji uvede zonu. tako i šire zone - nacrtaju je do jedne tačke, ljudi se parkiraju od te tačke nadalje gde nije zona, pa oni dođu x meseci posle pa upadnu i u tu zonu. a nbgd parking jeste pakao, oko crvenkape npr ne možeš nikad da se parkiraš čak ni u zoni jer nema mesta, da ne pričam o onim ulicama među zgradama koje su dvosmerne ali su zapravo jedva jednosmerne jer su kola i levo i desno i opet nema mesta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cali Posted January 26, 2023 Report Share Posted January 26, 2023 Najpametnija stvar urađena za saobraćaj u ovih 20-30 godina je pretvaranje ulica u centru u jednosmerne. Mislim da je NBG dostigao tu tačku na nekim mestima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfa Posted January 26, 2023 Report Share Posted January 26, 2023 14 hours ago, killYg0r said: Imam pa me bk. Govorim o 90% sirotinje. Hoces da kazes da je NBG postao centralna zona? Ili da je 42. blok, koji ima jednu citavu zgradu u sred peska previse naseljen? Ili da koleginica iz Stare Pazove treba da dolazi vozom ili autobusom na posao? Jeste, centralna biznis zona na dosta lokacija. Rekao je Laki za Vero vec, a i stanari su u paklu sa parkingom zbog radnika iz okolnih firmi. Koleginica ima ima beovoz Bataja - Buvljak direkt, u minut red voznje. Mislim da moze fino vremena i para da ustedi tako. Quote Um caruje, Dundo Maroje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted January 26, 2023 Report Share Posted January 26, 2023 Da al mora da se kompromituje po batajničkoj žel. stanici, pogledaj google mapu 😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted January 26, 2023 Report Share Posted January 26, 2023 2 hours ago, Jose Jimenez said: Najpametnija stvar urađena za saobraćaj u ovih 20-30 godina je pretvaranje ulica u centru u jednosmerne. Mislim da je NBG dostigao tu tačku na nekim mestima. Ali problem na NBGD nije količina saobraćaja (još uvek) već se opet vraćamo na nedostatak parking mesta. Tipa ovo što Laki kaže u Bloku 30 je problem parkiranih automobila na trotoaru koji izlaze i na ulicu, da ne pričamo što samim tim više ne postoji trotoar. Te bi onda ti problem nepropisnog parkiranja rešio tako što bi uveo da je ulica jednosmerna? Ili na primer Blok 70, opet je problem parkiranih kineskih kombija i automobila, pritom tu internu saobraćajnicu i ne možeš da pretvoriš u jednosmernu jer prosto blok nije tako koncipiran, ne bi mogao do nekih delova da stigneš ili bi stanovnicima jednog dela bloka bilo dosta veliki obilazak da stignu do svojih stanova, i to ne pričamo kao u gradu gde je to manji blok zgrada, nego ovde pričamo o tipa kilometar dužoj vožnji, što nije zanemarljivo. A opet osnovni problem nije gustina saobraćaja, kao što je u gradu, nego parking. Hoću reći ja sam pre za to da se smanjuje korišćenje automobila, između ostalog i uticajem na broj parking mesta, nego što sam za to da se ulice pretvaraju u jednosmerne da bi se povećao broj parking mesta, a samim tim i dalje stimulisalo korišćenje automobila. 1 1 Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.