Jump to content

Saobraćajna nesreća - Novi Sad


Bahamut

Recommended Posts

38 minutes ago, killYg0r said:

Ja koliko god voleo uredjenost u CH npr parking ispred zgrade je rezervisan po stanovima. Znaci ako dolazis kod nekoga u goste moras ili na njihovo mesto da stanes (a gde ce oni?) ili kod nekog komsije privremeno kog poznajes. To je suprotni eksterm u odnosu na nasu kaobojstinu ALI NE VALJA NI JEDNO DRUGO.

ovde je izgleda stvarno to reseno optimalno. 

U odredjenim delovima brisela se parkira na sinama i na sred ulice bijes se u saobracaju..., u nekim mozes na parkinge slobodno - ako zivis na toj opstini besplatno je, ako ne, placa se. Negde ispred zgrade mogu samo stanari (ima rampa) i gosti mogu ako ih stanari puste. Koja demokratija 😄

Ima cak i parking karta za goste - meni kad neko dodje kolima na par dana, odem do opstine, uzmem dnevne karte za kolko treba dana (tipa 2-3 eura je dnevno) i onfa ih posetioci drze na soferki i sve radi ko sat.

Ali opet generalno u vecini opstina je pakao za parkirati

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucky said:

Sad kad pomenuh to a na temu calija, isto sam video i na Dorćolu dole na 25. maju - ima gomile onih "parking blokova" ili kako da ih nazovem, gde ima 10-20 parking mesta u tom "bloku" i tu regulare stoji katanac i lanac. Ne bih rekao da je to legalno?

Javne površine koje pripadaju zgradi mogu da se pretvore u privatni parking, i postoji pravni okvir koje neke zgrade ispoštuju, neke ne.

I tu ima mentola koji stave katanac na specifično mesto, ali nisu toliko česti.

Zato sa rezervisanim mestima, mestima za invalide, i generalno blokiranjem trotoara i pešačkog prelaza se retko ko zeza. Parking servis je dole u Dunavskoj, i stanari ne trpe sranja.

Bila u mojoj ulici frka pre par godina - neko tele (valjda Fata nije TMovao) parkiralo auto posred trotoara, i pauk ga za 20 minuta odneo. Međutim ispostavilo se da je tele ostavilo uspavano dete u autu "samo da skokne na 5min po nešto", i onda se još ona drka na parking servis što joj traumiraju dete.

Edited by Jose Jimenez
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Jose Jimenez said:

Javne površine koje pripadaju zgradi mogu da se pretvore u privatni parking, i postoji pravni okvir koje neke zgrade ispoštuju, neke ne.

I tu ima mentola koji stave katanac na specifično mesto, ali nisu toliko česti.

Zato sa rezervisanim mestima, mestima za invalide, i generalno blokiranjem trotoara i pešačkog prelaza se retko ko zeza. Parking servis je dole u Dunavskoj, i stanari ne trpe sranja.

Bila u mojoj ulici frka pre par godina - neko tele (valjda Fata nije TMovao) parkiralo auto posred trotoara, i pauk ga za 20 minuta odneo. Međutim ispostavilo se da je tele ostavilo uspavano dete u autu "samo da skokne na 5min po nešto", i onda se još ona drka na parking servis što joj traumiraju dete.

cekaj brate, zar nije video radnik parkin servisa dete? Mislim stvarno malo zvuci kao nije se desilo

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Нема везе са веганима. Градови су направљени за људе, не за аутомобиле. Односно једини начин да не буде колапс 24/7 је да се смањи број аутомобила на улицама. Холанђани су неке своје градове, не преко ноћи, преуредили да просто не желиш да возиш. Превоз је удобан, брз и поуздан и добрим делом у својим улицама без да се укршта са аутомобилима. Бициклистичке стазе безбедне и одвојене од саобраћаја, итд.

Е сада, ако се некоме ово не допада онда се лепо гушиш у Теразијском на Газели и сл. И све стоји, свуда је колапс.

...Од рођења спремна стоји, мене чека моја рака,
Да однесе све што имам у дубину у дубоку.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, reki said:

a i kolko god bio lik tele, trebo je da ih isprangija zbog toga lol

ako se desilo naravno 😄

1 hour ago, f4ts0 said:

cekaj brate, zar nije video radnik parkin servisa dete? Mislim stvarno malo zvuci kao nije se desilo

https://www.politika.rs/scc/clanak/392992/Pauk-odneo-auto-sa-bebom

Imaš tamna stakla, zavesice, mrak, beba spava. Razumem radnike ako su prevideli, nije njihovo da gledaju ima li beba ili raskomadani leš na zadnjem sedištu.

Još ako je kiša, a ti se drkaš sa kačenjem dizalice.

Link to comment
Share on other sites

sta znam, meni je to najbitnije u celoj prici, top 1 priority da ne odnesu nekome dete 😄 (mozda zato sto zelim smrt zapadu, komunalcima, kondukterima, radnicima parking servisa, novinarima, uhljebima i ostalim govnima!), ajde dete je malo pa je prespavalo, mogu misliti da je malo starije da se probudilo dok je na dizalici, trauma 4ever 

ali kontam da je ostavljanje deteta samog u kolima big no-no

Edited by reki
Link to comment
Share on other sites

.

 

1 hour ago, reki said:

slazem se sa ulpijem!

samo pazi da te ne cuje kili da hejtujes kola 😄

ili ne daj boze da spomenes bicikl, dobije napad covek

nemam nista ja protiv kola i sam ih koristim, imam protiv nacina upotrebe

 

1 hour ago, killYg0r said:

U autu sam rodjen u autu cu da umrem

Ko hoce da bude peder na elektricnom trotinetu slobodan je da radi sta hoce

el trotinet je najgora stvar, sa tim se slazemo 😄

 

1 hour ago, f4ts0 said:

vidi ulpija ko briselski vegan!

Jel imas na bajsu sticker "YES!! on car less!" i nacrtan avokado?

 

Neam, imam hipsterske stikere iz grada i Berlina, a i 6 pack!



Overkind je manje vise objasnio. U Bgu naravno ne moze da se ocekuje tako nesto, bar ne u skorije vreme, ali moze da se pocne sa smanjivanjem povrsinskih parking mesta u centru, posebno za ljude koji nisu stanari na tim lokacijama, povecavanje bic staza jer biciklisti su isto mahom retardi a i nase desne trake su prepune talasa, ukidanje parking servis monopola tj. dozvoljavanje privatnicima da prave garaze (podzemne). Ima dosta primera koji bi povecao kvalitet zivota u Bgu i bez metroa, strucniji ljudi iz zemlje i inostranstva su dosta pricali o tome, ali naravno da se ne slusa. Cak je i tipa Vesic zvao nekog Danca kada je krenulo renoviranje Dusanove i covek lepo rekao da se tu ne prave parking mesta, sto je naravno iskulirano 😄 Ljudi uglavnom idu po inerciji, ako ih motivises da voze kola, naravno da ce da voze kola i parkiraju na svakom slobodnom mestu na trotoaru jer NEMA GDE DA SE PARKIRA JBG STA TI TESKO DA ZAOBIDJES, a to sto neko u kolicima ili zena sa kolicima ne moze da prodje nema veze.

Edited by alfa

Um caruje, Dundo Maroje!

Link to comment
Share on other sites

Oko jedne stvari se svi slazemo a to je da zivimo u urbanistickom haosu koji se nagomilavao decenijama. Male su sanse da ce da se poboljsa drasticno za nas radni vek jer bi to zahtevalo nepopularne politicke poteze i prevelike promene koje takodje kostaju previse.

Ja sam prvi da kad ne umemo nesto sami treba pitati pametnije i uspenije od nas koji su vec prosli kroz tu tranziciju ali nas prosecni mentalitet stavljanja stubica koci jako i to ne samo u saobracaju.

Link to comment
Share on other sites

Ma brate i svabo bi stavljao stubice, da zna da ga nece papreno kazniti. Nije to NAS mentalitet, to je svaciji mentalitet 😄

Fora je sto mora postepeno da se evoluira do nekog odredjenog uredjenja, postepeno, malo infrastrukturno, malo po usima, malo NEKIM sprovodjenjem reda. Pa jebeno oko sokolovo je resilo x problema 😄

Nepopularni politicki potezi su definitivno najveci problem, cak i ne mora da kosta previse do nekog nivoa jer ulti nivo je definitivno pristojan metro

Um caruje, Dundo Maroje!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Jose Jimenez said:

Javne površine koje pripadaju zgradi mogu da se pretvore u privatni parking, i postoji pravni okvir koje neke zgrade ispoštuju, neke ne.

 

ali otkud mi to znamo? treba kurs iz gledanja katastra da bih ja znao dal' na 25. maju ima zgrada svoj prostor koji je pretvorila u parking ili komunisti kad su to pravili stavili su da je zgrada zgrada a okolo parking je parking za sve nas jer smo svi mi isti titovi pioniri 🙂

ovde kod mene u kraju ima milion super situacija, tipa u jednom delu cara nikolaja ima jedna slepa ulica koja se račva u neke parkinge i sad to je kao privatni parking te zgrade, iako nema nikakve logike jer je u pitanju najnormalnija ulica - ima trotoare i sve, ali je stavljen znak da je parking samo za stanare.

nekoliko zgrada iznad imaš parking iza zgrade koji su ogradili i onda su im to skinuli jer ne sme a bukvalno je parking napravljen za tu zgradu, izdvojen i izbija na zadnja vrata zgrade, školski primer. dal' ne sme ili "ne sme" verovatno mora da se gleda u katastru. 

imam utisak da je pola tih znakova neko izradio privatno i okačio tu, da to uopšte nije odobrila direkcija za saobraćaj, ali bi i to trebalo ispitivati.

ima i onaj neki genijalni znak tamo iznad zvezdarske šume u jednoj ulici gde je zabranjen saobraćaj osim za stanare (?!) a normalna ulica, nije slepa, kako to uopšte može? 🙂

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, alfa said:

.

\ jer biciklisti su isto mahom retardi \

videces kada populisticka vlada odluci da ogranici kretanje kola na 30 km/h a biciklistima se stlno puni glava kako su super jer su zeleni.
Sve je to tacno, ali su i retardirani, pa ces videti svoje strahove kad vozis ujutro dete u skolu a po CESTI gomila lozana ide bajsom 5 na sat, pored njih je dete od 4 koje jedva kontrolise bajs i slicno. Ja uvek pretrnem,  zivce su mi pojeli.

Ovde je takva hajka na kola i podmuklo zatvaranje ulica, da prosto smatram da je postenije da se kaze "cao autoi" i a u pm.
Sad na pitanje "sto ne ides bajsom da vozis dete u skolu", zato sto je skola uzbrdo, skapao bih.
Sad na pitanje "sto ne kupis el bajs", zato sto u briselu kradu SVE 😄

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Vegun biciklisti retardi, nista novo. Da li moze svaka zemlja kao Holandija i Danska? Ne moze, jer nije svaka ravna ko tepsija. Ali da li moze nesto da se poboljsa da se napravi neki gotivan balans? Naravno da moze. Da li mogu ljudi da se motivisu da ne voze stalno kola, pogotovo u spicu? Moze ez. Da li moze relativno lako da se smanji broj vozila po domacinstvu? Jos veci ez.

Daleko od toga da je bajs resenje, to moze da bude samo kul ficr u pojedinim slucajevima.

Kola, na fosilno gorivo, all the way. EV sranje, jos vise se unistava neko tamo u Africi.

Smrt zapadu i vegunima!

Um caruje, Dundo Maroje!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Jose Jimenez said:

Imaš tamna stakla, zavesice, mrak, beba spava. Razumem radnike ako su prevideli, nije njihovo da gledaju ima li beba ili raskomadani leš na zadnjem sedištu.

 

Радници су проверили да ли је подигнута ручна кочница, да ли је мењач у брзини, али нису приметили да се у возилу налази дете.

hm :))

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, alfa said:

Vegun biciklisti retardi, nista novo. Da li moze svaka zemlja kao Holandija i Danska? Ne moze, jer nije svaka ravna ko tepsija. Ali da li moze nesto da se poboljsa da se napravi neki gotivan balans? Naravno da moze. Da li mogu ljudi da se motivisu da ne voze stalno kola, pogotovo u spicu? Moze ez. Da li moze relativno lako da se smanji broj vozila po domacinstvu? Jos veci ez.

Daleko od toga da je bajs resenje, to moze da bude samo kul ficr u pojedinim slucajevima.

Kola, na fosilno gorivo, all the way. EV sranje, jos vise se unistava neko tamo u Africi.

Smrt zapadu i vegunima!

ma naravno da moze. Bajs meni jeste almost all the way, mene nervira ostrascenost. Sad su kola na meti, i to je to udri.
a opet ako je dobar javni provoz, smrt automobilistima 😄

Ja za 7+ god ni jednom nisam isao u grad kolima, osim pre dva meseca, bilo ocajno vreme, i zajebao sam se ofc. public transport all the way

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, overkind said:

Нема везе са веганима. Градови су направљени за људе, не за аутомобиле. Односно једини начин да не буде колапс 24/7 је да се смањи број аутомобила на улицама. Холанђани су неке своје градове, не преко ноћи, преуредили да просто не желиш да возиш. Превоз је удобан, брз и поуздан и добрим делом у својим улицама без да се укршта са аутомобилима. Бициклистичке стазе безбедне и одвојене од саобраћаја, итд.

Е сада, ако се некоме ово не допада онда се лепо гушиш у Теразијском на Газели и сл. И све стоји, свуда је колапс.

Neko vreme sam išao sa Vračara na nbgd biciklom i nazad i to je blago reći užaš kada objektivno pogledam. Meni je super bajs za vožnju sve strava, ali jednostavno ceo taj deo starog grada voziš po ulici, po rupama, skloniš se na ivicu puta ono šaht ulegao pola metra itd. To prosto nije "ugodna" vožnja za svakodnevicu, pri čemu mislim na prosečne korisnike bajsa u tom slučaju a ne na nas entuzijaste ili glovo wolt ludake. Samim tim to otpada kao opcija. Nbgd to Nbgd možda i može da funkcioniše. jer kao ima široke ivičnjake, staze za bajs itd. Naravno pitanje je koliko ljudi radi nbgd to nbgd.

Što se prevoza tiče i to je dobra opcija, ne mora to čak biti ni metro koji nemamo, ali bez uređenja ulica tako da prevoz bude pouzdan, ne možemo ni o tome da govorimo. Niko neće da rizikuje da kasni na posao jer nema prevoza ili mora da se gura sa još milion ljudi. Ajde gužva na stranu, pouzdanost je ključ koji i dalje nemamo.

Trenutno najviše razmišljam o elektro bajs varijanti kako bih nešto lakše prošao iz rupe dole kod železničke do gore, ali suštinski najbolja opcija bi bila dodatna bajs traka na Gazeli što je ofc domen bajke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...