Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

Zanima me odakle ti to mishljenje?

Imao si prilike da izprobash sva tri modela? Ali ako cemo po specifikaciji onda oba modela koja sam predhodno naveo imaju i vishe konja i bolje ugibljenje a pre svega i shper dif.

 

Moje mishljenje je striktno bazirano na specifikacijama sva tri modela i dostupnih pojedinachnih/uporednih review.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

bazirano je na testovima najeminentnijih novinara u oblasti. 

zanimljivo je npr. da si naveo cupru a ne golfa r, mislis da bi vw dao seatu da ima najbolji heč u klasi? :)

 

pominješ i taj diferencijal stalno, šta će ti to realno? to je track day gizmo glupost koja nikom u stvarnom svetu ne treba.

 

btw, sta je ovo gde se nalazim:

 

Audi TT Sportback koncept xD

 

Audi-TT_Sportback_Concept_2014_photo_04.

 

Audi-TT_Sportback_Concept_2014_photo_06.

 

edit:

 

btw, nove fotke Jaguara XE izašle, sad i onih malo prizemnijih modela

 

evo kako otpozadi izgleda verzija sa 2.0 dizel motorom…. pa jbt, usraše projekat mentoli

 

 

Jaguar-XE_2016_photo_19.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Audi napravio mali A7. Cela gama se svede na 3 modela u 3-4 veličine :/

A Džegi mi liči na Audija od pozadi, samo TD(crveno)i fali.

...Од рођења спремна стоји, мене чека моја рака,
Да однесе све што имам у дубину у дубоку.

 

Link to comment
Share on other sites

Ok, shvatam sad da ne prichamo o istim stvarima, tako da izvini pre svega ako postoji neki nesporazum.

 

Golf R nisam naveo jer sam smatrao da uporedjujemo klasu vozila samo na prednji pogon, dok je Golf R awd, 

 

Lichno sam navuchen na performance modele i vremena koji isti ostvaruju na stazama, tako da je to moj lichni pogled na stvari.

 

Shto model ima vishe trackday opreme to je veci + u mojim ochima.  [:D]

 

Pa dobro, josh im samo wan conceprt fali, ali ovo obecava ako bude bio naslednik trenutnog A3 sportback-a.

Link to comment
Share on other sites

ovaj TT sportback je katastrofa

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

gde nije

  • Upvote (+1) 1

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

http://www.autoblog.com/photos/2016-smart-forfour-paris-2014/#photo-2992203/

 

Ipak je ovo nešto najružnije na svetu što je skorije napravljeno, ja stvarno ne znam ko će se odlučiti da kupi novi Smart ForFour. U potpunosti je baziran na novom Twingu (?!), koji je duplo (!) jeftiniji od For Foura. Hvale se u brošurama sa nekim revolucionarnim stavkama u listi standardne (i dodatne) opreme, a sve isto to ima i Twnigić... Biće svakako overpriced, automatiku kao jednu od najzanimljivijih stvari na prošlim modelima su zamenili manuelnim menjačem, neproporcijalan je, ružan, ona zadnja sedišta deluju kao potpuno nužno zlo za sedenje, enterijer je na nivou prošle generacije Renoa Klija (što bi bilo dobro da je jeftin)…. ja stvarno ne znam, dal smo svi globalno otišli dođavola? :)

 

http://www.autoblog.com/photos/2016-smart-forfour-paris-2014/#photo-2992203/

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

csb

 

Stojim na semaforu u Južnom Bulevaru, uključenje za auto put, kreće zeleno i bajko u nekom novom Mercedes džipu (pojma nemam koji je) prestiže sa leve strane mene i još par nas i naglo se uključuje desno da uđe na autoput, sve sa 150 na sat. Iako je malo agresivniji po tom pitanju to nije ništa "strašno", jer to ljudi rade često. Vidim nešto je nervozan jer stalno menja traku levo desno dok se uključujemo (i dalje smo na prilazu autoputu) ali mu to ništa ne pomaže jer je gužva i svi idu polako. Konačno, staje iza nekog autobusa koji je bio na stanici, autobus kreće, on za njim, ali paralelno sa njim ide i neki lik u Seat Leonu starijem koji je bio u levoj traci na uključenju. Rezime - njih dvojica paralelno voze zaustavnom trakom kao onaj klip od pre x dana kada dva lika dele istu traku i nijedan neće drugog da pusti :) 

 

I voze tako nekoliko desetina metara međutim pošto je Seat levo ima više manevarskog prostora a Mercedes samim tim desno nema gde osim na ivičnjak/bankinu i u trenutku kada ih deli bukvalno 10cm (retrovizori bi im se odavno sudarili da ovaj nije džip staju obojica, malo sviraju, Seat izlazi kao "pobednik" i nastavlja dalje zaustavnom trakom prvi, ovaj iza njega. I voze tako, gužva je, sve do isključenja za hitnu pomoć. I tu kada se pojavilo više slobodnog prostora, dolazi razrešenje situacije - merdža sa desne strane obilazi seata dolazi do ispred njega i naglo koči! :)) Ja neveruem! I naravno ovaj Seat se zakuca u njega. I sad pošto su oni stali, ja ih obilazim, pogledam, stvarno se sudarili. Ništa strašno, ali ono, "imaju kontakt" što bi se reklo.

 

Prođem ja tu dalje, kad eto ovog Mercedesa nedugo zatim opet iza mene, vozi, u jednom trenutku prelazi u traku levo i prestiže me i vidim da mu je napukao branik dole i neki "elementi" iznad, nemam pojma šta su. To naravno ne mora da znači da je od ovog sudara malopre, ali čak i da je samo izgrebao malo auto od toga pa je opet ono, nenormalan razlog.

Link to comment
Share on other sites

to je jedna od onih stvari na koje se navikneš kad ideš često nekom rutom - slično kao kada iz Braće Jugović malo "zavijaš" tamo na levo kod Doma Vojske i apsolutno uvek onaj iz leve trake seče i uđe u desnu (da bi nastavio pravo kroz Braće Jugovića) bez ikakvog migavca ili naznake da će to da uradi. Više ni ne vredi svirati u takvoj situaciji :)

Link to comment
Share on other sites

Zbog velike brzine kretanja automobila na autoputu, takve vozačke greške mogu biti fatalne. Dvadesetpetogodišnja Belgijanka koja je neoprezno pokušala da se isključi sa autoputa presecajući dve srednje trake iza kamiona koji joj je zaklanjao vidno polje, izazvala je težak saobraćajni udes u kome je preživela pukom srećom.

Snimak nesreće je uznemirujući, ali poučan za sve vozače koji imaju običaj da izvode slične manevre na autoputu:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...