Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

Novi Passat bukvalno moraš da kupiš u full-full opremi da bi izgledao koliko-toliko atraktivno i lepo, baš su seljaci. A kao najavljivali su da će B8 generacija biti kao premium proizvod i šta ti ja znam već.... marketing najobičniji.

 

Ta full oprema mu dodje ovako nesto http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/5937382/volkswagen-passat-b8-20-tdi-dsg-highline

 

Skoro 40k evra!? Za passat!? Lol, da li su oni jebeno normalni :) Pa evo sad sam poredio, Insignia u slicnoj opremi nova 25k, mazda 6 oko 30, ovo je bukvalno cenovni rang A4/serija 3/C klasa...sto je mnogo, mnogo je

 

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/4781509/opel-insignia-cosmo-20d-163hp-5dr

 

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/5143576/mazda-6-cd150-revolution

 

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/5808717/mercedes-benz-c-220-bt

Edited by Nigga wizard
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Taj Mustang ima standardni Cruise control za americka vozila, stavis brzinu, povuces rucicu "tempomata" i to stoji tako, resetuje se kad pritisnes kocnicu (posto kvacila nema jel). Ne vidim kakva je razlika izmedju toga i tempomata koji ja imam na autu iz 2009 osim sto ja imam dugmice? Mislim ne vidim da je covek nista slagao u oglasu, taj cruise control je kod nas u prevodu tempomat. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Ja sam bas pitao neke ljude koji se malo vise razumeju, kazu da su potpuno restaurirani napolju oko 20k evra, tako da je ovome u stanju u kakvom deluje da jeste cena korektna, u smislu treba ti jos toliko ulaganja da bi bio sredjen. 

 

Da smo normalnija drzava pa da je vise ljudi u situaciji da ispuni sebi te neke, ne znam ni kako bi to nazvao, sporedne zivotne zelje, jebem li ga...ako nista drugo bar pod stare dane kad izvedu decu na put 

 

Sve zavisi, ima ljudi koji se time ozbiljno bave, na jednom forumu o kolima ima lik koji ima nekoliko komada, recimo ovo je jedini pripadnik VW grupacije nad kojim sam ja izbalavio:

 

120720111225.jpg

 

120720111227.jpg

 

04082008089.jpg

 

04082008086.jpg

 

 

Audi URquattro, 1985g, 2309ccm (atmosferski blok) Turbo, 20V, Chip stage 2 ~280KS 

 

A sad je uzeo da sredjuje ovo, meni jedan od all time favorite automobila:

 

20131004_133527.jpg

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

У аудија је убацио V8 и посрао се по ауту. Мислим свака част за одрађено, али боље да је уложио те паре у петака и средио га како доликује.

А за чарџера му је стигао нов мопар мотор  [jupi]

Link to comment
Share on other sites

Kapiram da dobijes neke papire kako to da odradis, ali ocigledno se lik ozbiljno bavi time, ima i Korvetu:

 

03022014921.jpg

 

DSC_0080.jpg

 

 

Kapiram da uz dovoljno para i volje za cimanjen sve moze :) Edit: mada izgleda da je Korvetu kupio ovde, ali opet treba biti entuzijasta za odrzavanje. 

Edited by Zwerko

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Jaguar XF

Bukvalno sam 10 min citao press release i gledao slike i bio ubedjen da se radi o XE modelu..... jbt stvarno nisu normalni, identicni su!

2,0 dizel 163 KS 380 Nm

2,0 dizel 180 KS 430 Nm

3,0 V6 dizel 300 KS 700 Nm!

3,0 V6 benz 380 KS

Jaguar-XF_2016_photo_02.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

meni je isto greota sto je stavio 4.2 umesto fabrickog, ali rekao je shone da je srediti taj l5 skuplje nego staviti i odrzavati 4.2 ... sad je auto valja sklopljen ugrubo i upaljen, nema nekog snimka kako ide na pravcu jbg

Ма није то толико скупље, за тај мотор има делова колико хоћеш и релативно јефтино јер се ти мотори доста користе у Европи. Вероватно јесте скупље од убацивања другог мотора, али тај ауто са 4.2 губи сав смисао. Од који  је одличан и на правцу и у кривини правиш ауто који је само за правац. Буквално се скрнави таква једна легендарна справа.

 

А што се чарџера тиче, знам да му је стајао једно месец дана на царини и после је се само јавио, стигао ауто са царине и одмах регистрован. Не знам да ли је на неком форуму писао како је то одрадио, али капирам да може да се одради без проблема чим је тако брзо све завршио ( или је секао бројеве шасије са чарџера што је купио код нас па наваривао на овај, али сам сигуран да се он тиме не би бавио никада).

Link to comment
Share on other sites

 

Sve zavisi, ima ljudi koji se time ozbiljno bave, na jednom forumu o kolima ima lik koji ima nekoliko komada, recimo ovo je jedini pripadnik VW grupacije nad kojim sam ja izbalavio:

 

 

Ma naravno da ima, nisam ja ni rekao da nema, nego da je ovo mnogo skup sport za nase uslove. Kada je brat uzeo fiestu pre 3 i nesto godine, otisao sam na ovaj fordov forum da bi nasao tog cuvenog Dragomira, majstora za fordove i obilazio sam ga par meseci cesto, sad odem povremeno. Mislim na forum, ne na Dragomira :D

 

Imas na njemu npr kako su likovi sredjivali ovog taunusa, kojeg je vecina verovatno vec videla

 

http://www.fordclubserbia.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=473

 

E sad, ovo je vec ozbiljnija prica, ali ako budes zaludan pogledaj malo, pa ces videti otprilike koliko tu treba vremena, volje, cimanja i sto je najbitnije para.

 

Plus uzmi u obzir da su maltene svi likovi koji se ozbiljnije bave ovim mehanicari/limari/elektricari, ljudi iz branse, jelte...e sad, kad bi ja, kao neko ko nije iz te price i ko je duduk za sve navedeno hteo da restauriram/budzim neka kola za svoju dusu, normalno morao bi da placam i ruke, sto kod dobrog majstora koji bi sve to odradio kako treba nije nimalo jeftino.

Link to comment
Share on other sites

Ma znam tu pricu, slicno je bilo kad smo se raspitivali da sredimo RURomobil kako valja, na kraju je otprilike ako nisi sam mehanicar/limar i radis u svojoj garazi se to nikako ne isplati. Samo da sredimo limariju svu sve ponude bile 2-3 puta vece od ukupne cene automobila :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Bio na sajmu malo danas, neki opsti utisci:

 

- Novi Mondeo do jaja :)

- Novi Focus sranje (za te pare koje traze)

- Novi Superb kidanje kidanja, nazalost nema cenu. Ali bi ga realno uzeo pre Passata novog svakako, sigurno nece biti skuplji. Jebote Passat kosta kao E klasa, pa LOL... 

- Renault Espace, seo sam unutra i imao utisak kao da me je neko postavio za komandni most battlecruisera iz Starcrafta, jebanje keve. Doduse i kosta. 

- Citroen C4 cactus vrlo simpatican i zacudo ne mnogo skup

- Honde i Toyote potpuno razocarenje (ok, HR-V koncept je donekle ok)

 

Ali za mene iznenadjenje sajma auto koji mi se najvise svideo, a potpuno nisam uopste ocekivao niti sam bas fan VW grupacije - Seat Leon Fr. Na sajmu je ponuda za neki model sa 2.0TDI motorom od 150KS za 21k evra, ako uzimas preko njihovog lizinga 20k evra. Za te pare ne postoji slican hatch u iole bliskoj opremi, ubedljivo. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...