Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

21 minutes ago, killYg0r said:

I dalje ce presretaci direktno da mere ako vozis inzad ogranicenja a i valjda nema puno ljudi koji bi vozili pola tih deonica 160 pa pola 100 da dobiju prosek u ogranicenju : D

da, ali ako im je cilj "otimanje para", onda bi im bilo bolje da kamera škljocne jednom i pošalje kaznu, iako je lik možda sve vreme vozio 130 ali eto zaleteo na nekoj deonici 160 na par minuta i tu ga uslika : D

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

22 minutes ago, Lucky said:

neće, nego će da voze 200 a onda stanu na pumpu da šoraju i popiju espresso i vrate prosek na 130kmh 🙂

Bice previse opterecujuce da neko obraca paznju na ovoliku kolicinu kamera, ipak su ih stavili skoro svuda. A i naravno da je uvek i bilo najefikasnije da se odrzava brzina kada se putuje negde + sto najvise usporava kada stanes potpuno ako se gleda dugorocno

21 minutes ago, togFU said:

da, ali ako im je cilj "otimanje para", onda bi im bilo bolje da kamera škljocne jednom i pošalje kaznu, iako je lik možda sve vreme vozio 130 ali eto zaleteo na nekoj deonici 160 na par minuta i tu ga uslika : D

znaci ipak im je nasa bezbednost na prvom mestu :tf2:

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, killYg0r said:

Bice previse opterecujuce da neko obraca paznju na ovoliku kolicinu kamera, ipak su ih stavili skoro svuda. A i naravno da je uvek i bilo najefikasnije da se odrzava brzina kada se putuje negde + sto najvise usporava kada stanes potpuno ako se gleda dugorocno

iskren da budem vožnja na cruise control na 140km/h je milion puta manji stres nego kao 150-160 dal' te neko vid'o dal' nije u dal' je ono pandur ili radar jao čekaj jel ovo iza presretač itd. razlika u vremenu dolaska minimalna a dođeš opušten 🙂 tako da ne vidim uopšte razlog da neko jurca (ofc, izuzetak mogu biti neke specifične situacije tj. vanredne okolnosti).

Link to comment
Share on other sites

Ja isto vecinu vremena po evropi vozim 139 a kod nas sam isao 149 a sad i za toliko ce da stizu kazne :D?

Naravno da ima delova gde moze i brze a gde mora i sporije ali sa novim kolima sigurno nisam pretnja na AP kao neki batica koji cepa 70+ po gradu, to treba da se sankconise i kaznjava maksimalno a ne da ovde ubiraju ali ajde to nam sto nam je ocigledno.

Link to comment
Share on other sites

meni je bez veze da ako je lik svih 200+ km od Beograda do Nisa vozio iznad maksimalne dozvoljene da mu se racuna samo ona maksimalna, kao da je samo na toj deonici izmedju dve kamere ugrozavao bezbednost drugih ucesnika u saobracaju. burazeru, lepo za svaku deonicu gde si prekrsio pa kad treba da platis 100K za jedan krug onda ce ti mozda doci iz dupeta u glavu. Neka ide na Hungaroring i plati pa neka divlja.

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, oddball said:

meni je bez veze da ako je lik svih 200+ km od Beograda do Nisa vozio iznad maksimalne dozvoljene da mu se racuna samo ona maksimalna, kao da je samo na toj deonici izmedju dve kamere ugrozavao bezbednost drugih ucesnika u saobracaju. burazeru, lepo za svaku deonicu gde si prekrsio pa kad treba da platis 100K za jedan krug onda ce ti mozda doci iz dupeta u glavu. Neka ide na Hungaroring i plati pa neka divlja.

ali ne znamo da li to tako radi a možda i ne? možda i fotka na svakoj od tih deonica, slično kao ono kad prođeš kroz jedno crveno nije isto kao pet crvenih.

17 hours ago, killYg0r said:

Ja isto vecinu vremena po evropi vozim 139 a kod nas sam isao 149 a sad i za toliko ce da stizu kazne :D?

 

mislim da za 20km preko sigurno hoće. ne bi me čudilo da budu gejevi pa pišu i za 132km ali ako bude neke tolerancije zbog "nebaždarenih brzinomera u kolima" računam da će to biti maks 5-10kmh.

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da MUP čita rur 😄

Quote

...

Raniji sistem predviđao je da se kontrola brzine vrši na "prosek" između dve naplatne rampe u odnosu na minimalno vreme koje je potrebno da se stigne od jedne do druge tačke, a ukoliko bi neko stigao brže, to bi automatski značilo da je prekoračio dozvoljenih 130 kilometara na sat.

U tom sistemu bilo je raznih mahinacija, pa su bahati vozači na autoputu vozili nedozvoljenom brzinom, a onda bi na benzinskim stanicama pravili pauze, tako smanjivali srednju brzinu, i prolazili nekažnjeno.

Sada, međutim, brzina se više neće meriti samo između glavnih naplatnih rampi, već na više od 50 lokacija na kojima su postavljene najmodernije kamere. Tako će na autoputu od Beograda do Niša kamere snimati na 12 lokacija, i to kod Vrčina, Malog Požarevca, Umčara, Vodnja, Smedereva, Velike Plane, Markovca, Batočine, Jagodine, Paraćina, Pojata i Aleksinca.

Na pravcu od Beograda do Preljine kamere se nalaze kod Uba, Lajkovca, Ljiga i Takova, a od Beograda do Šida montirane su kod Pećinaca, Rume, Sremske Mitrovice, Kuzmina, Morovića i Adaševaca. Konačno, na auto-putu od prestonice do Subotice snimaće se kod Inđije, Beške, Kovilja, Novog Sada, Zmajeva, Vrbasa, Bačke Topole i Žednika.

Ranije se prosečna brzina računala na deonicama od 100 i 150 kilometara, a sada će to biti na mnogo manjim deonicama - od šest do 32 kilometra!!! Kako su nam objasnili nadležni, kamere će prvo snimiti tačno vreme kada je neko vozilo prošlo pored jedne kontrolne tačke, zatim i pored naredne, a softver će automatski podeliti rastojanje u kilometrima sa vremenom koje mu je bilo potrebno u sekundama. Na taj način dobiće se prosečna brzina kojom se automobil kretao između dve zone snimanja.

Tako vozač od Beograda do Niša može da dobije čak 12 kazni ako prekorači srednju dozvoljenu brzinu između svakog od kontrolnih punktova gde su postavljene kamere!!!

Prošli vikend sam vozio potez Leskovac - Beograd, i moj subjektivni doživljaj je da ljudi mnogo više poštuju ograničenje. 3-4 automobila su me pretekla, a da su vozili 150-160km/h. Pre par godina bi ih na istom potezu bilo bar 20ak.

  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Jose Jimenez said:

Izgleda da MUP čita rur 😄

Prošli vikend sam vozio potez Leskovac - Beograd, i moj subjektivni doživljaj je da ljudi mnogo više poštuju ograničenje. 3-4 automobila su me pretekla, a da su vozili 150-160km/h. Pre par godina bi ih na istom potezu bilo bar 20ak.

nije zbog kazni vec zbog cene goriva

  • Upvote (+1) 1

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Jose Jimenez said:

Misliš da će neko u Kajenu da bude u fazonu "sad bih vozio 150km/h ali bih radije da uštedim 600 dinara na gorivu"?

mislim da taj ne vodi ni računa o kazni toliko a i ako bi vodio nisam siguran da se još dovoljno raširila vest o ovome, tek kad krenu da stižu prve kazne doći će taj trenutak.

kao ono za žutu traku pre x godina.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucky said:

ali ne znamo da li to tako radi a možda i ne? možda i fotka na svakoj od tih deonica, slično kao ono kad prođeš kroz jedno crveno nije isto kao pet crvenih.

znamo kako radi, samo izgleda da nisi pročitao tekst 😄

da, može da te ufotka na svakoj od deonica, ali nećeš dobiti kaznu za svaku deonicu na kojoj si prekoračio, zato je oddball napisao što je napisao.


Druga stvar koja je takođe interesantna je što, teoretski, vozač na potezu od Beograda do Niša može da dobije čak 12 kazni, ako prekorači srednju dozvoljenu brzinu između svakog od “kontrolnih punktova”! Međutim, kako je za reviju Sat plus istakao Slaviša Lakićević, načelnik Uprave saobraćajne policije MUP-a Srbije, to se neće desiti.

- Nije nam namera da zatrpamo sudove sa prekršajnim prijavama, nego da sklonimo sa puteva, makar i privremeno, one koji predstavljaju opasnost za druge učesnike u saobraćaju. Nećemo slati više prijava, iako bismo to mogli, već ćemo izabrati deonicu gde je prekoračenje brzine bilo najveće - rekao je Lakićević za reviju Sat plus. 

  • Upvote (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, togFU said:

da, može da te ufotka na svakoj od deonica, ali nećeš dobiti kaznu za svaku deonicu na kojoj si prekoračio, zato je oddball napisao što je napisao.

 

Quote

pa da, ali vidiš da piše i da hoćeš, ovde gore, i njima su "objasnili nadležni". što je cali citirao.

a onda ovde gospodin Slaviša :)) kaže da to neće biti slučaj.

ako mene pitaš, to samo znači da se oni sami nisu baš dogovorili kako će sistem da radi i šta će da naplaćuju 🙂

 

Link to comment
Share on other sites

@Lucky vragolanu, ali ti si napisao "ne znamo kako radi" PRE no što je cali postovao "izgleda da čitaju RUR", tako da moj post i dalje stoji! 

 

Inače, kad smo kod vožnje po autoputu, evo napisaću jednu moju teoriju koja će možda izazvati negativne reakcije!

Najopasnija brzina na autoputu je oko 150 km/h.
Zašto? Zato što kad voziš 150, nije da baš nešto jurcaš ali ipak si brži pa obilaziš većinu, pa ako si u levoj traci jer obilaziš "rastegnutu kolonu", vrlo često se desi da lik u puntu ispred pogleda, konta da nisi toliko brz, pa krene da pretiče kamion i ubaci se ispred tebe u levu traku, ti naravno pizdiš, kočiš, jednom rečju nije baš bezbedno. Još gora je varijanta kad kamion krene u preticanje drugog kamiona.

Dok ako voziš 160-170 ili više, svi će jasno videti sa si budala što jurca i sklanjaće se/čekati da prođeš pre nego što oni započnu radnju preticanja.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, togFU said:

@Lucky vragolanu, ali ti si napisao "ne znamo kako radi" PRE no što je cali postovao "izgleda da čitaju RUR", tako da moj post i dalje stoji! 

 

otkud ti znaš! istina nema timestamp! (eto slogana)

2 hours ago, togFU said:

Zašto? Zato što kad voziš 150, nije da baš nešto jurcaš ali ipak si brži pa obilaziš većinu, pa ako si u levoj traci jer obilaziš "rastegnutu kolonu", vrlo često se desi da lik u puntu ispred pogleda, konta da nisi toliko brz, pa krene da pretiče kamion i ubaci se ispred tebe u levu traku, ti naravno pizdiš, kočiš, jednom rečju nije baš bezbedno. Još gora je varijanta kad kamion krene u preticanje drugog kamiona.

nemam pojma, iz mog iskustva koliko god neko da vozi brzo nekom caru koji pretiče kamion to nije puno važno i on kad odluči da krene u preticanje, krenuće u preticanje!

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, oddball said:

koliko se secam saobracajnih propisa prekoracenje brzine u svrsi preticanja na dozvoljenom mestu se ne smatra prekrsajem

iskreno mene je ovo često interesovalo ali nisam uspeo da nađem u zakonu ili možda nisam ni tražio, ali definitivno mora da bude regulisano. 

znam da ima ona fora da vozila koja tehničkim sposobnostima ne mogu da razviju više od 30kmh (traktor, onaj što čisti ulice, bager itd) smeš da prestigneš čak i na punoj i kad god itd, ali mi deluje kao loophole da na primer neko cepa 150 i kao jbg preticao sam ovog - ko će to da dokaže, mora puno tu faktora da bude u priči.

ta traka na autoputu se i zove preticajna, to je takođe tačno, ali i na njoj važi isto ograničenje od 130kmh.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...