Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

može da te usere jako jako loš polovan auto.

jedan mehaničar mi je pričao da je neki lik uvezao vw caddy iz švabije. kao 100k pređenih kilometara, na prvi pregled izgledao skroz korektno, išao fino, ceo fazon.

uvezao ga, posle mesec dana morao da menja skoro svu elektroniku. ispostavilo se da je auto u stvari prešao preko 300k kilometara i da se raspada. prilično je česta praksa da se uveženim polovnim automobilima drastično smanjuje kilometraža.

 

naravno, postoje i drugačiji primeri. moj matori je uspeo da nađe neke sjajne polovne automobile za više nego dobre pare, ali on to bukvalno traži mesecima.

Link to comment
Share on other sites

Idealno je kupovati nov auto svake 3 godine - u principu kada jednom kupish dobar auto, posle mozesh da dodajesh ne tako mnogo i kupujesh novi jednom u 3-4 godine. Za to vreme mu se u principu nishta nece pokvariti, a i ako se pokvari obichno imash garanciju.

 

Meni je auto neshto kao shto je konj bio za kauboja - verni drug, na koga mogu da se oslonim da me sa komfortom preveze iz tachke A u tachku B, sa kojim imam potpuno razumevanje i onaj osecaj kada su chovek i mashina jedna celina. Bez automobila sam smoren, jednostavno nekako nemam tu slobodu kretanja.

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

Inace da li neko zna da li postoji neki 100% pouzdan sistem dijagnostike automobila i utvrdjivanja prave kilometraze i samog stanja automobila. Nesto gledam da uzmem u Nemackoj polovan pa me zanima da li postoji mogucnost da platim nekome 50-100 evra da detaljno pregleda auto i da mi kaze da li je to ono sto je prikazano.

Link to comment
Share on other sites

kod nas tesko... ima dobrih kola koja su nekad kostala mnogo, ali kostaju i sad kao polovna, ako je prvi vlasnik i ako je odrzavao redovno. 

inace, sve je sa nemackih i bugarskih autoplaceva, otpada i potrosenih sluzbenih vozila koja se kod nas prodaju pod nezaobilaznim "kao nov i sve u full-u", a to sto je prevalio 300k u nekoj firmi za godinu ipo dana i sto ga je vozilo 10 razlicitih ljudi, nema veze :)

opet je i to pitanje, mislim da ne treba žuriti i polako juriti polovna kola, eto ja sam svoja kupovao skoro 8 meseci, a video sam sve i svašta, par vozio na dijagnostiku u ovlašćene servise, pa odustajao i slično, treba biti uporan.

Skoro dve godine kasnije, prešao sam 30k, uradio samo 2 mala servisa i ništa više. Kako sam oba mala servisa radio kod drugih majstora (majstori od dva super drugara, gde oni godinama zajedno sa njihovim matorcima voze svoje automobile), oba su mislila da je auto mlađi i da sam ja prvi vlasnik. Plus, na celu priču, meni je to prvi auto, dozvolu imam dve godine, što znači, pristupio sam svemu kao potpuni noob, puno čitao, raspitivao se i sa sobom vodio ljude kojima verujem i za koje mislim da znaju puno o celoj tematici.

Eto moj cimer isto, drugi polovan automobil, oba utegnuta bez ikakvih problema, a upravo je on jedan od onih koje sam smarao pri kupovini :tf:

 

Što se tiče te Fieste, po meni je ona unutra presmešno urađena i baš kad me je vozio ortak nisam imao srca da mu kažem koliko mi je siromašna unutra i neudobna. Mazda 2/ Hyundai i20 su po meni u toj klasi mnogo bolji izbor, mada eto, znam i jedan slučaj sa i30 koji je sad u četvrtoj godini da je vlasnik imao određenih problema.

 

Ili eto Vudu skupi za Ceeda ako možeš, sve koje znam sa Kiom su prezadovoljni, a verovatno i Duljo i Dovla mogu isto to da potvrde

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

ja bi pre polovni ljudski auto nego novi djunto i slicnu djubrad... i u principu bi uvek uzimao polovni sem ako uzimam neki da se vencam s njim. 

de1 u nemackoj imas neki njihov zvanican test za polovne automobile, das kesh i oni ga izcackaju sa svih strana i dobijes izvestaj o stanju auta od poda do plafona.

Link to comment
Share on other sites

Inace da li neko zna da li postoji neki 100% pouzdan sistem dijagnostike automobila i utvrdjivanja prave kilometraze i samog stanja automobila. Nesto gledam da uzmem u Nemackoj polovan pa me zanima da li postoji mogucnost da platim nekome 50-100 evra da detaljno pregleda auto i da mi kaze da li je to ono sto je prikazano.

 

Pa mozes da proveris preko ovlascenih servisa u nemackoj preko broja sasije, kad je koji servis radjen, sta je menjano na vozilu ne racunajuci servise itd. Prilicno pouzdan primer posebno ako uzimas od svabe privatno ili u salonu svejedno, jer najvise na tim placevima u nemackoj u stvari najvise lazu nasi ljudi i slicni.

Druga opcija je dekra sertifikat, komplet proveren auto, utvrdjena km itd...

i treca, a i najbolja je preko onih programa sto svaka auto kompanija daje na svoja polovna vozila, za bmw je to premium selection, za audi je gebrautchwagen:plus, za merc junge sterne sertifikat, volvo select, hyundai i-best itd itd... 

to su automobili kao novi, em odrzavani u ovlascenom, em svi sa normalnom kilometrazom, dobijas garanciju 1,2, 3 godine na vozilo kako kod koga, u slucaju kvara na putu placaju slep, troskove, hotel za vecu frku itd itd, znaci kao novo malte ne da kupujes, cak neke firme ne daju ni takvu garanciju za nova vozila :D

"I think that gay marriage should be between a man and a woman."

Arnold Schwarzenegger

Link to comment
Share on other sites

Pa mozes da proveris preko ovlascenih servisa u nemackoj preko broja sasije, kad je koji servis radjen, sta je menjano na vozilu ne racunajuci servise itd. Prilicno pouzdan primer posebno ako uzimas od svabe privatno ili u salonu svejedno, jer najvise na tim placevima u nemackoj u stvari najvise lazu nasi ljudi i slicni.

Druga opcija je dekra sertifikat, komplet proveren auto, utvrdjena km itd...

i treca, a i najbolja je preko onih programa sto svaka auto kompanija daje na svoja polovna vozila, za bmw je to premium selection, za audi je gebrautchwagen:plus, za merc junge sterne sertifikat, volvo select, hyundai i-best itd itd... 

to su automobili kao novi, em odrzavani u ovlascenom, em svi sa normalnom kilometrazom, dobijas garanciju 1,2, 3 godine na vozilo kako kod koga, u slucaju kvara na putu placaju slep, troskove, hotel za vecu frku itd itd, znaci kao novo malte ne da kupujes, cak neke firme ne daju ni takvu garanciju za nova vozila :D

 

Hvala na informacijama raspitacu se kod prijatelja Nemaca pa cu nesto da skontam, blizu Hanovera je Wolfsburg u kome je VW fabrika i par ljudi mi je reklo da tamo moze da se VW uzme za male pare u odlicnom stanju tako da cu verovatno otici tamo pa videti da od nekog uzmem nesto.

Link to comment
Share on other sites

moracu da se slozim da vise nikad ne bi uzeo bilo koji polovan auto. i u mom dosadasnjem zapazanju 90% ljudi koje znam i koje sam video voze SVOJA kola kao mamlazi i kao da ne postoji sutra. problem u prici je naravno cena

 

Pazi, to sto ih voze kao mamlazi samo po sebi ne mora da znaci da ce auto biti los kad ga budu prodavali, zavisi od x faktora, naravno taj auto koji se ne odrzava kako treba i vozi ga neko idiotski ipak ima mnogo vece sanse da bude krs u prodaji. Ali to ne znaci da ne mora biti krs i auto koji je vozio neki penzos i koji izgleda kao iz apoteke da je izasao. 

 

pitao sam lika sa fordovog standa vezano za sistem staro za  novo i rekao je da kola stara 5 godina npr cene 5k a prvi slican takav focus koji oni imaju je oko 20k sto je presmesno naravno

 

Varijante "staro za novo" kod uvoznika su generalno katastrofa jer debili ne gledaju na varijantu da budu na nuli s polovnjakom a da zarade na novim kolima, nego gledaju da te oderu i na jednom i na drugom. 

 

imao sam misljenje da bi kupio daciu novu kad bi imao para za nesto do 10k novo ali posle onog smrada danas i vrata koja nisu htela da se zatvore bez da se zalupe.. to jednostavno ne vredi te pare

 

punto je imao smanjenu cenu sad na sajmu i verujem da su ljudi stvarno dosli da kupe tako nesto. pa ako nista drugo, barem znas kako si ga vozio a i delovi su najjeftiniji od svih kola pa ti bude barem malo manje zao kad nesto platis

 

Puntic je po meni super auto ako se gleda ekonomicnost, pogotovu ako mu se ugradi plin. Male gume, relativno mala potrosnja, za grad super, svaki retard zna da ga popravi i jeftini delovi. Ako je ekonomicnost prvi kriterijum Punto je trenutno najbolja opcija. 

 

Inace do 10k ima sad super automobilcica da se uzmu - Fiesta, Fabia, Corsa, i20 sve sa relativno lepim oprememama, tj da ima sve sto ti realno treba, a bez stvari tipa alu felne i sl. Inace Hajli, mislim da Mazda 2 iskace tu malo s cenom, dosta su jaki, ne znam zasto... 

 

Inace da li neko zna da li postoji neki 100% pouzdan sistem dijagnostike automobila i utvrdjivanja prave kilometraze i samog stanja automobila. Nesto gledam da uzmem u Nemackoj polovan pa me zanima da li postoji mogucnost da platim nekome 50-100 evra da detaljno pregleda auto i da mi kaze da li je to ono sto je prikazano.

 

Ja mislim da to ne postoji u smislu kompjuterske dijagnostike. Primer znam auto koji je poceo da trosi ulje i zato je prodavan, kupac je hteo da ode u ovlasceni servis da provere auto, ovi su tamo rekli kako je auto u nikad boljem stanju. Najbolja procena je fizicki da auto pogleda neko ko zna sta tacno gleda, ali naravno ni tu ne mozes biti 100% siguran. 

 

Ja mislim da je za svabiju dovoljno da ima vazeci TUF tj njihov tehnicki.

 

Pa ako ima vazeci tehnicki to znaci da je u tom momentu bio ispravan, ne da mu tipa za dva meseca nece puci blok motora (lupam). 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

opet je i to pitanje, mislim da ne treba žuriti i polako juriti polovna kola, eto ja sam svoja kupovao skoro 8 meseci, a video sam sve i svašta, par vozio na dijagnostiku u ovlašćene servise, pa odustajao i slično, treba biti uporan.

Skoro dve godine kasnije, prešao sam 30k, uradio samo 2 mala servisa i ništa više. Kako sam oba mala servisa radio kod drugih majstora (majstori od dva super drugara, gde oni godinama zajedno sa njihovim matorcima voze svoje automobile), oba su mislila da je auto mlađi i da sam ja prvi vlasnik. Plus, na celu priču, meni je to prvi auto, dozvolu imam dve godine, što znači, pristupio sam svemu kao potpuni noob, puno čitao, raspitivao se i sa sobom vodio ljude kojima verujem i za koje mislim da znaju puno o celoj tematici.

i meni je svaki auto bio polovan do sad, ali sam imao taj luksuz da gledam auto sa sto manje kilometara od prvog vlasnika po mogucnosti, tako da nisam morao mnogo da lupam glavu oko pojedinih primeraka.. slazem se, kad se uzima polovan auto traziti dok god nisi 100% zadovoljan onim sto imas na raspolaganju, pa makar trazio i godinu dana. 

nego nemaju svi vremena i zivaca da se bave time, cak iako izdvajaju prilicnu sumu novca. zato i kaem da je novi u tom slucaju najbolji, a naravno da ima ljudi koji samo tako znaju da ubodu dobrog polovnjaka ispod cene, ali ti ljudi se uglavnom i bave time :) ti si isto pristupio kako treba prilikom kupovine polovnjaka, nosio na dijagnostiku, vodao ortake da ti pomognu pri odabiru. a ima dosta izgubljenih kupaca koji ne znaju na sta je najbolje potrositi pare, a nema ko da im kaze da je "uvoz iz nemacke kao nov sve u fullu" zapravo dresina :)

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

Idealno je kupovati nov auto svake 3 godine - u principu kada jednom kupish dobar auto, posle mozesh da dodajesh ne tako mnogo i kupujesh novi jednom u 3-4 godine. Za to vreme mu se u principu nishta nece pokvariti, a i ako se pokvari obichno imash garanciju.

да, али то је најскупља варијанта. зато је и идеална.

 

:)

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

i meni je svaki auto bio polovan do sad, ali sam imao taj luksuz da gledam auto sa sto manje kilometara od prvog vlasnika po mogucnosti, tako da nisam morao mnogo da lupam glavu oko pojedinih primeraka.. slazem se, kad se uzima polovan auto traziti dok god nisi 100% zadovoljan onim sto imas na raspolaganju, pa makar trazio i godinu dana. 

nego nemaju svi vremena i zivaca da se bave time, cak iako izdvajaju prilicnu sumu novca. zato i kaem da je novi u tom slucaju najbolji, a naravno da ima ljudi koji samo tako znaju da ubodu dobrog polovnjaka ispod cene, ali ti ljudi se uglavnom i bave time :) ti si isto pristupio kako treba prilikom kupovine polovnjaka, nosio na dijagnostiku, vodao ortake da ti pomognu pri odabiru. a ima dosta izgubljenih kupaca koji ne znaju na sta je najbolje potrositi pare, a nema ko da im kaze da je "uvoz iz nemacke kao nov sve u fullu" zapravo dresina :)

al valjda je tako za sve u životu, ako ne znaš koji komp da kupiš pitaš nekoga (poz vudu :tf:) i sl. Za auto, ako ideš logikom "ja ću brzo da kupim polovan auto za 2 nedelje poz prvi koji vidim" onda i treba da te izjebu.

Takođe, ne možeš očekivati  da imaš 2-3k e i kupiš do jaja polovnjaka

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

u Srbiji ne verujem.

Što se tiče Slovenije i tvog slučaja konkretno, da uvozim, pre bih išao u Sloveniju nego Nemačku, možda je manji izbor, ali su automobili odlično očuvani, voženi uglavnom po auto-putu, cene su OK plus imaš opciju povraćaja PDV-a od 20% (naravno ne u svim situacijama)

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Pa ako ima vazeci tehnicki to znaci da je u tom momentu bio ispravan, ne da mu tipa za dva meseca nece puci blok motora (lupam). 

 

Ako ima vazeci tuf znaci da mu kilometraza nije dirana jer bi najebali i znaci da je stanje u servisnoj knjizici kakvo treba i znaci da su mu izduvni gasovi kako treba sto je odlican pokazatelj stanja auta i tako ...

 

Al ako, samo ti seri.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Ti pricas o dve razlicite stvari, jedna ne podrazumeva drugu. Prva je TUV, odnosno Technischer Überwachungs-Verein iliti obican tehnicki pregled. Na njemu, kao sto bi trebalo na nasem, proveravaju bezbednosne elemente (kocnice, pojaseve), signalizaciju i izduvne gasove, sve isto sto bi trebalo da proveravaju i kod nas samo je kod njih to zaista tako. I tu nit proveravaju servisnu knjizicu nit bilo sta, to je obican tehnicki pregled koji sluzi da bi auto mogao da se registruje u Nemackoj i tako su registrovani i svi oni koji se kod nas dovoze za "vracenom" kilometrazom. 

 

Ono o cemu ti pricas je TÜV SÜD certificate for used cars gde njihovi eksperti dodju, pregledaju auto, pregledaju kilometrazu i sve i onda daju sertifikat da je polovan auto takav kakav je, odnosno njihovu procenu auta. To nema veze s obaveznim tehnickim i to mogu prodavci po zelji uraditi za svoj auto, kao sto je Cynic pominjao Dekra sertifikat. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Koliko ja znam ne smeju da vracaju kilometrazu jer se i to gleda kod njih na tuv-u. Ako ti tamo uzmes auto sa tuv-om na kom pise kilometraza veoma je verovatno da je to prava kilometraza.

 

Naravno da ako ti neko doteruje u srbiju moze da ti vrati kilometrazu ali to nije ni bila poenta ali ti ne bi bio zverko da ne jedes govna.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Kupis kvalitetan(ne jugo i kinez i slicno mada i oni cuvanjem mogu da prezive dosta dugo) auto i ne silujes ga ko zivotinja (vecina to radi, o yea reli trke kocnica svakih deset sekundi pa gas do daske itd) i ima da ti traje par decenija bez problema uz normalno odrzavanje. Neki deo ce da ode auspuh i slicne gluposti ali najbitnije motor i slicno ce da prezivi. 

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...