Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

Nikada ti zvanično nisi imao slova, uvek je model bio samo Astra, kao što je VW Golf model, nema dvojka i sedmica. Mislim da su kod Astre ta slova kao oznake generacije preuzeta iz nekih proizvođačkih specifikacija ali svakako nijednu nisu najavljivali kao npr Astra K.

To na stranu meni se zapravo sviđa novi Opel pravac, Mokka mi i nije nešto uživo, ali mi je Corsa super, ovo isto izgleda vrlo lepo. Električni Megan isto deluje vrlo lepo.

Ovu električnu Škodu sam video ispred zgrade pre nedelju dana i bukvalno mi je jedina reakcija bila da nema reakcije :) bukvalno bezlicno...

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

3 hours ago, dovlagsi said:

Ovo je bolje svakako 

 

dopada  mi se količina ekrana 🙂

3 hours ago, manson said:

Nova Astra https://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2021&mm=09&nav_id=1916677

Nisam neki ljubitelj Opela ali mi je skroz OK ova.

A prestali su sa slovima? 🙂 ova bi trebalo da je L? 🙂

 

Mokka samo nije izdignuta.

A inače ako te ne mrzi otiđi u neki Opel salon, uđi u Mokku i odma' ćeš da izađeš :)))

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, dovlagsi said:

Nažalost i Astra deluje vrlo slično 😞

nije iznenađenje!

56 minutes ago, dovlagsi said:

prvi smart SUV 😑

 

kakva glupost. 

umesto da se vrate na posao i osmisle novi smart koji ne izgleda kao dečija igračka od balona, oni prave neke SUV-ove.

mada ok, imali su roadster i tako te neke zezancije tokom godina, pa kapiram da im je i ovo jedna od tih.

Link to comment
Share on other sites

meni je roadster precarski auto, samo šteta da nema manual opcija 😞

ja sam se kao raspitivao malo oko familymobila, pitah lika u citroenu za ove spacetourer.. kaže to je zadnji, od sledeće godine nema uopšte monovolumena, svi prave samo faking SUVe. 😞

živo me zanima šta će da se dogodi kada svu pređu na suv varijantu auta i više neće biti iznad drugih da zadovolje komplekse. napraviće lifted suv segment?

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Junkie said:

meni je roadster precarski auto, samo šteta da nema manual opcija 😞

ja sam se kao raspitivao malo oko familymobila, pitah lika u citroenu za ove spacetourer.. kaže to je zadnji, od sledeće godine nema uopšte monovolumena, svi prave samo faking SUVe. 😞

živo me zanima šta će da se dogodi kada svu pređu na suv varijantu auta i više neće biti iznad drugih da zadovolje komplekse. napraviće lifted suv segment?

postajemo amerikanci! samo još veći SUV-ijevi!

šalim se, mislim da je to sve trend, da nije baš toliko u smislu da budeš iznad drugih nego prosto je to sad trend kao što su jedno vreme bili karavani mega popularni sećate se, kao da su nekome pa potrebni ali eto, pravili se i prodavali i svako drugi kupovao karavan. Tako i sad su SUV u fokusu, monovolumeni nisu, pa će se promeniti i otići na ne znam, sedane za koju godinu pa će opet oni biti popularni. 

i rekao bih da je glavni razlog za SUV jer su "sigurni" a ne toliko da si kao "iznad drugih".

Link to comment
Share on other sites

Monovolumeni su krenuli početkom-sredinom 2000ih i bili su mnogo popularni (setimo se samo da su i Mercedes i BMW pravili monovolumene u nekom momentu), sada bukvalno ne znam da li će sledeće godine 5 proizvođača imati model u tom segmentu. Pritom deluje da ni limuzine van premium segmenta više neće postojati, ono neke cifre prodaje za prošlu i ovu godinu govore od tipa par desetina hiljada Insignia na primer prodatih u celoj Francuskoj. Ali isto tako i Talismana, 508, Mondea, bukvalno će i njih da krenu da ukidaju polako.

S druge strane SUV ekspanzija je neverovatna, mislim da je tu pre svega pitanje imidža - imao si monovolumen koji je praktičniji od limuzine ali je realno ono "soccer mom" fazon, niko nije baš oduševljen što vozi auto koji se vodi kao izrazito porodični. Slična je čak priča i sa karavanima. S druge strane SUV zadržava dozu praktičnosti monovolumena/karavana (ne u potpunosti, ali jednim delom), a opet je imidž kao da voziš "džipa" i onda si kul kada se voziš u njemu (a opet nije toliko realno nepraktičan kao pravi džip/pikap za po gradu i po autoputu). Mislim i ja serem s obzirom da vozim SUV, ali objektivno gledano je meni bila dilema na relaciji hatchback/SUV i uzeo bih i jedan i drugi samo je ovaj drugi bio bolja ponuda opreme i svega. A objektivno na primer ima manji gepek od hatcha koji sam vozio pre toga, ali s druge strane nije problem za penjanje po ivičnjacima u BG. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

sta vozis zverko ? kaskai ?

SUV nema veze toliko sa kompleksima, koliko ima veze sa prakticnoscu, a to skontas kada provozas  SUVa neko vreme 

Ubacim sve sto mi padne na pamet sa svom decom i zenom i sednem i vozim, sedam u auto nisam se oznojio,  imam prostora mogu da se okrenem, ne kacim glevom nigde kada zurno sedam ili izlazim,  na more mogu da se spakujem bez da razmisljam, mogu da spakujem frizider ceo, bure od 220 l rakije i tako ti fazoni..  posle nekog vremena u porodicno/bracnom zivotu prosto te boli dupe za grill, linije na haubi,  i da li izgledas kao neko ko ima komplekse nekakve da budes visi od nekog (mislim malo je sve to tuzno, sto ti prakticnost stoji na prvom mestu al realno tako je, malo kasnije te spici kriza pa vozis kupeeeee kabrioooo   alealeeee)... to sto si visi od nekog ti daje preglednost bolju ponegde i to je to, opet te manje boli glava ..  i opet sve to imas u nekom obliku koji je daleko prijatniji za ego  od minibus varijante monovolumena, mada nekada mi zao sto nisam uzeo kombi putnicki!

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Da, Qasqhai. Mislim meni samo limuzina nije bila opcija zato što je nepraktična realno, hatch/SUV su mi bili prihvatljivi, a karavan mi sam računao da mi ne treba. Edit: Iskreno meni je za neke stvari super i pick-up, tipa Ford Ranger/Toyota Hillux i definitivno bih razmislio o nabavci tako nečega da ne živim u Beogradu, ovde ima smisla samo kad drugi (treći) auto u kući, a to realno nema smisla :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Zwerko said:

govore od tipa par desetina hiljada Insignia na primer prodatih u celoj Francuskoj. Ali isto tako i Talismana, 508, Mondea, bukvalno će i njih da krenu da ukidaju polako.

šifra accord, nema akorda za evropu već deceniju 🙂

plus standardno @dovlagsi kukanje što nema limuzina i jedva je našao insigniu 🙂

 

49 minutes ago, G!!! said:

sta vozis zverko ? kaskai ?

SUV nema veze toliko sa kompleksima, koliko ima veze sa prakticnoscu, a to skontas kada provozas  SUVa neko vreme 

Ubacim sve sto mi padne na pamet sa svom decom i zenom i sednem i vozim, sedam u auto nisam se oznojio,  imam prostora mogu da se okrenem, ne kacim glevom nigde kada zurno sedam ili izlazim,  na more mogu da se spakujem bez da razmisljam, mogu da spakujem frizider ceo, bure od 220 l rakije i tako ti fazoni..  posle nekog vremena u porodicno/bracnom zivotu prosto te boli dupe za grill, linije na haubi,  i da li izgledas kao neko ko ima komplekse nekakve da budes visi od nekog (mislim malo je sve to tuzno, sto ti prakticnost stoji na prvom mestu al realno tako je, malo kasnije te spici kriza pa vozis kupeeeee kabrioooo   alealeeee)... to sto si visi od nekog ti daje preglednost bolju ponegde i to je to, opet te manje boli glava ..  i opet sve to imas u nekom obliku koji je daleko prijatniji za ego  od minibus varijante monovolumena, mada nekada mi zao sto nisam uzeo kombi putnicki!

sve ovo stoji što kažeš... ali evo na primer ja sam vozio Renegade do pre godinu dana. Da kažemo po definiciji "džip" tj. SUV svojim izgledom, ne može da bude crossover. I super je mali za parking po gradu a opet "izdignut" da bude kao SUV ali ima toliko kriminalno mali gepek da cela ova tvoja priča prosto ne bi pila vodu. Samo hoću da kažem da i tu postoje razlike među SUV-ovima naravno i onda tu ulaziš u tu neku zonu dal' je SUV da bi bio "faca" ili je SUV zato što je super praktičan za ivičnjake i porodicu i rakiju naravno!

Link to comment
Share on other sites

svako ima svoje potrebe, meni se kodiak isplatio iste sekunde kada sam kolica za bebe nesklopljena ubacio u gepek, vertikalno, i moj stress lvl se smanjio xy puta u miliskenudi 😄

taj renegejd , zaista ne znam  sta je, dzip nije, suv nije, crossover nije (ili je sve u jednom) - ne mogu suditi nisam sedao u njega, mogo mi nije lep :] dakle ti si njega kupio jer si faca i to je to!

@kasika  - najbolji auto ikada 😄 zivot je tada bio lep i bezbrizan

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, manson said:

Moguće da će da ukinu trepćuće zeleno

https://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2021&mm=09&nav_id=1918432

Ja sam za to da ostane.

čitao sam o ovome i pre tipa mesec dana, nemam pojma, ja sam se navikao. Ima raskrsnica gde sad krene odmah žuto i nekako me prepadne :)) 

Verovatno je stvar navike jer sam krenuo da vozim kola dok nije bilo trepćućeg, pa mi je ono došlo kao fin dodatak nekako, ali opet mogu da razumem da gomila njih na trepćuće ubrza da projuri ... mislim da je ključ u tome koliko posle traje i to žuto. Ako traje kratko pa ti moraš već unapred da računaš sa tim i nagaziš na kočnicu može biti neugodno. Ako bude duže trajalo možda prođe ok.

  • Upvote (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mikser said:

Ako ukidaju to zeleno trepcuce svetlo, onda moraju da vrate u zakon da je dozvoljeno proći kroz zuto svetlo.

Tamo gde nikad nisu stavili trepcuce svetlo, zuto samo presece i tera na naglo kocenje.

pa da, tako je. mada nisam siguran da su izbacili iz zakona bilo šta za žuto - nelogično mi je da diraju to šta je žuto po zakonu što je oduvek bilo nešto kao "znak da se vozilo zaustavi osim ako time ne bi ugrozilo sebe i druge učesnike u saobraćaju" ili šta je već definicija.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Lucky said:

pa da, tako je. mada nisam siguran da su izbacili iz zakona bilo šta za žuto

Ja sam se vodio nekom izjavom na TVu kad su poslednji put menjali zakon,  kada rekose da ne novina da je na zuto svetlo zabranjen prolaz. Ne budem lenj, pa pogledam sta zapravo pise u zakonu:

 

Quote

Član 142

Svetlosni saobraćajni znakovi iz člana 137. stav 1. i čl. 138. i 140. ovog zakona imaju sledeće značenje:

1) crveno svetlo - zabranjen prolaz,

2) žuto svetlo - zabranjen prolaz, osim u slučaju kada se vozilo ne može bezbedno zaustaviti ispred navedenog znaka,

3) zeleno svetlo - dozvoljen prolaz,

4) istovremeno uključeno žuto i crveno svetlo - zabranjen prolaz i nagoveštaj da će se uključiti zeleno svetlo,

5) trepćuće žuto svetlo - obaveza za sve učesnike u saobraćaju da se kreću uz povećanu opreznost,

6) trepćuće zeleno svetlo - dozvoljen prolaz i nagoveštaj skorog prestanka dozvoljenog prolaza uključenjem žutog, a zatim crvenog svetla.

Vozač ne sme proći svetlosni saobraćajni znak iz stava 1. ovog člana kada mu je tim znakom zabranjen prolaz.

Dakle, sve po starom. "Sto vole da kEnjajuuu" Zoki Radmilovic

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, mikser said:

Ja sam se vodio nekom izjavom na TVu kad su poslednji put menjali zakon,  kada rekose da ne novina da je na zuto svetlo zabranjen prolaz. Ne budem lenj, pa pogledam sta zapravo pise u zakonu:

 

Dakle, sve po starom. "Sto vole da kEnjajuuu" Zoki Radmilovic

pa da, to je to, ona definicija što smo učili u auto školi 🙂

Link to comment
Share on other sites

Jedino što će u praksi sudija za prekršaje da ti uvaži "ne može bezbedno da se zaustavi" jedino ako voziš natovaren kombi ili kamion, a za putnički auto (još ako si sam unutra) teško.

Inače kamere snimaju samo tvrdo crveno (znači ako je bilo i pre tvog prolaska preko linije), ali ostaje da saobraćajac može da te drnda za žuto, ako te uhvati.

Edited by voodoo_
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Što bi rekli, džabe!

Quote

 

Uvoznik Toyote za Srbiju je na svom sajtu objavio kompletan cenovnik za novi Yaris Cross.

Bazna verzija je Yaris Cross 1.5 VVT-iW sa 92 kW/125KS i paketom opreme Luna, čija redovna cena kod nas iznosi 18.790 evra. Model je već na akcijskoj ceni pa ovakav Yaris Cross sa popustom trenutno košta 17.490 evra.

 

toyota y 3333333.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...