Jump to content

WTB auto


Trooper

Recommended Posts

2.0 sa 240 konja nije trajan motor.

Pa traje taj motor nekoliko godina valjda )

pa nece da ga vozi valjda duze od 4-5 godina :D plus sto je automatik i plus sto (valjda) nece doci na ideju da ga chipuje :D

Taj rad, ne planiram da menjam auto jednom u 10 godina, vec jednom u 3-4 godine + nemam nameru da ga chipujem. Evo upravo gledam ovaj moj swift, za 3,5 godine nikakvih problema nisam imao, samo redovno servis jednom godishnje i to je to.

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

Slučajno sam kliknuo na back i ode post :( Sad kucam ponovo :) Mrzim to :)

I salon je zmajski u odnosu na konkurenciju u toj srednjoj D klasi - plastika je toliko meka da je moja zena mislila da je koza

Jel salon enterijer? :))

kad je rekao da je uzeo type s dizel za 35.000 evra... :/

haha, type s dizel :)

@lucky i ucinilo mi se iz nekih postova da vozikas akorda, ajde pricaj! :) sta valja a sta ne, kolika je potrosnja, servis, kasko sta vec

kasika je dobra, a i visna mu pomaze da me bez problema vozika po brdima sela :D

Već ti rekoše, ja imam ovaj akord što je starija generacija od ovog trenutno aktuelnog ("običnog" i njegove restilizovane verzije), pa u tom smislu ne mogu da ti dam neke direktne savete. Ali generalno, po principu ciganin hvali svoga konja, kod mog akorda mi se više sviđa spoljašnji dizajn (kao što kažem obično, novi mi je nekako amerikanizovan i kao ovaj stariji na steroidima) a i izrada iznutra mi je bolja. Dok je kod novog međutim čitav enterijer sjajno dizajniran i izgleda baš "svemirski". I tačno je ovo za sedenje, u novom nema mesta pozadi toliko kao u starom. Iza mene opušteno neko može da sedi, a ja pomeram sedište do kraja.

Ono što može da ti znači jesu servisi, problemi itd. Redovni su 15.000 dinara u proseku, što je kako sam skapirao sasvim korektna cena. Do sad sam samo i išao na redovne servise, da kucnem u drvo. Imao sam i par izleta u servis ali za sitnije stvari. Jednom se nešto čulo kao da je otpao neki metalni deo "odozdo" i da landara i udara onako, baš užasan zvuk, kao da se sve raspada, međutim ispostavilo se da je maleni kamenčić nekako upao u felnu (?). Sredili su to naravno "free". Drugi "problem" je bio kad sam mislio da se zeznuo filter za polen/klimu jer je imao neki čudan smrad, ali ispostavilo se da je od benzina i da je to "normalno" (prava sam žena) i jedino što se možda može uzeti kao "čudno" je to što sam relativno rano menjao diskove na prednjim kočnicama, negde na oko 15.000km.

Što se tiče potrošnje, opet, nije isti motor i ovaj novi izgleda više troši, ali kod mene je bilo oko 11l po gradu dok se nisam "iživeo" i skapirao kako "radi auto", onda je došlo na oko 10L, a ako baš voziš ekonomično bude oko 9L, može i malčice manje. Na otvorenom inače baš skromno troši, recimo do Zlatibora i nazad pojede pola rezervoara što je nekih 26 litara, znači 13 u svakom pravcu na tih nekih 250km deli pa računaj :)

Ne znam šta bi još moglo da te zanima, pitaj :)

Link to comment
Share on other sites

pa cek, na papiru pise da akordi ove novije generacije, dizeli 2.2 trose 6.8 u gradu, 4.4 na otvorenom i 5.3 kombinovano...

ako je tvoj trosio 9-10 litara u gradu a na papiru kazete da bi trebao manje da trosi od novijih, wtf onda :)

cak i ako dodamo 10% na "papirnu" potrosnju novijih dobijamo 7,5/4.8/5.8, tako da sam zbunjen oko potrosnje totalno :) ako uzimam zilde mora da trosi manje od moje kasike po gradu, ako ne trosi necu ni da ga uzimam

anyway, vise mi se svidja spoljni izgled akroda pre ovogodisnjeg ristajlinga... koliko sam vas razumeo akord i pre izdanja 2011 je isto imao problema sa prostorom pozadi (iskreno mi nije jasno kako, jer sam ja sedeo i napred i pozadi pri istom polozaju vozacevog sedista koje tom prilikom nije bilo niti skroz zavaljeno niti skroz udaljeno od volana, znaci neka normalna pozicija, pri tom da se razumemo dizanje nogu u vis, ili komotno prekrstanje nogu i ostale perverzne akrobacije prilikom sedenja pozadi znaci da preterano mnogo mesta ima i mogu se smatrati izuzetkom automobili u kojim je to moguce izvesti :)))

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pa cek, na papiru pise da akordi ove novije generacije, dizeli 2.2 trose 6.8 u gradu, 4.4 na otvorenom i 5.3 kombinovano...

ako je tvoj trosio 9-10 litara u gradu a na papiru kazete da bi trebao manje da trosi od novijih, wtf onda :)

otkud ti to da imam dizel? :) benzin, 2.0 ... tako da si onda manje-više ok po pitanju potrošnje ako si gledao dizel.

s tim što mislim da od onoga što piše zapravo nije baš tako kako je u praksi. i za ovaj piše nešto tipa 7 litara na 100km.

Link to comment
Share on other sites

pa cek, na papiru pise da akordi ove novije generacije, dizeli 2.2 trose 6.8 u gradu, 4.4 na otvorenom i 5.3 kombinovano...

ako je tvoj trosio 9-10 litara u gradu a na papiru kazete da bi trebao manje da trosi od novijih, wtf onda :)

cak i ako dodamo 10% na "papirnu" potrosnju novijih dobijamo 7,5/4.8/5.8, tako da sam zbunjen oko potrosnje totalno :) ako uzimam zilde mora da trosi manje od moje kasike po gradu, ako ne trosi necu ni da ga uzimam

anyway, vise mi se svidja spoljni izgled akroda pre ovogodisnjeg ristajlinga... koliko sam vas razumeo akord i pre izdanja 2011 je isto imao problema sa prostorom pozadi (iskreno mi nije jasno kako, jer sam ja sedeo i napred i pozadi pri istom polozaju vozacevog sedista koje tom prilikom nije bilo niti skroz zavaljeno niti skroz udaljeno od volana, znaci neka normalna pozicija, pri tom da se razumemo dizanje nogu u vis, ili komotno prekrstanje nogu i ostale perverzne akrobacije prilikom sedenja pozadi znaci da preterano mnogo mesta ima i mogu se smatrati izuzetkom automobili u kojim je to moguce izvesti :)))

Ma to pozdravi sto ce 2.2 dizel da ima tu deklarisanu potrosnju. Verovatno su mu za testiranje potrosnje skinuli turbinu.

Ali verujem da skoda trosi tacno koliko je deklarisano!

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

pa cek, na papiru pise da akordi ove novije generacije, dizeli 2.2 trose 6.8 u gradu, 4.4 na otvorenom i 5.3 kombinovano...

ako je tvoj trosio 9-10 litara u gradu a na papiru kazete da bi trebao manje da trosi od novijih, wtf onda :)

cak i ako dodamo 10% na "papirnu" potrosnju novijih dobijamo 7,5/4.8/5.8, tako da sam zbunjen oko potrosnje totalno :) ako uzimam zilde mora da trosi manje od moje kasike po gradu, ako ne trosi necu ni da ga uzimam

anyway, vise mi se svidja spoljni izgled akroda pre ovogodisnjeg ristajlinga... koliko sam vas razumeo akord i pre izdanja 2011 je isto imao problema sa prostorom pozadi (iskreno mi nije jasno kako, jer sam ja sedeo i napred i pozadi pri istom polozaju vozacevog sedista koje tom prilikom nije bilo niti skroz zavaljeno niti skroz udaljeno od volana, znaci neka normalna pozicija, pri tom da se razumemo dizanje nogu u vis, ili komotno prekrstanje nogu i ostale perverzne akrobacije prilikom sedenja pozadi znaci da preterano mnogo mesta ima i mogu se smatrati izuzetkom automobili u kojim je to moguce izvesti :)))

Jao bre Dzi, Laki vozi benzinca (edit: odgovorio je vec :) a onaj ko da te silne pare za novi Accord dizel je sumanut.

28,900 evra je sajamska cena za 2,2 dizel Elegance (druga od 4 linije opr), pa jebote, dvadesetiosamhiljadadevetsto evra!!!!? Pricam sa Draganom (iz marketinga Delta Automoto) i ona mi se jadna zali kako nece prodati nijedan dizel automobil u 2011. godini... Covece, 28,900 evra!! Primera radi, Opel Insignia 2,0 CDTI Sport (jaci motor, bolja oprema) ima sajamsku cenu 23,200 evra. Konkretno, vozio sam oba automobila i Insigniju bi izabrao bez razmisljanja.

Nisi mi bio jasan ni sa Qashqai-jem (koji si izabrao upravo pored Akorda, cini mi se?), opet mi nisi jasan sad sa ovim...? Ako ti se nesto svidja, brate, ne moras nas da pitas, kupi. :)

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Pazi, te cifre za potrošnju uvek treba gledati s velikom rezervom, sve zavisi od tvog stila vožnje. Recimo ja kad vozim mog dizela po putu sa 90 km/h on troši 4 litra na 100 km, ali budimo realni, nikad ne vozim tako :)) Po gradu je realna potrošnja oko 7 za 1.8 tdci motor ako se vozi penzionerski, kad kreneš malo da se zajebavaš i da mu ga daješ po turbini može da troši preko 9 u gradu opušteno. Ali je onda zabavan za vožnju jel :))

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Dizel generalno treba da troshi manje od benzinca i da ima mnogo veci obrtni momenat, tj. na manjim obrtajima ima vece ubrzanje. Sa druge strane, dizel je u startu skuplji, zajebaniji je za odrzavanje i jako je osetljiv na kvalitet goriva (ovo poslednje je veoma aktuelno za Rusiju, naprimer, gde mnogi proizvodjachi jednostavno ne prodaju dizele jer znaju da je gorivo krsh). Ponekad ispada tako da za razliku u ceni izmedju dizela i benzinca, mozesh da kupish benzina da se vozish nekoliko godina, pa se onda postavlja logichno pitanje - chemu to?

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

majku mu nisam znao da je laki stara dobra benzinjara :)

okej te racunice padaju u vodu onda

zasto vas pitam za savet ? pa jednostavno nisam bas toliko svojeglav, volim da cujem tudja iskustva i savete. nisam se odlucio za akorda ali uopste

eto recimo srba me je totalno zainteresovao za mondeo :)

dok sam jurio auto pre 3.5 godine nisam video nikada dizel akord 2.2 za 18k ... to su bile benzinjare 2.0 pre izlaska novih modela... kao sada ford fokus stariji sto ima da se uzme za 10k... dakle to je bila cista akcija a ne standardna ponuda :) ne branim nista, nego to je jednostavno tako, svaki dizel u toj klasi kosta veoma slicno

opel necu da komentarisem jer je u poslednje vreme nikada veci krs od proizvodjaca, i insignia dizel sa skoro identicnim perfomansama kao akord kosta ipak 26.5k :) a o silnim problemima sa istom mozete lako naci na netu

e sad je tu naravno i dalje dilema vecna, dizel vs benzin :| kao sto srba rece.. koliko noviji dizeli mogu da trpe nas kvalitet goriva ? koliko sam ja razgovarao sa ljudimo, razlika je u glavnom na strani dizela kada mu stisnes gas, jednsotavno potrosnja se ne duplira :) poveca se da, ali ne kao kod benzinaca... hm nisam pametan, jer nisam nikada do sada vozio dizela intezivnije... volim kad se auto ne cuje dok radi :)

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pazi, meni je taj Seat trenutno potpuno neinteresantan. Exeo je u suštini Audi A4 prethodne generacije, a novi Audi A4 košta samo 4K više od tog Exea. Kad se već daje 26 tu je i 30, a i po dizajnu i svemu A4 i Exeo teško da baš mogu da se porede. Naravno motori su isti :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

ok :) preskocili bi ste ga ? iz kog razloga ? :)

pa svi hvale stari a4 u odnosi na novi :| nista vise ne razumem, izgubio sam se kao pile u kuchinama :D

na papiru masincina ipo, unutra proverena audi tehnologija...

novi motor ima 1.8 benzin, 160 ks turbo sa dir. ubrizgavanjem :) nova ogibljenja, novi lifting sa bi ksenonima... uf.. moram da odmorim malo vrti mi se sada sve od silne kombinatorike xD

vidi ga sad dovla, baca mi kosku i sa superbom i saabom.. e stvarno nema smisla :)))

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Moj savet je da odesh sednesh i odradish test drajv svih automobila koji ti se iole svidjaju - veruj mi da ce polovina da otpadne u prvom prolazu ;)

Automobili su danas, u svojim klasama, veoma slichni i dele ih detalji koji su nekima vazni, a nekima ne. Isto tako neki automobili na papiru i slikama i chak review-ovima izgledaju do jaja, a u stvarnosti nisu tako dobri. Najbolje je otici i proveriti svojim rukama i nogama.

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

Sto se Superba konkretno tice za skoro iste pare koliko je Exeo mozes da dobijes Elegance 2.0 TDI 170kS. Znaci full koza xenoni etc.. Moj savet ti je da zakazes test voznju za sve te modele koji ti ulaze u uzi krug pa koji ti najbolje lezi njega izaberi :)

lol taman da postujem i vidm Zer isto napisao.

Edited by pirun
Link to comment
Share on other sites

auu kada mohican vidi da je Skoda na tapetu opet dobice nervni slom :tf:

vozio sam se u full namuljanom novom superb-u,bolestinaaaa od auta,enterijer perverzan sa onim dispelejom na sredini,prostora previse,ali bukvalno previse ima(zato je auto mozda malo i prevelik)...zbog njegovog enterijera,celokupnog izlgleda i utiska koji je ostavio auto(ovaj je imao 140 ks 2.0 TDI ide kao metak,izolacija super jako se slabo cuje,skoro ni malo a obrtaiji su isli na 3k + ) ja i pricam da bi uzeo Skodu Oktaviju da kupujem nova kola zato sto je meni licno Oktavija mnogo realnija i dostupnija nego Superb a nekako su slicni,mada opet i nisu :P :P....ali nebitno svako ima svoje misljenje i svako zna najbolje sta da cini sa svojim novcima...kupujte minije za 10 k i seate za 30 k nije moj problem :)

ali kao sto kaze santa..bez razmisljanja na keca superb.

UM CARUJE DOK SNAGA NE POPIZDI !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...