Jump to content

1,122 topics in this forum

  1. dota 6.16

    • 5 replies
    • 1.7k views
    • 27 replies
    • 2.8k views
  2. dota dan 1 2

    • 36 replies
    • 2.1k views
    • 39 replies
    • 2.3k views
  3. Novi PVPG server axpanNET

    • 6 replies
    • 1.1k views
  4. dota comande...

    • 21 replies
    • 1.5k views
  5. DotA-Allstars v6.14

    • 21 replies
    • 1.3k views
  6. Server.eutobattle.net

    • 16 replies
    • 2k views
  7. Evo vam vasi replayi : P 1 2

    • 28 replies
    • 2.7k views
  8. Dota Allstars v6.13

    • 5 replies
    • 1.2k views
  9. Warcraft III skin za forum

    • 9 replies
    • 1.5k views
  10. Da li je ovo moguce

    • 12 replies
    • 1.6k views
  11. Dota 1 2

    • 45 replies
    • 3k views
  12. RUR

    • 6 replies
    • 1k views
  13. Idelanih 5 1 2 3 4 5

    • 105 replies
    • 6k views
    • 19 replies
    • 1.4k views
    • 7 replies
    • 1.6k views
    • 11 replies
    • 2.5k views
  14. Dota 6.13

    • 14 replies
    • 1.1k views
    • 12 replies
    • 1.5k views
  15. X hero siage

    • 9 replies
    • 775 views
    • 11 replies
    • 1.2k views
    • 10 replies
    • 1.6k views
  16. Dobar TD

    • 8 replies
    • 770 views
  17. Dota skracenice

    • 14 replies
    • 2.2k views


  • Topics

  • Posts

    • btw Opel Grandland, bitan proizvod za uopšte opstanak Opela kao brenda u Stelantisu  deluje fino, negde između 3008 i 5008 ali sa skladnijim dizajnom biće plag-in i EV varijanta, gde će EV imati 98kW batt za do 700 km dometa opel najbolje auto
    • specijalna ponuda - macan za 95k 👍
    • nepojmljivo je koliko smo mi u Srbiji daleko od neke osnovne infrastrukture za EV. punjač od 130kW? ha-ha
    • Zato kažem, problem je trenutno "spora" infrastruktura. Mada meni u praksi nije bio problem da sjurim u 10 minuta punjač da ostavim auto preko noći da se napuni ovde. Najduže "u cugu" sam imao ID.3 za probu. U 7 dana sam provozao nekih 1000km i punjenje je bilo otprilike ovako: 1. dan , dobio nafilovan auto, vozikao uglavnom po gradu, skoknuo u shopping centar baš da vidim u praksi, od 7 punjača, 5 bilo fraj, priključio dok sam otišao čuku da pokupujem šta mi treba, nafilovao se sa 22kw punjačem nazad na 100% sa nekih 80%. 2. dan skoknuo do mora, 110km autoputa, 130km tempomat, stigao sa 65-70%, prikačio na 50kw punjač, otišao na fuka sa ortakom, prošetao, prebacio u međuvremenu auto na default parking, zapalio gajbi, stigao sa 65%. 3. dan išao sa društvom u vukojebinu 80km od ljubljane u kafanu, stigao sa 30% rangea, imaju punjač 11kw, dok smo obavili kafanu se napunio na 50%, došao gajbi sa 15%. 4. dan išao na posao, po gradu, ništa posebno, uveče bio na 5% , stavio preko noći na 11kw punjač. 5. dan rešio da probam 132kw punjač, šibao randomly po deželi, pao na 20%, nafilovao do 80% u nekih 20ak minuta.. ovo je jedini put da sam aktivno čekao da se auto napuni. 6. dan otišao na izlet 30km od ljubljane, vratio se gajbi. 7. dan vratio auto sa 10% baterije i cca 1000km prevoženih, zahvalio Porsche Slovenija za uslugu i to mu je to. Sam auto ko auto mi se nije svideo, ali sam skapirao da je mreža sasvim ok za 99% mojih potreba. Jedino bi morao da razmišljam malo kad idem do srbije, gde u HR da zabodem 130kw charger i gde kad pičim iz srbije nazad. Ima realno nekih 250-300km dometa, vozio sam svo vreme kako bi i svoj benzinski. Neki sa 500km realnog dometa bi već rešio na 99.99% situacija, sem možda kad idemo za njemačku pa imam 1000km autobahna da prozujim i morao bi da stanem bar 2x između, 3x ako ciljna destinacija nema punjač svoj. U praksi ja ne vidim problem da ću izvisiti za 130kw punjače negde na autoputu, nego da ću se vrteti po gradu 1h dok ne nađem neki spori fraj. Od ljudi koje znam da imaju EV kao prvi/jedini auto gajbi, 99% ima kuću. Ovaj jedan entuzijasta fura i3 sa range extenderom, baš za slučaj da ga mrzi da juri punjač uveče ili da planira na neki baš dalji put.. al kaže da se to desi u praksi možda 2x mesečno.
×
×
  • Create New...