Jump to content

Software & grafika

Sva pitanja u vezi softvera bilo koje vrste ostavljajte ovde.


1,908 topics in this forum

    • 381 replies
    • 87.8k views
    • 36 replies
    • 17.5k views
  1. Desktop Screenshots 1 2 3 4 70

    • 1.7k replies
    • 159.3k views
    • 5 replies
    • 15.8k views
  2. Kriptovalute 1 2 3 4 26

    • 628 replies
    • 57.3k views
  3. ChatGPT 1 2 3 4 9

    • 201 replies
    • 21.3k views
    • 74 replies
    • 10.6k views
  4. pričajte 1 2 3 4

    • 90 replies
    • 12.7k views
  5. Move Mouse alternativa

    • 19 replies
    • 1.1k views
    • 6 replies
    • 1k views
  6. Windows 11 taskbar

    • 6 replies
    • 1.5k views
    • 1 reply
    • 1.2k views
  7. Problem sa RAM memorijom

    • 14 replies
    • 3.6k views
    • 5 replies
    • 3.3k views
  8. Problem sa USBom

    • 0 replies
    • 4.1k views
  9. Instalacija Wc3 1 2

    • 30 replies
    • 8k views
    • 10 replies
    • 7.2k views
    • 4 replies
    • 6k views
    • 2 replies
    • 5.2k views
    • 0 replies
    • 5.4k views
    • 0 replies
    • 5.3k views
  10. Problem sa zvucnicima

    • 4 replies
    • 5.9k views
    • 0 replies
    • 5.4k views
  11. Mozilla Firefox Quantum

    • 6 replies
    • 6.4k views
    • 4 replies
    • 5.7k views


  • Topics

  • Posts

    • Ja bih rekao da to dosta ide i s godinama ili makar razmišljanjem koje dolazi sa godinama. U smislu ja sam pre 10ak godina vozio 150-160 regulare na auto putu jer kao stigneš brže. A onda iskalkulišeš da na putu od 500km, što je realno skoro ceo dan vožnje sa nekim pauzama i sl si se ubrzao pola sata u razlici 150vs130 i kao pa nije mi to bitno toliko jer ću svratiti na kafu, svratiću negde da pojedem nešto, ovako ću biti opušteniji, stavio tempomat na 130 i to je to. E sad verovatno kad budem imao još više godina, ili iz nekih razloga budem još oprezniji nije mi nezamislivo da zaključim da mi je sasvim ok da vozim i 100-110 ili čak i manje po autoputu. I naravno da kamere i prosečna brzina rade, nismo izmislili toplu vodu, ali opet imaš i gomilu ljudi koji su u fazonu da po svaku cenu pokušavaju da zeznu sistem i da voze brže od ograničenja jer što reče Igor ograničenje je za teletabise 🙂 Što sve naravno ne opravdava retardirana ponašanja tipa vožnju u levoj traci i sl, za te ljude je stvarno poseban krug pakla. Ako hoćeš da obiđeš kamion sačekaj da nema nikoga, udri 130 i obiđi, iako se to ne računa kao preticanje osnovno pravilo prilikom preticanja je da se zadržiš najmanje moguće vremena u preticajnoj traci, tu logiku je normalno primeniti i na auto put. 
    • dodao bih da imam utisak  samo da se danas na otvorenom putu/autoputu vozi dosta sigurnije nego pre 10+ godina, brojka cisto radi poredjenja mada je verovatno veca 🙂 kontam da toliki presretaci, i kamere ipak rade svoj posao (kamere su na stubovima iznad autoputa, gde obicno stoji zuta tabla sa nazivom mesta) ili sam prosto otupeo na sve
    • Stvar je navike.   Pre ovih radara i merenja brzine na autoputu, imali smo projekat u Pirotu, pa smo tipa 2 puta nedeljno išli tamo, odemo ujutru vratimo se uveče. I to je bila vožnja od 150, 160 nas normalnijih. Neke kolege su divljale sa 200 i 210 na sat, jbg budale.   Sad kako su radari omni prisutni, kad god vozim (što privatno, što službeno) nekako mi 130 na autoputu baš fina brzina, opuštena i navikao sam se, ne znam ni kako bi vozio brže.
    • Nista, sad moram opet nov komp heh
    • auh, e ovo se zove skok u grafici 🙂  neverovatno mi izgleda, sto bi rekli jaw dropping  
×
×
  • Create New...