Jump to content

Film, TV, Muzika & Podcast

Deo foruma posvećen filmskoj umetnosti, te predstavama, serijama, stripovima, dešavanjima na domaćim i stranim TV kanalima i podcastima.


2,854 topics in this forum

    • 2 replies
    • 771 views
  1. Mardz reklamira šampon

    • 7 replies
    • 986 views
    • 3 replies
    • 823 views
  2. dark water

    • 11 replies
    • 1.3k views
  3. Studio B, vesti u 11 1 2

    • 38 replies
    • 2.3k views
    • 9 replies
    • 1.1k views
    • 23 replies
    • 2.3k views
    • 12 replies
    • 1.4k views
  4. Sajam

    • 11 replies
    • 1.3k views
  5. kako se zove serija 1 2 3

    • 62 replies
    • 3.9k views
  6. LIVE AID II

    • 12 replies
    • 1.5k views
    • 46 replies
    • 2.9k views
  7. Golden Globe

    • 0 replies
    • 633 views
    • 0 replies
    • 710 views
  8. The Best of 2004

    • 23 replies
    • 2k views
  9. Novogodisnji program? 1 2

    • 25 replies
    • 2.3k views
  10. :: review :: The Terminal

    • 2 replies
    • 1k views
    • 0 replies
    • 657 views
  11. :: review :: Dorm Daze

    • 0 replies
    • 847 views
    • 12 replies
    • 1.7k views
  12. Out For A Kill

    • 7 replies
    • 1.3k views
  13. Basic Instinct 2

    • 14 replies
    • 1.5k views
    • 5 replies
    • 1.7k views
  14. Mare, dodji brzo!!! 1 2

    • 46 replies
    • 3k views
  15. Materijalne Pogodnosti

    • 3 replies
    • 1.2k views


  • Topics

  • Posts

    • dok ljudi kupuju oni će da dižu cene, prosta matematika. isto kao kod nas, svi kukamo na više cene i jao jao kačkavalj 3000 din kg, ali se i dalje prodaje, pa što ne bi poskupeli! digitalni asseti "vape" za tim da budu uređeni, suviše je "divljeg zapada" u tome i za sada se niko time ne bavi. iskreno mislim da ovo čak nije ni zvanični odgovor steama već prosto se niko nije bavio i nisu ni znali šta da napišu, što ne znači da ga neće ubaciti u zvanično pravilo u perspektivi ali definitivno mora da se napravi neka legislatura tim povodom jer trenutno svako može da radi šta hoće bez posledica. drugo, verujem da bi neki sudski slučaj osporio da steam biblioteku ne možeš da prebaciš na nekoga kroz testament, pa oni tamo u testament sve živo stavljaju.
    • opis je toliko glup da se tripujem da će ova fora sa trejlerom u kojoj nema cage-a biti zapravo hajlajt filma 🙂
    • Bas su o tome pricali u nedelju Koliko vidim generalna procena za sve baterije je da ce trajati do 8 godina i 150-200k km pa onda vlasnici imaju izbor da li da plate milion evra zamenu cele baterije ili popravku kod njih za par hiljada evra.  Ono sto je novitet je da tvrdi da za sve hibride nema pomoci jer ces jednostavno morati da je zamenis celu i da nema popravke kao na full EV-u, pa ti sva ta usteda goriva i zagadjenja na kraju dodje na naplatu naravno kao kupcu.
    • Hahahaha sto je najjace, igram Dotu. A ovaj Riot Dublin IE je za Lol, Valorant i ne znam sta jos. Nemam nikakav nalog nigde, nisam pretplacen. A interesantno je da sam u ponoc tog dana pretrazivao net i imaju svoj forum, podrsku i sekcije za razlicite probleme, evo https://support-leagueoflegends.riotgames.com/hc/en-us/articles/20590555887251-Unauthorized-Charge-From-Riot-Games 😄  A za Google nemam pojma sta bi moglo iskreno da bude, koristim Google Pay za bezkontaktno placanje sto bi trebalo da je ono - najsigurnije ikada 😄
    • Baterija je baterija, mislim da se može očekivati slična degradacija kapaciteta kao i kod čisto EV automobila, gomila Tesla S koji su sad već desetak godina u upotrebi su i dalje na 70-80% kapaciteta baterije, a potpuno otkazivanje baterije je baš retka situacija. Recimo ako pogledaš ovaj članak baterije koje su pravljene oko 2011. godine su imale 7.5% faliure rate, dok su one posle 2016. između 0.1% do 0.3%, dakle poprilično se povećala pouzdanost.  E sad što se mild hibrida tiče tu i da ti rikne skroz baterija je diskutabilno šta gubiš jer ga i dalje voziš na benzin, eventualno dobiješ veću potrošnju. S druge strane bilo kakav hibrid je komplikovaniji i od čisto EV i od SUS motora pa onom starom logikom što više delova ima više ima stvari da nešto rikne imaš taj problem.  A da li će auto moći da traje 10 godina mislim da niko ne može da ti odgovori s obzirom da su se mild hibridi pojavili tek u poslednjih nekoliko godina. Priusi iz prve generacije se i dalje voze ako je to neki parametar... Mada iskreno da me pitaš za bilo koji auto trenutno na tržištu da li će da traje 20 godina nisam siguran da bih smeo tako nešto da tvrdim, prosto se i ne prave da traju toliko.   Sve ovo stoji, ali ne uzima u obzir neke specifične prednosti. Na primer u Srbiji je struja jeftina, ako imaš gde da puniš u smislu svog dvorišta ili garaže auto može da ti se isplati. Recimo ID.4 je neka srednja verzija oko 50k evra, Tiguan (valjda je to slično kod njih sa veličinom?) je 40k, ako uzmeš još subvenciju 5k evra od države razlika dođe na oko 5k evra. Ako ćeš ga voziti po gradu to može da ti se izjednači u 3-4 godine uzimajući u obzir cene servisa i goriva. I zato možeš da vidiš nekoliko ID.4 koje voze taksisti po Beogradu, ja sam prvo bio zapanjen, ali kad svedeš računicu nije besmisleno.  Druga stvar je što u nekim drugim državama imaš i druge pogodnosti poput toga da ne plaćaš taksu za ulazak u centar grada, negde postoji besplatan parking, negde je dozvoljena vožnja žutom trakom. I naravno sve te pogodnosti nisu tu po nekom random principu nego treba da izbalansiraju ove negativne strane koje si već naveo. 
×
×
  • Create New...