Jump to content

Saobraćajna nesreća - Novi Sad


Bahamut

Recommended Posts

ima i toga da svež vozač ne zna šta radi, sad kad opet čitam šta sam napisao možda sam prerano ocenio da ne bi bilo nezgoda (nevezano za ovaj tvoj primer) više sam hteo da kažem da su oni sigurno u znatno budnijem stanju svesti nego što je vozač koji odavno vozi po rutini i ulazi u kola tako da mu je puls i dalje isti kao dok je hodao, za razliku od nekog što ima puls 200 čim sedne u auto jer se isprimao iz ovog ili onog razloga.

Ali svakako možemo da pravimo primere na konto tih situacija, evo i Fata je lepo primetio ovo uključenje iz Kneza Miloša ka sajmu. Meni pada napamet i Slavija recimo, uključenje iz Beogradske i Kralja Milana - ko tu ima prednost? 🙂 Obe strane imaju trougao.

Link to comment
Share on other sites

Just now, FATA said:

Nadam se da nisi ozbiljan?!🙂 

haha, pa ako ideš često tim putem, primetićeš da ovi iz Beogradske upadaju pre ovih iz Kralja Milana 🙂

Šta ćemo onda i sa pravilom izlaska iz kružnog toka? Da li vozilo u "unutrašnjem" prstenu ima prednost da izađe ili nema? 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Pa Beogradska i ima prednost u odnosu na Kralja Milana? Ili tvrdis obrnuto?

Kad si u kruznom toku vazi pravilo desne strane, tako da pri izlasku moras da pustis sve koji ti dolaze sa desna ili da se prestrojis u krajnju iz koje imas prednost.

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Dule_smor said:

Pa naravno da ovi iz Beogradske imaju prednost jer se ona prva uliva u Slaviju i samim tim su oni vec usli u kruzni pa zato ovi iz K.Milana moraju da ih sacekaju...Lucy pls

a šta znači prva se uliva? 🙂 prva se uliva kada gledamo odakle? 🙂 

ozbiljno pitam 🙂 

3 hours ago, FATA said:

Kad si u kruznom toku vazi pravilo desne strane, tako da pri izlasku moras da pustis sve koji ti dolaze sa desna ili da se prestrojis u krajnju iz koje imas prednost.

i kako to tačno izgleda u praksi? 🙂 ne sećam se da sam u životu na slaviji video da onaj iz unutrašnjeg prstena pušta sve koji dolaze s desne strane i pre nego što su iscrtali slaviju i posle toga 🙂

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Lucky said:

a šta znači prva se uliva? 🙂 prva se uliva kada gledamo odakle? 🙂 

ozbiljno pitam 🙂 

Nema veze sta se prvo uliva. Pre ulaska u KT vazi pravilo leve strane gde svi imaju prednost u odnosu na tebe. Nakon ulaska u KT vazi pravilo desne strane i to je to.

To sto u praksi niko ne postuje ne znaci puno jer u slucaju saobracajne nezgode ce se primenjivati pomenuta pravila. Tako da ako ti je leva strana ostecena mozes lagano da se kreces spoljnom trakom i juris te sto seku i da naplatis budalu. Mnogo ljudi npr. ne zna da pri ulasku u KT treba ukljuciti pokazivac pravca. Desni ako izlazis na prvom a levi ako izlazis na drugom i kasnijim iskljucenjima.

Veci problem od slavije su KT sa 2 trake, npr. kod metroa na vidikovcu i recimo kad se iskljucis u staroj pazovi pa do centra ima 3-4 KT (oni su mi najsveziji u secanju). Ljudi ne postuju svoje trake pa cesto iz desne seku unutrasnju da ne bi morali da usporavaju i prate krivinu. Par puta sam im uletao u krilo sa sirenom koja radi nasumicno a radila je svaki put (neverovatno)! Gde su reagovali sjajno i izbegli smo sudare. Sad kako mi se pezo raspada, a nedavno mi je crkla 5 brzina pred put pa sam vozio 4 nekih 1500km, uletace se bez sirene! 🙂

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, FATA said:

Nema veze sta se prvo uliva. Pre ulaska u KT vazi pravilo leve strane gde svi imaju prednost u odnosu na tebe. Nakon ulaska u KT vazi pravilo desne strane i to je to.

Pravilo leve strane ne postoji. A oni u KT imaju prednost samo zato što je kod nas uvek ispred KT, za one koji ulaze u KT, obrnuti trougao. Da ga nema, oni u KT bi morali da propuste ove koje ulaze u KT.

Edited by manson
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Lucky said:

a šta znači prva se uliva? 🙂 prva se uliva kada gledamo odakle? 🙂 

ozbiljno pitam 🙂 

 

 

Lepo brate, uliva se prva ako gledamo smer suprotan od kazaljke na satu, jer se tim smerom jelte uvek krece saobracaj u kruznom toku. Nebitno koliko blizu su ta ''ulivanja'', vozac iz Beogradske je uvek pre onoga iz K. Milana u kruznom toku i samim tim ima prednost. Ne znam zaista sta tu ima da ne bude jasno i logicno.

  • Like +1 1

srpskivojnik-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

u saobracaju, ukoliko nema saobracajne signalizacije, uvek vazi pravilo desne strane, osim u kruznom toku kada prednost u odnosu na one koji se ukljucuju u kruzni tok imaju vozila koja dolaze sa leve strane. u samom kruznom toku prvenstvo prolaza imaju vozila koja se iskljucuju iz istog. pravila leve i desne strane u kruznom toku ne vaze za tramvaje jer tramvaji uvek imaju prednost.

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, oddball said:

u samom kruznom toku prvenstvo prolaza imaju vozila koja se iskljucuju iz istog.

kako se ovo

10 hours ago, FATA said:

Kad si u kruznom toku vazi pravilo desne strane, tako da pri izlasku moras da pustis sve koji ti dolaze sa desna ili da se prestrojis u krajnju iz koje imas prednost.

i ovo rešavaju sada jer deluje da su različite stvari 🙂

znači faton u svom autu je u spoljnom krugu i dolazi sa desne, oddball je u unutrašnjem i hoće da se isključi, nailaze jedan na drugog i? 🙂

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, oddball said:

u samom kruznom toku prvenstvo prolaza imaju vozila koja se iskljucuju iz istog.

Imaju ako se iskljucuju iz krajnje desne. Ne moze lik da ima prednost i da sece 3 trake samo zato sto ima zelju da se iskljuci 🙂

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, oddball said:

u saobracaju, ukoliko nema saobracajne signalizacije, uvek vazi pravilo desne strane, osim u kruznom toku kada prednost u odnosu na one koji se ukljucuju u kruzni tok imaju vozila koja dolaze sa leve strane. u samom kruznom toku prvenstvo prolaza imaju vozila koja se iskljucuju iz istog.

Naravno da ovo nije tačno. Prvenstvo prolaza odredjuje znak, ako ga ima, kod nas skoro na svakom kružnom toku stoji obrnuti trougao. U slučaju da nema znaka, važi pravilo desne strane kao u svakoj drugoj raskrsnici.

https://www.polovniautomobili.com/auto-vesti/saveti/7586/kruzni-tok-pravila-koja-i-dalje-mnogi-ne-znaju

Ili izguglaj pravila saobraćaja pa ćeš videti.

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Lucky said:

nailaze jedan na drugog i? 🙂

Vidi da fata vozi i zna sta mu je ciniti xd

Na slaviji je jeziv bol u kurcu pa se cesto desava ovo sto je odd ball mislio da je tacno. Krenu carevi npr iz beogradske ili kralja milana i odmah u trecu da preprece i skrate ka bl. Oslobodjenja gde nailaze na pesacki gde prelaze pesaci sa jos vecim bolom u kurcu. Treba uzetinu obzir i retarde koji su u fazonu ma sad cu ja da se provucem ispred tramvaja i naravno da zablokiraju sine pa se cesto desava u spicu da tok bude zakljucan. Blokiraju se svi izlazi i ne moze da se izadje jer kruzni pun. 

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

moram da priznam da baš imam trip da će neko da me zgužva dok sam u kružnom sve otkako mi je neka riba kurcoboljka uletela u kružni na Bogosloviji iz Ruzveltove (inb4 to nije Ruzveltova) i da nije ni prikočila niti uopšte reagovala kao da postojim. neka postoji 5% ovakvih morona u saobraćaju, to je ~30k vozača u odnosu na broj registrovanih vozila (samo u BGu, znači potencijalno još dosta više vozača) =c

Edited by evgeniy
  • Upvote (+1) 2
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, FATA said:

gde prelaze pesaci sa jos vecim bolom u kurcu.

pa šta treba da rade pešaci? :)) kad bi stali da puste kola suprotno zakonu ne bi nikad prešli slaviju 🙂

ako mene pitaš, to što vlast nije bila sposobna da napravi pasarelu na te tri tačke na slaviji gde pešaci mogu da uzrokuju gužvu na kružnom toku, nego je najbolje što su uspeli da pomere prelaz 50 metara na gore (u slučaju Makenzijeve) je zapravo glavni problem tog odnosa pešaci-vozila na slaviji 🙂

ne znam tačno koliko može da košta da se napravi limeni prelaz preko ulice ako već nemamo para za pravi betonski ali mi ne deluje da je nešto previše skupo za budžet grada.

11 hours ago, FATA said:

Treba uzetinu obzir i retarde koji su u fazonu ma sad cu ja da se provucem ispred tramvaja i naravno da zablokiraju sine pa se cesto desava u spicu da tok bude zakljucan. Blokiraju se svi izlazi i ne moze da se izadje jer kruzni pun. 

ali u praksi, ovi "spolja" uvek staju ovima "iznutra" osim ako ne voziš ti 🙂

znači ja nikad nisam video da iz pravca bul. oslobođenja ko se uključuje na slaviju nije stao ovima što se isključuju u Makenzijevu na primer. 

Isto kao i ovaj primer sa bogoslovije gde uvek staju ovi iz onog tamo mirijevskog bulevara ili kako se već zove ovima što se isključuju dole da idu na Višnjičku.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, FATA said:

Vidi da fata vozi i zna sta mu je ciniti xd

Na slaviji je jeziv bol u kurcu pa se cesto desava ovo sto je odd ball mislio da je tacno. Krenu carevi npr iz beogradske ili kralja milana i odmah u trecu da preprece i skrate ka bl. Oslobodjenja gde nailaze na pesacki gde prelaze pesaci sa jos vecim bolom u kurcu. Treba uzetinu obzir i retarde koji su u fazonu ma sad cu ja da se provucem ispred tramvaja i naravno da zablokiraju sine pa se cesto desava u spicu da tok bude zakljucan. Blokiraju se svi izlazi i ne moze da se izadje jer kruzni pun. 

bol u qoortzu je u konfrontaciji sa vecinom saobracajnih pravila 🙂 jezivo jeste kada neko udje u skroz levu da bi se iskljucio pravo, ali svakako taj koji je u toj traci treba da se iskljuci negde jbg.

Just now, Lucky said:

pa šta treba da rade pešaci? :)) kad bi stali da puste kola suprotno zakonu ne bi nikad prešli slaviju 🙂

ako mene pitaš, to što vlast nije bila sposobna da napravi pasarelu na te tri tačke na slaviji...

bolje podzemni prolaz da kada padne kisa da mogu da plivaju ispod kolovoza 🙂 u sustini bilo bi bolje, medjutim i ovo sto su malo pomerili pesacki od samog kruznog toga subjektivno mislim da je bolje.

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Lucky said:

pa šta treba da rade pešaci? :)) kad bi stali da puste kola suprotno zakonu ne bi nikad prešli slaviju 🙂

Slazem se ja sa tobom i generalno branim i podrzavam pesake u saobracaju, samo sto ovaj bol jos nisam video... Znaci u stanju je da prodje 50 pesaka jedan po jedan bez da se potrude, i to ono usporeni snimak i sad moras da ih cekas 15min..

Nemoj pasarelu ko boga te molim.. Ne znam da li zalazis na cukaricu, ali 2 koje su napravili ovde, do ada trznog i tempa su najgore napravljene pasarele koje sam video u zivotu. Povezuju nista i vode ka nigde pa cisto sumnjam da bi te na slaviji bile ista bolje planirane. 

28 minutes ago, Lucky said:

znači ja nikad nisam video da iz pravca bul. oslobođenja ko se uključuje na slaviju nije stao ovima što se isključuju u Makenzijevu na primer. 

Cek ovo si lose formulisao da te nista nisam razumeo 🙂 nisi video da ovi iz oslobodjenja staju ovima sto se iskljucuju ili nisi video da ih seku? 

 

28 minutes ago, oddball said:

jezivo jeste kada neko udje u skroz levu da bi se iskljucio pravo, ali svakako taj koji je u toj traci treba da se iskljuci negde jbg.

Treba, ali kad dodje na njega red a to je ili da pusti sve ili da se prestroji u desnu 🙂

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...