Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

  • Replies 6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

55 minutes ago, Junkie said:

neka je fora sa tuaregom i prvim cayenom da mogu od spolja u 2 minuta da se otkače i skinu skoz, verovatno je kao preventino napisao 😄

zamisli da imaš poruku koju stalno kačiš i skidaš sa kola kad ih parkiraš i voziš negde :))

a čak i sa tim skidanjem opet nisam znao da su traženi farovi sa prvog tuarega i dan danas, mislim, koliko to može da košta? 🙂

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, killYg0r said:

vrti se par godina po celom netu fora kako se Tuareg farovi skidaju za minut ali Laki voli da se pravi blesav : D

haha, stvarno bukvalno prvi put čujem za to.

razumem da ima tržište za to, nisam doduše mislio da je toliko ... lukrativno ... ali pojma nisam znao da je "epidemija".

Link to comment
Share on other sites

Мени је смешно, јер немам Туарега. Иначе ми не би било смешно. Оном лику горе само оставе цедуљу "Нечемо се срести".
Јбт ми ко клинци скидали знакове с хаубе. Данас, мош фарове да скупљаш 😄

...Од рођења спремна стоји, мене чека моја рака,
Да однесе све што имам у дубину у дубоку.

 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, manson said:

Moguće bre da je ovako lako? Nema neki šrafovi da to drže? 

pa vidiš da je neka fora da su tako napravili da može da se skine za pet sekundi.

i sad pored toga što imaš auto koji svi živi kradu, ako nisu baš toliko "profi" mogu "samo" da ti skinu farove :))

30 minutes ago, overkind said:

Мени је смешно, јер немам Туарега. Иначе ми не би било смешно. Оном лику горе само оставе цедуљу "Нечемо се срести".
Јбт ми ко клинци скидали знакове с хаубе. Данас, мош фарове да скупљаш 😄

Haha, zapravo znam ko je taj lik, to je neki lokalac što drži teretanu tu blizu ali ono old school lik ima jedno 50 godina plus, nabavio je tog Tuarega pre tipa godinu dana, tad je već koštao verovatno 5000-6000eur, ne mogu da procenim godište ali kapiram da je tipa 2005 ili tako nešto 🙂  Moguće da su stvarno u međuvremenu izmislili neke "osigurače" tako da se iznutra nešto dodatno zašrafi ili zakači tako da ne mogu da se skinu tako lako. 

Inače sam sad hteo da vidim cene i godišta i naravno oglasi su uvek hit:

Quote

 

Volkswagen Touareg NOV 2,5 TDI 2005. godište


 

:))

opis

Quote

Vozilo je u odlicnom stanju bez ulaganja
Registovan godinu dana ja sam prvi vlasnik
Zamena moze uz vasu doplatu ili vasu prednos za bmw F10 iskljucivo 530 M paket

 

Link to comment
Share on other sites

Quote

 

Ko je ovde lud ja ne znam 🙂 Prebacuju proizvodnju iz EU u USA, EU i dalje će da roka neke carine na stvari iz USA a da ne pričamo da se sama priča iz EU gasi što se tiče zaposlenih itd.

Високе цене енергије и велике бирократске препреке утичу на произвођаче аутомобила. Они све више улажу у САД које високим субвенцијама промовишу експанзију електромобилности.

"Нећемо да премештамо постојећу производњу у САД, али већа је вероватноћа да ћемо следеће фабрике да изградимо у Америци. Постоји ризик да Европа изгуби од те прерасподеле.“

"Постоји много разлога зашто аутомобилска индустрија напушта Немачку и Европу“, каже за Дојче веле Штефан Шнебергер, менаџер у консултантској кући "Берилс" (Berylls Strategy Advisors), специјализованој за ауто-индустрију.

Главни разлог за пресељење су, додаје, високи трошкови енергије - ниво цене струје у ЕУ два до три пута је већи него у САД.

"Али и строжи регулаторни захтеви којима је индустрија у ЕУ и Немачкој изложена, такође иду у прилог пресељењу. А наравно, примамљиве су и привлачније субвенције које се тренутно нуде у САД", каже Шнебергер.

Те милијарде субвенција, међутим, повезане су с климатским технологијама, као што је електромобилност.

Губитак 100.000 радних места у Немачкој
Према анализи, између Немачке и Северне Америке у наредним годинама постојаће разлика у производњи од око четири милиона возила. Пресељења, попут оних које су недавно најавили "Ауди" и "Форд", тај тренд би чак и појачала. Због тога се предвиђају губици до 100.000 директно погођених радних места и пад бруто домаћег производа (БДП) у Немачкој од 0,6 процентних поена у 2029. години.

 

Možda stvarno dočekamo skori propast EU koju Drale propoveda već evo 20 godina 🙂

Link to comment
Share on other sites

Renault Clio

kako i da budu jeftini mali, gradski automobili kad će u opremi imati autonomnu vožnju, kameru 360 stepeni, duple ekrane kao standard, ne znam kakve sve radare za aktivnu bezbednost, veganski enterijer... 

zanimljiv bazni motor though - 1000 kubika 3cyl atmosferaš sa 65 konja i manuelnim li 5stepenim menjačem 😁 i napisaće NOVI KLIJO VEĆOD 15890 EUR! 

drugi su 0,9 tCe turbo benz 90 ks, zatim 1,5 dCi dizlo sa 100 konja i hibrid 1,6 benz+elektro (iz stare Dačije Logana) sa 145 ks

Screenshot_20230418_201245.jpg.e88f86085329409e03771c0207825000.jpg

Screenshot_20230418_201253.jpg.0261933943334e43505960e4aea825b6.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, dovlagsi said:

1000 kubika 3cyl atmosferaš sa 65 konja i manuelnim li 5stepenim menjačem 😁 i napisaće NOVI KLIJO VEĆOD 15890 EUR! 

pravi graCki auto! malo troši siguran sam a u gradu ionako ne možeš preko 40 da voziš i da hoćeš!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...