Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

1 hour ago, Lucky said:

aha, skreč det, možda ovi zapravo pričaju o mestima registracije vozila. u tom slučaju mi samo nije jasno kako bilo kom salonu koji nije u bgd i  eventualno ns može da se isplati? eto baš čačak ima gomile salona (koji nisu samo škoda 🙂 - kako to može uopšte da bude isplativo da za celu godinu prodaš 600 automobila tj. 50 mesečno što na primer deliš na 10 salona, znači 5 automobila proda jedan salon - a imaš ljude, prostor, troškove itd. 

Zato što tu priču više ne roka Auto Čačak mego Alvos u Beogradu. Dole se očigledno mnogo manje proda, al iskreno sam iznenađen da je baš tako. Ono, 500 kola godišnje za veliki region istoka, gotovo da je sumnjivo! 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

12 minutes ago, dovlagsi said:

Zato što tu priču više ne roka Auto Čačak mego Alvos u Beogradu. Dole se očigledno mnogo manje proda, al iskreno sam iznenađen da je baš tako. Ono, 500 kola godišnje za veliki region istoka, gotovo da je sumnjivo! 

ma dobro to, nemam pojma ko sad prodaje škodu, ali prosto ne kapiram kako mogu da posluju ako prodaju 5 automobila mesečno.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
19 hours ago, evgeniy said:

tehnicki nije vest, a ako jeste, onda je stara 4 godine, pa Loky prebaci di treba. hipnotisao me klip koliko mi je sve sto se desava na ekranu neshvatljivo (od brzine, do refleksa vozaca i koliko dobro poznaje teren i auto, do przenja motora na max, itd), ludnica potpuna

 

nek stoji, mislim da je ok mesto! 🙂


 

Quote

 

Крајем марта један од најважнијих лидера у светској аутомобилској индустрији, човек који је "Тојоту" довео на сам светски врх по броју произведених и продатих возила, напустиће функцију председника и извршног директора компаније која традиционално остварује највећи профит у читавој јапанској економији.

Крајем марта један од најважнијих лидера у светској аутомобилској индустрији Акио Тојода (66) повућиће се са места председника компаније и извршног директора "Тојота аутомобила", мада ће задржати позицију у управном одбору јапанског гиганта.

То, практично значи да ће се Акио Тојода, који је унук оснивача тог реномираног произвођача возила Киићире, повући из директног руковођења компанијом, која је за време његовог мандата постала највећи светски произвођач аутомобила и практично служити као саветник.


 

Ovaj deo je zanimljiv:

Quote

 

С тим у вези, Тојода је у видео саопштењу крајем прошлог месеца изјавио да је он старомодан и да осећа своје лимите у смислу да не може да довољно добро схвати дубоке промене које ауто индустрији доносе екологија и информационе технологије.

Он је рекао да зато жели да спровођење неопходних измена у стратегији развоја компаније препусти свом сараднику инжењеру Кођију Сатоу, који је млађи и боље упознат с најновијим трендовима.

Они, поред одлучног и хитног престројавања на производњу електричних возила, подразумевају и развој аутономних возила и њихово информационо повезивање са другим учесницима у саобраћају и околном средином.

Историјски заокрет
И заиста, Сато (53) је у свом обраћању јавности рекао да ће главни приоритет за њега у управљању "Тојотом" бити спровођење (драстичног) заокрета ка електричним возилима.

"Тојота", која тренутно производи само око 24.000 возила на искључиво електрични погон, раније је објавила да планира да до 2030. године ту цифру подигне на чак три и по милиона.

 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Lucky said:

Ovaj deo je zanimljiv:

a između redova je osnovni razlog silaženja sa fukcije to što čovek ne želi da njegovo ime bude povezano sa tim glupavim promenama sa kojima se ne slaže, dok je naravno zvanični razlog "ne razumem se dovoljno". Pa će sutra i zaposleni da pričaju "kako je bilo dobro za vreme direktora Marijanovića a ne ovo sad"

  • Like +1 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, togFU said:

a između redova je osnovni razlog silaženja sa fukcije to što čovek ne želi da njegovo ime bude povezano sa tim glupavim promenama sa kojima se ne slaže, dok je naravno zvanični razlog "ne razumem se dovoljno". Pa će sutra i zaposleni da pričaju "kako je bilo dobro za vreme direktora Marijanovića a ne ovo sad"

 

3 hours ago, Junkie said:

Pa kad su tvrdoglavo furali hidrogen priču jedini, valjda je sad skapirao da su sami u tome i svi im beže sa EVovima.

bukvalno je prošle godine bio objavljen intervju gde tojota i dalje priča da će hidrogen biti budućnost a ne EV itd.

očigledno ne mogu više da izdrže taj pritisak.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, dovlagsi said:

i ko će sad Bošu da nadomesti gubitke u neplasiranju Boš pumpe? 😒

salu na stranu, ekstreman broj proizvođača komponenti gubi poslove usled EV vozila, biće to sve vrlo zanimljivo. 

realno sve ovo deluje kao veliki rizik nekako za celu industriju i da idu all-in zbog trenda u to i svi se nadaju da će to dati neke rezultate, iako je i dalje nesigurno da li će i koliko struja biti jeftina/dostupna i na koje načine, kao i šta sa starim kolima baterijama, već smo pričali o tome.

u ostalim vestima, izgleda neće da nas bormbarduju makar još neko vreme!

Quote

 

Немачка компанија "Континентал аутомотив Србија" сутра у Новом Саду отвара највећу фабрику у Европи. Вредност инвестиције је 140 милиона евра. Из ње ће се диктирати трендови у аутомобилској индустрији која је у потпуној трансформацији. Из "Континентала" поручују да нису дошли у Србију због јефтине радне снаге, већ због умова и знања наших стручњака.

"Мade in Serbia" – писаће у многим возилима премијум брендова на мултифункционалним великим екранима и инструмент таблама које ће се производити у највећој "Континенталовој" фабрици у Европи.

Пре више од пет година "Континентал" је у Србији отворио истраживачко-развојни центар који у овом тренутку има око хиљаду висококвалификованих стручњака у аутомобилској индустрији, који дизајнирају и праве производе за светско тржиште.

"Континентал" је купио "Колубару универзал" у Лазаревцу и тамо запослио 172 радника, док у фабрици у Суботици "Conti-tech Fluid" ради 1.350 људи.

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 2/8/2023 at 5:17 PM, dovlagsi said:

Novi BMW X5 i X6

X5 ostaje jedan od lepših modela u gami, a za X6 je i dalje referentna samo ona slika sa strane, jel. 

ima tu nekih sad motora u ponudi ali mi znamo da naše tržište zanima samo ovo: 3,0 i6 dizel 300 ks 670 nm 6,1 sek

2023-bmw-x5.jpg

P90489787-1.jpeg?auto=webp&optimize=high

2024-BMW-X5-M60i-Interior.jpg?ssl=1

2024-BMW-X6-M60i-xDrive-side.jpg

X5 je fazon jedini BMW SUV koji mi se koliko toliko svidja po izgledu

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

na onom drugom topuku se priča u pežoima, vredi pomenuti ovde restilizovani 508. lepo su mu nactali ovu prednju masku zaista 👏 

Peugeot-508-2023-800-06.jpg

1,2 3 cyl 130 ks I 1,5 hdi 130 ks I hybrid2 180 ks I hybrid2 225 ks I sport engeneered hybrid4 360 ks

...i iz nekog razloga samo za afriku i aziju 1,6 thp sa 220 ks 🙂

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, dovlagsi said:

na onom drugom topuku se priča u pežoima, vredi pomenuti ovde restilizovani 508. lepo su mu nactali ovu prednju masku zaista 👏 

 

pa dobro, nekako je kontinuitet svega što su radili do sad, nije mi ništa lepši niti ružniji od cele game koja izgleda korektno. 

ovde doduše nešto malo vidim uticaj hjundaija 🙂 možda zbog boje ali svakako zbog ovih linija svugde, no dakako izgleda mnogo lepše nego hjundai 🙂

Link to comment
Share on other sites

Quote

 

Јужнокорејски произвођач аутомобила "Хјундаи" саопштио је акционарима да ће се одрећи контролног удела у великој фабрици ауто делова у Алабами након што је Ројтерс прошле године објавио да у тој фабрици раде и деца од 12 година.

У писму које је акционарима упутио извршни директор Џехун Чанг, "Хјундаи" је саопштио да су их недавне ревизије 29 директних добављача широм Алабаме увериле да се посао обавља "у потпуности у складу са законима о раду малолетника".

 

 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, dovlagsi said:

... KAD SMO VEC KOD HJUNADIJA! 

btw nzm gdes ti video hjundaija na onom pežou, al dobro 😊

image.png

pa evo najviše u ovoj nekoj zoni 🙂

nije naravno identično

image.png

ali ima tih oštrih linija koje se seku pod kojekakvim čudnim uglovima (ne mislim samo specifično na ovaj prednji grill)

Link to comment
Share on other sites

Quote

 

Potpuno nova Mercedes E-Klasa biće lansirana u junu 2023. Štutgart već sada daje uvid u unutrašnjost.

Velika novina je takozvani Superscreen, koji se po želji proteže od infotainment sistema u sredini do krajnje desne strane komandne table, odnosno do stuba kod suvozača.

Sama instrument tabla je odvojena. A sa novim izgledom dolaze mnoge nove funkcije. To je omogućeno spajanjem prethodno odvojenih računarskih jedinica u jednu veliku.

Ono što je takođe velika novina je činjenica da možete da strimujte serije, okačite novi Tik Tok post ili da igrate rundu Angry Birds – sve je to moguće na opcionom displeju ispred suvozača.

Zahvaljujući integrisanoj selfi kameri, Webex i Zoom konferencije mogu se udobno održavati i sa suvozačevog sedišta. Rizik od ometanja vozača smanjen je automatskim mehanizmom za zaštitu privatnosti.

Sa MBUX Entertainment Plus paketom, ne samo da su predstavljene funkcije Mercedes Me, već i paket podataka sa 5G prenosom.

E-Klasa takođe prilagođava ambijentalno osvetljenje tako da odgovara muzici. Pored toga, tu su i automatska kontrola klime Thermotronic i funkcije Energising Comfort sa masažom, umirujućom muzikom i svetlosnim efektima uz doplatu.

 

23C0050_051-1000x627.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

On 2/24/2023 at 7:43 AM, dovlagsi said:

na onom drugom topuku se priča u pežoima, vredi pomenuti ovde restilizovani 508. lepo su mu nactali ovu prednju masku zaista 👏 

Peugeot-508-2023-800-06.jpg

1,2 3 cyl 130 ks I 1,5 hdi 130 ks I hybrid2 180 ks I hybrid2 225 ks I sport engeneered hybrid4 360 ks

...i iz nekog razloga samo za afriku i aziju 1,6 thp sa 220 ks 🙂

Meni se recimo ne sviđa ta prednja maska sa nedifinisanim linijama, ne znaš gde koja linija počinje i gde se završava, podseća me na dizajn lopte svetskog prvenstva u fudbalu koja mi se nije svidela iz istog razloga

Fifa-World-Cup-2022-Al-Rihla-Pro-Ball.jp

 

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, dovlagsi said:

Pa dobro onda je to render sa ekranima iz novog sada, biće spremni do početka proizvodnje e-klase 👍

 

ma to je sto posto, AV sredio preko Merkelove koja je sad u upravnom odboru Merca jer ono M je od Merkel!

(ovo zvuči kao tema sa HappyTV ona emisija "posle ručka" ili kako se zove :))

11 hours ago, dovlagsi said:

btw, karavan možda izgleda i bolje od sedana

 

treba ovo videti uživo, meni malo ima vajb honde akord karavan aka mrtvačkog vozila.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...