Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

  • Replies 6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bilde se čudi zašto auto nema automatsku klimu? "u to vreme se prozivodio Porsche 959"? So fucking what?

Ne postoji Yugo sa 40 HP. Tako da ono.. bullshit. Ne kažem ja da je Yugo vrh auto, ali je rivju šit. Mali gradski auto, ajde da ga teramo po planinama. 

 

DE-BIL.

 

Svakoga dana u svakom pogledu, sve više napredujem

Link to comment
Share on other sites

Rivju je klasična američka priča "ajde sad da napljujemo ono što svi već pljuju" i naravno da je retardirano porediti ga s Porscheom koji je imao automatsku klimu :) 

S druge strane sad sam malo čačkao i nisam imao pojma da je GV verzija koja se prodavala tamo zapravo bio naš Yugo 55, ja sam mislio da je u USA izvožen samo 65. Mada objektivno kad pogledaš u isto vreme si mogao za nekih $6.000, tj $2.000 više nego za Yuga, da kupiš Hondu Civic sa 1.3 60HP motorom. Plus je ona recimo imala opciju doplate za klimu. Jes da Ameri kenjaju po Yugu samo zato što je popularno, ali Civic i Yugo realno nisu za poređenje što se kvaliteta tiče, Yugo je baš bio treš i tada :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

sasvim sigurno.
cenim da će kod nas početna 2.0 turbo verzija ili 2.2 CRDi dizel kojeg najavljuju (200 KS), biti iznad 30 hiljada jura. 
ali će za razliku od Optime biti verovatno konkurentniji u klasi i samim tim - jeftiniji od sličnih modela iz premijum-segmenta sa RWD ili AWD pogonom..

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

to sad može da bude predmet debate.

Kia-Hyundai korporacija je četvrti proizvođač automobila na svetu, etablirani su na svim kontinentima, izuzetno dobro posluju u Americi, u Evropi imaju svoju najsavremeniju fabriku, performanse automobila su im adekvatne konkurentima u svim klasama u kojim se pojavljuju na tržištu, imaju najdužu garanciju na vozila.

Sa druge strane, možemo pričati o devalorizaciji automobila na tržištu polovnjaka i o činjenici da će mi trebati minimum 6 meseci da prodam svoj Proceed :) ali još je veći problem sa Alfom, Citroenom i sličnim brendovima... 

Al aj samo jedna konkretna perspektiva - Stinger GT je istih dimenzija kao Mercedes CLS i istog koncepta (kupe sa 4 vrata), ali ipak ne dele isti deo tržišta, zato što je Kia - Kia. Stinger GT će biti 20-25 hiljada evra jeftiniji od novog Mercedesa CLS, sa sličnim motorom, gde je Merc čak bez dodatne opreme! Tu se sad ja malo začešem po glavi... to je ipak ozbiljnija klasa vozila i ne možeš u post-prodaji da baš izgubiš toliko novca zbog brenda... a auto ko auto siguran sam nije mnogo lošiji od CLS! Pitanje je - da li je dovoljno veliki stratum tog tržišta sa kupcima koji jednostavno imaju obavezan Merc/Audi/BMW brend uslov?

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je tu glavni problem u tome što kad kupuješ takav auto, ti očekuješ "nešto" i onda kad sedneš u tu novu Kiu (videćemo kad budemo imali prilike da je uživo pogledamo ofc) ne dobiješ to "nešto" nego dobiješ Kia Ceed enterijer u autu od 30k. Isto je i sa Sportage npr. Naravno, koliko para toliko muzike i to je za 18k verovatno najbolji izbor ako neko želi SUV da pazari,  Ali je 18k. Neka bude i 25k u nekoj nabudženoj verziji.  Jednostavno mislim da postoji neka novčana granica iznad koje brendovi, kao što je Kia, ne nude "luksuz" koji ide uz tu cenu nego su jednostavno ostali zakucani na tom nekom kvalitetu dok im cifra ide gore.

To na primer Tojota delimično izbegava sa Lexusom, ceo novi brend za to što žele da prodaju sa većom cenom.

Link to comment
Share on other sites

to i kažem - rokaj novi brend pa tu probaj nešto da uradiš, kao lexus, ajd' što da ne delimično i DS citroenov itd. Pa onda vidi kako će to da prođe kod publike. 

Prosto, pozicije su se tu negde već razvile i ljudi znaju šta očekuju u smislu cene i ponude kada neko kaže "Kia" kao i kada kaže "Mercedes".

Link to comment
Share on other sites

jesu izbacili cenu uopste?

ovo izgleda toliko dobro da bi i ispljunuo kesh ako je u rangu 30k , mada pre gledam za 2-3 godine da uzmem model3 / ionuque , zavisi sta se bude jos dogadjalo do tada po tom pitanju. ovde bar isplati pola rate samo na konto godisnjih troskova ako uzmem neki EV

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...