Jump to content

BusPlus


Recommended Posts

zato se u Novom Sadu zna red! :tf:

Члан 47.

Забрањено је:
1. возити се возилом без важеће возне карте,
2. улазити у возило у напитом стању и под дејством психоактивних супстанци,
....
12. уводити у возило животиње.

Link to comment
Share on other sites

nisam znao da je prevoz ljubimaca uopšte dozvoljen u gspu ... jel uopšte to koriste ljudi, ne vozim se gsp-om pa nemam pojma.

Pazi ovako, imam mopsa zenku i upola je manja nego muzjak mops(a i oni su mali), keva moja je imala par prijatnih i neprijatnih situacija posto je naravno bukvalno ona vlasnik a ne ja jer se ne odvajaju iako je to bio rodjendanski poklon (hteo sam veceg psa, ali zavolis i ovo cudo naravno).

Dakle da, dozvoljeno je ali je vazno da ne premasuje neku odredjenu velicinu(ne znam tacno koliki pas sme velik da bude... e sad neki ljudi ne znaju i kao sto sam rekao neki ljudi veoma burno reaguju kad vide psa, iako je u mom slucaju to mirna rasa koja bukvalno ne ujeda, ne radi nista kad mu diras hranu i slicno. E sad naravno, neki ljudi imaju ruzna iskustva sa psima, neki mozda los dan na poslu...

Sad tih ja ispricah sve i svasta, ali eto cisto da ti predocim kako to izgleda u mom slucaju kad se vec ne vozis gsp-om :D

Edited by lancemi3d
Link to comment
Share on other sites

Pazi ovako, imam mopsa zenku i upola je manja nego muzjak mops(a i oni su mali)

 

Pa tu mozemo neko druzenje da organizujemo  :tf2: posto ja imam ovaj veci primerak :)

 

Elem, sto se te uredbe tice ona je poprilicno restriktivna - pas do 40cm u grebenu, dakle ovaj moj je vec tu negde na granici, plus mora da bude u kontejneru/torbi, kako god zatvoren i pritom moze da se vozi samo u neko doba dana tipa od 9-12h prepodne i 18-24h uvece (nisam siguran u tacna vremena). Dakle vec to je dovoljno da se vlasnik koji je potencijalno hteo da ga vodi busem negde bude smoren. 

 

Pritom svuda gde sam bio napolju je najnormalnije da se ti mali kerovi voze u busu, vozovima, da ulaze u trzne centre i sl. Naravno vlasnik je potpuno odgovoran ako se isti negde popisa ili nesto osteti i sl, to ide bez pitanja sto bi se reklo. 

 

Nazalost ta uredba se kod nas na kraju svede na to sto rece covek zenu s normalnim i mirnim psom ljudi zajebavaju u busu, a sa druge strane udje baja s pit bulom ili dobermanom i pola busa oko njega prazno niko ne sme nista da mu kaze, skoro je bas nesto i GSP protestovao zbog toga, evo nadjoh clanak http://www.zivotinje.rs/vestiStrana.php?id=8849&name=gsp-beograd-se-zali-vlasnici-ne-postuju-uredbu-o-prevozu-kucnih-ljubimaca&tip=vesti

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"Bus plus" ostaje, sa drugim imenom

Utorak, 27. 05. 2014.|19:29 | Izvor: E-Kapija

Ugovor između Grada Beograda i "Apex"-a nije raskinut, iako je to gradonačelnik Siniša Mali najavio još pre skoro dva meseca, već su se ove dve strane dogovorile. Gradske vlasti ponudile su "Apex"-u da nastavi da održava samo softver sistema naplate i kontrole karata u gradskom prevozu, s tim što bi za taj posao ova firma dobila 2,6% mesečnih prihoda umesto dosadašnjih 8,53%. Dogovor samo što nije ozvaničen, saznaje "24 sata"

Naime, prema tom sporazumu, Grad će preuzeti više od 300 zaposlenih koji rade na kontroli i naplati karata, a u "Apex"-u će biti zaduženi samo za održavanje softvera sistema.

Pošto Grad nema novca da otkupi čitav sistem, u gradskoj upravi su odlučili da "Apex"-u ponude 2,6% mesečnih prihoda od naplate i kontrole karata u gradskom prevozu. Kako saznaje list 24 sata, u Gradu još razmišljaju da li će za naplatu i kontrolu karata u gradskom prevozu osnovati novo preduzeće ili će tu delatnost ponovo vratiti u GSP "Beograd".

Kako bi dobili na vremenu, gradski čelnici su naložili zaposlenima u "Apex"-u da se pripreme da produže rok trajanja sadašnjih "bus plus" kartica na još šest meseci.

Naravno, kada Grad i zvanično preuzme kontrolu i naplatu karata u gradskom prevozu, ovaj sistem se više neće zvati "Bus plus". Prema nezvaničnim saznanjima, nove karte u gradskom prevozu bi se koristile kao platne kartice i dopunjavale bi se u skoro svakoj prodavnici.

 

Link to comment
Share on other sites

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest/privatnici-ne-voze-od-2-juna/137929.phtml

Svih 416 autobusa privatnih prevoznika neće najverovatnije izaći na ulice u ponedeljak, 2. juna, pošto Grad nema više novca da ih plaća, saznaju “24 sata”. Gradski čelnici održaće danas sastanak s lizing kućama i dobavljačima goriva da bi pokušali da omoguće privatnim prevoznicima da nastave da rade.

Vraćaju se 90te?

i'm not fat, i'm just easy to see..

Link to comment
Share on other sites

Dugo je i potrajao ovaj bus plus. Sad novo ime, novi sareni logo, nova varaja i novo maznjavanje love.

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

Grad planira da od 1. septembra poveća prihode od prodaje i naplate karata tako što će komunalni policajci raditi kao kontrolori u gradskom prevozu, saznaju “24 sata”. Gradski čelnici očekuju da će ta novina smanjiti broj švercera za pet do 10 odsto.

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest/kontrolori-od-1-septembra-postaju-komunalni-policajci/138064.phtml

i'm not fat, i'm just easy to see..

Link to comment
Share on other sites

U sustini gledano cinjenica da komunalni policajac bude i kontrolor u busu uopste nije nelogicna. Naime jedino komunalni policajac ima pravni osnov da ti trazi licnu kartu na uvid (dobro, i obican policajac), kao i da ti napise kaznu. Sve osim toga je nezakonito i sustinski ne mora da se plati. Tako da u tom smislu je to dobra ideja jer onda nema prostora za mahinacije, ali je problem sto mislim da je zakonom o komunalnoj policiji vrlo striktno definisano koliko ima komunalnih policajaca u gradu, kao i vrlo komplikovana obuka, maltene 50% obuke za regularnog policajca, dakle ne mogu samo da uzmu ljude s ulice i kao "vi ste komunalni policajci". 

  • Upvote (+1) 2

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

U sustini gledano cinjenica da komunalni policajac bude i kontrolor u busu uopste nije nelogicna. Naime jedino komunalni policajac ima pravni osnov da ti trazi licnu kartu na uvid (dobro, i obican policajac), kao i da ti napise kaznu. Sve osim toga je nezakonito i sustinski ne mora da se plati. Tako da u tom smislu je to dobra ideja jer onda nema prostora za mahinacije, ali je problem sto mislim da je zakonom o komunalnoj policiji vrlo striktno definisano koliko ima komunalnih policajaca u gradu, kao i vrlo komplikovana obuka, maltene 50% obuke za regularnog policajca, dakle ne mogu samo da uzmu ljude s ulice i kao "vi ste komunalni policajci".

Upotrebice ove koje imaju, ionako ih je milion a ne sluze nicemu. Trebalo bi da bude dovoljno za kontrolu karata.

Taman se mozda i smore malo ti komunalci sto su se tripovali da su panduri.

Link to comment
Share on other sites

Nisi duzan da das licnu nikome od kontrolora. Cak je na staroj i pise da da si duzan da je predas licu ovlascenom za legitimisanje, a to sigurno nije kontrola.


U Novom Sadu se redovno vozim na BusPlus. Ako udje kontrola, kazem da nemaju aparat da je otkucam. Onda krenu da objasnjavaju kako je to za BG, u NS je drugacije.

Edited by Parlament ZOOM
  • Downvote (-1) 1
Link to comment
Share on other sites

Upotrebice ove koje imaju, ionako ih je milion a ne sluze nicemu. Trebalo bi da bude dovoljno za kontrolu karata.

Taman se mozda i smore malo ti komunalci sto su se tripovali da su panduri.

 

Pa oni sustinski i jesu panduri :) 

 

Ali nemaju ih bas dovoljno, mislim da je poslednji ukupan broj komunalnih pandura u BG nesto tipa 335, kad to podelis na 17 opstina pa u tri smene dobijes da ih po opstini u svakom momentu nema vise od 10, sto i nije bas neki preveliki broj. Pritom mislim da kontrolora sada ima nesto 700 ili tako nesto. 

 

 

Nisi duzan da das licnu nikome od kontrolora. Cak je na staroj i pise da da si duzan da je predas licu ovlascenom za legitimisanje, a to sigurno nije kontrola.

 

Kontrolor ne moze da te ligitimise, ali komunalni pandur moze, stoji tako u zakonu, clan 16 da im je ovlascenje i utvrdjivanje identiteta. 

 

Ono sto mene sad buni jeste sto sam procitao tu neku vest na blicu gde kaze:

 

 

Gradski čelnici planiraju da pooštre kontrolu u gradskom prevozu tako što će od 1. septembra povećati broj kontrolora i prebaciti ih u sektor komunalne policije, saznaje „Blic“.

 

Sto mi deluje malo cudno, jer kazem obuka za komunalne policajce nije bas jednostavna, na kraju polazu i neki ispit pred valjda i ovim standardnim pandurima i tako nesto. A moguce i da je Blic samo Blic... 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...