Jump to content

BusPlus


Recommended Posts

Treba imati u vidu da je naslov apsolutno suprotan onome sto pise u tekstu :)

 

 

 

Grad odustao od Bus plusa, spremaju se promene

 
M.Tašković | 08. 08. 2014. - 12:25h | Foto: RAS | Komentara: 35
Gradski čelnici odlučili su da ne raskidaju ugovor sa privatnom firmom jer bi to koštalo više od 5,6 miliona evra, saznaje “Blic”.
 
Nakon šestomesečnih pregovora sa predstavnicima firme “Apeks solušn tehnolodži” i brojnih najava da će ukinuti “Bus plus”, gradski čelnici su ipak odlučili da ne preuzmi većinski udeo u ovoj kompaniji. Ugovor će ostati nepromenjen što znači da će “Apeks” i dalje imati 8,53 odsto mesečnih prihoda od prodaje i kontrole karata.
 
- To je već pominjao gradonačelnik Siniša Mali u obraćanju povodom 100 dana gradske vlasti. Raskidanje ugovora sa “Apeksom” je pravno vrlo kompleksno, a gradu bi trebalo mnogo novca za to. Takođe, druga strana bi se verovatno žalila, pa bi ceo slučaj predugo trajao - objašnjava Uglješa Mitrović, direktor Direkcije za javni prevoz.
 
Po ugovoru, grad nije uložio ni dinar u “Bus plus”, ali se obavezovao da 8,53 odsto mesečnih prihoda od prodaje i naplate karata šalje na račun “Apeksa”.
 
Da bi se poboljšali uslovi vožnje u gradskom prevozu, u Direkciji razmišljaju da od 15. avgusta ponovo uvedu obaveznu validaciju personalizovanih karata. Na taj način u Direkciji će opet analizirati broj putnika na svim linijama u gradu i eventualno praviti promene u broju vozila na trasama.
 
Kako saznajemo, na sastancima “Apeksa” sa predstavnicima Direkcije,
Validatori
U Direkciji razmišljaju da vrate obaveznu validaciju personalizovanih karata od 15. avgusta da bi se poboljšao red vožnje
pominjane su razne mogućnosti, pa čak i ta da bi, ako putnik ne očita svoju personalizovanu karticu, kontrolor imao pravo da mu je blokira. Tada bi putnik morao da odblokira karticu, a to će ga koštati, kako saznajemo, oko 400 dinara. Ako ne odblokira karticu, kontrolor može da mu izda kaznu. Da li će mera validiranja karata ovoliko biti pooštrena, u Direkciji juče ipak nisu potvrdili.
 
Kontrola se nastavlja / Foto: A.Stanković
Takođe, od sledeće godine verovatno će biti ukinuta godišnja karta za penzionere koji će vožnju u gradskom prevozu plaćati mesečno. Kako saznajemo, u zavisnosti od visine penzija, biće formirano nekoliko kategorija penzonera, ali će ipak cena njihovih mesečnih karata biti najniža, pa će najjeftinija koštati oko 400 dinara.
 
Ugovor ističe 2016.
Grad prema sadašnjem ugovoru sa “Apeksom” može da otkupi sistem za naplatu i kontrolu karata u gradskom prevozu tek 2016. godine i to za 5,6 miliona evra. Ako bi grad ranije hteo da raskine ugovor, morao bi da plati “Apeksu” sigurno više novca, jer je ova kompanija trenutno u dugovima i kreditima.

 

Nije mi jasno samo zasto toliko forsiraju validaciju mesecnih karata... 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

zato što su retardi

 

"Molimo naše korisnike koji poseduju personalizovane karte da se potrude, ukoliko su u prilici, da validuju iste prilikom ulaska u vozilo zarad poboljšanja reda vožnje"

ne, oni će sada da kažnjavaju ljude koji se ne validuju. full retard alchemists

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...
Link to comment
Share on other sites

ma dali su u GSP normalni

 

"Kupujte karte i GSP neće poskupeti"

 

 

dakle ako neplatise ne budu zeleli da plate kartu, poskupece karta onima koji placaju?  pa logika im je -1...onaj ko ne placa kartu-bas ga briga da li je cena karte 70 ili 170din

C programmers never die. They are just cast into void.

C# programmers don't die either. They get garbage collected

Link to comment
Share on other sites

somborac je legenda:)

 

evo ti plus sto se nasmejah - a danas sam se vozio 83 u kojoj je bilo pakleno vruce...a koliko se secam prosle godine nesto bi receno da ce svi autobusi biti klimatizovani ove godine..

C programmers never die. They are just cast into void.

C# programmers don't die either. They get garbage collected

Link to comment
Share on other sites

Ma 50 car! Ušla danas u random drndavu 50cu koja je imala klimu. :) Pre toga sam prokuvala u najnovijoj 56ci kojoj je dumrela klima.

Inače, vojska daje pare za mesečnu kartu. Meni kao smenskoj sestri ne ide puna cena, nego iz neke random računice izračunaju oko 1.8k din. Kada radim 24h, ne računaju mi prevoz jer se 24h samo po sebi dodatno plaća. Ako dođem 11x i preko na posao, onda mi uplate pun iznos. Enivej, baš sam gledala pre par dana raspored za juli mesec, imala sam 3x24h, ostalih 8 su bile regularne smene od 18h.. (da, išla sam 11x na posao)

i'm not fat, i'm just easy to see..

Link to comment
Share on other sites

Eh da je tako. :D Dežurstva se plaćaju odvojeno. Prekovremeno vojska ne plaća, nego se piše u višak sati, tj to se pretvara u slobodne dane. Može se reći da imam preko mesec dana slobodnih dana, ali pošto nema ko da radi.. jbg. :(

i'm not fat, i'm just easy to see..

Link to comment
Share on other sites

ti onda komotno mozes da ne ides na posao dve meseca da iskoristis to [:)]

 

nije valjda da vam propadnu slobodni dani?


ps.  inace danas u raspaloj 95 u guzvi , bez klime, kontrola revnosno radila posao...mislim da im posao u takvoj situaciji postaje previse opasan...da sam imao vremena cekao bih drugu 95 sa klimom-toliko je bilo pakleno u guzvi...ako ih ima sa klimom

Edited by qwert00

C programmers never die. They are just cast into void.

C# programmers don't die either. They get garbage collected

Link to comment
Share on other sites

Čekamo bolje dane. :D

Edit:

Gradsko-saobraćajno preduzeće (GSP) "Beograd" je u veoma teškoj finasijskoj situaciji i kompletan javni prevoz u Beogradu uskoro bi mogao da stane ukoliko se ne poveća naplata karata, rekao je danas v.d. direktor GSP-a Željko Milković.

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest/milkovic-ili-cemo-ostvariti-bolju-naplatu-karata-ili-ce-gradski-prevoz-stati/146735.phtml

Dokle?

Edited by rbds

i'm not fat, i'm just easy to see..

Link to comment
Share on other sites

10624909_476820162420435_418126155937345

 

zapalite sve 50ice, da ubije smrad o/

 

inace danas je lik neki stajao na trosarini sa kolima grada beograda, sveskom i olovkom

 

i kako prodje neki autobus tako on pridje, pita vozaca sa ulice "EL IMA KLIMU IMA SVE?" i upise tablice u svesku.......................................................

Link to comment
Share on other sites

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=08&dd=20&nav_category=12&nav_id=890118

 

Fejl do fejla:

 

Direktor Direkcije za javni prevoz, Uglješa Mitrović, ističe da je validacija neophodna jer samo sa njom sistem koji ima vrhunski softver, ima smisla i funkciju.

 

lol

 

"Da bi se uveo red u javni gradski prevoz neophodna je validacija karata - objašnjava Mitrović. - To je prvi korak ka boljoj naplati, koja je sada na katastrofalnom lošem nivou"

 

Mi smo krivi jer GSP radi loše svoj posao.

 

"Naravno da ćemo imati razumevanja za putnike koji koriste personalizovane pretplatne kartice, ali isto tako očekujemo da će se vremenom svi navići da kucaju karte, što je u interesu svih nas"

 

Nije.

 

 

Jebote, lik se toliko nasrao da nije realno.

pljk!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...