Jump to content

BusPlus


Recommended Posts

Evo moj predlog kako da se reši BusPlus i u isto vreme pokaže građanska svet visokog nivoa. Izabere se dan kada niko neće koristiti GSP. To je gubitak od toliko i toliko evra. Ako ne prođe jedan dan, onda se organizuje sledeći put dva dana. Uspeh je zagarantovan. Ko će da organizuje?

далеко смо ми од тог потенцијала за акцију, Деда. јако далеко. сад смо на нивоу потенцијала да развалимо вилицу кондуктеру. капираш?

 

:)

 

е мој Боле, много те волим, искрено.

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

далеко смо ми од тог потенцијала за акцију, Деда. јако далеко. сад смо на нивоу потенцијала да развалимо вилицу кондуктеру. капираш?

 

:)

 

е мој Боле, много те волим, искрено.

Да, већ смо и срали нешто око тога на почетку топика, па сам се ја нешто сетио да су то заправо урадили рвати (или словенци) и онда су им укинули тај њихов ''бусплус''. Овде то не мере:)

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

wat - Istok Pavlović: "No, jedna stvar mi je zapala za oko. Kad god uđem u autobus i prinesem karticu onom čitaču da je 'otkucam' to jest validiram, ljudi gledaju u mene. Iz njihovih pogleda shvatam da ja radim nešto što nije uobičajeno, nešto što se u tom društvu ne radi."

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

Link to comment
Share on other sites

Jelena, a sta Vas primorava da se vozite gradskim prevozom?
Ako Vam ne odgovara gradski prevoz zašto jednostavno ne idete peške ili kupite auto pa se vozite? Niko Vas ne primorava da kupujete nešto što Vam ne odgovara.



hahaahhahahahhahaahh, pa odakle su ovi ljudi? :DDD

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...
Link to comment
Share on other sites

Pa pazi, to njihovo razmisljanje uopste nije nelogicno, cak je i jedino logicno ako su svi ostali parametri kako treba. Mislim sada je situacija da ja koji vozim kola i koji nikada ne koristim GSP (ili tipa jednom u 100 godina), finansiram parama od poreza dotacije Beograda za javni prevoz u iznosu od milion evra mesecno. Dakle meni konkretno se zapravo ne isplati ni "istokovska" ideja o tome da ako mi se ne svidja Busplus vozim kola, jer obrni okreni ga opet ja placam u nekom iznosu. 

 

Druga je stvar sto je situacija kod nas takva da je neko marnuo pare na tom Busplusu pa ljudi nece da placaju iz revolta, a onda se to zavrsi tako sto opet to placaju samo parama koje im se uzimaju za budzet grada i onda se tu jos multiplicira trosak. Zapravo je mnogo skuplje da ne placaju ljudi :) Naravno pod uslovom da niko u sistemu naplate i prevoza ne krade. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Pa pazi, to njihovo razmisljanje uopste nije nelogicno, cak je i jedino logicno ako su svi ostali parametri kako treba.

Што, јелте, чини разлику између логичног и нелогичног размишљања:)

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Strategija slepog putnika.

Ali i da pocne gsp da naplacuje, ja opet necu davati pare za kartu. Zaista ne vidim gde idu sve te pare kad novih autobusa ima 6, a u Beograd dnevno pristigne 6 miliona ljudi, enterijer je kanta koja prokisnjava i propusta sneg (i to ne malo, nego tonu), i jos povrh svega neko tebi naplacuje pola litre benzina ako hoces da odes 1 stanicu. Who was the phone.

~~

Link to comment
Share on other sites

Pre nekih mesec dva su mi napisali kaznu u busu, i kaze mi kontrolorka da mi je bolje da platim kaznu jer ako ne platim necu moci da IZVADIM LICNA DOKUMENTA, ja kao wtf i naravno nemam nameru da platim. Elem...

***

Na telefonu sam pa ne mogu da linkujem vest, ali valjda su mnogi od vas videli ono kako ce da nam uvedu nove licne karte, cipovane, koje ce u isto vreme da budu i zdravstvene knjizice i KARTE ZA PREVOZ.

oO

 

Link to comment
Share on other sites

Ne brini se, nece to tako skoro, pricali smo tamo u njuz topicu. Poenta je da ce postojati tehnicka mogucnost da se nove LK koriste i kao beskontaktne kartice za prevoz, ali nece to bas tako lako i brzo da se desi. 

 

A to da neces moci da izvadis licna dokumenta je  [roflmao] Jedina situacija u kojoj bi to moglo da se desi jeste da ti je komunalni pandur pisao prijavu za sudiju za prekrsaje, ali to svakako ne moze da uradi BusPlus kontrolor. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Србија стреми великом брату, јбт. Ми уводимо што ни у Тунгузији не може :(

...Од рођења спремна стоји, мене чека моја рака,
Да однесе све што имам у дубину у дубоку.

 

Link to comment
Share on other sites

Strategija slepog putnika.

Ali i da pocne gsp da naplacuje, ja opet necu davati pare za kartu. Zaista ne vidim gde idu sve te pare kad novih autobusa ima 6, a u Beograd dnevno pristigne 6 miliona ljudi, enterijer je kanta koja prokisnjava i propusta sneg (i to ne malo, nego tonu), i jos povrh svega neko tebi naplacuje pola litre benzina ako hoces da odes 1 stanicu. Who was the phone.

zar ti ne vozis neku bembaru? :)

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

wat - Istok Pavlović: "No, jedna stvar mi je zapala za oko. Kad god uđem u autobus i prinesem karticu onom čitaču da je 'otkucam' to jest validiram, ljudi gledaju u mene. Iz njihovih pogleda shvatam da ja radim nešto što nije uobičajeno, nešto što se u tom društvu ne radi."

 

Toliko mi je nadrealan rezon da sam morao da pročitam tekst do kraja kako bi se uverio da ne troluje, kad ono zapravo pretenciozna BusPlus reklama.

 

Vidim na FB da bi mu Tibor dao pičke.

Link to comment
Share on other sites

imas da odaberes na ikonicu kao sto je ranije bilo za grupnu kartu, samo nisam siguran kako funkcionise ova vremenska

 

Platiš sto dinara da se voziš 75 minuta, s tim da iz nekog razloga moraš nanovo da se čekiraš prilikom svakog presedanja.

Link to comment
Share on other sites

BEOGRAD - U vezi s „bus-plusom“ ima toliko nepravilnosti da intenzivna provera dokumentacije traje već tri meseca! Istražni organi već tri meseca ispituju poslovanje beogradskog preduzeća „Apeks solušn tehnolodži“, s kojim je Gradska uprava potpisala ugovor o uvođenju sistema „bus-plus“ u Gradsko saobraćajno preduzeće!

 

 

Informativni razgovor

 

Kako Kurir saznaje od izvora iz istrage, brojne nepoznanice proveravaju se na osnovu dokumentacije iz „Apeksa“, u čiji posed je policija došla još u novembru prošle godine, ali i dokumenata koji su nedavno nađeni u Gradskoj upravi.

 

 

- Nakon što je od tužilaštva dobijena krivična prijava povodom sumnje da je sistem „bus-plus“ uveden preko nameštenog tendera, očekuje se da odgovorna lica budu pozvana na informativni razgovor.

Zasad se još utvrđuje ko je potpisao ugovore, kakva je vlasnička struktura, koji su tokovi novca, kako funkcioniše raspodela prihoda od prodatih karata... - kaže izvor Kurira i dodaje da je u predmet istrage uvršćeno i utvrđivanje potencijalne materijalne štete kojoj su izloženi građani Beograda i zaposlenih u GSP. Inače, Grad je ove godine za GSP obezbedio subvencije za tri milijarde dinara veće nego pre uvođenja „bus-plusa“.

 

Raskid

I Aleksandar Antić, predsednik Skupštine Beograda, uvideo je da Grad ne može dugoročno da izdvaja tolika sredstva, pa je nedavno najavio da postoji mogućnost da se GSP „Beograd“ vrati u sistem naplate karata.

- Imamo problem jer Beograđani slabo plaćaju prevoz i slabo prihvataju sistem „bus-plus“. Razmotrićemo da li je to posledica toga što građani teško prihvataju nov sistem ili da neko sa strane vrši naplatu javnog prevoza - rekao je on tada.

Do zaključenja broja na pitanja Kurira nisu odgovorili ni iz kompanije „Apeks“, ali ni iz gradske Direkcije za javni prevoz.

 

Sve afere s „bus-plusom“

♦ Tender - Od 51 kompanije koja je otkupila konkursnu dokumentaciju koju je raspisala Gradska uprava, samo tri su poslale ponudu, dok je samo jedna od njih, „Apeks solušn tehnolodži“, imala potpunu dokumentaciju

♦ Vlasnička struktura nepoznanica - „Apeks solušn tehnolodži“, „Lanus“ i „Kentkart“ čine konzorcijum koji stoji iza „bus-plusa“. Vlasnici „Apeksa“ su „Kentkart“, sa 10 odsto udela, i „Lanus“ sa 90 odsto, čiji je vlasnik takođe firma „Lanus“, a 34 odsto ima „WP Tim sistem“ u vlasništvu preduzeća „Proceskom“. Njih drže Vojislav Krstić, Miroslav Petrović i Aleksandar Đorđević

♦ Građani platili validatore - Nabavku i instaliranje validatora u vozilima GSP, čija vrednost premašuje šest miliona evra, platili su Beograđani

♦ Zarada od prodatih karata nepoznata - Koliko novca se mesečno od prodatih karata slije na račun Direkcije za javni prevoz, koja navodno potom vrši preraspodelu novca, strogo je čuvana tajna

♦ Udeo od prodatih karata nejasan - Osim udela od prodatih karata koji ima „Apeks“, finansijski izveštaji i izjave ljudi u GSP i Direkciji se ne poklapaju kad je reč o „delu kolača“ koji ima ovo javno preduzeće, a koji, prema njima, može da iznosi 61, 70, 72 ili 75 odsto.

 

Nema nikakve istrage

Iz „bus-plusa“ kažu da su informacije o ulasku policije u prostorije „Apeksa“ apsolutno netačne i da utiču na njihovo poslovanje.

- Iz prostorija „Apeksa“ policija nije odnela nikakvu dokumentaciju, a netačan je i podatak da je pokrenuta bilo kakva istraga u vezi s našom kompanijom - rekli su u ovoj kompaniji.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...