Pričajte šta ste gledali u poslednje vreme

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Crossing Over

http://www.imdb.com/title/tt0924129/

Dobar film, nekoliko paralelnih pricha o ljudima koji na sve nachine pokushavaju da dobiju americhko drzhavljanstvo. Preporuka.

Mehaničke karakteristike dobijene ispitivanjem mašinskih delova izrađenih od nehomogenih materijala pod dejstvom statičke zatežuće sile približno odgovaraju mehaničkim karakteristikama standardne epruvete.

Кабарес кабареи

Зијах Соколовић

Позориште Славија

2 ипо сата изванредног доживљаја. надахнуто, интелигентно, маестрално, директно, оштро, експлицитно, сурово...

не памтим да сам се толико смејао. свака препорука. поведите жене ОБАВЕЗНО. :)

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Pineapple express

film je u sustini krsh, mozda je bio jedan "ha" i jedan "haha" momenat,

ali sa druge strane kao "studija" kako izgledamo kad se navarimo

sjajno

If there's some higher power that controls my fate, i would like to meet him, shake his hand, then crack open his ribcage and tear out his heart.

Кабарес кабареи

Зијах Соколовић

Позориште Славија

2 ипо сата изванредног доживљаја. надахнуто, интелигентно, маестрално, директно, оштро, експлицитно, сурово...

не памтим да сам се толико смејао. свака препорука. поведите жене ОБАВЕЗНО. :)

gledala pre godinu dana, slazem se, bas je lol.

odgledao 4. sezonu Supernaturala. Dobra serija, doveli su stvari do tachke usijanja. Sad mora da se cheka septempar za 5. sezonu, koja bi trebalo da bude poslednja.

Ja odgledao 3 sezone Heroese i palo mi na pamet da skinem taj Supernatural. Imaju li ove dve serije nekih slichnosti i ako imaju, koja je bolja?

Ja odgledao 3 sezone Heroese i palo mi na pamet da skinem taj Supernatural. Imaju li ove dve serije nekih slichnosti i ako imaju, koja je bolja?

When Sam and Dean Winchester were just kids, their mother was horribly murdered in front of their father by something "supernatural". Their lives were never the same again. After their mother's murder, their father took an interest in the supernatural and the unexplained and raised the boys as warriors with skills to fight back against the unknown and protect the innocent. 22 years later, with Sam and Dean grown up, their father suddenly disappears on a suppose routine supernatural hunt. Sam and Dean search for their father and along the way help anyone with a supernatural problem with the help from their dad's journal that contains most of his knowledge about the supernatural that he had accumulated over his 22 years of none-stop obsessive hunting

TERMINATOR SALVATION

Terminator-salvation-poster.jpg

Izašao neki novi cam, prilično gledljiv, samo sa ogromnim španskim titlovima na ekranu (što nije na odmet da se i nauči nešto novo iz jezika :)))

Sve u svemu, not bad at all. Za pohvalu je što su se zaista iscimali oko priče, ne samo što se tiče Markusovog lika koji je odlično i odglumljen i zamišljen (jedino je glupo što je u trejlerima otkriveno previše o njemu da bi efekat bio potpun), već što ubacili i gomilu referenci na predhodne delove i dobro to povezali sa ranijim filmovima. Mislim, tu je čak i objašnjenje za Konorove ožiljke iz T2 uvodne sekvence koje vidimo na pet sekundi:

terminator2-timeline1.jpg

But, finale u Skajnetu je odrađeno sa pola snage i prepuno je nelogičnosti, naročito kada se uzme u obzir da su odbacili prvobitno zamišljen kraj koji bi bio genijalan a u isto vreme obezbedio i nastavke.

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

kakav je trebao biti prvobitan kraj?
nigde nisam nashao bilo kakav dokaz o istinitosti, ali s obzirom na to kako izgleda bedno poslednja scena, nije iskljucheno da je ovo trebalo da bude originalni kraj:

At the end of the movie John Connor is fighting a T800 model 101 and loses. He dies and the top resistance people come up with a plan to help the resistance keep fighting on. The resistance feels that it's important to keep the image or idea that John Connor is still alive so the resistance keeps going. So they rip off Marcus' skin and put John Connor's on the skeleton so now Marcus is John Connor."

i btw mene je supernatural ugusio u drugoj sezoni, kakav je ostatak?

taj deo sa yellow-eyed demonom mi je bio najgori, posle se popravlja situacija

Edited by cali