Pričajte šta ste gledali u poslednje vreme

NE GLEDATI AKO NISTE GLEDALI FILM

G:

Prvi kraj je govno. Mozda zvuci kul, al' bi ugusio bilo kakav sequel.

“Connor dies, okay? He’s dead,” McG told EW. “And Marcus offers his physical body, so Connor’s exterior is put on top of his machine body. It looks like Connor, but it’s really Marcus underneath. And all of the characters we care about (Kyle Reese, Connor’s wife Kate, etc.) are brought into the room to see him and they think it’s Connor. And Connor gets up and he shoots Kate, he shoots Kyle, he shoots everybody in the room.

His eyes flare red *snaps* the end. Skynet wins."

McG also says “There are great long takes of Connor giving speeches, evoking Sarah Connor that we ultimately lifted because I didn’t want it to feel that he was dependent on the voice of his mother to find his leadership.”

“It’s the most nihilistic thing of all time. And Christian Bale went fucking crazy, of course. He was insistent that it be done that way! He wanted the bad guys to win! Can you imagine the oxygen going out of the theater?! What just happened! It would piss you off! But maybe two years from now, you’d think it was ballsy. But in the end, it just felt like too much of a bummer.” He pauses and finally adds, “Maybe we blew it.”

Izgleda da su i krenuli prvo taj kraj da snimaju. Al' su na kraju odbacili tih 40-ak minuta, zajedno sa topless scenom sa Moon Bloodgood (mater im jebem); verovatno su se usrali kako bi film prosao na blagajnama. Mozda na DVD-u ubace ovaj kraj, opciono. Sta znam.

Ali evo sta bi bilo ULTRAMEGA kul:

"Screenwriter Michael Ferris also confirmed that the ending which leaked onto the internet during production was actually real. Not that we had any doubts. For those of you who might not remember, the ending involved Marcus taking over as John Connor (skin and all) after the resistance leader dies in action. Ferris says the screenplay ended with “everybody, except the inner circle” unaware that John Connor is now a Terminator, and the mechanical Connor going on to lead the resistance in the war against the machines.

It is unclear if that ending was ever shot."

Znaci, svrsio bih u bioskopu na ovaj kraj. Irony at it's finest. :D

Edit: Sad videh da je i cali postovao, sry. :) Cali, brate, mogao bi to u spoiler, za svaki slucaj. :)

A da, zaboravih, na i linak: http://www.slashfilm.com/2009/05/08/mcg-ex...deleted-scenes/

Edited by Xzibit_

:-)

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

To je to, mada bi meni neka međukombinacija bila pun pogodak. Konor kao zli terminator i neka varijanta infiltracije u resistance da ih iznutra sjebe a da niko toga nije svestan, koliko samo mogućnosti tu ima da se napravi kvalitetna priča...

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

Koliko sam shvatio, prva su otkupljena za 3 filma, a u sledecem ce igrati Rober Patrik.

omg, omg :) sjajno bajno

uf uf uf, jebote kako nisu imali muda za takav preokret (koju god varijantu, ali ona heavy bi bila bash pun pogodak) , a ne ono pateticno govanjce... auuuu, pa to je falilo filmu - takav maestralan i neocekivan kraj... nooooooo... sad mi je t4 onako.... sranjkast :|

fallout_table.gif

1408poster.jpg

Odgledao ga opet večeras, jer mi se prvi put nije naročito dojmio, a bio sam siguran da sam nešto propustio tad. Utisak malo bolji posle drugog gledanja, mada film i dalje deluje nekako slabo u drugoj polovini (uvod u priču, razgovor sa S. L. Džeksonom, istorijat sobe, građenje tenzije i početnih par scena kad uđe u 1408 su odlično odrađeni). DVD verzija koju sam sad gledao ima alternativni kraj, koji ipak nije bolji od provobitnog iz bioskopske verzije.

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

Meni je u toj seriji, bar u zadnje vreme kolko sam bacao pogled kad ide na TV-u, najsmešnije kad onako svi sede u jednoj sobi i značajno objašnjavaju do iznemoglosti jedan drugome radnju epizode ili šta će da rade, sa sve dramatičnim zumiranjima i šejki-kemom, i to se 80% epizode sastoji samo od toga.

Generalna proba samoubistva, Dusan Kovacevic

Branimir Brstina je kraj, sjajno, za preporuku, Zvezdara teatar.,... tu je josh i lechic, dobar bash

bas sam hteo da odem da pogledam nesto u zvezdara teatru..

koji je zanr predstava?

We are just a moment in time,

A blink of an eye,

A dream for the blind,

Visions from a dying brain,

I hope you don't understand....