Identičan razgovor sam imao sa ženom 😄
Slažem se da je neophodan pouzdan javni prevoz da bi stvarno rešio problem. Kreneš na posao, znaš da ćeš stići za X minuta. Ili bajsem kreneš i ne razmišljaš da li će Kantrimen da te razmaže po asfaltu. Ali to je jedna velika mera u nizu mera koje moraju da se dese kako bismo uredili saobraćaj.
Zoniranje je pomoglo stanarima da se rasterete parking mesta u Beogradu
Nisu prošli odmori pa ne mogu reći u praksi da li bela zona ima efekta. Ali znam od ranije da je po isteku naplate bilo nemoguće naći parking u kraju. Zato očekujem da će imati efekta.
Ja iskreno ne vidim ovu meru kao "nemojte kolima u centar", jer ćeš moći i dalje da uđeš, parkiraš, završiš šta imaš u roku od ta 3 sata. Ako baš moraš ceo dan, pljuneš tih 1500 za kaznu. Ova mera je za mene "nemoj svaki dan da dolaziš u centar na posao" jer 1500 RSD nije strašno, ali 22 kazne mesečno su već skoro 300€.
Tu su još i problemi neleganog parkiranja, blokirani požarni putevi, lepljenje tablica, pauk koga retko kad ima..
Gradska administracija je nesposobna da reši taj problem, ali bih im bio zahvalan da nam se barem ne useravaju dalje u život (ukidanje tramvaja na NBG, rušenje mosta, trostruko preoravanje Trga republike). Zato me ovako mali retardirani potezi u pravom smeru raduju. Kao beba koja je naučila da se ne usere usred menjanja pelene 🙂