Pricajte sta ste gledali u poslednje vreme.

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

i shta ako se pojavljuje kusturica?

Zato što se u filmu pojavljuje iz, kao, fazona a ne zato što zna da glumi. A i nemam neko naročito mišljenje o njemu kao reditelju od onog pompeznog sranja sa belim mačkama i miševima or whatever.

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

Wolf Creek

Wolfcreek.jpg

Ugh, kakva filmčina, kad ga Australijanac napravi ne može da ne valja. Aussie odgovor na novotalasne holivudske slešere gde gomila inbreda kidnapuje (obavezno) zgodne tinejdžere koji su skrenuli levo kod Albukerkija i onda ih malo kasapi/muči, samo što je ovde sve daleko mučnije i morbidnije, plus inspirasno stvarnim događajima, brrr.

Edited by Pipboy

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

trenutno gledam firefly

serija je jebeno genijalna, ima par scena koje su malo off, ali fore su im genijalne :)

za svakog ko voli sf definitivno a must have

If there's some higher power that controls my fate, i would like to meet him, shake his hand, then crack open his ribcage and tear out his heart.

skinuo let iznad kukavicjeg gnezda da odgledam, kad ono prc, drugi disk nema zvuka :S

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Jumper

Pa dobar je ali je bilo i smor delova

7/10

u napadu pravichnosti: ako je na skali od 1 do 10 jumper dobio 7, molim te navedi primere filmova za svaku ocenu chisto da skapiram kako si uspeo da ostvarish referentni sistem gde taj film nije raspalo djubre ili bar u donjoj polovini skale...

^

uhhhh...preteko si me:))

ja bih dodao - a koji film onda ima ocenu manju od 7?..po toj bizarnoj skali gde jumper ima preko 2,5..a i to mu je mnogo

edit: na preporuku foruma sam odgledo ratatouille. i stvarno je najjaci crtac koji sam gledo posle duuugo vremena:)

Edited by GibanicA

u napadu pravichnosti: ako je na skali od 1 do 10 jumper dobio 7, molim te navedi primere filmova za svaku ocenu chisto da skapiram kako si uspeo da ostvarish referentni sistem gde taj film nije raspalo djubre ili bar u donjoj polovini skale...

Svaki film koji gledam u dnevnoj sobi dok sestra zauzima comp je preko 7 ili preko, zato sto pomaze da se prebrodi kriza ne posedovanja pc-a.

Odgledah i ja The Bucket List zbog preporuka forumasha. Odushevio me, bash je dobar. Ima li josh neki ovako pozitivan film? :)

tebi ni najpozitivniji film na svetu nece pomoci

There's a little boy and on his 14th birthday he gets a horse...and everybody in the village says,"how wonderful" and the Zen master says,"we'll see".Two years later The boy falls off the horse,breaks his leg and everyone in the village says,"how terrible" And the Zen master says,"We'll see".Then,a war breaks out and all the young men have to go off and fight...except the boy can't cause his legs all messed up and everybody in the village says,"How wonderful" and the Zen master says,"We'll see".

tebi ni najpozitivniji film na svetu nece pomoci

Tebi treba malo psihijatar. A ako te stvarno nervira covek imash ignore opciju. Ili PM, koj kurac jurcash po forumu i hejtujesh.

sine nikita, postao si nik kejv

Vagine 90 posto zena sveta su ti otvorene 

Tebi treba malo psihijatar. A ako te stvarno nervira covek imash ignore opciju. Ili PM, koj kurac jurcash po forumu i hejtujesh.

It's not your fault.

There's a little boy and on his 14th birthday he gets a horse...and everybody in the village says,"how wonderful" and the Zen master says,"we'll see".Two years later The boy falls off the horse,breaks his leg and everyone in the village says,"how terrible" And the Zen master says,"We'll see".Then,a war breaks out and all the young men have to go off and fight...except the boy can't cause his legs all messed up and everybody in the village says,"How wonderful" and the Zen master says,"We'll see".

Gledao juce The Bucket List...meni je film super :)

gledao sinoc Juno ( ne znam koliko je star film ) smorio me jer mi ova "klinka" ide na kurac pa sam iskljucio posle pola filma

-Ukoliko neka devojka sedi negde sama NIKADA joj nemojte prici, sesti pored nje i izvaditi digitron i pitati je jel zna da racuna, ona kaze da zna, i reci "racunaj da cu te jebati" (osoba cija je ovo fora ima 30 godina i NIKADA nije imao devojku koja ima sve zube)

▲

▲ ▲

Odgledao American Psyho ...

Kljucne stvari su monolog glavnog glumca i kako je prenesenoi, prikazani i docarani odnosi u modernom / materijalistickom drustvu izmedju scena recimo sa njegovim licem i sa vizit kartama itd. Dosta prenesenih znacenja itd na kraju ostavlja mesta za razmisljanje i pokazuje kako ta maska polako pada ( ne samo njegova ) nego tog sveta u kome on zivi.

Tako sam ja bar shvatio i samo mogu da kazem da mi se film po meni odlican , preporuke ko nije gledao da pogleda :)

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

The game

lepa voznja.. ne volim majkla daglasa inace, ali ovde sam iskulirao zbog filma ... 7.5 / 10 ..

dajte neku evropsku komediju dobru, posto mi americki 'humor' ne lezi

generalno, humor koje zemlje je najslicniji nasem?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.