kruko

The X
  • Content Count

    22,390
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

kruko last won the day on February 15 2018

kruko had the most liked content!

Community Reputation

1,424 Kole

About kruko

  • Rank
    Wille zur Macht
  • Birthday 12/08/1982

Kontakt podaci

  • Twitter
    https://twitter.com/FatPugStudio

Profile

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

18,617 profile views
  1. Ništa, idemo dalje :D Hvala svima koji su doprineli, mogao sam da produžim kampanju na još mesec dana, ali besmisleno je, ne bih skupio pare ni u snu, ne bih da vam držim lovu zarobljenu. Dobra strana je što sam dobio par ponuda izdavača, neki bi da daju pare alI da razvijam dalje za mobilne platforme, neki bi da daju pare, alI da ubacim MONETIZACIONI MODEL LOL. Videću ako budem mogao da reskinujem i uprostim mehaniku pa da zavaljam nekome. Elem, razvoj za PC se nastavlja, planiram da krenem u early access uskoro, ali ne znam koju cenu da zveknem. Vidim da se prilično solidne, završene igre prodaju za baš malu kintu :( Evo nekih stvari koje će biti za early access: 4 fakcije sa bossovima Oko 15 oružja maks, sad ima 11 Kompletan loop (kako je i zamišljeno funkcionisanje igre, posle poslednjeg nivoa nastavljaš dalje, ali se diže težina) Laser barrage, warp malfunction, minefield i meteor storm i asteroid rain random events Kompletna podrška za kontrolere, steam leaderboards, steam cloud i ostala sranja Kompletan skoring sistem sa sve dijamantićima za sve protivnike Faliće ranking sistem Još brda oružja 2 f5akcije Perkovi (ne stižem da implementiram :() Varijacije bosova Pozadine Ne bih da dajem igru baš za dolar jer mi za dalji razvoj ništa ne znači da je kupi trista ljudi i od toga dobijem 200 dolara (stim uzima 30%), a s druge strane, ako je previsoka cena za ono što nudim i navučem bedu na vrat lošim ocenama mogu da se jebem. Je l 5 dolara ok?
  2. Hah, ispostavilo se da učitavanje traje sto godina jer mi audio fajlovi zauzimaju 700 mega. Prepakovao sam muziku u mp3 i stavio da se strimuje sa harda umesto da se učitava u memoriju i učitavanje sad traje možda pet sekundi. Verovatno će biti još stvari da se istvikuje da ubrzam. Okačiću novi bild sa tim fiksom i trećim nivoom sutra :) Takođe bih želeo da zahvalim sontiju na pomoći oko discord servera, car si :*
  3. Stavio sam WASD i numpad 1, 2, 3 kome više odgovara. Ostaju i strelice a može i na gamepadu. Ispeglani neki bagovi. Veruj mi probao sam milion slika, filtera, crtanja preko slika, softvera za pikselizaciju po kojekakvim parametrima, sve je to loše ispadalo, mora ručno i to mora da se plati.
  4. Apdejtujte verziju na stimu (gamejolt i itch sutra), ubacio sam gamepad podršku (samo za igru, još ne radi u meniju). Remapiranje kontrola za dan-dva, imam nekih problema oko toga. Radim na problemu oko učitavanja. Što se tiče performansi, ubaciću mali debug prozor i daću vam instrukcije kako da ga uključite.
  5. Ne, 3k or bust. Možda je greška, možda nije. Mislim da nije, fleksibilno fundiranje bi mi nabacilo obavezu bez obzira koliko nakupim, ne želim da moram da poštujem rokove za prikupljenih 500 dolara koji mi ništa ne znače, plus, više uzima indiegogo za taj tip finnasiranja. Druga bitna stvar je što uspešno fiksno fundiranje omogućava indemand, a to je da nastavim da skupljam pare preko indiegogo-a dokle hoću (traje do 6 meseci od poslednjeg priliva). Još jednom hvala svima koji ste doprineli, neki su bili stvarno darežljivi. I to mi sve mnogo znači. Možda zvuči kao kliše to što pričam, ali ova igra nije samo igra, već nešto što će mi omogućiti beg iz turobnog života u kome sam zarobljen poslednjih 15 godina. Novi početak u pravcu koji sam ja odabrao.
  6. Pozadine su sranje jer sam ih ja radio :D ali bolje numem, to je poenta kampanje uglavnom, većina love će otići na pozadine. Ideja je da ne bude samo svemir, već i voda, lava, planine, grad, tipične kategorije. Evo kako zamišljam to otprilike:
  7. Haha ma dobro lagano, neće igra nigde. Hteo bih svima da vam zahvalim na podršci, puno znači da se zakotrlja kinta da vide ljudi da se nešto dešava. Sad tek vidim da je kampanja zajeban posao, čeka me još dosta posla narednih mesec dana, svakodnevni apdejtovi i proseravanje oko igre + kontaktiranje (moljenje) likova na tjubu da igraju igru. Na kraju krajeva, i ako prsne što je realno najverovatniji završetak kampanje, dobio sam ponud od jednog manjeg izdavača pa ćemo videti šta će se dalje dešavati. Dotle, samo tvrdo!
  8. Iiii, kampanja je počela! https://www.indiegogo.com/projects/rick-henderson/x/15550954#/
  9. Weapons switch se izbagovao jer još nema animacija za svo svičovanje, bio sam lenj, smor je. A kontrast sam malo sredio za sledeću verziju, asteroide sam zatamneo pozadinske i onu pozadiju malo utulio, ubija. Valjda će biti nekih para da platim nekoga da mi uradi krštene pozadine, za to mi najviše trebaju. Ima modifier za brzinu, nije implementiran do kraja. Poenta je da obeshrabi igrača da drži dugme pritisnuto non stop. Taj tekst za bosa je sranje, nisam još završio celu animiranu sekvencu za kad se pojavi glavonja. Nije pitanje navikavanja, u pravu si, treba da se sredi kontrast. Mapiranje kontrola ubrzo.
  10. Ne bih komplikovao za sada, ima neki gotivan mali plug-in koji mi je rešio posao i podržava sve tipove podataka, ne moram da se jebavam. Grubo remapiranje kontrola sa snimanjem i učitavanjem kad se ponovo pokrene igra je gotovo. Sad samo moram da ubacim isto to za snimanje rezolucije i fullscreen moda i da namestim da ne mogu da se mapiraju isti tasteri za različite funkcije, TEH PLOT THICKENS, više radim na jebenom meniju nego na igri.
  11. Znam, ali može da skladišti samo string, int i float, tako da gledam da koristim neko drugo rešenje, zgodnije mi je da za fullscreen imam bool nego 0 = off, 1 = on i slične gluposti. No nije problem, rešiću to danas. Ubacio sam remapiranje komandi, samo ima neki bag u Unity-ju pa ne mogu da pustim još uvek, nadam se da će mi odgovoriti do kraja dana kako da sredim to. Hah, još kad bih znao kako. Aj videću šta može tu. Sa učitavanjem ima nekoliko problema koji će biti samo sve gori. Trenutno radi tako što igra ima dve scene, glavni meni i igru. Čim počne igra, počinje asinhrono učitavanje igra scene. Moguće da ste primetili da manje čekate ako se duže zadržite u meniju jer se veći deo scene u kojoj je igra učitao. E sad, zašto je to tako. Da bih smanjio broj instanciranja u toku igre (i dalje ih ima, primetili ste da igra "štuca" tu i tamo, to je zbog toga), preloadujem sve pa aktiviram i deaktiviram po potrebi, umesto da kreiram instance i uništavam ih. Međutim, taj tzv. pooling sistem koji koristim ne podržava dodavanje objekata u njega tokom runtime-a pa sve mora da bude učitano odjednom. Svakako ću videti da napravim neko svoje rešenje ili koristim neki drugi sistem, ali to zahteva ogromnu prepravku za koju sad nemam vremena. Da, verovatno će većina bullet oružja imati kikbek jer nemaju loših strana. Trenutno stvari funkcionišu tako što bullet oružja nanose normalnim, oklopljenim protivnicima i štitovima normalnu štetu, energetska normalnim normalnu, štitovima duplu, ali oklopljenim pola štete, a projektili oklopljenim duplu štetu, normalnim normalnu, a štitovima pola. Koji crni postprocesing, ima samo svetla (koja su doduše realtime i svaki metak emituje svetlo i sve teksture imaju normal mape ololo) i neki običan postprocesing koji bi trebalo da radi na krompiru.
  12. Evo radim remapiranje kontrola, unity input sistem je sranje pa traje. Samo još da izvalim posle kako to da snimim i učitam kad se startuje igra, njh.
  13. Meni za kontrole - ne postoji, to je samo placeholder za meni koji će biti napravljen, pa da ne bih rasturao ceo meni kad to dođe na red, ostavio sam tako. Očigledno velika greška, ne treba da stavljam nešto što ne postoji/ne radi, tako da ću implementirati taj meni čim pre. Ne biste verovali koji je smor napraviti meni kojim se upravlja tastaturom. Šta biste voleli, da se rekonfogurišu kontrole? Učitavanje - svestan sam problema, biće sređeno. Zapravo je bilo ok (2-3 sekunde učitavanja) samo sam nešto zasrao. Rezolucija i fullscreen - svestan sam problema, biće sređeno ubrzo + će podešavanja biti snimljena da ne moraju svaki put da se menjaju kad se uđe u igru. Rezolucije preko 1920*1080 neću ni stavljati verovatno, ne znam kako to da testiram i marginalni su korisnici tih rezolucija, sori. Možda ako zaradim gomilu para pa aj da učinim haha.
  14. Hvala što ste igrali braćo, pišem vam sutra odgovore za sve što ste pisali, bio je dug dan, odgovorio sam na milion poruka i komentara, popravio par stvari, ne mogu više :*