Warcraft Movie (mart 2016.)

Arise fallen thread, you have lain dormant for too long!

*combat rez na topik

;o)

blizkon vesti,

promo hajp sajtovi

https://www.fightforthehorde.com/

https://www.fightforthealliance.com/

The team had tried to do the movie different ways before, but were never comfortable with how it was working out.
There is a lot of story to cover with Warcraft, so they are starting with Warcraft 1.
The movie will follow heroes on both factions, "50% Alliance, 50% Horde".
Blizzard feels the team has done a great job with the movie and that everyone is in good hands with them.
There is a scene where everything is burning down, Durotan is in his tent with Draka.
The visual effects are very realistic. Motion capture was used, the team worked with ILM to make it feel as much like live action as possible.
Effects are Avatar and Lord of the Rings at the same time.
Very detailed sets were built, such as part of Stormwind's main street.
Camera operator could see the digital Orcs in real time when capturing the footage.
There was training on how to physically act as an Orc.

Characters
Lothar - Travis Fimmel
Durotan - Toby Kebbell
Medivh - Ben Foster
Gul'dan - Daniel Wu
Lady Taria - Ruth Negga
Orgrim - Robert Kazinsky (Twitter)
Was entertaining on the panel.
Started as a Warrior in Burning Crusade, switched to Death Knight in Wrath of the Lich King, 500+ days played, top 100 guild.
Taking questions on @Legendary later tonight.
King Llane - Dominic Cooper
Blackhand - Clancy Brown
Khadgar - Ben Schnetzer
Garona - Paula Patton - Done with live action instead of motion capture.

not bed, mozda do kraja blizzcona bude i neki footage =o)

Edited by Kole

principijelno snimanje je završeno, a navodno će trebati ~20 meseci za baš hevi CGI.

Tako da imajući u vidu koliko im je trebalo samo ovo da objave, ko zna kad će biti taj neki snimak. A i ono, kontam da je njima u glavama tamo "ok, objavili smo ovo, dosta, prvi futidž ćemo za godinu dana", a i tu je Overwatch da se mase zanimaju, sumnjam da će biti još nešto.

pljk!

Postoji onaj footage od jula koji je Duncan Jones prikazao na SD ComiConu i koji jos uvek nije procureo nigde 

opisuju ga ovako 

We start with a room full of Alliance weapons. Swords, shields and more. “I’ve spent more time protecting my king than my own son,” a character says in voiceover. Lots of men in Armor and some banners. “Does that make me loyal or a fool?” These are the Alliance humans. We cut to a green sky. Now we see the Horde orcs. They looked like if Shrek was real, but much scarier and realistic. Lord of the Rings quality. “I’ve lead thousands of warriors into battle. Does that make me a leader or a coward” The trailer then cuts between scenes of men preparing for battle, the orcs preparing for battle, and the two main voices echoing their similar philosophies. The orc home is an epic mountain space. Then the question, “Is war the only answer?” And then it begins. Battles. Flying. Swords. Hammers. An alliance griffin diving down into a battle. A man jumps on the back of the orc and stabs him in the chest. Then the logo above.

isto u julu su pustili official samo logo tizer koji je lol...

ja se nadam da ce da bude taj neki early footage uskoro...jer ako ne bude, prateci standarde vecine studija onda ce prvi dvominutni trejler tek negde 6-8 meseci pre releasea, a to je sledece leto =o(

Edited by Kole

Writing Credits (in alphabetical order)

Duncan Jones ... (screenplay) - reziser Warcrafta (i pre toga Moon i Source Code), sin dejvida bouvija ko ne zna =o)
Charles Leavitt ... (screenplay) - primarni scenarista, dosta radi po postojecem materijalu - Seventh Son, The Express, Blood Diamond, K-PAX, The Mighty, The Sunchaser 

Chris Metzen     ...     (story and characters) - blizzardovac, ocigledno 0% uticaja na dijaloge

interesantno nema majka morhajma koji je na pocetku bio glavni za pricu warcrafta (mada posto nije nova prica mozda nije ni potreban, mozda covek vise nije u blizzu =o))

Рагнар глуми Лотара, па то је сјајно!   [:D]   [ok]  

Ништа више не очекујем јер се само разочарам, тако да ћу да говорим тихо и носим пса са собом.

Granice mogućeg možemo odrediti samo onda, ako ih pređemo odlaskom u nemoguće.

76561198022439373.png

blizz ne radi svoje 3d sinematike vec ih outsorsuju =o) vishe im se isplati =o)

+ rekoh da je metzen koscenarista...

inache

"The movie will not follow any of the games but will be set in the same fantasy universe."

HA!

Ovo nije istina :) .. mada je mozda bilo 2007, al sumnjam.

Blizzard ne autsorsuje sinematike nego ima svoj CGI tim za to.

Get smart or die dumb!

• 8 months later...

није трол него Трал [:D]

па не знам, то је то, отприлике. Е сад, неки сулуди фан би инсистирао да је усна мало повијенија са страна ка доле или тако нешто, али те не сматрам у такве...

inb4

tumblr_nm1sa8cDtX1qbqcyto6_1280.jpg

KlanRur CPP 2013 - Lucky the Thrall

Edited by brue

u duhu stavljanja stvari na odgovarajuće mesto, warcraft move postove selimo u odgovarajući thread

za durotana, namerno izgleda tako jer glumac koji ga glumi izgleda specifično

za glavne cgi orke je korišćen blizzov cgi original pa su onda ILM drugari pravili konpozit sa skenom lica glumca koji igra ulogu

a pošto je tobi kebel (koji glumi durotana) "generalno britanski" udaljen od prosecne ljudske fizionomije (izgleda ko "mršaviji boletov brat"  http://i2.cdnds.net/10/25/movies_toby_kebbell.jpg) rezultat je takav kakav je na posteru, doomhammer izgleda "normalnije" jer je glumac koji njega glumi, robert kazinski, covek sa "standardno" širokim nosom i vilicom...lično jedva čekam da vidim kako su napravili blackhanda na osnovu clancyja browna =o)

sad zašto niko od odgovornih ljudi nije rekao da treba durotan da izgleda "orkovskije" - cenim da verovatno izgleda normalnije kada je animirano na filmu nego kad je statična slika (da ne ulazimo u to kako blizz-orkovske kljove aktivno odmazhu pri razgovetnom govoru i da bi svi trebalo da imaju lisp ;o))

Edited by Kole

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...