Jump to content

pričajte


Guest

Recommended Posts

3 minutes ago, evgeniy said:

brat ispizdi ofc, ne zna dal da ih naduvava na tviteru ili gde već i da digne buku koliko može, jer je realno za izneverovati.

 

neka zove odmah i neka vrati i traži novi. što je verovatno već uradio. tviter za sada ne mora, u suštini prvo da ide sa redovnom prijavom za zamenu, inspekcija itd - može tviter paralelno 🙂

kum je imao sličnu situaciju gde su mu doneli trosed po kojem je padala kiša koji je bio sav flekav, imao je celu avanturu posle sa njima ali je zamenio. da ne pišem sad detalje, mogu kad budem imao više vremena, ali je išlo od u fazonu "vi ste to sami iskvasili" do tako nekih gluposti, a doneli mu trosed bez najlona koji je odmah bio takav, on naravno uslikao sve itd.

nisam siguran dal je matis ili onaj numanović ili tako neki od tih domaćih.

  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

Nedavno podelio neki tip za reklamaciju u Emmi avanturu. 

TL;DR Crklo mu vodeno hlađenje u garanciji, Emmi ga oduvao. On kontaktira Cooler Master, ispostavi se da Emmi nikad nije ni zaveo deo u servis. Rekli mu da odnese kod ovlašćenog uvoznika, gde su mu sve uredno rešili u sklopu garancije.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, killYg0r said:

Pritom Emmi ne bi ni snosio troskove popravke ako je pod garancijom u prve 2 godine, sem troska slanja do servis? : D

bukvalno ih je mrzelo da rade i da se cimaju 🙂 lakše tamo nekom bilo da pošalje mail da je odbijen servis nego da mora da zaprima, šalje mail coolermasteru, ovi traže neke serijske brojeve, ko će time da se bavi, pakuje to šalje CM-u, ovi njemu vraćaju on onda mora da vodi računa o tome i zove ovog lika nazad i tako 🙂

1 hour ago, cali said:

TL;DR Crklo mu vodeno hlađenje u garanciji, Emmi ga oduvao. On kontaktira Cooler Master, ispostavi se da Emmi nikad nije ni zaveo deo u servis. Rekli mu da odnese kod ovlašćenog uvoznika, gde su mu sve uredno rešili u sklopu garancije.

Ovo je i mala sreća što je CM u pitanju, pošto ih ima kod nas pa i možeš da nađeš koga da kontaktiraš, da je neko drugo teže bi išlo, pitanje je i da li neki HQ ima pojma uopšte ko i kako radi garancije u tamo nekoj Srbiji.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da ih je mrzelo da se cimaju 🙂 problem je kad je proizvođač ujedno i davalac garancije, kao što je slučaj s Matisom jer onda kao osim reputacije imaju foru da ih "košta" da uvaže garanciju i nekad bukvalno ispadnu retardi ili se prosto nadaju da kupac neće ništa primetiti pa da to tako prođe... 

A što se tehnike i sl tiče moje je nekako iskustvo da je uvek brže završiti to sa servisom nego sa prodajnim mestom jer uvek možeš da dođeš u tu situaciju da te oni prosto iskuliraju jer su retardirani ili im treba 300 godina da to uopšte pošalju i stigne do servisa. Naravno tu pričam o Beogradu gde je relativno lako doći do servisa, za ljude iz unutrašnjosti je ipak lakše da ide preko prodajnog mesta.

Ali se i tu razlikuju stvari, mislim da sam negde i pisao da sam imao problem sa Samsung S20 FE telefonom, dakle on je bio ispao i bila je jedna mala pukotina pored kamere ne zadnjoj strani, ali je telefon apsolutno normalno funkcionisao 6+ meseci, međutim u jednom momentu samo zakuca i rikne. I odnese se u A1 gde je kupljen, ovi pošalju u jedan ovlašćeni servis (ima ih valjda tri ili tako nešto) i javi se lik "a znate to je telefon fizički oštećen, nema tu garancije" i onda mi neko kaže da probam da ga odnesem u drugi servis. Odnesem ga, posle par dana se javlja lik "znate šta, ovde je crkla ploča, ali Samsung neće uvažiti garanciju ukoliko postoji fizičko oštećenje, da vi platite 4000 (mislim da je to bila cifra) za promenu tog stakla i onda ide na reklamaciju za ploču" i tako i završimo. U smislu i jedni i drugi su da kažemo tehnički bili u pravu, ali su ovi drugi ispali maksimalno korektni dok su ovi prvi bili u fazonu zabole nas.... 

  • Upvote (+1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Zwerko said:

A što se tehnike i sl tiče moje je nekako iskustvo da je uvek brže završiti to sa servisom nego sa prodajnim mestom jer uvek možeš da dođeš u tu situaciju da te oni prosto iskuliraju jer su retardirani ili im treba 300 godina da to uopšte pošalju i stigne do servisa. Naravno tu pričam o Beogradu gde je relativno lako doći do servisa, za ljude iz unutrašnjosti je ipak lakše da ide preko prodajnog mesta.

 

ali ja nisam znao ni da uopšte ideš u prodavnicu kad radiš garanciju? odavno sam negde nešto kupio i hteo da aktiviram garanciju i kao "lol ne, idi u servis, to ti je ono što piše na garanciji" i od tad idem direkt u servis, oni nađu po broju uređaj i/ili računu i to je to.

34 minutes ago, Zwerko said:

Ali se i tu razlikuju stvari, mislim da sam negde i pisao da sam imao problem sa Samsung S20 FE telefonom, dakle on je bio ispao i bila je jedna mala pukotina pored kamere ne zadnjoj strani, ali je telefon apsolutno normalno funkcionisao 6+ meseci, međutim u jednom momentu samo zakuca i rikne. I odnese se u A1 gde je kupljen, ovi pošalju u jedan ovlašćeni servis (ima ih valjda tri ili tako nešto) i javi se lik "a znate to je telefon fizički oštećen, nema tu garancije" i onda mi neko kaže da probam da ga odnesem u drugi servis. Odnesem ga, posle par dana se javlja lik "znate šta, ovde je crkla ploča, ali Samsung neće uvažiti garanciju ukoliko postoji fizičko oštećenje, da vi platite 4000 (mislim da je to bila cifra) za promenu tog stakla i onda ide na reklamaciju za ploču" i tako i završimo. U smislu i jedni i drugi su da kažemo tehnički bili u pravu, ali su ovi drugi ispali maksimalno korektni dok su ovi prvi bili u fazonu zabole nas.... 

standardna situacija koju mnogo puta ponavljam, odeš bilo gde da uradiš nešto - garancija, državna ustanova, kupovina i oni ti kažu da "ne može", uvek je dobra varijanta da probaš opet u drugoj smeni 🙂 i/ili drugoj radnji, ako je to opcija 🙂

  • Upvote (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucky said:

ali ja nisam znao ni da uopšte ideš u prodavnicu kad radiš garanciju? odavno sam negde nešto kupio i hteo da aktiviram garanciju i kao "lol ne, idi u servis, to ti je ono što piše na garanciji" i od tad idem direkt u servis, oni nađu po broju uređaj i/ili računu i to je to.

Po zakonu ti sad uvek možeš da vratiš nešto tamo gde si ga kupio i da oni šalju u servis, uvedeno je to pre sad više od nekoliko godina. Tipa bakuta kupi mikser za kuhinju u Gigatronu, on rikne, da ne bi morala ona da juri koji je ovlašćeni servis i sl samo odnese u Gigatron i oni joj završe sve oko garancije, i pozovu za par dana da dođe po svoj popravljeni mikser. U teoriji, u praksi se realno više isplati da odeš pravo u servis i završiš to sa računom, serijskim brojem i sl, ako je u pitanju uređaj koji je relativno lako nositi i imaš mogućnost da odeš direktno u servis. 

Meni se desila jedna druga smešna situacija pre nekoliko godina - crkne ugradna rerna, nešto bili u onom Big tržnom centru, preko puta ima Tehnomanija, kao aj uđemo, imali neku akciju kupimo novu, isporuka za par dana, sve ok. Stiže rerna i sad žena bila kod kuće, kao sve ok, nije ništa izlomljeno, oštećeno i sl, sve je pregledala. Ja dolazim i skapiram da su isporučili pogrešnu rernu 😄 u smislu to je taj model ali ima varijanta sa srebrnom maskom napred i sa crnom maskom napred a oni nam doneli pogrešnu. Što meni estetski ne bi ni bio toliko problem, nego je sam naziv modela na kraju sa tipa S za srebrnu i B za crnu, pa samim tim ono što imam u kući nije isto što imam i na računu, dakle problem bi sigurno bio i za garanciju i sve ostalo. I pozovem ja kao call centar, prvo krene da me ubeđuje da je to sasvim ok, ja objasnim problematiku s računom, kao ako mi pošaljete ispravan račun ja nemam problem da mi ostane ova. A pa ne, ne možemo mi da sad izdajemo drugi račun... Well... našta mi ona objasni da moram da rernu fizički vratim u radnju gde sam kupio. I ja kao jeste sigurni, zar nije lakše da neko donese drugu i samo pokupi ovu? A ne, ne, takva je procedura. I šta ću ja sad kao aj da ne bi gubio više vreme spakujem rernu u kola i odem preko pola grada u Višnjičku. Međutim ne lezi vraže dođem tamo a oni u fazonu "pa ne, kako mi sad da je zaprimimo nazad, mora neko da dođe kod vas na adresu po to?!" I ja kao dobro aj nemojte da me zajebavate više, daj rešite, i na kraju posle fazon sat vremena svađanja u radnji rešeno tako što sam rernu vratio kući i posle par dana su došli neki s novom a ovu vratili nazad... Neverovatna debilana... 

  • Haha (+1) 1
  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, reki said:

uh kad vidim ovakav WoT (koji ne citam ofc) od zvekija o nekim glupostima, samo lupim minus i sign outujem se

dosta propuštaš, sigurno bi ti se dopalo što je Zw nosio rernu na drugi kraj grada pa je posle vraćao kući neobavljena posla!

54 minutes ago, Zwerko said:

Po zakonu ti sad uvek možeš da vratiš nešto tamo gde si ga kupio i da oni šalju u servis, uvedeno je to pre sad više od nekoliko godina. Tipa bakuta kupi mikser za kuhinju u Gigatronu, on rikne, da ne bi morala ona da juri koji je ovlašćeni servis i sl samo odnese u Gigatron i oni joj završe sve oko garancije, i pozovu za par dana da dođe po svoj popravljeni mikser. U teoriji, u praksi se realno više isplati da odeš pravo u servis i završiš to sa računom, serijskim brojem i sl, ako je u pitanju uređaj koji je relativno lako nositi i imaš mogućnost da odeš direktno u servis. 

 

stvarno zvuči ok na papiru, posebno za ljude iz unutrašnjosti, ali u praksi deluje kao horor story prebacivanja odgovornosti 🙂

Link to comment
Share on other sites

jeri ima negde da se pazari kuler sa USB konektorom? malo bih da modujem komodicu da izvlaci topao vazduh od konzole, al' ne nalazim nista na guglu =c

edit: ili postoji fora da 3pin/sata/molex/sta-vec nekeko konvertujem u USB-A? =o

Edited by evgeniy
Link to comment
Share on other sites

Ne znam gde ovde imaš da kupiš, ali ima ovako nešto na Aliexpress-u ako te ne mrzi da čekaš:

https://vi.aliexpress.com/item/1005005453331843.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.2d011cfdZkDBbH&algo_pvid=ac1ac2b1-7433-42aa-8ce3-9f554645c5e7&algo_exp_id=ac1ac2b1-7433-42aa-8ce3-9f554645c5e7-0&pdp_npi=4%40dis!EUR!1.91!1.91!!!2.03!2.03!%402101dee017168865287264432e6b83!12000033143128150!sea!SRB!163429175!&curPageLogUid=UpR5EZyeTYSZ&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A

I naravno ovo je jedan od milion tamo, nemam pojma koji zapravo valja, ali kapiram da je to to što tražiš pa iščačkaj da poručiš ako ti nije hitno. 

  • Upvote (+1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Lucky said:

Mislim da sve šta sam imao na terasi više nije na terasi :))

sad samo da provalim šta mi je sve doletelo od komšija. 
 

ovakav uragan u sekundi dugo nisam video. 

Rezime je jedna izgubljena prazna plastična žardinjera i par biljaka bez svojih saksija :)) 

ostalo deluje da je u okvirima terase, iako na različitim lokacijama :))

  • Like +1 1
  • Upvote (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, SATAN said:

1. Постао сам власник још стамбеног објекта у Батаји! јеј!

Bravo stano! Jel za Airbnb? :))

21 hours ago, SATAN said:

3. Идем у Берлин сутра, мало код Дулета на ракију(и кебап)!

samo u istočni deo molim te!

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Dule_smor said:

Vazi bebo, cujemo se svakako, ja uskoro idem na odmor, ali sam od sredine jula opet u Njemacke!

'de letuju doktori iz njemačke? 🙂

majorka kao sigurna destinacija za nemce, ali mora imati još neka!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...