Jump to content

Saobraćajna nesreća - Novi Sad


Bahamut

Recommended Posts

39 minutes ago, killYg0r said:

Borile su se da imaju poslove i da upravljaju vozilima.

Eto im sad

A decu nema ko da cuva. Babe jure karijeru, deca na youtubu i smokiju odrastaju 

QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)

relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom

Link to comment
Share on other sites

Ono što je meni extra frapantno je koliko ljudi je iskuliralo onu gospodžu i sudar i lagano prošlo pored. Duži klip: 

Inače nije autoput nego regionalni, tako da nema 100 onih znakova, plus baš na tom delu odjednom regionalni postaje autoput, gde moraš da imaš vinjetu i kapiram da se zaretardirala gde ide u momentu. Imaju relativno često pizdarije na tom delu puta jer ljudi skapiraju u zadnjem momentu da su odjednom na autoputu pa prave karambol ne bi li se isključili što pre, jer nemaju vinjetu.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Junkie said:

Inače nije autoput nego regionalni, tako da nema 100 onih znakova, plus baš na tom delu odjednom regionalni postaje autoput, gde moraš da imaš vinjetu i kapiram da se zaretardirala gde ide u momentu. Imaju relativno često pizdarije na tom delu puta jer ljudi skapiraju u zadnjem momentu da su odjednom na autoputu pa prave karambol ne bi li se isključili što pre, jer nemaju vinjetu.

mogu da razumem te zabage, pričali smo o tome i stvarno mi deluje da neko može slučajno da omaši, jedino mi kod ove deluje kao da je ona ciljano isplanirala da krene ovde, skoro da nema nikakve zadrške kada da migavac i skreće levo, kao u fazonu da se istripovala da je to neki tamo drugi put i uključenje kojim inače ide a ne ovo pa se "prebacila".

Link to comment
Share on other sites

Ovde je išla ka desno sa donje petlje.. kad silaziš na regionalni idu ti kola u drugom pravcu, najverovatnije je istripovala da je dvosmerno. Ceo taj deo sa uključivanjima i isključivanjima je horor projektovan. Furaš dvosmernom sa 2 trake, skreneš desno u dvosmernu sa 1 trakom, izađeš na regionalnu jednosmernu sa 1 trakom.

https://www.google.com/maps/@45.5371218,13.7337564,527m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

image.thumb.png.6c26b82dc45ee023ef8908c72f2a181a.png

Edited by Junkie
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Junkie said:

eo taj deo sa uključivanjima i isključivanjima je horor projektovan. Furaš dvosmernom sa 2 trake, skreneš desno u dvosmernu sa 1 trakom, izađeš na regionalnu jednosmernu sa 1 trakom.

da, kapiram, ovo me malo podseća na ono isključenje oko novog sada što ide, isto je ovako nešto polu istripovano.

i meni nekad bude konfuzno gde šta kako, mada moram reći da kad imaš ovako "oštar" ugao da ideš levo, trebalo bi da bude mali red flag u fazonu - hej, što je ovo ovako a ne kako treba da bude 🙂

Link to comment
Share on other sites

Jebote, stao samo kamiondžija, onaj koji verovatno najviše gubi time što staje da vidi šta je sa ljudima.

Inače imala je i znak obaveznog smera i prešla preko duple pune da bi krenula kud je namerila, presuda je jasna da je retard bez neke opcije za opravdanje, imho.

  • Like +1 2

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, millanče said:

Inače imala je i znak obaveznog smera i prešla preko duple pune da bi krenula kud je namerila, presuda je jasna da je retard bez neke opcije za opravdanje, imho.

Pa da pomenuo sam gore a laki i dalje nastavlja sa teorijom crvene zastavice i zasto se nije upalila 🙂

Veliki plavi znak za obavezan pravac koji je trebala da vidi jer sta god da je radila, pogled je trebao da vuce na levu stranu i pogled preko ramena... A onda i obavezan pravac sa trouglom da svi idu pa tek onda ona... Medjutim izvalio sam da u BG maltene niko ne zna sta obrnuti trougao znaci, a najuocljivije je na mostaru gde se zalecu sa autoputa gde knez milosa ima prednost i ka sajmu i ka NBG.

  • Haha (+1) 1

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

Ne kažem da nije kriva i retard, i ovde je krivično gone za teže delo, nego da mi je ovo i nekako jasno kako može neko da se istripuje.. ono sa likovima koji mašu kroz prozor dok piče kontra stranom a svi im sviraju ne mogu nikako da skapiram sem da je namerno to uradio.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, FATA said:

Pa da pomenuo sam gore a laki i dalje nastavlja sa teorijom crvene zastavice i zasto se nije upalila 🙂Medjutim izvalio sam da u BG maltene niko ne zna sta obrnuti trougao znaci, a najuocljivije je na mostaru gde se zalecu sa autoputa gde knez milosa ima prednost... 

Tebra, ja sam izvalio da masovno ne znamo šta je stop, migavac i kružni tok, a kamoli obrnuti trougao :)

A onda kad nastanu saobraćajke zbog neznanja i nepoštovanja tih stvari, i pročitam  u komentarima VAPAJE za vise SEMAFORA I LEŽEĆIH POLICAJACA kao rešenje, onda se setim koliko smo retardirani :) 

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, FATA said:

Pa da pomenuo sam gore a laki i dalje nastavlja sa teorijom crvene zastavice i zasto se nije upalila 🙂

kao što rekoh, nije opravdanje ovoj da je napravila glupost i da je kriva za udes i da su putari uradili sve šta su mogli da obeleže to kako treba. jednostavno, postoje stvari koje nisu "logične" ljudima, iz ovog ili onog razloga i baš zato se na takvim mestima najčešće događaju nezgode.

čim je to slučaj, ne možemo da govorimo o tome da je to slučajnost jer se eto neki retard tu našao, već da je splet okolnosti ("osećaj", tip raskrsnice, obeležavanje, put koji je prethodio tom putu) takav da dovodi do "nejasne" situacije.

što neće opravdati onoga koji tu skrivi nezgodu/prekršaj i on će naravno odgovarati kao da je situacija bila 100% čista, tu nema šta da diskutujemo.

da li takvi ljudi treba da upravljajuju vozilom? ne znam, ko bi procenio i na koji način koliko je potencijalni vozač podložan "zbunjivanju". vožnja u jednom trenutku pređe u skoro polu-autonomnu radnju. vidiš saobraćajne znake ali ih i ne vidiš 🙂 Da svi voze kao dok su na obuci ili u prvih šest meseci posle polaganja (pričamo o normalnim vozačima a ne ložanama sa golf trojkom), pa gledaju svaki znak, koče unapred, ne ulaze u raskrsnicu dok nisu 100% sigurni itd, imam utisak da ne bi bilo dve saobraćajne nesreće godišnje.

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Lucky said:

kao što rekoh, nije opravdanje ovoj da je napravila glupost i da je kriva za udes i da su putari uradili sve šta su mogli da obeleže to kako treba. jednostavno, postoje stvari koje nisu "logične" ljudima, iz ovog ili onog razloga i baš zato se na takvim mestima najčešće događaju nezgode.

čim je to slučaj, ne možemo da govorimo o tome da je to slučajnost jer se eto neki retard tu našao, već da je splet okolnosti ("osećaj", tip raskrsnice, obeležavanje, put koji je prethodio tom putu) takav da dovodi do "nejasne" situacije.

što neće opravdati onoga koji tu skrivi nezgodu/prekršaj i on će naravno odgovarati kao da je situacija bila 100% čista, tu nema šta da diskutujemo.

da li takvi ljudi treba da upravljajuju vozilom? ne znam, ko bi procenio i na koji način koliko je potencijalni vozač podložan "zbunjivanju". vožnja u jednom trenutku pređe u skoro polu-autonomnu radnju. vidiš saobraćajne znake ali ih i ne vidiš 🙂 Da svi voze kao dok su na obuci ili u prvih šest meseci posle polaganja (pričamo o normalnim vozačima a ne ložanama sa golf trojkom), pa gledaju svaki znak, koče unapred, ne ulaze u raskrsnicu dok nisu 100% sigurni itd, imam utisak da ne bi bilo dve saobraćajne nesreće godišnje.

Mislim da kontam na šta ciljaš,, sve je to ok, mislim da je znacaan deo propusta tu i na nivou auto škola i načina na koji se one "prolaze".)

Ja se odlicno sećam da minuta jednog vožnje ni po autoputu ni noću nisam imao kad sam polozio 2003. Godine, mnoge infotmacije o pravilnom i bezbednom upravljanju vozilom morao sam da kupim u hodu, posebno oko autoputa i magistrala, što pitanjem, što kasnije na netu i na YT, i sasld onako "in hindsight" sam tek svestan koliko je to loše bilo tako. 

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

ima i toga da svež vozač ne zna šta radi, sad kad opet čitam šta sam napisao možda sam prerano ocenio da ne bi bilo nezgoda (nevezano za ovaj tvoj primer) više sam hteo da kažem da su oni sigurno u znatno budnijem stanju svesti nego što je vozač koji odavno vozi po rutini i ulazi u kola tako da mu je puls i dalje isti kao dok je hodao, za razliku od nekog što ima puls 200 čim sedne u auto jer se isprimao iz ovog ili onog razloga.

Ali svakako možemo da pravimo primere na konto tih situacija, evo i Fata je lepo primetio ovo uključenje iz Kneza Miloša ka sajmu. Meni pada napamet i Slavija recimo, uključenje iz Beogradske i Kralja Milana - ko tu ima prednost? 🙂 Obe strane imaju trougao.

Link to comment
Share on other sites

Just now, FATA said:

Nadam se da nisi ozbiljan?!🙂 

haha, pa ako ideš često tim putem, primetićeš da ovi iz Beogradske upadaju pre ovih iz Kralja Milana 🙂

Šta ćemo onda i sa pravilom izlaska iz kružnog toka? Da li vozilo u "unutrašnjem" prstenu ima prednost da izađe ili nema? 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Pa Beogradska i ima prednost u odnosu na Kralja Milana? Ili tvrdis obrnuto?

Kad si u kruznom toku vazi pravilo desne strane, tako da pri izlasku moras da pustis sve koji ti dolaze sa desna ili da se prestrojis u krajnju iz koje imas prednost.

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Dule_smor said:

Pa naravno da ovi iz Beogradske imaju prednost jer se ona prva uliva u Slaviju i samim tim su oni vec usli u kruzni pa zato ovi iz K.Milana moraju da ih sacekaju...Lucy pls

a šta znači prva se uliva? 🙂 prva se uliva kada gledamo odakle? 🙂 

ozbiljno pitam 🙂 

3 hours ago, FATA said:

Kad si u kruznom toku vazi pravilo desne strane, tako da pri izlasku moras da pustis sve koji ti dolaze sa desna ili da se prestrojis u krajnju iz koje imas prednost.

i kako to tačno izgleda u praksi? 🙂 ne sećam se da sam u životu na slaviji video da onaj iz unutrašnjeg prstena pušta sve koji dolaze s desne strane i pre nego što su iscrtali slaviju i posle toga 🙂

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Lucky said:

a šta znači prva se uliva? 🙂 prva se uliva kada gledamo odakle? 🙂 

ozbiljno pitam 🙂 

Nema veze sta se prvo uliva. Pre ulaska u KT vazi pravilo leve strane gde svi imaju prednost u odnosu na tebe. Nakon ulaska u KT vazi pravilo desne strane i to je to.

To sto u praksi niko ne postuje ne znaci puno jer u slucaju saobracajne nezgode ce se primenjivati pomenuta pravila. Tako da ako ti je leva strana ostecena mozes lagano da se kreces spoljnom trakom i juris te sto seku i da naplatis budalu. Mnogo ljudi npr. ne zna da pri ulasku u KT treba ukljuciti pokazivac pravca. Desni ako izlazis na prvom a levi ako izlazis na drugom i kasnijim iskljucenjima.

Veci problem od slavije su KT sa 2 trake, npr. kod metroa na vidikovcu i recimo kad se iskljucis u staroj pazovi pa do centra ima 3-4 KT (oni su mi najsveziji u secanju). Ljudi ne postuju svoje trake pa cesto iz desne seku unutrasnju da ne bi morali da usporavaju i prate krivinu. Par puta sam im uletao u krilo sa sirenom koja radi nasumicno a radila je svaki put (neverovatno)! Gde su reagovali sjajno i izbegli smo sudare. Sad kako mi se pezo raspada, a nedavno mi je crkla 5 brzina pred put pa sam vozio 4 nekih 1500km, uletace se bez sirene! 🙂

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, FATA said:

Nema veze sta se prvo uliva. Pre ulaska u KT vazi pravilo leve strane gde svi imaju prednost u odnosu na tebe. Nakon ulaska u KT vazi pravilo desne strane i to je to.

Pravilo leve strane ne postoji. A oni u KT imaju prednost samo zato što je kod nas uvek ispred KT, za one koji ulaze u KT, obrnuti trougao. Da ga nema, oni u KT bi morali da propuste ove koje ulaze u KT.

Edited by manson
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...