jasamnepismen Posted April 23, 2015 Author Report Share Posted April 23, 2015 Kako bi onda stranci dizali pare sa nasih automata? Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jogi_ Posted April 23, 2015 Report Share Posted April 23, 2015 Kako je to kod nas regulisano, ako je uopste i regulisano? Jel bi trebalo da se plati 20% koliko je pdv na usluge ili kako, sta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zr.ninja Posted April 23, 2015 Report Share Posted April 23, 2015 Čuo sam državljani Republike Srbije ne smeju da imaju račun u bilo kojoj stranoj banci. Osim ako imaju milijarde, onda smeju, ali psssst. btw, da li je neko pokušao da podiže € na lelenor bankomatima sa Skrill i sl karticama? Ne moze izgleda... http://www.elitesecurity.org/t482156-Podizanje-evra-sa-telenor-bankomata-payoneer-kartica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted April 23, 2015 Report Share Posted April 23, 2015 Kako je to kod nas regulisano, ako je uopste i regulisano? Jel bi trebalo da se plati 20% koliko je pdv na usluge ili kako, sta? Mislim da je tu problem bas ovo sto Kruko kaze - taj posao freelancera kod nas nije nikako definisan. Mislim da ti ne bi smeo da obavljas neku delatnost usluga za nekoga a da nemas otvorenu bar preduzetnicku radnju, gde onda placas pausalno porez. To se naravno ne isplati mnogima jer svakog meseca placaju 100-150 evra poreza i doprinosa a pitanje je uopste koliko zarade. PDV svakako nije opcija jer je to za vece firme. S druge strane znam da ima ona neka stavka gde placas neki dodatni porez ako su ti ukupni licni prihodi veci od tipa 1.600.000 din godisnje (sto za freelancera nije neki mnogo nemoguc broj, malo vise od 1.000e mesecno), ali ne znam kako se to vodi ako ti pare samo budu uplacene iz inostranstva, nemas ugovor o radu, nemas firmu, nista. Najverovatnije se onda desi ovaj Krukov scenario ako skontaju uopste :) Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasamnepismen Posted September 1, 2016 Author Report Share Posted September 1, 2016 Rzrkt! Neke stvari su se za prethodne 3 godine malo izmenile i situacija sa Skrillom nije više lepa kao što je bila. Acc mi je prebačen na merchant i kad sam se presabrao pre nekog vremena (ne znam sad tačnu računicu), ispostavilo se da gubim mnogo više para nego kad sam počeo da skidam pare, u međuvremenu je i Upwork izmenio neke stvari. Upwork>Skrill>random bankomat sa Skrill karticom Koje su alternative za dolazak do keša? Paypal je proradio u međuvremenu ali ne znam kakvo je cimanje sa našim bankama? Koje su provizije i do koje količine nije problem podizati pare sa računa? Mesečno bi moglo da bude i do 1k preko PP-a. Verujem da forumski pokeraši i kladioničari mogu najbolje da mi pomognu. Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
shoosh Posted September 1, 2016 Report Share Posted September 1, 2016 Izvadi i Payoneer karticu pa prebacuj na nju kada si blizu limita na Skrill-u (mislim da ako 3 meseca za redom predjes 2500e prelazis u merchant). Inace Skrill je u poslednjih 6 meseci eksperimentisao sa provizijama. Quote fml Link to comment Share on other sites More sharing options...
primo Posted September 1, 2016 Report Share Posted September 1, 2016 Ja sam cuo da sa Payoneer kad skidas kod nas na bankomatima, skidas i sebi kozu sa ledja zbog provizija i konverzija. Jel ima neko preciznu informaciju ili jos bolje neki primer ako je skidao barem 200 300$ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasamnepismen Posted September 2, 2016 Author Report Share Posted September 2, 2016 15 hours ago, shoosh said: Izvadi i Payoneer karticu pa prebacuj na nju kada si blizu limita na Skrill-u (mislim da ako 3 meseca za redom predjes 2500e prelazis u merchant). Inace Skrill je u poslednjih 6 meseci eksperimentisao sa provizijama. Ne mogu na Upworku da menjam gde mi prebacuju pare kako i kad hocu. Čim mi pare legnu na Skrill pojede ih mrak. Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
evgeniy Posted September 2, 2016 Report Share Posted September 2, 2016 moze malo vise informacija oko "pojede ih mrak"? da kucnem u drvo, vec 2 pune godine koristim Upwork/Skrill kombo, sve radi najnormalnije. okej, tu su te konverzije iz valute u valutu, provizije, itd, ali jos uvek nisam imao nekih ozbiljnijih problema da uzimaju vise nego sto znam da ce uzeti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doca Posted September 2, 2016 Report Share Posted September 2, 2016 pojede ih mrak jer su ga prebacili na merchant valjda, to je jedino logično pošto i ja do sada imam ista iskustva kao ti. @ jasamnepismen - je l' ne možeš da dodaš payoneer ili paypal pod "payment method" i raspoređuješ pare kako ti hoćeš? što se tiče svih koji rade preko upwork-a, pre nedelju dana su mi blokirali ceo nalog jer sam negde u porukama pristao na plaćanje preko paypala (iako se sa tim konkretnim klijentom to nije desilo recimo). tako da obratite pažnju šta kucate preko onog njihovog messengera, očigledno čitaju. Quote Novi forum smrdi Link to comment Share on other sites More sharing options...
FATA Posted September 2, 2016 Report Share Posted September 2, 2016 moze neko ako ga ne mrzi da pojasni malo kako funkcionise upwork? trazio sam neke poslove, ali ne znam sta bih mogao da radim da dopunim budzet... kontam da ne moras da budes raketni naucnik za neke od onih poslova? Quote prevelik ti avatar m8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
evgeniy Posted September 3, 2016 Report Share Posted September 3, 2016 (edited) ako si vec pravio account i trazio poslove, ne znam sta jos moze da se pojasni, a da sam vec nisi provalio =) u sustini, sve zavisi od posla za koji apliciras. mene je usralo i prvi posao sam nasao relativno brzo, posle tipa desetak dana. kad nadjes prvi (i odradis ga kako treba da bi dobio fin rating), sve ostalo ide lakse. Upwork je skoro menjao pricing, sto najvise pogadja frilensere koji rade manje poslove i cesto menjaju klijente, pa u tom slucaju ne stignu da zarade $500 i Upwork im redovno uzima 20%. naravno, sve ovo moze da se zaobidje ako se sa klijentom dogovoris da te placa van Upworka, ali onda nemas pojma da ces biti placen ili ne (Upwork garantuje da ces biti isplacen za sve hourly poslove koje radis). otprilike, moj savet bi bio da: napravis sto bolji profil i popunis sve sto mozes (portfolio, employment history,, itd) odradis neki od testova. ukoliko ti se ne dopada kako si prosao, mozes da biras da li ces pokazati ocenu na profilu ili ne pises normalne stvari kada apliciras za posao. provalices da se bukvalno 15 minuta od trenutka kada je posao postavljen, na isti prijavilo barem 25-50 ljudi, sto je malo nerealno. razlog su botovi i indusi koji bombarduju sve oglase koje vide i rade copy/paste. ovo ti istovremeno odmaze jer ce klijentu biti teze da te nadje (ne znam kako njima izgleda UI kada gledaju kandidate, to me oduvek zanimalo), ali istovremeno i pomaze jer ces moci da napises nesto bolje od njihovog "I very passionate about people and your happiness make me happy". citas opise poslova. klijenti cesto ostavljaju poruke u opisima, jer botovi/indusi ne citaju i apliciraju na sve i svasta. npr, ostavice "start your application with result of 2+2" na pocetku, a na kraju "begin your application with '10'" ili nesto slicno kako bi provalili da li si zaista procitao opis. budes iskren kada pises sta znas da radis i apliciras za poslove koje znas da ces moci da odradis do kraja. znam jednog lika koji je poceo da radi pre godinu i po dana recimo, ali vec ima "preko 5 godina iskustva" i barata sa barem 10 razlicitih tehnologija. naravno da mu je satnica dobra jer lik sabija sve zivo, ali ono sto je zapravo tuzno je da nalazi klijente bez obzira na sve to, valjda zato sto su vecina ljudi koji nemaju pojma koliko on zapravo zna/vredi, pa mu nije tesko da proda pricu. u moru 5.0 ratinga, postoji i jedan vrlo zanimljiv, od klijenta koji ocigledno zna sta prica. sa druge strane, ne znam kako je doslo do toga da klijent plati $2k da bi dosao do tog zakljucka, ali eto. dakle, potrudi se da prvi posao odradis kako treba da ne bi dobio sranje ocenu i time otezao nalazenje novih klijenata. budi uporan i u jednom trenutku ce krenuti cela prica. tehnicki ti nisam rekao nista sto verovatno sam nisi znao, ali slobodno pitaj ako te muci nesto konkretno. kad vec niko drugi nece da odgovori =c Edited September 3, 2016 by digrejzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evgeniy Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 juce devojka probala da skine sa Intezinog bankomata 5k dinara, ali je transakcija bila neuspesna, bankomat (onaj kod Kolarca) odmah izbacio karticu i nema para. par minuta kasnije je probala opet na Intezinom bankomatu u Knez Mihailovoj, tamo sve proslo bez problema. danas ja bacim pogled na stanje i vidim da su mi uredno skinuli i tih neuspelih 5 hiljada. isao sam do banke, ali rekose da mogu da pomognu samo ako je u pitanju njihova kartica/korisnik i da se obratim nadleznoj banci. pitao sam ih da li mogu da dobijem neku vrstu potvrde da oni nisu isplatili taj novac, odnosno, da postoji neki zapis da je bankomat odbio karticu u vreme transakcije, ali rekli su da ne mogu da pomognu i da se obratim Skrillu, pa ce oni da se obrate njima i tako u krug, da bi se ustanovilo da li je doslo do greske (ili ja lazem). pisao sam ticket Skrillu upravo sad, videcu sta ce oni reci, ali zar zaista ne postoji nikakav dokaz koji mogu da prilozim kako bih dokazao da nisam uzeo pare? je l' se ovo nekome vec desavalo? i jos bitnije, je l' na kraju uspeo da vrati novac?' gracias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evgeniy Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 (edited) u pravu si za balance/total balance, sredstva su trenutno samo rezervisana. transakcija ne postoji u "Last Transactions" tabeli, vec samo u Skrill Prepaid Card > Authorisation History. poslao sam screenshot Skrillu, sa najjednostavnim mogucim objasnjenjem i unapred odgovorio na gomilu generickih pitanja kako bi oni sto pre presli na stvar. ici cu opet do banke i probati da zaobidjem salteruse. imaju i jebenu kameru na bankomatu na kraju krajeva, da je sve kako treba ovo bi moglo da se resi verovatno istog dana, ali ne, daj da budemo govna i da se razvlacimo jer nas boli kurac. btw, ne kapiram foru za HDD, ali verujem da je nesto gotivno u pitanju! edit: sad se setih, vica kornjaca sve pamti! Edited October 27, 2016 by digrejzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fushi.ryuu Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 Bankomat bi kod neuspešne transakcije trebalo da ti izbaci i slip da je transakcija bila neuspešna, upravo da bi se takve situacije lakše rešile. Quote .: l@w.: co-founder of kouteki Link to comment Share on other sites More sharing options...
togFU Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 40 minutes ago, tortky said: tražiš da pričaš sa menadžerom poslovnice (makar napravio scenu tamo) ne znam da li si počeo da furaš ovakvu frizuru? :DDD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evgeniy Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 1 hour ago, fushi.ryuu said: Bankomat bi kod neuspešne transakcije trebalo da ti izbaci i slip da je transakcija bila neuspešna, upravo da bi se takve situacije lakše rešile. nista tog tipa nije izaslo iz bankomata. desavalo mi se barem desetak puta da transakcija ne prodje, ali uvek isto - samo ispljune karticu (i ne skine mi iznos sa faking racuna :(). otisao sam opet i uctivo objasnio problem i insistirao da mi daju bilo kakvu vrstu potvrde da mi bankomat nije izbacio novac kako bih ubrzao proces reklamacije sa Skrillom. naravno, devojka sa saltera je ponavljala kako to ne moze tek tako, da ce morati Skrill da kontaktira Intezu, itd, pa sam je zamolio da pozove sefa poslovnice ili tu drugu sluzbu koja je zaduzena za bankomate da dobijem vise informacija. dosla sefica poslovnice, ponovo ispricao sve i naglasio cinjenicu da postoje dve situacije - 1) da je Skrill u trenutku transakcije odbio da mi isplati novac, a da mi je bankomat ipak skinuo iznos, i 2) da mi je Skrill dozvolio da podignem novac, a da mi bankomat nije dao kintu. u svakom slucaju, Intezina greska. sefica je ponovila istu pricu, ali onda ipak pozvala tu drugu sluzbu, da bi oni rekli da to ne mogu da urade(?!) i da se obratim Skrillu i cekam taj ceo proces njihovog dopisivanja (koji moze da traje i do 45 dana). bili su skroz ljubazni i nisam bas hteo da napinjem ljude ako vec ne mogu nista da urade i ako mora da se prati ta prokleta procedura, nadam se da ce na kraju sve biti kako treba. a takodje cu se i radovati kad/ako mi "misteriozno" legne tih par hiljada. jebiga =c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasamnepismen Posted October 27, 2016 Author Report Share Posted October 27, 2016 Od kad to? Ortaku je pre jedno 20ak dana stigla prva kartica. Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruja Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 nije to SAMO SORABIJA fazon https://www.ewallet-optimizer.com/mastercards-not-available-non-sepa-countries-anymore/ U principu posto je skrill skoro promenio card issuere, poslali su svima nove kartice koje traju jos tri godine tako da bi trebalo da smo barem mi sigurni u tom periodu, a svakako u naredne tri godine ce dosta toga biti regulisano i u ovom divljem zapadu, a i uci cemo u Juneju :DDDDDDDDDDDDDDD Ako ste i postojeci korisnik netellera, pokusajte da zatrazite novu ako vam stara uskoro istice, mada mislim da je taj voz vec prosao. Ljudi koji tek otvaraju acc, verovatno im je sad jedina opcija Ecopayz i nek se reguju preko ovog linka posto ce imati odredjene benefite od tog referala Quote gruja novi alenko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
evgeniy Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 On 9/2/2016 at 3:45 PM, Doca said: što se tiče svih koji rade preko upwork-a, pre nedelju dana su mi blokirali ceo nalog jer sam negde u porukama pristao na plaćanje preko paypala (iako se sa tim konkretnim klijentom to nije desilo recimo). tako da obratite pažnju šta kucate preko onog njihovog messengera, očigledno čitaju. jesu ti vratili pristup posle ovoga? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobrivoje Posted October 28, 2016 Report Share Posted October 28, 2016 (edited) Da, bukvalno sam im napisao da "neću više" i odblokirali su dovoljno brzo (isti ili sledeći dan). Edit: što se tiče ovih kartica , ja sam uspeo da naručim Payoneer karticu pre 10ak dana i juče je stigla tako da ako je to nekome opcija požurite dok ne zabrane (ako već nisu :D) Edited October 28, 2016 by dobrivoje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
primo Posted October 28, 2016 Report Share Posted October 28, 2016 (edited) Nije li ta Payoneer kartica u dolarima, pa placas quadruple konverziju iz dolara u evre pa iz evra u dinare po nekom kriminalnom kursu kad skidas sa bankomata? Edited October 28, 2016 by primo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evgeniy Posted November 11, 2016 Report Share Posted November 11, 2016 (edited) mali apdejt sto se tice onih para koje nisam dobio na Intesa ATMu. Skrillov odgovor je bio da se novac automatski vraca petnaest dana nakon neuspele transakcije, sto se juce i desilo. takodje: Spoiler What you can do in the meantime is contact the bank and ask them to send an official confirmation to us that the transaction was not successful and that they will not debit it. The information we want from them should include: • their merchant code • your name • your card details • the authorisation code for the payment in question • details of the failed transaction …and any other information that might help us release the money back to your balance sooner than the above mentioned period. They should send the information to help@skrill.com. s obzirom da me Intesa fino iskulirala onomad kada sam isao da trazim bilo kakav dokaz da nisam dobio novac, jednostavnije je bilo sacekati tih petnaest dana. ovo mi je prvi takav slucaj u dve godine koriscenja njihovog ATMa, nadam se i poslednji. Edited November 11, 2016 by digrejzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruja Posted November 23, 2016 Report Share Posted November 23, 2016 Pa s obzirom da nam ukidaju kartice, izgleda da ce definitivno biti poslednji :c Jutros kada sam se ulogovao na neteler rekose mi da necu moci da koristim karticu od 25. novembra. Na skrillu jos nikakvo obavestenje...sad treba videti kako iskoristiti jebenu osobnu iskaznicu:( Quote gruja novi alenko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doca Posted November 23, 2016 Report Share Posted November 23, 2016 meni stigao mail od Skrilla jutros: We regret to inform you that as of 25 November 2016, we will no longer offer the Skrill Prepaid MasterCard® in your country. You will not be able to use your card but your Skrill Account remains fully functional and your balance is unaffected. You can withdraw funds from your Skrill Account to your bank account or send money to any other Skrill user or online business accepting Skrill. :( Quote Novi forum smrdi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.