Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

nemam pojma, ne deluje mi kao problem, verujem da je sve stvar navike i naravno intuitivnosti. kao ono kad su stavili touch dugmiće na volan pa smo bili na fazon wtf kako ćeš pod prstima da osetiš šta klikćeš.

ako na taj način ima intuitivnosti pa ono rikverc dugme je malo veće i udubljeno a vozi manje i ispupčeno (npr) ok sam sa tim 🙂 ako mogu bez gledanja da podešavam cruise kontrol ili šta god već u kolima u sred autoput vožnje, valjda mogu i kad se parkiram 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja tu ne vidim ništa intuitivno, mislim ručica mi je uvek nekako logična, pogotovo to što kaže Junkie kad treba da se uparkiravaš pa ideš napred-nazad, a sve vreme motaš i volan, prosto ga mnogo lakše nađem. Doduše moguće i da je do toga što sam mator pa sam navikao na ručicu, a nekim milenijalcima bi to bilo ok, čak i poželjnije, a ovo prave samo za nas penzionere. 

Ovako izgleda u Tucsonu, uopšte ne vidim ništa intuitivno ovde, imaš tri dugmeta i to je to 🙂

ZBE9oWpfip5ixmijAppWDOesphBKFTA6FBwLinp7

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Zwerko said:

Ovako izgleda u Tucsonu, uopšte ne vidim ništa intuitivno ovde, imaš tri dugmeta i to je to 🙂

pa ne znam, meni je intuitivno 🙂 imaš dugme Drive koje ima ovu crticu da je osetiš pod prstom, N mi deluje malo udubljenije a R kao "lopatica" 🙂 sve osetiš pod prstom i naravno dovoljno razdvojeno. Ja bih iskreno N prebacio negde sa strane takođe, ali ajde da ne izvoljevam a i valjda mora da bude u centru.

 

na drugo gledanje 🙂 ono što mi NIJE intuitivno je raspored dugmića - Drive bi trebalo da bude "napred" tj. ka napred gde je R a rikverc u smeru u kojem ideš u rikverc, ako već mogu da zakeram 🙂

Link to comment
Share on other sites

kakav si nazadaš!

meni je ok da je menjač dobar i dobre izrade i osećaja (lol gej) ako je manuelni - ne volim "jeftine" menjače i npr na Renegade nikako nisam uspeo da se naviknem na to da je tako loš 🙂 u suprotnosti npr honda ima super fini "sportski" menjač i sve pet (u tim klasama vozila ofc pričam).

međutim automatski koji je i ono "fire and forget" gde ga generalno ni ne pipaš dok se ne parkiraš stvarno me baš briga kako izgleda i u tom smislu mi je nepotreban.  A mislim da to shvataju i ovi što ih prave pa je sve više tih automatskih menjača zapravo kao neka kvazi palica a češće neki romb, kamen, kvadrat, prsten šta god - kad ga već tako praviš samo ga izbaci onda komplet.

doduše, sad moram da se ispravim i demantujem samog sebe - ako ima onaj poluautomatski mod tako da menjaš brzine na "gore-dole", onda i dalje ima smisla da bude palica kao tradicionalni menjač.

Link to comment
Share on other sites

haha, šetnja ulicom sa preponama! 🙂

 

bogami, neko se setio i ovo čak i napravio, ne verujem da ovo ima da se kupi ovako "out of the box" što se kaže 🙂

Link to comment
Share on other sites

Svi koji su želeli da nakon gledanja knight ridera imaju mogućnost da razgovaraju sa svojim automobilom, budućnost je stigla!

pravo pitanje je samo da li ste mislili da ćete morati da čekate 40ak godina ili ste mislili da će biti ranije ili kasnije?

Quote

Mercedes-Benz is putting ChatGPT on the road. The automaker is using Microsoft’s Azure OpenAI Service to bring the viral natural-language model to its in-car voice assistant. It will initially be available in a three-month beta program for US customers in select vehicles, but Mercedes says it will consider a broader and more permanent rollout in the future. ChatGPT integration could put the automaker’s “Hey Mercedes” voice assistant on steroids. Rather than merely answering simple and pre-programmed commands like “Turn up the heat” or “What’s the forecast,” it can carry natural conversations about virtually any topic, including contextual follow-up questions.

 

Link to comment
Share on other sites

Na domaćoj sceni zagađenja i pravila ništa novo, katalizator i dalje nije tema pregleda na tehničkom nove dve godine :))

 

"Новом допуном правилника, која је изашла пре пар дана, у принципу се за возаче ништа не мења. Са гледишта возача се од 5. јула ништа неће променити. Ми у принципу не контролишемо катализатор, теоријски да, контролишемо поседовање катализатора, али оно што ми радимо је контролисање издувних гасова", наводи Влада Маринковић из Националне асоцијације техничких прегледа.

У Националној асоцијацији техничких прегледа кажу да се спорне одредбе одлажу за још две године.

Link to comment
Share on other sites

Znači sad je vreme da prodam Pežoa, kojem je ofc katalizator izvađen pre nego što sam ga kupio pre 10 godina, što se kaže dok još može.

 

Tražim hiljadu i po (moj te pipo), pa ako dobijem hiljadarku eto sreće 😄

 

 

QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)

relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, absolute said:

Verovatno tako što je nivo izduvnih gasova prilagođen izduvnim gasovima juga i zastave koji nemaju katalizator fabrički :tf:

Ali kao bila je priča da je merenje izduvnih gasova prilagođeno euro standardu koji ispunjava auto? Tipa ako je ne znam Euro 5 dizel on mora da ima i DPF i EGR i da izduvni gasovi budu u nekim xx granicama. Ako je benzinac onda ima katalizator od Euro 1 norme koliko sam video, a Yugo i Zastava prosto nisu u toj euro kategoriji uopšte 😄 Samim tim i ispunjavaju sve uslove jer koliko sam ja skontao ti samo ne smeš da imaš auto koji je modifikovan u odnosu na to šta mu je norma za izduvne gasove, ako nije podržavao normu to je ok. 

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, manson said:

Nego, šta mislite, hoće li i 2025. opet da produže ovo za izduvne gasove za još 2 godine? 🙂 

Cisto politicka/populisticka odluka je u pitanju.

Katalizator je trebalo da ubace da ne moze da se prodje bez njega da konacno trovaci prestani da voze kola za koja nemaju pare.

  • Like +1 1
  • Downvote (-1) 1
Link to comment
Share on other sites

Cisto politicka/populisticka odluka je u pitanju.
Katalizator je trebalo da ubace da ne moze da se prodje bez njega da konacno trovaci prestani da voze kola za koja nemaju pare.
Slažem se. Takodje treba zabraniti i mogućnost da se uveze auto bez katalizatora/filtera ako fabrički treba da ga ima.
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, manson said:

Nego, šta mislite, hoće li i 2025. opet da produže ovo za izduvne gasove za još 2 godine? 🙂 

 

3 hours ago, killYg0r said:

Cisto politicka/populisticka odluka je u pitanju.

Katalizator je trebalo da ubace da ne moze da se prodje bez njega da konacno trovaci prestani da voze kola za koja nemaju pare.

Dokle god to generiše novac neće biti promene. To čak nije ni iz ugla "narod će da se buni što ne može da registruje kola" nego je fora da takvom odlukom se smanjuje priliv u budžet.

Isto kao i ovo oko zabrane pušenja u zatvorenom itd (pričam isto iz ugla zaštite životne sredine). Jednostavno niko to neće da uvede jer misle da će da smanji priliv od akciza, od prometa u objektima itd. Nema veze dal' to povećava broj bolesnika pa koje treba da lečiš itd, ko to računa!

tako da sve te stvari kod nas neće nikada uvesti dok ne dođe do poslednjeg trenutka zahteva od strane EU da se to mora sprovesti za priključenje.

Na kraju krajeva i ova Grujičić je javno i rekla da Siniša Mali se buni oko zabrane pušenja u zatvorenom :)) tj. protivi se tom zakonu. Znači ministar ekonomije ne dozvoljava zakon koji je napravila ministarka zdravlja i povezan je sa zdravljem 🙂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...