Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

3 hours ago, killYg0r said:

Samo jos april da dodje, pa da se vrati letnji set 18!

 

jes' malo izgleda bangavo sa ovim zimskim 🙂

ali other than that, svaka čas' !

1 hour ago, killYg0r said:

Inace tablice su stigle na 23xx + u BG-u. Jel postoji negde info koliko se kola registruje mesecno/godisnje?

pa ono, to je verovatno moguće proceniti po prodaji, tipa:

Quote

- U Srbiji se potrošači prema svojim mogućnosti i platnoj sposobnosti, logično, više opredeljuju za kupovinu korišćenih vozila. Kada se u našoj zemlji godišnje proda 25.000 do 30.000 novih automobila, istovremeno se registruje više od 150.000 polovnih. Od tih korišćenih, 80 odsto je starosti preko 10 godina i taj trend se ne menja.

i

Quote

 

U Srbiji je u januaru ove godine prodato 1.250 novih putničkih vozila, što je za oko 15 odsto više u odnosu na isti mesec lane, kada je registrovano 1.098 automobila iz salona, saznaju "Novosti".


 

Znači eto, cirka 200k godišnje ako je verovati ovim brojkama plus imaš onu određenu količinu koji menjaju saobraćajne i dalje jer su imali Č Ž i to, ili su nekom istekle etc. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, mikser said:

Za 5 godina se stiglo od BG 1000 - ** do BG 2300 - **, i to su samo regularna vozila, bez taksija i sl.

peru se pare, isto kao i sa stanovima, fantomi registruju automobile da pokažu da ide prodaja!

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, mikser said:

Pa, da, fantomi. Nerealne brojke. Nije se uopste uvecao broj automobila u Beogradu

Sad sam bukvalno gledao u beogradskoj hronici statistika oko parkinga itd.

Kaže ima 35.000 parking mesta obeleženih u zonama i tipa 15.000 u garažama ili tako nešto a registrovanih vozila u Beogradu je 500.000 !

Link to comment
Share on other sites

Napojim ih Ismetom Mujezinovicem za te zone. Bukvalo je situacija sa bar 80% parking mesta koja su ofarbali i postavili znake za ubiranje haraca upravo ta: vec postojeca povrsina koju su ofarbali i postavili znake. Time su, sad kao,  "resili" problem parkiranja. Resili? Nista se nije promenilo, guzve su i dalje tu, vise slobodnog mesta nego ranije prosto nema. Jedina promen aje placanje. Ako ti treba mesto u odredjenom kraju, kao sto vecini i treba, inace ne bi ni dolazili tu, kampujes na sva 4 migavca i cekas kad ce neko da izadje ili jednostavno odustanes.

A sa druge strane, makar neke zone na Novom Beogradu pretezno zvrje poluprazne i mozes da biras gde ces da stanes. No, zato svaki parking koji ipak nisu mogli da prisvoje, a nalazi se neposredno pored  zone - pretrpan. I tako ispada da rezident koji ima pravo na godisnju kartu u svom kraju, placa za "privilegiju" parkiranja u blizini svog doma pored zivog parkinga napravljenog primarno za stanare koji tu zive.

Edited by mikser
Link to comment
Share on other sites

Sad sam bukvalno gledao u beogradskoj hronici statistika oko parkinga itd.
Kaže ima 35.000 parking mesta obeleženih u zonama i tipa 15.000 u garažama ili tako nešto a registrovanih vozila u Beogradu je 500.000 !
Dobro ali je to broj parking mesta u zonama - ona koja znaju pošto ih naplaćuju pa vode evidenciju. Van centra grada i delova Nbgd imaš gomilu zvaničnih parking mesta koja nisu zonirana, ta brojka je svakako nekoliko puta veća. Ali da fali, naravno da fali i to dobrano.

S tim da mislim da je taj problem nerešiv izgradnjom novih parking mesta, pogotovu što i ostatak infrastrukture ne može da izdrži taj broj automobila. Problem je što je javni prevoz katastrofa (da ne pričam da ćemo da puknemo ogromne pare u metro koji neće rešiti bukvalno ništa) i zato što je posedovanje i korišćenje kola realno jeftino pa se ljudima isplati da imaju auto koji vredi 1.000 evra i koji voze pet puta godišnje jer nemaju za gorivo, to je fazon bar 20-30% od tih 500.000. S tim da i jedno i drugo mora da se rešava uporedo ali mi deluje da nema volje ni za jednim.

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, mikser said:

Napojim ih Ismetom Mujezinovicem za te zone. Bukvalo je situacija sa bar 80% parking mesta koja su ofarbali i postavili znake za ubiranje haraca upravo ta: vec postojeca povrsina koju su ofarbali i postavili znake. Time su, sad kao,  "resili" problem parkiranja. Resili? Nista se nije promenilo, guzve su i dalje tu, vise slobodnog mesta nego ranije prosto nema. Jedina promen aje placanje. Ako ti treba mesto u odredjenom kraju, kao sto vecini i treba, inace ne bi ni dolazili tu, kampujes na sva 4 migavca i cekas kad ce neko da izadje ili jednostavno odustanes.

A sa druge strane, makar neke zone na Novom Beogradu pretezno zvrje poluprazne i mozes da biras gde ces da stanes. No, zato svaki parking koji ipak nisu mogli da prisvoje, a nalazi se neposredno pored  zone - pretrpan. I tako ispada da rezident koji ima pravo na godisnju kartu u svom kraju, placa za "privilegiju" parkiranja u blizini svog doma pored zivog parkinga napravljenog primarno za stanare koji tu zive.

Normalno da to za to služi, da zarade pare 🙂 Na veoma malom i ograničenom delu zona zapravo ima smisla, jer stvarno pomogne tipa ako su firme okolo i onda dođu svi zaposleni itd pa stanari nemaju gde, ali to nije prečest slučaj tj. većinski procenat tih zona. Ovako gledam kod sebe po kraju, tipa stavili zonu u deo gde inače nije bilo kola, ali eto, da se to zonira 🙂

Sad su skoro iscrtali parking mesta tamo između Kruševačke i Maksima Gorkog do Ustaničke, tako da će i tu zona za koji mesec. Sad doduše verovatno kad se završe izbori.

7 hours ago, Zwerko said:

Dobro ali je to broj parking mesta u zonama - ona koja znaju pošto ih naplaćuju pa vode evidenciju. Van centra grada i delova Nbgd imaš gomilu zvaničnih parking mesta koja nisu zonirana, ta brojka je svakako nekoliko puta veća. Ali da fali, naravno da fali i to dobrano.

ma dobro, naravno, kako bi pa i izračunali kad imaš ulice gde se parkiraju i levo i desno bez parking mesta, ali da kažemo da "sistem funkcionoše" plus ta mesta koja ti pominješ. Brojke jesu veće, ali je činjenica da se magično ne pojavljuju nova parking mesta na onu cifru od 30k novih vozila u beogradu godišnje ili šta rekosmo.

Plus, malo je offtopic, ali negde je Igor napisao kako su žene u SUV najveća opasnost trenutno i ono, to je sigurno tačno, ALI mislim da su Wolt-Glovo ekipa lagano preuzeli titulu.

Znači prvo voze one bicikle iskaču samo sa svih strana, ja koji nemam ništa protiv biciklista generalno i na fazon sam neka voze, dajte staze, mogu i trotoarom i ulicom, gde će drugo ako nema staza, ali ovi su nenormalni.

Onda naredna kategorija ovi što su kupili svaki mogući krš po oglasima pa odjednom ponovo na ulicama grada imamo Jugo i kečeve od pre 30 godina i raspale dacie solenze i tako to koji ne znam kako se kreću 🙂 i to sve sa tablicama ono Loznica, Niš, Bor, ali uredno voze wolt :))

Mislim, šta će ljudi, neka rade i zarade kad već nema šta drugo da se radi, ali baš je primetna ta promena i naravno parkiranje gde god stignu.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucky said:

Plus, malo je offtopic, ali negde je Igor napisao kako su žene u SUV najveća opasnost trenutno i ono, to je sigurno tačno, ALI mislim da su Wolt-Glovo ekipa lagano preuzeli titulu.

Znači prvo voze one bicikle iskaču samo sa svih strana, ja koji nemam ništa protiv biciklista generalno i na fazon sam neka voze, dajte staze, mogu i trotoarom i ulicom, gde će drugo ako nema staza, ali ovi su nenormalni.

Cela dostavljac ekipa trenutno dominira nebezbednost u saobracaju na potpuno novom nivou.

Uspeli su cak da pobede taksiste, komercijaliste i old school dostavljace iz belih kombija.

Link to comment
Share on other sites

To je bilo iz vremena kad je neko zapravo morao da zna da vozi bajs da bi se provlačio kroz gužvu u NY. Svi dostavljači sada voze ebike sa gasom, praktično kao motor samo je malo manji. I naravno veze s vezom nemaju niti ih interesuju propisi ili bilo šta, kombinuju kolovoz i trotoar kako im odgovara, crveno svetlo nije za njih jer su na bajsu i slično. Slažem se da su uspeli da zajebu sve ostale govnare u saobraćaju...

  • Like +1 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Junkie said:

 

da je ovako pa ni po jada što se kaže 🙂 ovi cepaju na potpuno novim levelima igre 🙂 kao neki karmagedon tj. quarantine samo ne voze taksi sa ručnim topom nego elektro bajs ili raspalog moskviča :))

2 hours ago, killYg0r said:

Cela dostavljac ekipa trenutno dominira nebezbednost u saobracaju na potpuno novom nivou.

Uspeli su cak da pobede taksiste, komercijaliste i old school dostavljace iz belih kombija.

mene čudi da nema više nekih pogibija ili ozbiljnih incidenata do sada sa njima.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...