Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

33 minutes ago, mikser said:

Pa, da, fantomi. Nerealne brojke. Nije se uopste uvecao broj automobila u Beogradu

Sad sam bukvalno gledao u beogradskoj hronici statistika oko parkinga itd.

Kaže ima 35.000 parking mesta obeleženih u zonama i tipa 15.000 u garažama ili tako nešto a registrovanih vozila u Beogradu je 500.000 !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Napojim ih Ismetom Mujezinovicem za te zone. Bukvalo je situacija sa bar 80% parking mesta koja su ofarbali i postavili znake za ubiranje haraca upravo ta: vec postojeca povrsina koju su ofarbali i postavili znake. Time su, sad kao,  "resili" problem parkiranja. Resili? Nista se nije promenilo, guzve su i dalje tu, vise slobodnog mesta nego ranije prosto nema. Jedina promen aje placanje. Ako ti treba mesto u odredjenom kraju, kao sto vecini i treba, inace ne bi ni dolazili tu, kampujes na sva 4 migavca i cekas kad ce neko da izadje ili jednostavno odustanes.

A sa druge strane, makar neke zone na Novom Beogradu pretezno zvrje poluprazne i mozes da biras gde ces da stanes. No, zato svaki parking koji ipak nisu mogli da prisvoje, a nalazi se neposredno pored  zone - pretrpan. I tako ispada da rezident koji ima pravo na godisnju kartu u svom kraju, placa za "privilegiju" parkiranja u blizini svog doma pored zivog parkinga napravljenog primarno za stanare koji tu zive.

Edited by mikser
Link to comment
Share on other sites

Sad sam bukvalno gledao u beogradskoj hronici statistika oko parkinga itd.
Kaže ima 35.000 parking mesta obeleženih u zonama i tipa 15.000 u garažama ili tako nešto a registrovanih vozila u Beogradu je 500.000 !
Dobro ali je to broj parking mesta u zonama - ona koja znaju pošto ih naplaćuju pa vode evidenciju. Van centra grada i delova Nbgd imaš gomilu zvaničnih parking mesta koja nisu zonirana, ta brojka je svakako nekoliko puta veća. Ali da fali, naravno da fali i to dobrano.

S tim da mislim da je taj problem nerešiv izgradnjom novih parking mesta, pogotovu što i ostatak infrastrukture ne može da izdrži taj broj automobila. Problem je što je javni prevoz katastrofa (da ne pričam da ćemo da puknemo ogromne pare u metro koji neće rešiti bukvalno ništa) i zato što je posedovanje i korišćenje kola realno jeftino pa se ljudima isplati da imaju auto koji vredi 1.000 evra i koji voze pet puta godišnje jer nemaju za gorivo, to je fazon bar 20-30% od tih 500.000. S tim da i jedno i drugo mora da se rešava uporedo ali mi deluje da nema volje ni za jednim.

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, mikser said:

Napojim ih Ismetom Mujezinovicem za te zone. Bukvalo je situacija sa bar 80% parking mesta koja su ofarbali i postavili znake za ubiranje haraca upravo ta: vec postojeca povrsina koju su ofarbali i postavili znake. Time su, sad kao,  "resili" problem parkiranja. Resili? Nista se nije promenilo, guzve su i dalje tu, vise slobodnog mesta nego ranije prosto nema. Jedina promen aje placanje. Ako ti treba mesto u odredjenom kraju, kao sto vecini i treba, inace ne bi ni dolazili tu, kampujes na sva 4 migavca i cekas kad ce neko da izadje ili jednostavno odustanes.

A sa druge strane, makar neke zone na Novom Beogradu pretezno zvrje poluprazne i mozes da biras gde ces da stanes. No, zato svaki parking koji ipak nisu mogli da prisvoje, a nalazi se neposredno pored  zone - pretrpan. I tako ispada da rezident koji ima pravo na godisnju kartu u svom kraju, placa za "privilegiju" parkiranja u blizini svog doma pored zivog parkinga napravljenog primarno za stanare koji tu zive.

Normalno da to za to služi, da zarade pare 🙂 Na veoma malom i ograničenom delu zona zapravo ima smisla, jer stvarno pomogne tipa ako su firme okolo i onda dođu svi zaposleni itd pa stanari nemaju gde, ali to nije prečest slučaj tj. većinski procenat tih zona. Ovako gledam kod sebe po kraju, tipa stavili zonu u deo gde inače nije bilo kola, ali eto, da se to zonira 🙂

Sad su skoro iscrtali parking mesta tamo između Kruševačke i Maksima Gorkog do Ustaničke, tako da će i tu zona za koji mesec. Sad doduše verovatno kad se završe izbori.

7 hours ago, Zwerko said:

Dobro ali je to broj parking mesta u zonama - ona koja znaju pošto ih naplaćuju pa vode evidenciju. Van centra grada i delova Nbgd imaš gomilu zvaničnih parking mesta koja nisu zonirana, ta brojka je svakako nekoliko puta veća. Ali da fali, naravno da fali i to dobrano.

ma dobro, naravno, kako bi pa i izračunali kad imaš ulice gde se parkiraju i levo i desno bez parking mesta, ali da kažemo da "sistem funkcionoše" plus ta mesta koja ti pominješ. Brojke jesu veće, ali je činjenica da se magično ne pojavljuju nova parking mesta na onu cifru od 30k novih vozila u beogradu godišnje ili šta rekosmo.

Plus, malo je offtopic, ali negde je Igor napisao kako su žene u SUV najveća opasnost trenutno i ono, to je sigurno tačno, ALI mislim da su Wolt-Glovo ekipa lagano preuzeli titulu.

Znači prvo voze one bicikle iskaču samo sa svih strana, ja koji nemam ništa protiv biciklista generalno i na fazon sam neka voze, dajte staze, mogu i trotoarom i ulicom, gde će drugo ako nema staza, ali ovi su nenormalni.

Onda naredna kategorija ovi što su kupili svaki mogući krš po oglasima pa odjednom ponovo na ulicama grada imamo Jugo i kečeve od pre 30 godina i raspale dacie solenze i tako to koji ne znam kako se kreću 🙂 i to sve sa tablicama ono Loznica, Niš, Bor, ali uredno voze wolt :))

Mislim, šta će ljudi, neka rade i zarade kad već nema šta drugo da se radi, ali baš je primetna ta promena i naravno parkiranje gde god stignu.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucky said:

Plus, malo je offtopic, ali negde je Igor napisao kako su žene u SUV najveća opasnost trenutno i ono, to je sigurno tačno, ALI mislim da su Wolt-Glovo ekipa lagano preuzeli titulu.

Znači prvo voze one bicikle iskaču samo sa svih strana, ja koji nemam ništa protiv biciklista generalno i na fazon sam neka voze, dajte staze, mogu i trotoarom i ulicom, gde će drugo ako nema staza, ali ovi su nenormalni.

Cela dostavljac ekipa trenutno dominira nebezbednost u saobracaju na potpuno novom nivou.

Uspeli su cak da pobede taksiste, komercijaliste i old school dostavljace iz belih kombija.

Link to comment
Share on other sites

To je bilo iz vremena kad je neko zapravo morao da zna da vozi bajs da bi se provlačio kroz gužvu u NY. Svi dostavljači sada voze ebike sa gasom, praktično kao motor samo je malo manji. I naravno veze s vezom nemaju niti ih interesuju propisi ili bilo šta, kombinuju kolovoz i trotoar kako im odgovara, crveno svetlo nije za njih jer su na bajsu i slično. Slažem se da su uspeli da zajebu sve ostale govnare u saobraćaju...

  • Like +1 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Junkie said:

 

da je ovako pa ni po jada što se kaže 🙂 ovi cepaju na potpuno novim levelima igre 🙂 kao neki karmagedon tj. quarantine samo ne voze taksi sa ručnim topom nego elektro bajs ili raspalog moskviča :))

2 hours ago, killYg0r said:

Cela dostavljac ekipa trenutno dominira nebezbednost u saobracaju na potpuno novom nivou.

Uspeli su cak da pobede taksiste, komercijaliste i old school dostavljace iz belih kombija.

mene čudi da nema više nekih pogibija ili ozbiljnih incidenata do sada sa njima.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, togFU said:

navodno da možeš da voziš iz trećeg lica, kao u video igri 😄

 

wow, such safety 🙂 many wow 🙂

ovo mora biti generalno dosta ograničeno nekako, ne vidim realan scenario da se ovako voze kola 🙂

12 hours ago, dovlagsi said:

Seat Leon Cupra i Audi S3, kola koja su mi ostala draga zbog žute boje. Što se Jeep-a tiče, Renagade je odličan u žutom a i ovaj novi kombo žuto/crno glosi mi je fino na slici bar. 

ne sviđa mi se dačia dupe, napred je još i ok. 

renegade je žuti vrlo solidan jeste, mada dobro nabadaju i narandžastu i crvenu za renegade (a kapiram i ostatak game samim tim)

 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da kasniš već jedno 3-4 godine sa tom pričom, bio je neki klip lik u Hrvatskoj sa Teslom zaglavio u koloni, vadi drona, ide okolo da snimi koliko ispred je gužva. S tim da je to malo problematično sa zakonske strane, makar u Srbiji - tebi treba praktično dozvola za svako poletanje drona i lokaciju gde ćeš leteti :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zwerko said:

Mislim da kasniš već jedno 3-4 godine sa tom pričom, bio je neki klip lik u Hrvatskoj sa Teslom zaglavio u koloni, vadi drona, ide okolo da snimi koliko ispred je gužva. S tim da je to malo problematično sa zakonske strane, makar u Srbiji - tebi treba praktično dozvola za svako poletanje drona i lokaciju gde ćeš leteti 🙂

zar nije ovo samo ako je teži od tipa 200g zato ih prave sve da imaju 199g? 🙂

1 hour ago, dovlagsi said:

U pr tekstu iz polestara kažu da dron tebe prati u vožnji i da posle možeš da gledaš te snimke i čak montiraš klipove na ekranu kola ☺️

ako još puca lasere na protivnike, i'm buying it!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Junkie said:

Nisam na kraju to odradio delom zbog pravnih peripetija, delom zbog praktičnih... ono krene da duva i ode negde u 3 lepe a meni kreće kolona lagano 😄

Inače imam par dronova gajbi, koji su do 200g, tako da bi bili ok za tu svrhu.

onda sledeći put malo više budi SRBIN malo manje SLOVENAC pa javi kako je prošlo! :))))

Quote

 

a takođe, kad smo već tu i na temi o kolima, država je zamrzla cene derivata ali ipak moraju da se promene!

Татјана Матић је гостујући у Београдској хроници навела да су сви привредни субјекти који су покушали да ограниче продају нафте и нафтних деривата кажњени у ванредном инспекцијском надзору, наводећи да је од три пријаве једна била неоснована док су у случају друге две изречене казне.

"Све веће пумпе биле су врло добро снабдевене, а мањи привредни субјекти су се понашали неодговорно и калкулисали су са ценом", рекла је Матићева и додала да је Уредба о ограничењу цене нафте и нафтних деривата на снази до 13. марта.

Према њеним речима на глобалном тржишту нафте и нафтних деривата има већих поремећаја, тако да је "велепродајна цена у великој мери превазишла малопродајну", па се претпоставља да мањи трговци нису имали веће залихе нафте и деривата и нису могли да продају по цени коју прописује уредба, али их то, како је додала, не аболира од прекршаја који су учинили.

"Овакви потези нису у складу са законом и апсолутно су санкционисани. Ово нису '90-те и не можете да органичите сипање горива у аутомобил на 50 литара или камионима на 100", рекла је министарка.

Истиче да количину продаје бензина има право да ограничи држава кроз прописе и законе које доноси.

"Међутим, држава такве мере неће доносити, нити су у плану. Нема разлога да се такве мере доносе зато што не постоји несташица нити нафте нити нафтних деривата, њих има довољно и овде је само питање велепродајне цене на тржишту која је виша него што се формира малопродајна цена која мора бити и која ће сигурно бити усклађена. Ми управо са удружењем нафтних компанија преговарамо, и мора бити донета нова уредба зато што ова истиче 13. марта", објашњава Матићева.

Министарка је рекла да ће Влада Србије ускоро донети нову уредбу о ограничењу цене нафте и нафтних деривата, а да нова цена мора бити ближа економској јер тржиште мора да буде добро снабдевенено. 

"Мора да се формира нова цена, и нова уредба ће бити донешена. Та нова, малопродајна цена мора бити, да кажемо, ближа економској цени", наводи министарка.

 

znači, ide nova uredba o ceni goriva koja je ekonomska cena, odnosno kao da nemamo uredbu i cena se redovno reguliše kao i uvek do sad :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...