Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

  • Replies 5.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

On 11/20/2021 at 10:30 AM, togFU said:

da da, prs'o sam skroz, sve mi se izmešalo, čak sam eto napisao "negde sam pročitao" a ustvari @Lucky okačio ovde 😄

mislim, pazi, da je tvoja verzija tačna i da isporuče komplet bez ekrana a onda neko i dalje kupi taj auto, bukvalno odmah da mu daju sertifikat da je moron godine :))

23 hours ago, dovlagsi said:

Ali ih ipak viđaš svuda, myself porodično vozimo xc90 posl 4 godine, i rekao bih da baš ništa od ovoga što si rekao nije tačno. 

21 hours ago, Highl1 said:

upravo, znam par ljudi koji imaju volvo, i veoma su zadovoljni overall

ne'am pojma, u saglasju sam ovde sa kilijem, preskupo mi deluje taj auto za to što nudi, jednostavno kad gledam nivoe opreme i ono što daju, npr XC40 koji "počinje od" tipa 25k u tom nivou opreme jedva da ima volan. Ako bi nešto normalnije to je već 35k a onda je širok spektar toga šta se u tom cenovnom rangu nudi.

btw, zar nije se tebi vlajko raspao daljinski na xc90 posle dve godine ili tako nešto? :)) i beše bio i onaj neki zabag sa elektronikom da ti ne rade brisači ili farovi ili šta već?

po mom mišljenju to ne bi smelo da se dešava volvou iz premijum segmenta. Ne bi smelo da se dešava ni meni na Renegadeu da se blokira ekran ili da pište senzori za sudar jer ih tripuje tablica (?!) i slično, ali ajde to se malo lakše svari na tri puta jeftinijem automobilu.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucky said:

 

ne'am pojma, u saglasju sam ovde sa kilijem, preskupo mi deluje taj auto za to što nudi, jednostavno kad gledam nivoe opreme i ono što daju, npr XC40 koji "počinje od" tipa 25k u tom nivou opreme jedva da ima volan. Ako bi nešto normalnije to je već 35k a onda je širok spektar toga šta se u tom cenovnom rangu nudi.

btw, zar nije se tebi vlajko raspao daljinski na xc90 posle dve godine ili tako nešto? :)) i beše bio i onaj neki zabag sa elektronikom da ti ne rade brisači ili farovi ili šta već

Jeste, raspao se ključ i njemu smo menjali kućište i nisu hteli brisači da rade jedan dan, softver flešovan il šta već i otad ok sve. Sad imamo aktuelno reklamaciju za staklo fara koji treba da otklone ovih dana. To je sve. Meni to nije mnogo problema koji god da je auto, na drugima koje smo imali nove je bilo svugde gadnija priča, sećaš sve dve tojote i dva motora nova? 😁 

Ako pričamo konkretno o xc90, pazi, ja ne volim suv, ne bi xc90 nikad bio moj lični izbor ali imamo ljude kao moj matori koji hoće to, te ako gledamo tu kategoriju vozila, evo: 2,0 bi-turbo dizel nam troši 8,5 lit lifetime i registracija je zanemarljiva, servis TRODUPLO jeftiniji od 3,0 V6 Audi/Bmw/Merc; nije zanimljiv za krađu, ostavlja se otključan prečesto (matori je mator 🙂) te je i jeftin kasko; enterijer i kvalitet je sjajan, generalno auto lepo izgleda većini pa i meni. Ako gledamo cenovnike novih danas - košta za dobrih 30 HILJADA EVRA manje od Audi Q7/Bmw X5/Merc GLE direktnih konkurenata, gde je xc90 u top Inscription opremi uvek u srbiji dostupan u ceni od 65-70k eur. Ima ih dosta na ulicama, pogledajte lajsne sa strane, uglavnom na svima piše Inscription. Ako neki nemaju, to su mahom iz uvoza 🙂

Imajte u vidu da danas nov Audi Q7 3,0 V6 sa dobrom opremom (a uglavnom se takvi prodaju) ne može da se nađe ispod 90k eur NA AKCIJI

Svi drugi modeli su kod Volvoa diskutabilni po pitanju cene, posebno S60/V60. Izgleda da je domaći uvoznik pikirao već godinama samo xc90 i za njega stvarno imaju uvek nižu cenu. Ali opet, iako je kinez vlasnik (koji je slučajno Geely koji vrv može da fazon kupi VW), iako je garancija realno kratka, proizvod je odličan i svakako je premijum. Treba provesti vreme sa autom i onda uvidiš sve to šta čini taj premijum, od sveukupnog kvaliteta i posvećenosti detaljima u dizajnu, do zvuka zatvaranja vrata, zvučne izolacije, komfora itd. itd. itd. 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, dovlagsi said:

Jeste, raspao se ključ i njemu smo menjali kućište i nisu hteli brisači da rade jedan dan, softver flešovan il šta već i otad ok sve. Sad imamo aktuelno reklamaciju za staklo fara koji treba da otklone ovih dana. To je sve. Meni to nije mnogo problema koji god da je auto, na drugima koje smo imali nove je bilo svugde gadnija priča, sećaš sve dve tojote i dva motora nova? 😁 

nije mnogo u odnosu na motore koji se raspadaju na tojoti ofc :)) ali opet, nekako, očekujem od premium segmenta premium kvalitet.

očigledno očekujem puno, ali ako auto pređe cenovno 30-35k (na primer) onda stvarno hoću da mi daju daljinski koji neće da se raspadne. ne očekujem to na daciji ili na reno kapturu ili fiatu 500l, ali ako sam calnuo 70k onda jbg.

10 minutes ago, dovlagsi said:

Inscription opremi uvek u srbiji dostupan u ceni od 65-70k eur. Ima ih dosta na ulicama, pogledajte lajsne sa strane, uglavnom na svima piše Inscription. Ako neki nemaju, to su mahom iz uvoza 🙂

lepo izgleda, to stoji, a i nekako uz volvo ne ide taj epitet da si seljak kad ga voziš kao uz Q7 insert_onaj_debeli.jpg

Al' zato Alfa Stelvio Veloce na akciji za 53k! - http://www.stojanov.rs/ar-stelvio-veloce-2-0-280ks-at8-q4-dostupan-odmah/

Link to comment
Share on other sites

Glede Volvoa, ne znam ja se slažem sa Dovlom - da su loši ne bih ih toliko bilo jer realno nisu statusni simbol kao nemačka trojka a koštaju skoro pa toliko. Recimo ovde kod mene u naselju gde ima dosta tih fensi "IT tipova" ima bar jedno 3-4 XC90 što mi deluje baš mnogo za tako veliki SUV. Čak i XC40 ima znatno više po ulicama nego što bih očekivao za auto te veličine i tog cenovnog ranga. S druge strane limuzina praktično i da nema... 

Opet taj Stelvio, imam neki love/hejt prema Stelviu, čas mi je mnogo lep, čas ga vidim na ulici pa mi deluje nekako "buckast", pre svega zadnji deo. A skoro sam nešto gledao i bio u fazonu to je 30ak hiljada, pa videh cenu pa shvatih da nisam bio u pravu :))) 

Inače sad videh na HRT-u reklamu za Cupra Formentor, nisam video auto uživo, ali sam video online u nekim review-ovima i deluje mi da je baš macan! Edit: Uf, osnovna verzija 35k eur, ide do 50, nije baš jeftin macan 😞

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zwerko said:

Opet taj Stelvio, imam neki love/hejt prema Stelviu, čas mi je mnogo lep, čas ga vidim na ulici pa mi deluje nekako "buckast", pre svega zadnji deo. A skoro sam nešto gledao i bio u fazonu to je 30ak hiljada, pa videh cenu pa shvatih da nisam bio u pravu :))) 

aha, tačno znam na šta ciljaš oko toga da je "buckast" pozadi.

uslikao sam neki letos jer mi je boja bila zanimljiva:

IMG_6143.JPG

vidi se taj momenat 🙂

Inače da je 30k mislim da bi to lagano bio best baj.

1 hour ago, manson said:

Btw, kada je Volvo postao premium? 🙂 isto i Mazda? 🙂 

pa ima tome ... još ono kad su bili s40, c70 i s60 i slično modeli, što će reći pre 20ak godina, volvo je imao premium cene. 

ne znam da li i pre toga, ali od tad sigurno.

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Lucky said:

aha, tačno znam na šta ciljaš oko toga da je "buckast" pozadi.

uslikao sam neki letos jer mi je boja bila zanimljiva:

IMG_6143.JPG

vidi se taj momenat 🙂

Inače da je 30k mislim da bi to lagano bio best baj.

pa ima tome ... još ono kad su bili s40, c70 i s60 i slično modeli, što će reći pre 20ak godina, volvo je imao premium cene. 

ne znam da li i pre toga, ali od tad sigurno.

laku buraz, koji SUV srednjeg segmenta je danas 30k? Pa jebeni a3 / bmw1 / a klasa su sad 30k
Slažem se sa dovlom skroz, XC90 je oko 60-70k, dok su ekvivalentni 90k plus, i to je glavna prednost Volvoa. Da ne ulazimo u raspravu koliko su koštali automobili pre 10 godina, i da li ijedan automobil danas vredi preko 50k i sl

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Highl1 said:

laku buraz, koji SUV srednjeg segmenta je danas 30k? Pa jebeni a3 / bmw1 / a klasa su sad 30k
Slažem se sa dovlom skroz, XC90 je oko 60-70k, dok su ekvivalentni 90k plus, i to je glavna prednost Volvoa. Da ne ulazimo u raspravu koliko su koštali automobili pre 10 godina, i da li ijedan automobil danas vredi preko 50k i sl

nikad nisam bio dobar u tim klasifikacijama šta je srednji segment, ali novi Jeep Compass u Limited opremi je 25k akcijski, regularno 30k, a skoro uvek je na nekim akcijama, kao dvosedi i dušeci u Jysku 🙂 ako je Renegade mali segment kapiram da je ovo srednji. Šta više nije čak ni obična limited nego limited+ koja praktično ima sve što može da se ponudi od opcija.

da isključimo skroz iz priče neke druge brendove koji nude tako nešto u tom cenovnom rangu tipa Kia, tj. da se zadržimo na nečemu što možemo da nazovemo "pravim" suv vozilom.

doduše moguće da si pogrešno shvatio gore šta sam napisao, nisam ja rekao "e da je 30k bio bi best buy" u fazonu "super je stelvio ali znaš ti koliko skode mogu da kupim za te pare" nego više u fazonu "kamo lepe sreće da je 30k, otkud ti to".

Link to comment
Share on other sites

ne znam, meni lično (subjektivno) Compass i Stelvio nisu ista kategorija

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Highl1 said:

ne znam, meni lično (subjektivno) Compass i Stelvio nisu ista kategorija

pa ok, možemo da diskutujemo o tim stvarima naravno, ali nismo imali takve osnove za poređenje. Mislim da je Kompas fino odmeren da nije ni najveći dreš a opet nije ni zašao u kategoriju skupih SUVova, a fino izgleda, ima dobru opremu i kao Jeep je 🙂

ajde i da ostavimo po strani da imaju iste motore i verovatno dele još 60% istih delova ako ne i više.

Naravno da je Stelvio "head-turner" i ima bolju završnu obradu unutra, ali otuda i 20-30k viša cena.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Lucky said:

pa ok, možemo da diskutujemo o tim stvarima naravno, ali nismo imali takve osnove za poređenje. Mislim da je Kompas fino odmeren da nije ni najveći dreš a opet nije ni zašao u kategoriju skupih SUVova, a fino izgleda, ima dobru opremu i kao Jeep je 🙂

ajde i da ostavimo po strani da imaju iste motore i verovatno dele još 60% istih delova ako ne i više.

Naravno da je Stelvio "head-turner" i ima bolju završnu obradu unutra, ali otuda i 20-30k viša cena.

naravno, i pitanje je ko želi za šta da da pare

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Meni je više problem što je neki auto koji je meni ok nov bio u rangu tipa 15-20k eur, u smislu nemam neke preterane prohteve ali hoću auto niže srednje klase sa ok opremom je sad fazon 25-35k eur. Jebeni Clio novi ide reklama na televiziji "od 11.999 eur sa 4 zimske gume". I to je sa motorom od 65KS, ali makar ima klimu! A neki onaj da je iole ok, tipa 90KS je u jadnjikavom paketu opreme 15k :) 

  • Like +1 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Highl1 said:

ne znam, meni lično (subjektivno) Compass i Stelvio nisu ista kategorija

pa i objektivno nisu, compass je kompakt a stelvio je srednji. gledajući bitne objektivne parametre - platforma na kojoj su, motori koji se ugrađuju, pa na kraju i dimenzije. alfa je za klasu iznad, ali ipak cenovna jaščina nije realna naravno

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zwerko said:

Meni je više problem što je neki auto koji je meni ok nov bio u rangu tipa 15-20k eur, u smislu nemam neke preterane prohteve ali hoću auto niže srednje klase sa ok opremom je sad fazon 25-35k eur. Jebeni Clio novi ide reklama na televiziji "od 11.999 eur sa 4 zimske gume". I to je sa motorom od 65KS, ali makar ima klimu! A neki onaj da je iole ok, tipa 90KS je u jadnjikavom paketu opreme 15k 🙂

to smo već apsolvirali da su cene otišle u tri lepe, pa više ni ne diskutujemo o tome 🙂 mislim, dacia je bila 7000 eur pre dvaes' godina 🙂

8 minutes ago, dovlagsi said:

pa i objektivno nisu, compass je kompakt a stelvio je srednji. gledajući bitne objektivne parametre - platforma na kojoj su, motori koji se ugrađuju, pa na kraju i dimenzije. alfa je za klasu iznad, ali ipak cenovna jaščina nije realna naravno

pa ok, ali bez akcije stelvio 70k :)) jbg 🙂 kupiš tri kompasa i pet skoda!

15 minutes ago, dovlagsi said:

pa i objektivno nisu, compass je kompakt a stelvio je srednji. gledajući bitne objektivne parametre - platforma na kojoj su, motori koji se ugrađuju, pa na kraju i dimenzije. alfa je za klasu iznad, ali ipak cenovna jaščina nije realna naravno

ne ugrađuju iste motore? 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Lucky said:

to smo već apsolvirali da su cene otišle u tri lepe, pa više ni ne diskutujemo o tome 🙂 mislim, dacia je bila 7000 eur pre dvaes' godina 🙂

pa ok, ali bez akcije stelvio 70k :)) jbg 🙂

ne ugrađuju iste motore? 

Po zvaničnim cenovnicima Compass počinje od 30k, a Stelvio od 42k eur. Compass koristi platformu Renegade sa motorima 1,3 benzin i 1,6 dizel. Stelvio može i sa trolitarskim V6 u QV verziji, a redovno je sa 2,0 benz i 2,2 dizelom. 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dovlagsi said:

Po zvaničnim cenovnicima Compass počinje od 30k, a Stelvio od 42k eur. Compass koristi platformu Renegade sa motorima 1,3 benzin i 1,6 dizel. Stelvio može i sa trolitarskim V6 u QV verziji, a redovno je sa 2,0 benz i 2,2 dizelom. 

ok, stelvio it is! odo' sutra da uzNem lizing!

Link to comment
Share on other sites

Lože se na to ljudi kod nas nastrašnije, a to tipa može da ti sredi šalteruša u MUP-u, dakle ne treba ti neka posebna veza. Pritom sam apsolutno ubeđen da svi koji imaju registraciju BG XXXX - Dva slova registracije nekog grada iz unutrašnjosti su upravo iz tog grada iz unutrašnjosti. Nedavno sam čuo priču ribe koja je iz nekog grada, zaboravih sad kog i uspela je da sredi da su poslednja dva slova taj grad a brojevi između su tačna kilometraža do BG!!!

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Zwerko said:

Lože se na to ljudi kod nas nastrašnije, a to tipa može da ti sredi šalteruša u MUP-u, dakle ne treba ti neka posebna veza. Pritom sam apsolutno ubeđen da svi koji imaju registraciju BG XXXX - Dva slova registracije nekog grada iz unutrašnjosti su upravo iz tog grada iz unutrašnjosti. Nedavno sam čuo priču ribe koja je iz nekog grada, zaboravih sad kog i uspela je da sredi da su poslednja dva slova taj grad a brojevi između su tačna kilometraža do BG!!!

haha, vrh 🙂 

koliko znam generalno može da ti sredi šalteruša u tom trenutku kad si tu ono što ima "na lageru" od ištampanih tablica pa možeš da ideš gore-dole xx setova, ne znam, tipa, 50 npr.

ali te fore sa kilometražom i imenom grada itd, mimo plaćanja onih 60k ili koliko je, verovatno može ali mora da se "naruči unapred" 🙂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...