Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

36 minutes ago, dovlagsi said:

zato što nema pogon na sva 4 već samo prednji. Isto zato postoje uporedo golf gti i golf R. drugačije iskustvo vožnje i značajno različite cene. 

ne kapiram, koji ima pogon na sva četiri a koji ne?

i šta tačno tu menja utisak o vožnji? ako se ne varam ti 4x4 možeš da isključiš na kolima... jel fora što je teži auto, ili pak nešto oko stabilnosti i čega god?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Golf R koji je jači ima stalni pogon na 4, prednja vuča ne može da hendluje veliku snagu posebno na lakšim kolima. 4x4 možeš da isključiš na džipovima, neki napredni sistemi imaju automatsku distribuciju ali ako je jak auto retko snaga u većini ide napred. Prednja vuča je značajno jeftinija postavka, ali 250-300 ks i 450-500 Nm je limit. 

Što se utiska u vožnji tiče, zadnja vuča je amin za sportski automobil, odnosno kada se auto "gura" a ne sa prednjom kada se "vuče". Kada imaš 300+ konja te stvari postanu očigledne u vožnji. 

Stoga je Oktavija uvek dobra sa cenom za RS model, obična prednja vuča. Sad ima 265 KS ali "samo" 370Nm samo zbog (jeftine) prednje vuče. Golf R ima 320 KS 420 Nm i  subjektivni osećaj je da je duplo brži od Oktavije 🤷 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dovlagsi said:

Golf R koji je jači ima stalni pogon na 4, prednja vuča ne može da hendluje veliku snagu posebno na lakšim kolima. 4x4 možeš da isključiš na džipovima, neki napredni sistemi imaju automatsku distribuciju ali ako je jak auto retko snaga u većini ide napred. Prednja vuča je značajno jeftinija postavka, ali 250-300 ks i 450-500 Nm je limit. 

 

aaaaa, stalni pogon na sva četiri, to mi je nedostajalo u priči, mislio sam da može da se isključi standardno kao na džipovima.

1 hour ago, dovlagsi said:

Što se utiska u vožnji tiče, zadnja vuča je amin za sportski automobil, odnosno kada se auto "gura" a ne sa prednjom kada se "vuče". Kada imaš 300+ konja te stvari postanu očigledne u vožnji. 

 

al' zato na snegu samo zanosi!!

Link to comment
Share on other sites

On 2/13/2024 at 3:41 PM, dovlagsi said:

to je setaliste a ne parking, da bude crnje i gore imaju javni parking 250 metara odatle koji se ne placa, u bloku bivse zgrade Aeroinzenjeringa

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, oddball said:

to je setaliste a ne parking, da bude crnje i gore imaju javni parking 250 metara odatle koji se ne placa, u bloku bivse zgrade Aeroinzenjeringa

tu treba naći parking 🙂 nije to baš tako lagano. ali opet otkud znaš šta rade ovde, ne bih baš rekao da su se tu parkirali pa da će da šetaju kejom, verovatno su sa tim splavova tu došli iz nekog razloga 🙂

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucky said:

tu treba naći parking 🙂 nije to baš tako lagano. ali opet otkud znaš šta rade ovde, ne bih baš rekao da su se tu parkirali pa da će da šetaju kejom, verovatno su sa tim splavova tu došli iz nekog razloga 🙂

ovaj sa svica tablicama je sigurno vodoinstalater koji je svojim kolima zapravo doneo smederevac i drva za potpalu na splav, jer to je vozilo koje se inace koristi za pretovar robe

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, oddball said:

ovaj sa svica tablicama je sigurno vodoinstalater koji je svojim kolima zapravo doneo smederevac i drva za potpalu na splav, jer to je vozilo koje se inace koristi za pretovar robe

nije mu baš neki auto da bi bio gastos iz švice imho, tako da me ne bi čudilo da je doneo smederevac!

Link to comment
Share on other sites

Inače, Mazda Spirit, naslednik Mazdaspeed. Ovaj put i Miata 🙂

https://www.carthrottle.com/news/mazda-spirit-racing-here-replace-mazdaspeed-hardcore-mx-5-way

Mazda Spirit Racing Here To Replace Mazdaspeed, Hardcore MX-5 On The Way

Quote

There’s no word yet on any exact production products, but Mazda used an MX-5 and a 3 to showcase what Spirit Racing could offer in the future. In the case of the MX-5, along with re-worked suspension, it’s been given an extended front splitter and side skirts, Rays alloy wheels (albeit with Spirit Racing centre caps), a new bumper and a fist-sized exhaust exit.

More importantly, it’s also had reworked suspension and Brembo brakes fitted. New Recaro bucket seats with harnesses are added as well, along with an Alcantara-wrapped steering wheel.

 

  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, dovlagsi said:

Moraju prestati sa tim, ne stoji baš svakom autu. 

jbg, trend, a trend prodaje.

kao kad je jedno vreme svaki auto imao crnu mat foliju 🙂

ili kad su otkrili još dalje od toga one perla bele boje.

itd 🙂

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, dovlagsi said:

brate 40k košta ovo govno, nisu normalni 

pa viš' kako ima kožu i čoju ili šta je ovo unutra, to je sve skupo!

nema veze što je eko koža i eko čoja 🙂

ali ono hoće da probaju taj premium momenat da ubace.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...