Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

10 hours ago, Zwerko said:

Nije baš blizu, više je na samom vrhu 🙂

Quote

i mislio sam da je možda i na vrhu, ali nisam hteo da ispadne da delim pogrešne informacije ako je možda na mestu broj 2 ili 3!

10 hours ago, Zwerko said:

ajde što je pikap nego su kao tenk pikapovi 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

20 minutes ago, dovlagsi said:

takođe u amerikama, mazda cx-90

jako je tužno što umesto u onoj prelepoj šestici, premijeru novog inline6 motora imamo u 3 row suv govnetu za ameriku

3,3 lit inline 6 turbo 340 ks

Screenshot_20230131_230923.thumb.jpg.6d9a2ade1449bbe96c815bb27431d7be.jpg

nisu smeli zadnji deo da prikažu u fulu nego kao u polu mraku da se ne vidi na šta liči 🙂

Link to comment
Share on other sites

IMG_8240.jpg

ISTINA JE izgleda! :)) 

Uslikah danas, doduše ovo je RAM a ne Ford ali opet.

Doduše #2, da bismo bili kompletno fer, trebalo bi uporediti dimenzije vozila jer su ovde gore poređani svi kao da cu u cm jednaki a verovatno su se i gabariti menjali kroz godine pa nije baš ovih 37% danas kao 37% pre 50 godina.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, dovlagsi said:

nakon onog snoop doggy skakanja, merc je napravio novi gimmick za jedan suv:

 https://www.instagram.com/reel/ClPbYU4MIDF/?igshid=MDJmNzVkMjY=

(admini integrišite bre više ovaj ig, ne može se živsti više vako)

Another feature you’ll see in some downtown LA or Dubai influencers post

:)))

Link to comment
Share on other sites

Kao nije da nismo znali da je Beograd prvi po prodaji novih vozila, ali iskreno nisam očekivao da je baš toliko razlika. I ok, verovatno je većina firmi registrovana u BG, ali opet deluje katastrofalno za bilo šta južnije od Beograda. 

https://vrelegume.rs/beograd-kupio-tri-cetvrtine-svih-novih-automobila-u-srbiji-tokom-2022/

Quote

Beograd kupio tri četvrtine svih novih automobila u Srbiji tokom 2022.

Analiza rezultata prodaje novih automobila u Srbiji za 2022. godinu otkriva da je tržište sa ukupno prodatih 22.785 novih automobila u laganom padu.

 Sam pad ne zabrinjava toliko jer je u proseku sa manje prodatih automobila u celoj Evropi ali i reklo bi se nepogrešivo kazuje gde se u Srbiji dobro živi, odnosno na kojem stepenu je ekonomija po našim regionima.

 Beograd dominira sa 73,1% (16.663) putničkih vozila od svih onih koji su kao novi registrovani na našim putevima. 

 Vojvodina, koliko toliko drži kora, sa 15% (3.409) svih novih automobila kod nas u 2022. a nakon toga „šest praznih mesta“…

 Centralna Srbija je bogatija za 3,8% ili 873 putnička novoregistrovana automobila u toku prošle godine.

 Južna Srbija sa 583 nova automobila uzima tek 2,6% ukupnog domaćeg tržišta u 2022.

 Istočna Srbija je i po broju novih registrovanih automobila kojih ima tek 2,2% (522) u odnosu na celokupnu Srbiji opet skrenula pažnju na sebe i činjenicu da je ekonomski i infrastrukturno najslabiji naš region.

 Manje iznenađeni, a više razočarani, ipak sa određenom dozom optimizma i konstatujemo i da mesta za napredak tržišta novih automobila u Srbiji ima, i da će on biti u budućnosti vezan pretežno za ekonomsko osnaživanje svega onog što je južno od glavnog grada.

 

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Zwerko said:

Kao nije da nismo znali da je Beograd prvi po prodaji novih vozila, ali iskreno nisam očekivao da je baš toliko razlika. I ok, verovatno je većina firmi registrovana u BG, ali opet deluje katastrofalno za bilo šta južnije od Beograda. 

za ovo nam realno treba statistika iz mupa oko registracije vozila i registarskih tablica.

nije redak slučaj da neko iz beograda ide u novi sad ili čačak da kupi auto (ja znam nekoliko primera) jer u bgdu nisu imali ili su ovi u drugim gradovima bili spremni da im daju bolju ponudu. Što bi trebalo da dodatno umanji stvarnu prodaju van Beograda, ali isto tako u kontra smeru nema svaki brend svoje prodavce van Beograda, plus u Beogradu je verovatno nekad najveći izbor a potencijalno i flotna prodaja ide odavde i šta god sve. Na kraju krajeva pitanje je i kako se beleže prodaje na sajmovima, da li neko kad hoće da kupi kola iz Bora npr ide pre u Čačak ili Beograd.

aha, skreč det, možda ovi zapravo pričaju o mestima registracije vozila. u tom slučaju mi samo nije jasno kako bilo kom salonu koji nije u bgd i  eventualno ns može da se isplati? eto baš čačak ima gomile salona (koji nisu samo škoda 🙂 - kako to može uopšte da bude isplativo da za celu godinu prodaš 600 automobila tj. 50 mesečno što na primer deliš na 10 salona, znači 5 automobila proda jedan salon - a imaš ljude, prostor, troškove itd. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucky said:

aha, skreč det, možda ovi zapravo pričaju o mestima registracije vozila. u tom slučaju mi samo nije jasno kako bilo kom salonu koji nije u bgd i  eventualno ns može da se isplati? eto baš čačak ima gomile salona (koji nisu samo škoda 🙂 - kako to može uopšte da bude isplativo da za celu godinu prodaš 600 automobila tj. 50 mesečno što na primer deliš na 10 salona, znači 5 automobila proda jedan salon - a imaš ljude, prostor, troškove itd. 

Zato što tu priču više ne roka Auto Čačak mego Alvos u Beogradu. Dole se očigledno mnogo manje proda, al iskreno sam iznenađen da je baš tako. Ono, 500 kola godišnje za veliki region istoka, gotovo da je sumnjivo! 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, dovlagsi said:

Zato što tu priču više ne roka Auto Čačak mego Alvos u Beogradu. Dole se očigledno mnogo manje proda, al iskreno sam iznenađen da je baš tako. Ono, 500 kola godišnje za veliki region istoka, gotovo da je sumnjivo! 

ma dobro to, nemam pojma ko sad prodaje škodu, ali prosto ne kapiram kako mogu da posluju ako prodaju 5 automobila mesečno.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
19 hours ago, evgeniy said:

tehnicki nije vest, a ako jeste, onda je stara 4 godine, pa Loky prebaci di treba. hipnotisao me klip koliko mi je sve sto se desava na ekranu neshvatljivo (od brzine, do refleksa vozaca i koliko dobro poznaje teren i auto, do przenja motora na max, itd), ludnica potpuna

 

nek stoji, mislim da je ok mesto! 🙂


 

Quote

 

Крајем марта један од најважнијих лидера у светској аутомобилској индустрији, човек који је "Тојоту" довео на сам светски врх по броју произведених и продатих возила, напустиће функцију председника и извршног директора компаније која традиционално остварује највећи профит у читавој јапанској економији.

Крајем марта један од најважнијих лидера у светској аутомобилској индустрији Акио Тојода (66) повућиће се са места председника компаније и извршног директора "Тојота аутомобила", мада ће задржати позицију у управном одбору јапанског гиганта.

То, практично значи да ће се Акио Тојода, који је унук оснивача тог реномираног произвођача возила Киићире, повући из директног руковођења компанијом, која је за време његовог мандата постала највећи светски произвођач аутомобила и практично служити као саветник.


 

Ovaj deo je zanimljiv:

Quote

 

С тим у вези, Тојода је у видео саопштењу крајем прошлог месеца изјавио да је он старомодан и да осећа своје лимите у смислу да не може да довољно добро схвати дубоке промене које ауто индустрији доносе екологија и информационе технологије.

Он је рекао да зато жели да спровођење неопходних измена у стратегији развоја компаније препусти свом сараднику инжењеру Кођију Сатоу, који је млађи и боље упознат с најновијим трендовима.

Они, поред одлучног и хитног престројавања на производњу електричних возила, подразумевају и развој аутономних возила и њихово информационо повезивање са другим учесницима у саобраћају и околном средином.

Историјски заокрет
И заиста, Сато (53) је у свом обраћању јавности рекао да ће главни приоритет за њега у управљању "Тојотом" бити спровођење (драстичног) заокрета ка електричним возилима.

"Тојота", која тренутно производи само око 24.000 возила на искључиво електрични погон, раније је објавила да планира да до 2030. године ту цифру подигне на чак три и по милиона.

 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Lucky said:

Ovaj deo je zanimljiv:

a između redova je osnovni razlog silaženja sa fukcije to što čovek ne želi da njegovo ime bude povezano sa tim glupavim promenama sa kojima se ne slaže, dok je naravno zvanični razlog "ne razumem se dovoljno". Pa će sutra i zaposleni da pričaju "kako je bilo dobro za vreme direktora Marijanovića a ne ovo sad"

  • Like +1 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, togFU said:

a između redova je osnovni razlog silaženja sa fukcije to što čovek ne želi da njegovo ime bude povezano sa tim glupavim promenama sa kojima se ne slaže, dok je naravno zvanični razlog "ne razumem se dovoljno". Pa će sutra i zaposleni da pričaju "kako je bilo dobro za vreme direktora Marijanovića a ne ovo sad"

 

3 hours ago, Junkie said:

Pa kad su tvrdoglavo furali hidrogen priču jedini, valjda je sad skapirao da su sami u tome i svi im beže sa EVovima.

bukvalno je prošle godine bio objavljen intervju gde tojota i dalje priča da će hidrogen biti budućnost a ne EV itd.

očigledno ne mogu više da izdrže taj pritisak.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, dovlagsi said:

i ko će sad Bošu da nadomesti gubitke u neplasiranju Boš pumpe? 😒

salu na stranu, ekstreman broj proizvođača komponenti gubi poslove usled EV vozila, biće to sve vrlo zanimljivo. 

realno sve ovo deluje kao veliki rizik nekako za celu industriju i da idu all-in zbog trenda u to i svi se nadaju da će to dati neke rezultate, iako je i dalje nesigurno da li će i koliko struja biti jeftina/dostupna i na koje načine, kao i šta sa starim kolima baterijama, već smo pričali o tome.

u ostalim vestima, izgleda neće da nas bormbarduju makar još neko vreme!

Quote

 

Немачка компанија "Континентал аутомотив Србија" сутра у Новом Саду отвара највећу фабрику у Европи. Вредност инвестиције је 140 милиона евра. Из ње ће се диктирати трендови у аутомобилској индустрији која је у потпуној трансформацији. Из "Континентала" поручују да нису дошли у Србију због јефтине радне снаге, већ због умова и знања наших стручњака.

"Мade in Serbia" – писаће у многим возилима премијум брендова на мултифункционалним великим екранима и инструмент таблама које ће се производити у највећој "Континенталовој" фабрици у Европи.

Пре више од пет година "Континентал" је у Србији отворио истраживачко-развојни центар који у овом тренутку има око хиљаду висококвалификованих стручњака у аутомобилској индустрији, који дизајнирају и праве производе за светско тржиште.

"Континентал" је купио "Колубару универзал" у Лазаревцу и тамо запослио 172 радника, док у фабрици у Суботици "Conti-tech Fluid" ради 1.350 људи.

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 2/8/2023 at 5:17 PM, dovlagsi said:

Novi BMW X5 i X6

X5 ostaje jedan od lepših modela u gami, a za X6 je i dalje referentna samo ona slika sa strane, jel. 

ima tu nekih sad motora u ponudi ali mi znamo da naše tržište zanima samo ovo: 3,0 i6 dizel 300 ks 670 nm 6,1 sek

2023-bmw-x5.jpg

P90489787-1.jpeg?auto=webp&optimize=high

2024-BMW-X5-M60i-Interior.jpg?ssl=1

2024-BMW-X6-M60i-xDrive-side.jpg

X5 je fazon jedini BMW SUV koji mi se koliko toliko svidja po izgledu

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

na onom drugom topuku se priča u pežoima, vredi pomenuti ovde restilizovani 508. lepo su mu nactali ovu prednju masku zaista 👏 

Peugeot-508-2023-800-06.jpg

1,2 3 cyl 130 ks I 1,5 hdi 130 ks I hybrid2 180 ks I hybrid2 225 ks I sport engeneered hybrid4 360 ks

...i iz nekog razloga samo za afriku i aziju 1,6 thp sa 220 ks 🙂

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, dovlagsi said:

na onom drugom topuku se priča u pežoima, vredi pomenuti ovde restilizovani 508. lepo su mu nactali ovu prednju masku zaista 👏 

 

pa dobro, nekako je kontinuitet svega što su radili do sad, nije mi ništa lepši niti ružniji od cele game koja izgleda korektno. 

ovde doduše nešto malo vidim uticaj hjundaija 🙂 možda zbog boje ali svakako zbog ovih linija svugde, no dakako izgleda mnogo lepše nego hjundai 🙂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...